Przebudowa inst. centralnego ogrzewania, inst. ciepłej wody użytkowej oraz inst.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa inst. centralnego ogrzewania, inst. ciepłej wody użytkowej oraz inst. ciepła technologicznego na potrzeby budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, ul. Wąska 5-7, 31-057 Kraków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-21
  • ZamawiającyKlimat-Energia-Gospodarka Wodna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069846
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa inst. centralnego ogrzewania, inst. ciepłej wody użytkowej oraz inst. ciepła technologicznego na potrzeby budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, ul. Wąska 5-7, 31-057 Kraków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Złotej Jesieni 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-828

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 126167588

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa inst. centralnego ogrzewania, inst. ciepłej wody użytkowej oraz inst. ciepła technologicznego na potrzeby budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, ul. Wąska 5-7, 31-057 Kraków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed18547d-c232-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001109/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych - budynek VI liceum ogólnokształcącego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.kegw.krakow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
https://epuap.gov.pl/wps/portal;
email: zamowienia@kegw.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 2. Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3. Za datę przekazania oferty,
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.4.
Identyfikator postępowania (ID) dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest
na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w
formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps,
.odt.,przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.6. Sposób sporządzania oraz
sposób przekazywania ofert, oświadczeń, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz
innychinformacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania
techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru
dokumentówelektronicznych (oferta, oświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe oraz
innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu) zawiera SWZ oraz
Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz. 2452)7. Dokumenty sporządzone
w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.Szczegółowe informacje
dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznych zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
• administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Klimat - Energia - Gospodarka
Wodna, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, tel. +48 126167588, email: sekretariat@kegw.krakow.pl
• Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest przez adres email: iod@kegw.krakow.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: „Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody użytkowej oraz instalacji ciepła technologicznego na potrzeby budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, ul. Wąska 5-7, 31-057 Kraków” numer sprawy: 2/V/2021.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/V/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody użytkowej oraz instalacji ciepła technologicznego na potrzeby budynku VI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wąskiej 5-7 w Krakowie.
Zadanie będzie realizowane w czterech etapach w terminie do 12 tygodni od zawarcia umowy w terminach:
• Etap 1 – 4 tygodnie (1-4 tydzień realizacji umowy)
• Etap 2 – 3 tygodnie (5-7 tydzień realizacji umowy)
• Etap 3 – 4 tygodnie (8-12 tydzień realizacji umowy)
• Etap 4 – 10 tygodni (1-10 tydzień realizacji umowy)
Etapy obejmują swoim zakresem:
• I etap obejmuje wykonanie całości przedmiotu umowy w prawym skrzydle budynku od ul. Józefa do klatki schodowej K2 łącznie z tą klatką schodową, z wyłączeniem kondygnacji piwnicy,
• II etap obejmuje wykonanie całości przedmiotu umowy w środkowej części budynku pomiędzy klatkami schodowymi K2 i K1 od strony ul. Wąskiej łącznie z klatką schodową K1, z wyłączeniem kondygnacji piwnicy,
• III etap to wykonanie całości przedmiotu umowy w lewym skrzydle budynku od ul. Św. Wawrzyńca do klatki schodowej K1, z wyłączeniem kondygnacji piwnicy,
• IV etap to wykonanie całości przedmiotu umowy na kondygnacji piwnicy (-1) oraz w Sali gimnastycznej.
Zamawiający zastrzega sobie, że etapy I, II, III należy wykonać po kolei w całości a kolejny etap można zacząć realizować dopiero po zakończeniu i odebraniu poprzedniego. Etap IV można wykonywać niezależnie od etapów I – III.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Budynek posiada wspólną instalację grzewczą zasilaną z jednego źródła (przyłącz instalacji ciepłowniczej MPEC) i stanowi całość z technicznego punktu widzenia. Stan techniczny rurociągów z powodu obecności kamienia i innych zanieczyszczeń eksploatacyjnych, które zebrały się na przestrzeni lat, nie pozwala na połączenie go z jakąkolwiek wyremontowaną częścią instalacji, gdyż spowoduje to zanieczyszczenie nowych rurociągów. Układ instalacji obsługiwany jest przez jedną pompę obiegową i nie jest możliwe wydzielenie części instalacji, która mogłaby stanowić osobny etap prac.

Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami, zwanego dalej OPZ (załącznik nr 2 do SWZ) wraz załącznikami,
• Projektowanych Postanowień Umowy, zwanego dalej PPU (załącznik nr 3 do SWZ)

Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnej dla Wykonawców. Wizja lokalna odbędzie się w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, ul. Wąska 5-7, 31-057 Kraków w dniu 9 czerwca 2021 r. Zbiórka o godzinie 10.00 przed głównym wejściem do budynku. Chęć wzięcia udziału w wizji należy zgłosić mailowo do dnia 8 czerwca 2021 r. na adres mailowy: zamowienia@kegw.krakow.pl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
Cena (C) – waga kryterium: 60%,
Skrócenie czasu realizacji (S) – waga kryterium: 20%,
Doświadczenie kierownika budowy (D) – 20%

N = C + S + D
gdzie:
N – łączna ilość punktów badanej oferty,
C – liczba punktów badanej oferty w kryterium „Cena”
S – liczba punktów badanej oferty w kryterium „Skrócenie czasu realizacji”
D – liczba punktów badanej oferty w kryterium „Doświadczenie kierownika budowy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj.:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w następującym zakresie:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Posiadają wiedzę i doświadczenie tj.:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia to jest polegające na realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku będącym pod nadzorem konserwatora zabytków, o wartości robót nie mniejszej niż 500 tys. zł (brutto)
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,,

W/w osoby mogą posiadać odpowiadające wskazanym wyżej ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) tj. osób których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Osoby na stanowiskach kierowniczych mają pozostawać zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. poz. 1725 ),
UWAGA: Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama osoba) skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia łączyła w sobie kwalifikacje wymagane powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu
(załącznik nr 4 do SWZ) 2. Jeżeli dotyczy: oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego
zasoby.3.Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do
SWZ. Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia ww. oświadczenia w sytuacji gdy w
postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.4.Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ustawy Pzp tj. oświadczenia dot. braku podstaw
wykluczenia oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ).

2. Jeżeli dotyczy: oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 złotych (słownie: pięć tysięcy
złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium
może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2 019r.
poz.310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego w PKO BP – nr rachunku: 42 1020 2892 0000 5402 0726 3348.W
tytule przelewu należy wskazać numer postępowania którego dotyczy o zamówienie oraz na
jaką część jest składane wadium.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje
się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie innej niż
pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres
związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i
bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty
wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do
zaszyfrowanej zgodnie z zapisami SWZ oferty wykonawcy. Zwrot wadium przetargowego
nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.
Konsorcjum, spółki cywilne)1.. Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub
zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.2. Spełnienie warunków
udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.3. Wykonawcy
wspólnie składający ofertę, wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika który zakres
przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie
zawiera treść formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 4. Wykonawcy,
którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: a) są zobowiązani ustanowić
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i do zawarcia umowy.Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do
podmiotu występującego jako pełnomocnik.b) są zobowiązani do złożenia w ofercie
Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 8.5 a) specyfikacji.
Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być przekazane
przez Wykonawcę w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada
pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do
jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z
własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć cyfrowe
odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Sposób poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu
poprzedzającym reguluje Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej.5. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna,
dokumenty wymienione w pkt 9.1 SWZ.6. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnienie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy
z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa
pkt 7 SWZ.8. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7 SWZ
oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1. SWZ Wykonawcy
składają oświadczenia i dokumenty określone w pkt 9 SWZ w sposób i w trybie tam określonym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ
tj. Projektowane Postanowienia Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I zabezpieczenie
1. Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 450 ustawy Pzp., w wysokości 5% ceny całkowitej
podanej w ofercie.2. Treść art. 449-453 ustawy Pzp dotycząca zabezpieczenia należytego
wykonania umowy będzie miała zastosowanie w ramach zawartej umowy.3. W przypadku
wpłaty zabezpieczenia w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w PKO BP –nr rachunku: 42 1020 2892 0000 5402 0726 3348.4. W przypadku
wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona
na poczet zabezpieczenia.5. UWAGA: Przed złożeniem poręczenia lub gwarancji Wykonawca
winien przedstawić projekt dokumentu Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji jego treści.
Szczegółowe uregulowania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera
SWZ wraz z załącznikami.

II obowiązek zatrudnienie na umowę o pracę.
Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1-2 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane):
pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
Zamawiający, przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w punkcie powyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy.
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż rynien- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż rynien. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI