Przebudowa infrastruktury przystankowej w 5 lokalizacjach na terenie miasta Włocławek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa infrastruktury przystankowej w 5 lokalizacjach na terenie miasta Włocławek z podziałem na 5 zadań.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-23
  • ZamawiającyGMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00431362
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury przystankowej w 5 lokalizacjach na terenie miasta Włocławek z podziałem na 5 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 (54) 414 42 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury przystankowej w 5 lokalizacjach na terenie miasta Włocławek z podziałem na 5 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bda15b2-62ac-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.47 Przebudowa infrastruktury przystankowej w 5 lokalizacjach na terenie miasta Włocławek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Poprawa infrastruktury transportu zbiorowego we Włocławku–etap I współfinansowany z Regional.Programu Operacyjnego Woj. Kuj. - Pom. na lata 2014 - 2020,Oś priorytetowa 3. Efektywność energ. i gospodarka niskoemisyjna w regionie,Działanie 3.4Zrównoważona mobilność miejska i prom. strategii niskoemisyjnych,Schemat:Infrastruktura na potrzeby czystego transportu miejsk. oraz intelig.systemy transport.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,142516,cc2a509147accae3714e19fe0f77fe09.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz
za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w
wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18;
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet,
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
c) włączona obsługa JavaScript,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader,
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.,
d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;
4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji
elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych
przesyłanych plików: *.pdf.
5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, oraz za pomocą poczty elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.
8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.
9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.43.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 1 – ”Przebudowa przystanku przy ul Chopina, przy skrzyżowaniu z ulicą św. Antoniego we Włocławku.”
(UWAGA. Przystanek od 1 stycznia 2023 r. nosi nazwę „Św. Antoniego 01”)
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę zjazdów publicznych o nawierzchni z kostki betonowej;
4) budowę kanału technologicznego;
5) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
6) montaż modułowej wiaty przystankowej - 5 modułów - długość ściany tylnej wiaty ok.6,9 mb, szerokość boku u podstawy 1,45 mb.
7) nasadzenia drzew – 4 szt.
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następująco:
a) powierzchnia zjazdu publicznego o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 20 m2,
b) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok. 377 m2,
c) powierzchnia chodników o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 137 m2.
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
a) długość kanału technologicznego: ok. 76 m (wraz z czterema studniami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 2 – ”Przebudowa przystanku przy ul. Promiennej, przy skrzyżowaniu z ul. Chocimską we Włocławku.”
(UWAGA. Przystanek od dnia 1 stycznia 2023 r. nosi nazwę „Dworzec „Zazamcze” 01”)”.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę kanału technologicznego;
4) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
5) montaż modułowej wiaty przystankowej – 5 modułów tj. ok. 6,9 mb długość ściany tylnej wiaty i ok. 1,45 mb szerokości boku u podstawy.
6) nasadzenia drzew - 5 szt.
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następująco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok. 141 m2,
b) powierzchnia chodników o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 128 m2.
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
a) długość kanału technologicznego: ok. 34 m (wraz z czterema studniami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 3 – ”Przebudowa przystanku przy ul Kaliskiej, przy skrzyżowaniu z ul. Dziewińską we Włocławku.”
(UWAGA. Przystanek od dnia 1 stycznia 2023 r. nosi nazwę „DZIEWIŃSKA 01”)
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników i ścieżek rowerowych wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę kanału technologicznego;
4) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
5) montaż modułowej wiaty przystankowej – 4 moduły tj. ok. 5,6 długość wiaty w ścianie tylnej i ok. 1,45 mb szerokość boku u podstawy;
6) nasadzenia drzew – 4 szt.
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następująco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok. 108 m2,
b) powierzchnia chodników o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 132 m2,
c) powierzchnia terenów zieleni: ok. 11m2.
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
a) długość kanału technologicznego: ok. 38 m (wraz z pięcioma studniami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 4 – ”Przebudowa przystanku przy ul Kaliskiej, przy skrzyżowaniu z ul. Żeromskiego we Włocławku.”
(UWAGA. Przystanek od 1 stycznia 2023 r. nosi nazwę „KALISKA-TARGOWISKO 02”)
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników i ścieżek rowerowych wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) przebudowę zjazdu publicznego o nawierzchni z kostki betonowej
4) budowę kanału technologicznego;
5) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
6) montaż modułowej wiaty przystankowej – 4 moduły – ok. 5,6 mb. Długość wiaty w ścianie tylnej i 1,45 mb szerokość boku u podstawy;
7) nasadzenie drzew - 4 szt.
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następująco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok. 75 m2,
b) powierzchnia zjazdu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 76 m2,
c) powierzchnia chodników o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 153 m2,
d) powierzchnia terenów zieleni: ok. 7m2.
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
a) długość kanału technologicznego: ok. 78 m (wraz z trzema studniami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 5 – ”Przebudowa przystanku przy ul Kaliskiej we Włocławku.”
(UWAGA. Przystanek od dnia 1 stycznia 2023 r. nosi nazwę „FALBANKA 01”)
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników i drogi rowerowej wraz z:
a) wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,
b) budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;
2) przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;
3) przebudowę drogi rowerowej o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych;
4) przebudowę zjazdu publicznego o nawierzchni z kostki betonowej
5) budowę kanału technologicznego;
6) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
7) montaż modułowej wiaty przystankowej – 4 moduły tj. ok. 5,6 mb długość ściany tylnej wiaty, szerokość boku u podstawy ok. 1,45 mb;
8) nasadzenie zieleni/drzew.
Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następująco:
a) powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok. 71 m2,
b) powierzchnia drogi rowerowej o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych: ok. 98 m2,
c) powierzchnia chodników o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 203 m2,
d) powierzchnia terenów zieleni: ok. 265m2.
Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:
a) długość kanału technologicznego: ok. 57 m (wraz z trzema studniami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Nie dotyczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty powinny zostać załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SWZ, tj.:
1) formularz ofertowy,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa każdy z Wykonawców, przy czym w części dotyczącej spełnienia warunków udziału w postępowaniu tylko w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ oraz ustawą PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI