Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWO-MOSTOWEJ NA TERENIE POWIATU GARWOLIŃSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W GARWOLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014823759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48256852607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wnowicka@pzdgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl/ oraz www.pzdgarwolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014823759
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Mazowiecka
1.11.4.) Miejscowość: Garwolin
1.11.5.) Kod pocztowy: 08-400
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.11.9.) Numer telefonu: +48256852607
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: wnowicka@pzdgarwolin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl oraz www.pzdgarwolin.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWO-MOSTOWEJ NA TERENIE POWIATU GARWOLIŃSKIEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fecf341a-7e78-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl.
1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl. lub ttps://oneplace.marketplanet.pl,
2) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
7. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w sekcji „Dokumenty zamówienia”. Pobranie pojedynczego dokumentu lub wszystkich dokumentów następuje po kliknięciu polecenia „Pobierz”.
8. Ofertę wraz z załącznikami należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy.
9. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO.242.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego
Cześć 1 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W na terenie Gminy Maciejowice
w miejscowościach: Pogorzelec, Polik i Maciejowice”
Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1325W na terenie Gminy Maciejowice w miejscowościach: Pogorzelec, Polik i Maciejowice polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, usunięciu kolizji z infrastrukturą elektroenergetyczną, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie chodnika, ścieżki pieszo-rowerowej, peronów autobusowych, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome oraz zostaną ustawione elementy bezpieczeństwa ruchu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy
je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:
Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
gdzie:
Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)
Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)
Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego
Cześć 2 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1346W na terenie gminy Sobolew i Gminy
Trojanów w miejscowościach: Sokół i Wola Korycka Dolna”
Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1346W na terenie Gminy Sobolew i Gminy Trojanów w miejscowościach: Sokół i Wola Korycka Dolna polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy
je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:
Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
gdzie:
Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)
Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)
Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego
Cześć 3 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1363W na terenie Gminy Trojanów
w miejscowości Mroków”
Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1363W na terenie Gminy Trojanów
w miejscowości Mroków polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy
je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:
Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
gdzie:
Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)
Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)
Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego
Część 4 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1314W na terenie Gminy Pilawa
w miejscowości Puznówka”
Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1314W na terenie Gminy Pilawa
w miejscowości Puznówka polegającą na wykonaniu robót pomiarowych, robót rozbiórkowych, wycince i karczowaniu drzew, robót ziemnych, frezowania nawierzchni bitumicznej, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie poszerzenia jezdni, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni
z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome, zostaną ustawione elementy bezpieczeństwa ruchu oraz wykonana zostanie inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy
je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:
Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
gdzie:
Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)
Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)
Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego
Cześć 5 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków
Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów w m. Nowy
Kębłów (Gmina Żelechów)”
Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów w m. Nowy Kębłów (Gmina Żelechów) polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe i poziome oraz zostaną ustawione elementy bezpieczeństwa ruchu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy
je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:
Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
gdzie:
Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)
Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)
Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego
Część 6 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317W Parysów – Gózd – Borowie
– ul. Borowska w m. Parysów (Gmina Parysów)”
Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1317W Parysów – Gozd – Borowie
ul. Borowska w m. Parysów (Gmina Parysów) polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych, robót ziemnych. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie chodnika, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie oznakowanie poziome oraz roboty wykończeniowe.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy
je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:
Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
gdzie:
Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)
Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)
Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego
