Przebudowa istniejącej fontanny w Parku Miejskim w Żninie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa istniejącej fontanny w Parku Miejskim w Żninie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻnin
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o. w Żninie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-19
  • Numer ogłoszenia541419-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541419-N-2020 z dnia 2020-05-19 r.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o. w Żninie: Przebudowa istniejącej fontanny w Parku Miejskim w Żninie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o. w Żninie, krajowy numer identyfikacyjny 09111307000000, ul. Mickiewicza   22 a , 88-400  Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (052) 30 20 913, e-mail m.piechowiak@wikznin.pl, sekretariat@wikznin.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/zwik_znin
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednoosobowa Spółka Gminy Żnin w formie Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/zwik_znin

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/zwik_znin

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/zwik_znin

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącej fontanny w Parku Miejskim w Żninie
Numer referencyjny: 013/DT/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fontanny w Parku Miejskim w Żninie, na terenie pomiędzy ulicami Sienkiewicza i Kościuszki.2. Inwestycja będzie realizowana na terenie działek budowlanych o numerach ewidencyjnych: 646/1, 647/1, 662/5, 663, 664/5; obręb 0001 w Żninie stanowiących obszar Parku Miejskiego.3. Zakres prac obejmuje w szczególności:• odbudowę fontanny w nowym układzie przestrzennym,• przebudowę infrastruktury technicznej,• wykonanie komory technicznej, • dostawa i montaż wyposażenia technologicznego,• wykonanie instalacji wodnej oraz elektrycznej fontanny, • zawiadomienie do Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy bądź uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanego obiektu,• sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 4. Zamawiający wyraża zgodę na korektę zarówno wielkości jak i grubości płyty żelbetowej, wzmacniającej podłoże pod nieckę fontanny z zastrzeżeniem zachowania parametrów wytrzymałościowych i parametrów nośności.5. Zamawiający dopuszcza zmianę formy architektonicznej niecki fontanny z obecnej na fontannę posadzkową. Nawierzchnia posadzki fontanny winna być wykonana z płyt granitowych (kolor jasnoszary o grubości min. 5-6 cm i wymiarach 50 x 50 cm lub 60 x 60 cm. Zamawiający dopuszcza rezygnację z wykonania bloków żelbetowych oraz budowy mostka przecinającego nieckę fontanny.6. Komora techniczna fontanny winna być zlokalizowana poza obrysem fontanny ale w odległości nie większej niż 2 m. Funkcję zbiornika retencyjnego winna spełniać niecka, w której poziom wody powinien być stały i utrzymywany na poziomie 40-45 cm. Pompy atrakcji powinny zasysać wodę bezpośrednio z niecki. Z uwagi na występowanie gruntów nienośnych należy przewidzieć wzmocnienie gruntu pod komorą.7. Poziom zewnętrznej krawędzi niecki fontanny winien nawiązywać do poziomu zagospodarowanie terenu przyległego parku. 8. Technologia fontanny winna zawierać:• w niecce fontanny należy umieścić co najmniej 16 kompletów – nierdzewna dysza dynamiczna wraz z oświetleniem RGB LED w formie pierścienia wokół dyszy, dysza ma być integralną częścią lampy;• lampa winna być wykonana ze stali nierdzewnej, nie dopuszcza się elementów ze stali czarnej;• układ dysz winien być podzielony na co najmniej 4 niezależne sekcje, pozwalające na zaprogramowanie co najmniej 5 różnorodnych programów, zawierających atrakcje z użyciem światła i wody;• technologia fontanny winna umożliwiać dynamiczne zmiany wysokości strumienia każdej z dysz;• wyposażenie komory powinno zawierać:- urządzenie kontrolno-pomiarowe wyposażone w pomiar PH, REDOX oraz dozowanie tych środków (Korektor PH, podchloryn sodu);- filtr pisakowy o średnicy 500 mm;- zawór sześciorożny 1 1/2";- pompa filtracyjna i pompa atrakcji;- prefiltr do pompy atrakcji;- szafa elektryczna wyposażona w osprzęt umożliwiający sterowanie lampami sygnałem DMX, a także w zabezpieczenie urządzeń oraz sterowanie fontanny;- zestaw automatycznego uzupełniania wody;- zestaw przyłączeniowy fontanny w wodę z wodociągu;- pompa zatapialna do odwodnienia pomieszczenia (zabezpieczenie przed zalaniem urządzeń);- wentylator kanałowy plastikowy;- oświetlenie komory;- grzejnik elektryczny z termostatem;- właz ze stali nierdzewnej.• należy przewidzieć montaż czujnika wiatru;• minimalna wysokość strumieni – 3 metry.9. Odbiór wody z niecki fontanny należy wykonać ze stali nierdzewnej. Szczegółowe rozwiązanie Wykonawca przedstawi na etapie wykonawstwa.10. Fontanna winna być połączona ze zbiornikiem retencyjnym za pomocą rur PVC (średnica minimum 200 mm).11. Zasilanie sekcji dysz należy wykonać z rur PE (dobór średnicy rur zasilających po stronie Wykonawcy).12. Należy przewidzieć możliwość sterowania fontanną za pomocą transmisji danych.13. Komora retencyjna winna posiadać możliwość opróżnienia wody do kanalizacji sanitarnej.14. Rozprowadzenie zasilania oraz sterowania lamp i dysz dynamicznych fontanny należy wykonać w rurach osłonowych, umożliwiających łatwy dostęp w przypadku awarii.15. Orurowanie komory winno być wykonane w sposób umożliwiający łatwa naprawę lub modyfikację.16. W ramach przedmiotowej inwestycji Wykonawca przewidzi przeszkolenie co najmniej dwóch pracowników z ramienia Zamawiającego w zakresie serwisowania fontanny w okresie eksploatacji.17. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie realizacji wykonywanych robót przy udziale i pod kierunkiem osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane.UWAGA! Wszelkie zmiany do dokumentacji projektowej posiadanej przez Zamawiającego powinny mieć charakter zmian nieistotnych w rozumieniu Prawa Budowlanego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystąpienia o zamienne pozwolenie na budowę.Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań zamiennych. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć opis realizacji zamówienia, który będzie zawierał szczegółowy opis rozwiązań jakie Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wizualizacją. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył oświadczenia projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, iż wprowadzone rozwiązania zamiennie są nieistotnymi zmianami do projektu w rozumieniu Prawa Budowlanego.18. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie realizacji wykonywanych robót przy udziale i pod kierunkiem osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane.19. Rozbiórka istniejącej niecki fontanny wykonana została w ramach wstępnych prac przygotowawczych. 20. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót przedstawionych w Przedmiarze robót, w rozdziale 8 (Zieleń) oraz 9 (Mała architektura).21. Wykonawca, jeżeli uzna za stosowne może dokonać wizji lokalnej miejsca budowy, celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania innych informacji przydatnych wg Wykonawcy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.22. Zakres prac oraz odpowiedzialności wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także koszty wszystkich robót, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa, a w szczególności:• organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,• organizowanie prowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,• wykonanie dokumentacji powykonawczej,• po zakończeniu robót doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego oraz jego uporządkowanie,• koszty ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wpadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi oraz innych zobowiązań wynikających z umowy,• zastosowanie materiałów zgodnych z dokumentacją techniczną. 23. Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą, który będzie równocześnie prowadził roboty budowlane związane z rewitalizacją Parku Miejskiego. Dane kontaktowe Wykonawcy przekazane zostaną w dniu podpisania Umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45310000-3
45111291-4
45230000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 84
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 12 tygodni od dnia podpisania Umowy, z zastrzeżeniem, że wszystkie prace ziemne wraz z osadzeniem konstrukcji wykonane muszą zostać do 6 tygodni od podpisania Umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia w tym zakresie (wymagane tylko oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2). Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli w postępowaniu wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 300 000,00 złotych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek:I. jeżeli w postępowaniu wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie fontanny lub wodotrysku, w zakres której wchodziły roboty konstrukcyjno-budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych netto każda;II. jeżeli w postępowaniu wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:- jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,- jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane), wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których roboty te zostały wykonane- wg załącznika nr 4b. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załącznika nr 4c. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł.Uwarunkowania dotyczące wadium zawiera rozdział VI SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto (z VAT) 60,00
Gwarancja jakości na roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki Umowy określone zostały w załączniku nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rekultywacje terenu - Chodecz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rekultywacje terenu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI