Przebudowa istniejącego Oddziału Pediatrii Pierwsze Piętro budynku B wraz z dobudową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa istniejącego Oddziału Pediatrii Pierwsze Piętro budynku B wraz z dobudową szybu windowego szpitala w Iłży
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIłża
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-08-22
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL W IŁŻY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00287321
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego Oddziału Pediatrii Pierwsze Piętro budynku B wraz z dobudową szybu windowego szpitala w Iłży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL W IŁŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670902293

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bodzentyńska 17

1.5.2.) Miejscowość: Iłża

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483681709

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eunijne@szpitalilza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalilza.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącego Oddziału Pediatrii Pierwsze Piętro budynku B wraz z dobudową szybu windowego szpitala w Iłży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1097e946-118f-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1097e946-118f-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem:
a) Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w celu złożenia oferty wraz z dokumentami składanymi wraz z ofertą,
b) poczty elektronicznej: eunijne@szpitalilza.com.pl w pozostałych przypadkach.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-07-2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy pomieszczeń istniejącego Oddziału Pediatrii (pierwsze piętro bud. B) wraz dobudową szybu windowego Szpitala w Iłży.
W zakres rzeczowy zamówienia wchodzą:
• Roboty budowlane;
• Roboty instalacyjne kanalizacyjne;
• Roboty instalacyjne wodociągowe;
• Roboty instalacyjne co.;
• Instalacje elektryczne energetyczne, niskoprądowe, teletechniczne, sygnalizacyjne, przyzywowe, radiolinie;
• Instalacje gazów medycznych;
• Instalacje wentylacji i klimatyzacji;
• Instalowanie wind
• Technologia medyczna
• Wyposażenie pomieszczeń
Zamawiający posiada prawomocne zezwolenia na budowę.
Szczegółowy zakres robót dostępny jest w formie elektronicznej na stronie http://bip2.szpitalilza.com.pl/ oraz https://ezamowienia.gov.pl/pl/ i zawarty jest w dokumentacji branżowej, przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie technologii przebudowy pomieszczeń. Dostępny jest także do wglądu w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

42416100-6 - Windy

45313100-5 - Instalowanie wind

42123610-6 - Układy sprężonego powietrza

39721320-1 - Osuszacze powietrza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W prowadzonym postępowaniu zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie kryterium:
cena - 60 %
okres gwarancji - 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp., dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
1. Zamawiający określa warunek dotyczący doświadczenia, umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, to znaczy wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 3 zamówienia polegające na przebudowie oddziałów szpitalnych, modernizacji obiektów ochrony zdrowia o wartości minimum 3 500 000,00 zł brutto każda.
2. Zamawiający określa warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych, osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) Kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia do posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane, (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) w co najmniej jednej ze specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
- sanitarnej bez ograniczeń,
- elektrycznej bez ograniczeń,
aktualnie wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
b) Kierownikiem robót sanitarnych - osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane, (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), aktualnie wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności sanitarnej (kierownik robót/ inspektor nadzoru),
c) Kierownikiem robót elektrycznych - osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznej, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane, (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), aktualnie wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności elektrycznej (kierownik robót/ inspektor nadzoru)
d) Potencjałem ludzkim niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia,
e) Sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji z zastrzeżeniem pkt. a) w którym wymaga aby funkcję tą pełniła osoba nie pełniąca innych funkcji. W zakresie pozostałych kierowników dopuszcza się łączenie funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych o wartości min. 3 500 000,00 zł każda, wykonanych na oddziałach szpitalnych, w obiektach ochrony zdrowia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
1.1. Wraz z ofertą - Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ.
1.2. Na każde wezwanie zamawiającego - dokumenty dopuszczające produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - dla każdego z oferowanych produktów. W przypadku, jeśli przedmiotem zamówienia są wyroby medyczne - dokumenty dopuszczające produkt do obrotu i używania na terenie RP zgodnie ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2022 poz. 974 ze zm.) tj. deklaracja zgodności lub certyfikat CE.
1.3. Po uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich szczegółów dotyczących wyposażenia, a przed jego montażem - opis oferowanego wyposażenia w postaci dokumentów handlowych dla oferowanego produktu: katalogi, ulotki, foldery lub instrukcje obsługi.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wymagana kwota wadium wynosi: 65 000,00 zł
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. Pieniądzu,
b. Gwarancjach bankowych,
c. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium przetargowe należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na wskazanym niżej koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Wadium należy wnieść do 22.08.2022 r. do godz. 12.00.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w ING Bank Śląski, numer rachunku 70 1050 1432 1000 0022 8167 9957. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na wskazanym rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ppkt. b, c, d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku nr 9 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy - Rozdział XX ZMIANY UMOWY §28.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI