Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaworzno
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-07-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-11
  • Numer ogłoszenia569093-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569093-N-2019 z dnia 2019-07-11 r.

Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, krajowy numer identyfikacyjny 27107683000000, ul. Zacisze Boczna  3 , 43-600  Jaworzno, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 6181800, 6181815, e-mail sekretariat@mzopow.pl, faks 326 181 801.
Adres strony internetowej (URL): www.mzopow.jaworzno.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzopow.jaworzno.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Jaworznie, ul. Zacisze Boczna 3, 43-600 Jaworzno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie
Numer referencyjny: OW.VII.2710.28.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie ul. Koszarowa 20 obejmująca: – skucie istniejących okładzin ściennych i podłogowych z płytek (sanitariaty), – rozebranie warstw podłogowych do poziomu istniejących stropów (oprócz komunikacji i klatki schodowej), – rozebranie wskazanych ścian działowych, – poszerzenie otworów drzwiowych, położenie nowych nadproży, – demontaż istniejących drzwi (wskazanych w projekcie), – demontaż wyposażenia istniejących sanitariatów, – skucie cokołów przy posadzce z lastryko, demontaż cokołów w pozostałych pomieszczeniach, – demontaż podejść i pionów kanalizacyjnych, instalacji gazowej zgodnie z rysunkami projektowymi, – demontaż kratek wentylacyjnych, – demontaż bojlerów, – rozebranie istniejących sufitów podwieszanych i zabudowy sufitowej, – usunięcie okładzin ściennych (lamperia, tapety, boazeria, panele PCV), – demontaż krat przy drzwiach, – montaż w istniejących drzwiach dwuskrzydłowych na klatce schodowej odpowiednich mechanizmów umożliwiających wykorzystywanie ich w systemie przeciwpożarowym do napowietrzania budynku, – wykonanie nowych warstw podłogowych i posadzek z płytek oraz wykładziny termozgrzewalnej PVC, – wykonanie cokołów z wykładziny PVC wys. 10cm przy ścianach malowanych w pomieszczeniach z wykładziną PVC na posadzce, – wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na ścianach w sanitariatach i pomieszczeniu porządkowym, – uzupełnienie ubytków i przygotowaniu nawierzchni ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowych pod malowanie, – wykonanie nawierzchni wyrównującej na istniejącym lastriko w komunikacji ( pom. 1.2, 2.2), – pomalowanie otynkowanych i wykończonych gładziami ścian wewnętrznych i sufitów, – wykonanie sufitów podwieszanych w miejscach wskazanych w projekcie z płyt gk na ruszcie stalowym, – wykonanie nowych kratek ściekowych wg rysunków projektu budowlanego, – montaż klap rewizyjnych w obudowach z płyt GK i sufitach podwieszanych (wg części projektu instalacji), – montaż ścianek z płyt HPL oddzielających kabiny WC w sanitariatach, – budowę nowych murowanych ścian działowych zgodnie z rysunkami projektowymi, – dostosowanie otworów w ścianie nośnej do wymaganej szerokości drzwi, montaż nowych drzwi do pomieszczeń, projektowane nadproża typu „L” wg części konstrukcyjnej, – poszerzenie otworów w salach lekcyjnych (pom. nr 1.3, 2.3) do szerokości 180cm, projektowane nadproża typowe prefabrykowane „L” wg rysunków projektowych, – poszerzenie otworów drzwiowych na klatkę schodową, – montaż drzwi EI 30 o szerokości 120cm w istniejącej ścianie przy klatce schodowej, – przełożenie istniejących drzwi EI30 z klatki schodowej wg rysunków projektowych, – zamurowanie istniejących otworów drzwiowych w miejscach wskazanych na rysunkach, – montaż nowego wyposażenia sanitariatów wg projektu, – wykonanie wentylacji mechanicznej wykorzystując istniejące piony wentylacyjne, – wykonanie obudowy pionów kanalizacyjnych, wodnych i wentylacyjnych z płyt gipsowokartonowych zgodnie z rysunkami projektowymi, – montaż projektowanych grzejników, – oczyszczenie i pomalowanie balustrady na klatce schodowej, – czyszczenie chemicznym nawierzchni lastriko na klatce schodowej, – wykonanie otworów w stropie nad klatką schodową zgodnie z projektem, – montaż klapy dymowej nad klatką schodową, – przebicie dodatkowych kanałów wentylacyjnych na II. piętrze i wymurowanie dodatkowego komina na dachu oraz przebicie bocznych otworów i wykonanie nowych czapek betonowych we wskazanych trzonach, montaż nasad kominowych. zgodnie z: 1.1. Projektem budowlano – wykonawczym branży budowlanej na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2. Projektem budowlano – wykonawczym branży elektrycznej na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.3. Projektem budowlano – wykonawczy instalacji sanitarnych wewnętrznych na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, 1.4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.5. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branży elektrycznej na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.6. Specyfikacją techniczną wykonania robót instalacji wodno – kanalizacyjnej na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 6 do SIWZ. 1.7. Specyfikacją techniczną wykonania robót instalacji ogrzewania i wentylacji na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie. , stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający udostępnia informacyjnie przedmiar robót jako pomoc w sporządzeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. 2.1. Kosztorys ślepy – przedmiar na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie. – branża budowlana, stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2.2. Przedmiar na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie. – branża sanitarna, stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ, 2.3. Przedmiar inwestorski 010619RB na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części mieszkalnej na sale szkolne i sanitariaty w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Jaworznie. – branża elektryczna, stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45310000-3
45331100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-10

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia ustala się na okres: - rozpoczęcie realizacji do 10 dni od dnia podpisania umowy, - zakończenie realizacji do dnia 10.12.2019 r. Z uwagi na czynny obiekt, roboty wyburzeniowe będą mogły być wykonywane w dni robocze po godz. 1500 lub dni wolne.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: posiada niezbędne doświadczenie tj. wykonał w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: minimum dwie roboty budowlane o wartości min. 450.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie/przebudowie lub remoncie budynku/części budynku. Za wykonanie jednej roboty budowlanej uznaje się wykonanie roboty na jednym obiekcie budowlanym w ramach różnych umów (zamówień, zleceń) lub na różnych obiektach budowlanych w ramach jednej umowy (zamówienia, zlecenia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1.1. wg Załącznika Nr 15, wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzającego wykonanie minimum dwie roboty budowlane o wartości min. 450.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie/przebudowie lub remoncie budynku/części budynku, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz dowodu określającego czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 1.2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1.2.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.2.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 1.2.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 1.2.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie wymaga
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 14 do SIWZ; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca wniesie wadium w wysokości 14.000,00 PLN w jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3. gwarancjach bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000, 1669). 2. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi zostać uznane na rachunku bankowym zamawiającego przed terminem składania ofert, określonym w Dziale XV pkt 1 SIWZ. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniężna, do formularza ofertowego wykonawca załączy potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokument ustanowiącego wadium, natomiast oryginał tego dokumentu składa odrębnie w siedzibie Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Jaworznie przy ul. Zacisze – Boczna 3. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Jaworznie, Bank Handlowy w Warszawie S.A. r-k nr 46 1030 1159 0000 0000 9200 1032. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-29, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Łączy nas Bóbr
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jaworzno: Dostawa węgla i koksu w okresie VIII - XII 2019
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Łączy nas Bóbr
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Wykonanie metalowego pomostu widokowego oraz barier na zamku w Ojcowie”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI