Przebudowa istniejącego układu technologicznego uzdatniania i tłoczenia wody w budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa istniejącego układu technologicznego uzdatniania i tłoczenia wody w budynku stacji uzdatniania wody „Dębowiec” oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączami
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Wielkie
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-01
  • ZamawiającyGMINA STRZELCE WIELKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego układu technologicznego uzdatniania i tłoczenia wody w budynku stacji uzdatniania wody „Dębowiec” oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELCE WIELKIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 34 311 07 78

1.5.8.) Numer faksu: 034 311 07 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publicze@strzelce-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce-wielkie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącego układu technologicznego uzdatniania i tłoczenia wody w budynku stacji uzdatniania wody „Dębowiec” oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a090bd0-f8ef-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003647/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO UKŁADU TECHNOLOGICZNEGO UZDATNIANIA I TŁOCZENIA WODY W BUDYNKU STACJI UZDATNIANIA WODY "DĘBOWIEC" WRAZ Z BUDOWĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁACZAMI W M. STRZELCE WIELKIE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2. Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego
w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Strzelce Wielkie reprezentowana przez Wójta Gminy Strzelce Wielkie
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Gmina Strzelce Wielkie
98-337 Strzelce Wielkie ul. Częstochowska 14
Adres e-mail: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl
Tel. (34) 311-07-78
 w Gminie Strzelce Wielkie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt:
kontakt@odoonline.pl, telefon 791 650 517
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn.
„Przebudowa istniejącego układu technologicznego uzdatniania i tłoczenia wody w budynku stacji uzdatniania wody „Dębowiec” oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączami w ul. Kalinowej w Strzelcach Wielkich.
Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte zostały w pkt 24 Rozdziału I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa istniejącego układu technologicznego uzdatniania i tłoczenia wody w budynku stacji uzdatniania wody „Dębowiec” oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączami w ul. Kalinowej
w Strzelcach Wielkich”
UWAGA : Wykonywanie robót związanych z przebudową stacji uzdatniania wody musi zapewnić nieprzerwane wydobycie, uzdatnianie i dostarczanie wody dla odbiorców zgodnie z obowiązującymi parametrami dla wody pitnej.
W związku z powyższym na czas przebudowy SUW należy zastosować rozwiązanie awaryjnego podawania wody uzdatnionej w sieć z istniejącego systemu studni głębinowych
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Budynek uzdatniania wody: Budynek podlega jedynie dostosowaniu do projektowanych zmian w technologii uzdatniania wody. Przebudowie podlega jedynie część obiektu związana bezpośrednio z uzdatnianiem i tłoczeniem wody, pozostałe pomieszczenia są wyłączone
z zakresu opracowania.
Istniejący budynek ma wymiary maksymalne w rzucie 42,68x18,40m i kształt prostokąta. Jest to obiekt parterowy, niepodpiwniczony. Architektura obiektu prosta, obiekt składa się z dwóch części: technologicznej - wyższej i technicznej - niższej.
Zakres prac budowlanych:
- Wyburzenia i demontaże
- Na posadzce ułożyć płytki gres antypoślizgowe klasy R9.
- W projektowanej ścianie wewnętrznej osadzić drzwi stalowe typowe 90x200.
-W pomieszczeniu hali technologicznej, pompowni oraz pomieszczeniu agregatu przewiduje się wykonanie nowych fundamentów żelbetowych pod urządzenia technologiczne:
a) fundament pod aeratory - 200x410x30cm,
b) fundament pod agregat - 170x340x30cm,
c) fundamenty pod pompy (2 sztuki) - 90x120x50cm,
- Wykonać ścianę działową wydzielającą pomieszczenie agregatu z hali technologiczne
- Nad projektowanym otworem drzwiowym nadproże typu 2xL19/120.
Zakres prac elektrycznych:
- wymianę istniejącej rozdzielnicy głównej RG w całości,
- dostawę i montaż stacjonarnego agregatu prądotwórczego w budynku SUW
z samostartem,
- budowę rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej układu technologicznego „RTCS”
w budynku SUW,
- budowę tablicy rozdzielczej „TR” w budynku SUW,
- instalację wyrównawczą w hali filtrów, pomieszczeniu agregatu, pomieszczeniu pompowni sieciowej, w pomieszczeniu rozdzielni głównej w budynku SUW,
- montaż tras kablowych w hali filtrów, pomieszczeniu agregatu, pomieszczeniu pompowni sieciowej i pomieszczeniu rozdzielni głównej,
- instalację elektryczną zasilania i sterowania urządzeniami technicznymi układu technologicznego w budynku SUW,
- przekaz danych alarmowych GSM/GPRS o pracy układu technologicznego pomiędzy SUW Dębowiec, a pracownikami obsługi,
- dostawa stanowiska komputerowego z aplikacją wizualizacyjną SCADA,
- wymiana rozdzielnic na istniejących stacjach transformatorowych SO-7085 i SO-7086.
- ochronę przeciwporażeniową projektowanych instalacji,
- ochronę przeciwprzepięciową projektowanych instalacji.
Zakres technologiczny do budynku uzdatniania wody:
- demontaż całego wewnętrznego wyposażenia technologicznego SUW,
- montaż bloków aeracyjnych inżektorowo-kaskadowych z poduszką powietrzną o średnicy 1600mm urządzeń do napowietrzania wody surowej,
- montaż zestawów filtracyjnych I stopnia : Ø1800mm (filtrów ciśnieniowych),
- montaż zestawów filtracyjnych II stopnia : Ø1800mm (filtrów ciśnieniowych),
- montaż nowego zestawu pomp sieciowych (II stopnia),
- montaż nowego zestawu pomp sieciowych (II stopnia) – kierunek Sulmierzyce,
- montaż zestawu pomp do płukania filtrów,
- montaż sprężarek na potrzeby technologiczne,
- montaż nowego orurowania technologicznego
- montaż nowych instalacji eklektrycznych, AKPiA na potrzeby nowych urządzeń technologicznych – wg części elektrycznej,
- montaż instalacji kanalizacji odwadniającej posadzkę hali technologicznej,
- montaż instalacji wentylacji na potrzeby pracy agregatu prądotwórczego,
- roboty budowlane w niezbędnym zakresie wynikającym z potrzeb montażu nowych urządzeń i wydzielenia pomieszczenia agregatu prądotwórczego – wg części konstrukcyjnej.
Szczegółowy opis poszczególnych zakresów robót i technologii w dokumentacjach projektowych, które są załącznikiem do niniejszego wniosku.
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Strzelce Wielkie, ul. Kalinowa:
Przedmiotowa inwestycja będzie polegała na:
- budowie kolektora kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U 200 SN 8 SDR 34 ze ścianką litą
o łącznej długości L=218,0 m, tj. pkt. S1-S9,
- budowie odejść bocznych oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur Ø 160 PVC-U SN 8 SDR 34 ze ścianką litą - 9 szt. o łącznej długości L=66,0 m,
- budowie studni rewizyjnych betonowych z elementów prefabrykowanych na kanale sanitarnym DN 1000, tj. S1, S2, S4, S5, S9 - 5 szt.,
- budowie studni rewizyjnych tworzywowych PVC DN 400, tj. S3, S6, S7, S8 - 4 szt. (sieć kanalizacji sanitarnej),
- budowie studni rewizyjnych tworzywowych PVC DN 400, tj. pkt. S3.1, S4.2, S4.4, S6.2, S6.4, S7.2, S7.4, S8.2, S9.2- 9 szt. (przyłącza kanalizacji sanitarnej).

