Przebudowa istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia w obiekcie Delegatury CBA przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia w obiekcie Delegatury CBA przy ul. Rzgowskiej 34/36 w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyCentralne Biuro Antykorupcyjne
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00081082
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia w obiekcie Delegatury CBA przy ul. Rzgowskiej 34/36 w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Biuro Antykorupcyjne

1.3.) Oddział zamawiającego: CBA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140610454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Ujazdowskie 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-853

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224371300

1.5.8.) Numer faksu: 224371390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cba.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cba.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Służba specjalna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia w obiekcie Delegatury CBA przy ul. Rzgowskiej 34/36 w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb268d19-c782-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009924/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia w obiekcie delegatury centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. rzgowskiej 34/36 w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/cba

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

przedmiary robót, wzory kosztorysów ofertowych oraz wzory kalkulacji szczegółowej cen jednostkowych zostaną udostępnione na pisemny wniosek Wykonawcy

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/cba

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski,zawiadomienia oraz informacje, odbywa się: za pośrednictwem Platformy SmartPZP (zwanej
dalej:Platformą/Systemem) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/cba. Za datę wpływu
oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji w postaci elektronicznej, przyjmuje się datę ich
wczytania na Platformie. Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy SmartPZP dostępna jest na
stronie Platformy https://portal.smartpzp.pl/cba w zakładce e-learning.Oferty, oświadczenia, o których
mowa wart. 125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa
w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w
art.118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego
zasoby”,przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2
ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020r. poz.346, 568, 695, 1517 i2320).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych uzyskanych w wyniku
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Szef Centralnego
Biura Antykorupcyjnego z siedzibą w Warszawie przy Al. Ujazdowskich 9. Nadzór nad
zgodnością przetwarzania danych osobowych sprawuje Pełnomocnik do spraw kontroli przetwarzania
przez CBA danych osobowych, o którym mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym
Biurze Antykorupcyjnym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1993,2405, z 2018r. poz. 138, 650, 730), który
zgodnie z art.22b ust. 7 tejże ustawy, o naruszeniach przepisów ustawowych informuje organ pełniący
funkcję nadzorczą dla Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz
art. 74ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawa
Pzp”;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; nie przysługuje
Pani/Panu:−prawo do usunięcia danych osobowych,− prawo do przenoszenia danych osobowych, −
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.W związku z art. 6 pkt 2
Ustawy z dnia 10maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), prawo
Wykonawcy do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania
danych osobowych nie ma zastosowania i podlega postępowaniu skargowemu wynikającemu z
odrębnych przepisów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia w obiekcie Delegatury CBA przy ul. Rzgowskiej 34/36 w Łodzi

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art.
112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:a) Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni
warunek, jeżeli wykaże, że:- wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę
budowlaną, odpowiadającą swoimi rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej
250 000,00 zł brutto. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia
Zamawiający rozumie przebudowę, budowę, rozbudowę ogrodzenia;- dysponuje lub będzie
dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez
ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która przynależy
do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994
Prawo budowlane - dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która przynależy do
Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994
Prawo budowlane.Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające
wymaganym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych
przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz.U. z 2016 r. poz. 65).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż
3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty. Zalecana treść wykazu - załącznik nr 4 do SWZ. Wykazu osób skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi
osobami (załącznik nr 5 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną bezwzględnie
wraz z załączonymi szczegółowymi kalkulacjami cen jednostkowych opracowanych na
podstawie przedmiarów robót i udostępnionych wzorów (na pisemny wniosek Wykonawcy).
(Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową)
3) Wykaz zestawienia materiałów i zestawienie sprzętu w ujęciu rodzajowym, ilościowym i
wartościowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia(np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając
zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec zamawiającego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zawiera załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/cba

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-27

2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI