Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoTuchola
WojewództwoKujawsko-pomorskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-07
ZamawiającyTechnikum Leśne w Tucholi
Data publikacji ogłoszenia2021-03-22
Numer ogłoszenia2021/BZP 00021058
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021058 z dnia 2021-03-22
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Przebudowa internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Leśne w Tucholi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340343745
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020233/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów ochrony przeciwpożarowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.tltuchola.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.tltuchola.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.tltuchola.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: pisemnie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2141.3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza zamówienia dotyczy przygotowania podłoża pod wykładzinę obiektową PCV, oraz położenia wykładziny. Szczegółowy zakres prac zawiera załączony do postępowania „przedmiar robót”-załącznik nr 1a.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga zamówienia dotyczy koniecznych do wykonania napraw tynkarskich. Należy wykonać gładzie gipsowe oraz położyć powłoki malarskie. Szczegółowy zakres prac zawiera załączony do postępowania „przedmiar robót”- załącznik nr 1b.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część trzecia zamówienia dotyczy wymiany drzwi wejściowych do pokoi mieszkalnych oraz drzwi balkonowych z PCV, należy zdemontować istniejące drzwi i ościeżnice, dokonać montażu nowych drzwi i ościeżnic wraz z obróbką murarską. Szczegółowy zakres prac zawiera załączony do postępowania „przedmiar robót” – załącznik nr 1c.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4. zdolności technicznej lub zawodowejDla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia tj. obejmujące swoim zakresem remont budynku o wartości minimum 50.000,00 zł brutto wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz aby dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa a w szczególności osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowanej jako kierownik budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów:• odpisu z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109ust. 1 pkt 4 ustawy.5.7.) Wykaz podmiotowyc
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów: • wykazu robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejscawykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 3 doSWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, októrym mowa w pkt. 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia tj. obejmujące swoim zakresem remont budynku o wartości minimum 50.000,00 zł brutto wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (i dołaczył referencje) oraz aby dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa a w szczególności osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowanej jako kierownik budowy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą:a) kosztorys ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1ai/lub 1b i/lub 1c (w zależności od części zamówienia) do SWZ,b) pełnomocnictwo do złożeniaoferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik,c) zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającegozasoby (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, októrym mowa w art.. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.Wprzypadku, wspólnego składania oferty, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów:2.1 terminu wykonania zamówienia:2.1.a) opóźnienie w przekazaniu terenu budowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,2.1.b) konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,2.1.c) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również te polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,2.1.d) wprowadzenie zmian w dokumentacji techniczno – projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,2.1.e) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,2.1.f) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,2.1.g) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,2.1.h) przerwa w realizacji robót budowlanych powstała z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,2.1.i) konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,2.1.j) wstrzymanie realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,2.1.k) napotkanie w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych,2.1.l) niemożliwość niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym odwołaniem,2.1.m) niemożliwość niezwłocznego rozpoczęcia robót po podpisaniu umowy ze względu na brak pozwolenia na budowę lub innych wymaganych pozwoleń, zgód itp.,2.1.n) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,2.1.o) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,2.1.p) wystąpienie siły wyższej,2.1.q) skrócenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy,2.1.r) konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,2.1.s) niekorzystne warunki pogodowe, 2.1.t) zmiana parametrów przedmiotu zamówienia,2.1.u) przeszkody i trudności formalno-prawne,2.1.v) konieczność wykonania prac archeologicznych na terenie budowy,2.1.w) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,2.1.x) zmiana zakresu wykonywanych prac,2.2 terminów płatności:2.2.a) nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego,2.2.b) wystąpienie siły wyższej,2.2.c) zmiana terminu wykonania zamówienia,2.3 parametrów przedmiotu zamówienia:2.3.a) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również te polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,2.3.b) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,2.3.c) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,2.3.d) konieczność aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,2.3.e) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geotechnicznych lub terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych itp.,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: w sekretariacie Technikum Leśnego w Tucholi, ul. Nowodworskiego 9-13 89-500 Tuchola.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
brak
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.