Zamówienie opiera się o dokumenty:
a. SWZ;
b. Istotne postanowienia umowy załącznik Nr 4
c. Projekty budowlane i wykonawcze;
d. STWiORB;
e. Przedmiary robót.

Przedmiot zamówienia jest dostosowany i uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

W związku z przyznaną pomocą na realizację operacji Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy przekaże zamawiającemu harmonogram prac.
Ponadto ze względu na uzyskane dofinansowanie zewnętrzne i podział na etapy ustala się limit finansowy:
- na rok 2021 do wysokości – 800 000,00 zł

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31350000-4 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania

38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48921000-0 - System automatyzacji

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

72212960-6 - Usługi opracowywania oprogramowania do sterowników systemowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena oferty (C) – 100%
Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba procent, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia oraz w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, że:
a. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną inwestycję polegającą na budowie lub przebudowie hydroforni i/lub stacji uzdatniania wody, obejmującą budowę i/lub wymianę ciągu technologicznego uzdatniania wody,
oraz
b. dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami ustawy Prawo budowlane,
c. dysponują osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjnej sanitarnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych określone przepisami ustawy Prawo budowlane,
d. dysponują osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjnej elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych określone przepisami ustawy Prawo budowlane.

Uwaga:
1. Posiadane uprawnienia powinny być adekwatne do wykonywanych czynności.
2. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz
z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2. , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
Uwaga:
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane,
o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 r, poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117)), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:
• nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
• posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub
w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. 2019 r., poz. 1117 ze zm.), dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zakres uprawnień budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień
z posiadanego zaświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia dla zamówienia:
Nie wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– oświadczenie wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru załączonego w SWZ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – oświadczenie wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru załączonego w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny oferty, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1)aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) IDW ,
2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);
4) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
5) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 IDW

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 35 000,00 złotych.
2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pajęcznie Oddział Strzelce Wielkie
Nr rachunku: 28 8265 1011 2002 0000 0013 0012
z dopiskiem: Wadium – „Wadium w postępowaniu nr ZP.271.5.2021”

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w pkt 7.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzania zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dot. sekcji 2.3):
Nazwa zamówienia:
"Przebudowa istniejącego układu technologicznego uzdatniania i tłoczenia wody
w budynku stacji uzdatniania wody „Dębowiec” oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączami w ul. Kalinowej w Strzelcach Wielkich"
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarskiej - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady brukarskiej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI