Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania mostu na rzece Nysie Kłodzkiej na kładkę pieszo – rowerową w Otmuchowie na działkach nr 263/9, 263/10, 905/1, 906, 1166/1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OTMUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Otmuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-385
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774315017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@otmuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otmuchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania mostu na rzece Nysie Kłodzkiej na kładkę pieszo – rowerową w Otmuchowie na działkach nr 263/9, 263/10, 905/1, 906, 1166/1”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1149540a-e091-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004169/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania mostu kolejowego na most pieszo- rowerowy z oświetleniem ulicznym (solarnym) nad rzeką Nysą Kłodzką w Otmuchowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej umig@otmuchow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 6 i 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z
dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych jest – Urząd Miasta i Gminy w Otmuchowie, ul. Zamkowa 6, 48-
385 Otmuchów, tel. 774315016, e-mail: umig@otmuchow.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora Danych Osobowych – e-mail: jerzy.bracichowicz@otmuchow.pl
3. Państwa dane przetwarzane są w celach realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa dotyczących Gmin lub na postawie Państwa zgody – np. podania o pracę, oferty itd.
4. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji zadań ustawowych i innych zadań,
zgodnie z odpowiednimi przepisami.
5. Maja Państwo prawo dostępu do swoich danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, wnoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania a także do przenoszenia danych.
6. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości przy ochronie danych osobowych,
7. Posiadanie Państwa danych jest niezbędne do realizacji obowiązków ustawowych i realizacji umowy
(usługi), bez ich posiadania nie jest możliwe zawieranie umów z osobami fizycznymi,
8. Państwa dane nie będą nikomu udostępniane, przekazywane ani nie będą podlegały profilowaniu i
innym działaniom niezwiązanym z naszą działalnością.
UMiG Otmuchów
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 04/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania mostu na rzece Nysie Kłodzkiej na kładkę pieszo – rowerową w Otmuchowie na działkach nr 263/9, 263/10, 905/1, 906, 1166/1
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45442210-2 - Galwanizowanie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie