Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
" Przebudowa infrastruktury i zagospodarowanie dostępu do plaż, kąpielisk w gminie Międzyzdroje. Budowa kładki spacerowej."
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Priorytet: Fundusze Europejskie na rzecz partnerskiego Pomorza Zachodniego; Działanie" Rozwój obszarów miejskich (ZIT).
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki spacerowej na wydmach od zejścia na plażę oznaczonego literą B do zejścia na plażę A w Międzyzdrojach - etap 3, w ramach zadania: " Przebudowa infrastruktury i zagospodarowanie dostępu do plaż, kąpielisk w gminie Międzyzdroje. Budowa kładki spacerowej", w tym:
• budowa kładki spacerowej na wydmach o długości około 320 m od zejścia na plażę "B" do zejścia na plaże "A" wraz z budową zejść na plaże w ciągu ulic Ludowej i Turystycznej. Budowa niezbędnej infrastruktury technicznej.
• budowę kładki spacerowej oraz tarasów rekreacyjnych w głębi wydmy na odcinku od ul. Turystycznej do zejścia na plaże "A"
• budowę pustej kanalizacji składającej się z rur osłonowych na potrzeby budowy przyłączy do lokali usługowych na plaży i lokali gastronomicznych, których lokalizację wskazano w MPZP.
• budowa infrastruktury technicznej w postaci oświetlenia terenu wzdłuż kładki spacerowej oraz projektowanych ciągów pieszych i ścieżki rowerowej
• Zabezpieczenie rurami osłonowymi istniejących instalacji biegnących pod projektowaną kładka spacerową,
• montaż elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci)
2.2. Gmina Międzyzdroje na realizację przedmiotowego zadania uzyskała dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Priorytet: Fundusze Europejskie na rzecz partnerskiego Pomorza Zachodniego; Działanie" Rozwój obszarów miejskich (ZIT).
Dla celów kalkulacji oferty należy przyjąć założenie, że wartość dofinansowania opiewa na kwotę - 2 107 117,89 złotych, co stanowi wg. wartości kosztorysowej brutto 44,49 % dofinansowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę.
Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia!!!!
2.3. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.
2.4. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów.
2.5. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania.
2.6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".
2.7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
2.8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
2.9. Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą o roszczenie cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
2.10. Wykonawca opracowuje szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowego realizacji robót przed podpisaniem umowy. W harmonogramie realizacji umowy Wykonawca przedstawia wartości, terminy i czas wykonywania poszczególnych elementów prac obejmujących roboty budowlane. Harmonogram akceptuje Zamawiający.
2.11. Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci np.: Telekomunikacji, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego, Firmy Teletechniczne o planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji.
2.12. Wykonawca wraz z ofertą przedkłada wypełniony wykaz elementów rozliczeniowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45246500-8 - Roboty budowlane w zakresie promenad
45246510-1 - Roboty budowlane w zakresie deptaków
Art. 109 ust. 1 pkt 4