Cześć 7 „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235W Redzyńskie – Laliny na terenie
Gminy Borowie w miejscowości Laliny”
Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2235W Redzyńskie – Laliny – na terenie Gminy Borowie w miejscowości Laliny polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego. Kolejnym etapem będzie wykonanie podbudowy, wykonanie zjazdów indywidualnych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa łamanego, oznakowanie pionowe.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy
je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:
Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
gdzie:
Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)
Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)
Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Przebudowa infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Powiatu Garwolińskiego
Część 8 „Przebudowa mostu JNI 1001837 na przepust w ciągu drogi powiatowej
Nr 1338W Brzegi – Kalinów – Goniwilk w miejscowości Nowy Goniwilk
w km 9+605 z dojazdami”
Zadanie obejmuje przebudowę mostu JNI 1001837 na przepust w ciągu drogi powiatowej Nr 1338W brzegi – Kalinów – Goniwilk w miejscowości Nowy Goniwilk w km 9+605 z dojazdami polegającą na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchni, elementów ulic, zbrojenia, betonu, konstrukcji stalowych, izolacji. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostaną roboty wykończeniowe, elementy zabezpieczeń, urządzenia bezpieczeństwa ruchu oraz wykonana zostanie inwentaryzacja powykonawcza obiektu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy
je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Łączna cena brutto zamówienia (C) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwyższą liczbę punktów – 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia podzielona przez łączną cenę brutto oferty ocenianej x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Kryterium gwarancja (G) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40, w następujący sposób:
Go – G min podzielona przez G max – G min x 40 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
gdzie:
Gmax – gwarancja maksymalna (60 miesięcy)
Gmin – gwarancja minimalna (36 miesięcy)
Go – gwarancja oferty ocenianej (w pełnych miesiącach)
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, jako tę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, będzie skutkować przyznaniem liczby punktów takiej jak dla 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej:
A) część 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W na terenie Gminy Maciejowice w
miejscowościach: Pogorzelec, Polik i Maciejowice
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,
obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie
mniejszej niż 1 500 000zł brutto każda,
A) część 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1346W na terenie Gminy Sobolew i Gminy
Trojanów w miejscowościach: Sokół i Wola Korycka Dolna
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,
obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie
mniejszej niż 1 500 000zł brutto każda,
A) część 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1363W na terenie Gminy Trojanów w
miejscowości Mroków
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,
obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie
mniejszej niż 1 500 000zł brutto każda,
A) część 4 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1314W na terenie Gminy Pilawa w miejscowości
Puznówka
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,
obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie
mniejszej niż 1 500 000zł brutto każda,
A) część 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków
Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów w m. Nowy Kębłów (Gmina
Żelechów)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,
obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie mniejszej niż 700 000zł brutto każda,
A) część 6 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317W Parysów - Gózd - Borowie - ul. Borowska
w m. Parysów (Gmina Parysów)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,
obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie
mniejszej niż 300 000zł brutto każda,
A) część 7 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235W Redzyńskie - Laliny na terenie Gminy
Borowie w miejscowości Laliny
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych co najmniej dwóch robót drogowych,
obejmujących swoim zakresem budowę/przebudowę/remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), w zakres którego wchodziło
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, poboczy z kruszywa o wartości nie
mniejszej niż 600 000zł brutto każda,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże dla każdej z część 1, część
2, część 3, część 4, część 5, część 6, część 7
ii. że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika budowy
branży drogowej, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, uprawniające
do kierowania budową drogi objętych zamówieniem, której parametry określa dokumentacja
techniczna. Zamawiający wymaga, aby ww. osoba od której wymaga się uprawnień zgodnie z
ustawą Prawo budowlane (art. 12, 12a) powinni być ubezpieczonymi od odpowiedzialności
cywilnej.
A) część 8 - Przebudowa mostu JNI 1001837 na przepust w ciągu drogi powiatowej Nr 1338W
Brzegi - Kalinów - Goniwilk w miejscowości Nowy Goniwilk w km 9+605 z dojazdami
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanej co najmniej jednej roboty mostowej,
obejmującej swoim zakresem budowę/rozbudowę/przebudowę/odbudowę (w rozumieniu ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.), obiektu mostowego lub
przepustu o konstrukcji gruntowo-powłokowej (z blach falistych) - o wartości nie mniejszej niż
300 000zł brutto,
ii. że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika budowy
branży mostowej, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności mostowej, uprawniające
do kierowania budową mostu objętych zamówieniem, której parametry określa dokumentacja
techniczna. Zamawiający wymaga, aby ww. osoba od której wymaga się uprawnień zgodnie z
ustawą Prawo budowlane (art. 12, 12a) powinni być ubezpieczonymi od odpowiedzialności
cywilnej.
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz
art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki
określone w ust. 1 pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy
łącznie, natomiast warunek z ust. 1 pkt 2 musi spełniać każdy Wykonawca z osobna.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw wykluczenia na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w rozdziale XV SWZ.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
polegać na zasadach określonych w art. 118 ust 1 ustawy na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego (oświadczenie składa wykonawca zaś w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie) – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi załącznik nr
3 do niniejszej SWZ,
2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowania stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ,
3) zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy do oddania do dyspozycji
wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeśli dotyczy (wzór
przedmiotowego zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
(dokument składa wykonawca zaś w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
przedmiotowe dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie),
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta na: część 1/ część 2/
część 3/ część 4/ część 5/ część 6/ część 7/ część 8 została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1, A i, SWZ dla: część 1/
część 2/ część 3/ część 4/ część 5/ część 6/ część 7/ część 8, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są
wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane lub są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi
załącznik nr 8 do SWZ),
2) wykazu osób, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1, A ii, SWZ dla: część 1/ część 2/ część 3/
część 4/ część 5/ część 6/ część 7/ część 8, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego składanego na potrzeby
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp załącznik
nr 6 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia i
utrzymywania nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, wadium w wysokości dla:
Część 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W na terenie Gminy Maciejowice w
miejscowościach: Pogorzelec, Polik i Maciejowice – 107 766,17 PLN (słownie: sto siedem
tysięcy siedemset sześćdziesiąt sześć złotych 17/100),
Część 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1346W na terenie Gminy Sobolew i Gminy Trojanów
w miejscowościach: Sokół i Wola Korycka Dolna - 59 612,21 PLN (słownie: pięćdziesiąt
dziewięć tysięcy sześćset dwanaście złotych 21/100),
Część 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1363W na terenie Gminy Trojanów w miejscowości
Mroków – 53 799,26 PLN (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć
złotych 26/100),
Część 4 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1314W na terenie Gminy Pilawa w miejscowości
Puznówka – 53 308,29 PLN (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące trzysta osiem złotych 29/100),
Część 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków
Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów w m. Nowy Kębłów (Gmina
Żelechów) 22 391,12 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące trzysta dziewięćdziesiąt jeden
złotych 12/100),
Część 6 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317W Parysów - Gózd - Borowie - ul. Borowska w
m. Parysów (Gmina Parysów) – 5 005,96 PLN (słownie: pięć tysięcy pięć złotych 96/100),
Część 7 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2235W Redzyńskie - Laliny na terenie Gminy
Borowie w miejscowości Laliny – 17 023,90 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy dwadzieścia
trzy złote 90/100),
Część 8 - Przebudowa mostu JNI 1001837 na przepust w ciągu drogi powiatowej Nr 1338W
Brzegi - Kalinów - Goniwilk w miejscowości Nowy Goniwilk w km 9+605 z dojazdami – 6 171,49
PLN (słownie: sześć tysięcy sto siedemdziesiąt jeden złotych 49/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki
określone w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy
Wykonawcy łącznie, natomiast warunek z Rozdziału XIV ust. 1 pkt 2 musi spełniać każdy
Wykonawca z osobna. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (dokument składa wykonawca zaś w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie), pełnomocnictwo dla pełnomocnika do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5%
wynagrodzenia, o którym mowa w umowie § 3 ust. 1.
2. Wypłata zaliczki nastąpi w terminie do 14 dni od daty faktycznego rozpoczęcia robót,
potwierdzonego w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru po otrzymaniu faktury
zaliczkowej na kwotę zaliczki.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w pełnej jej wysokości
w jednej lub w kilku formach wymienionych w art. 442 ust. 3 ustawy Pzp.
4. Zabezpieczenie zaliczki zostanie przekazane Zamawiającemu przed jej wypłatą.
5. Wniesienie zabezpieczenia zaliczki przez Wykonawcę jest obligatoryjne i stanowi element
konieczny do wypłaty zaliczki przez Zamawiającego. Brak zabezpieczenia zaliczki przesuwa
termin jej wypłaty do czasu dostarczenia zabezpieczenia, co nie będzie stanowić naruszenia
postanowień ust. 2. przez Zamawiającego i nie będzie traktowane jako opóźnienie
Zamawiającego w zapłacie należnej zaliczki.
6. Treść zabezpieczenia zaliczki musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed
udzieleniem zaliczki.
7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać, z zachowaniem ciągłości
zabezpieczenia, zmiany formy zabezpieczenia zaliczki na jedną lub kilka form, o których mowa
w art. 442 ust. 3 pkt 1-4 ustawy Pzp.
8. Zabezpieczenie udzielonej zaliczki Zamawiający zwolni w terminie do 30 dni od daty
dokonania odbioru końcowego robót.
9. Zaliczka zostanie rozliczona poprzez potrącenie z wynagrodzenia przysługującego
Wykonawcy wypłaconego po zakończeniu realizacji zadania.
10. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawca zwróci Zamawiającemu zaliczkę w
wysokości nie podlegającej rozliczeniu w wynagrodzeniu należnym za odebrane do czasu
odstąpienia części przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia finansowania zadania w części nie pokrytej
wkładem własnym Zamawiającego (zaliczką) na czas poprzedzający wypłatę środków z
promesy z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z
zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu
inwestycji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia odbioru końcowego robót
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na brak możliwości technicznych wprowadzenia pełnego zapisu dotyczącego rodzaju i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia szczegółowy zapis został określony w Rozdziale XXIII SWZ (Możliwości zmiany umowy o zamówienie publiczne)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-11 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-11 08:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-12