„ Przebudowa i zabezpieczenie poprzeczni Stampfer na odcinku od szybu Kościuszko

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ Przebudowa i zabezpieczenie poprzeczni Stampfer na odcinku od szybu Kościuszko do podłużni Koerber na poziomie III Kopalni Soli „Wieliczka””.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyKOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013871
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ Przebudowa i zabezpieczenie poprzeczni Stampfer na odcinku od szybu Kościuszko do podłużni Koerber na poziomie III Kopalni Soli „Wieliczka””.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maciej.trabka@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Górnictwo Spółka Akcyjna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Przebudowa i zabezpieczenie poprzeczni Stampfer na odcinku od szybu Kościuszko do podłużni Koerber na poziomie III Kopalni Soli „Wieliczka””.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfd7e83-7bf6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazująelektronicznie za pośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem:https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski,zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone wterminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasadykorzystania z Platformy)1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemuna subdomenie Zamawiającego https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanieprzekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwościzalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod zobrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienieczasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawcawraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwościprzyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonupodanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty wpostępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomieniaoraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zadatę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwemzakładki „Korespondencja”.4. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwościzwiązanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się bezpośrednioz dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowahttps://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, wgodzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl5. Szczegółowe warunki korzystania zPlatformy zawarte są na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”,która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców.6. Zamawiający wskazuje informacje, o którychOgłoszenie nr 2021/BZP 00011032/01 z dnia 2021-02-262021-02-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługimowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresemhttps://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl:1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnymwspieranym przez producenta2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS InternetExplorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się zWykonawcami są:Maciej Trąbka – Kierownik Działu Prawnego i Zamówień PublicznychMagdalenaKalarus-Kwaśniewska – Zastępca Kierownika Działu Prawnego i Zamówień Publicznych ds. ZamówieńPublicznych: Magdalena Szostak– Młodszy Specjalista ds. Zamówień Publicznych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochroniedanych lub „RODO”):1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., ParkKingi 1, 32-020 Wieliczka.2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalni Soli "Wieliczka"S.A.,Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym możnaskontaktować się pod numerem telefonu +48 12 278 7114; email: iod.sa@kopalnia.pl3) Dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby,której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, poprzez wzięcie udziału w postępowaniuorganizowanym przez Administratora danych, a także przetwarzanie jest niezbędne do wykonaniazawartej z wybranym Wykonawcą umowy o zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO –wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, wzakresie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców.4) Odbiorcami danychosobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego, podmioty przetwarzające działające napodstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, oraz innepodmioty którym dane będą udostępnione na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególnościosoby lub podmioty posiadające dostęp do dokumentacji postępowania zgodnie z art. 18 lub art. 74ustawy.5) Przetwarzane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. państwanienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego) i/lub organizacji międzynarodowej.6) Daneosobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4lata – przez cały ten okres, a następnie do upływu terminów określonych w przepisach prawapodatkowego, terminów przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy lub terminuprzechowywania dokumentacji wynikającej z obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji Archiwalnej, wzależności od tego, który z tych terminów nastąpi najpóźniej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z ustawy orazRODO, osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa: a) dostępu do treści danych (art.15 RODO);b) do sprostowania danych (art. 16 RODO);c) do ograniczenia przetwarzania danych (art.18 RODO);d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.2)Osobie, której dane dotyczą nie przysługują następujące prawa:a) do usunięcia danych (art. 17RODO), z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,b) do przenoszenia danych (art. 20Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011032/01 z dnia 2021-02-262021-02-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - UsługiRODO), gdyż przetwarzanie nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany,c) do wniesieniasprzeciwu (art. 21 RODO), gdyż przetwarzanie nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f)RODO.3) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy. 4) W odniesieniu dopodanych danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.5) Zamawiającyinformuje, że zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkowaćzmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawiezamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.6. Zamawiający informuje, że wpostępowaniu o udzielenia zamówienia zgłoszenie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.7. W przypadkuwskazania w treści dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jestzobowiązany do złożenia oświadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowiązku wynikającego z art.13 lub art. 14 RODO.8. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, wcelu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX SWZ,wyłącznie do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2021/TRG/6

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót górniczych mających na celu przebudowę poprzeczni Stampfer zlokalizowanej na poziomie III w podziemnej części zakładu Kopalnia Soli „Wieliczka”, na odcinku od szybu Kościuszko do podłużni Koerber, zwanych dalej „robotami górniczymi”. Zakres prac w ramach robót górniczych.W ramach wykonania robót górniczych Wykonawca jest zobowiązany:1) zorganizować plac (rejon) robót,2) sporządzić technologię wykonywania robót,3) zapewnić materiały niezbędne do realizacji robót górniczych,4) zapewnić maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania robót górniczych,5) zapewnić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami górniczymi,6) zapewnić obsługę mierniczą,7) zrealizować roboty górnicze.Wykonanie górniczych robót.Roboty górnicze winny być wykonane zgodnie z:1) dokumentacją projektową pod nazwą: „Projekt techniczny przebudowy podłużni Stampfer od podszybia szybu Kościuszko do podłużni Koerber na poziomie III w Kopalni Soli „Wieliczka”” z czerwca 2019 r., opracowaną przez Biuro Projektów Górniczych w Krakowie Sp. z o.o., stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ,2) pozwoleniem nr 31/19 Konserwatora Zabytków Krakowskich Żup Solnych z dnia 22 lipca 2019 roku, znak: DK-453-40/19, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,3) Instrukcją impregnacji ogniochronnej drewnianych elementów obudowy i wystroju wyrobisk w K.S. „Wieliczka” S.A. do materiału trudno zapalnego, stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ,4) Instrukcją bezpiecznego wykonywania obrywki stropów i ociosów w podziemnych wyrobiskach korytarzowych i komorowych Kopalni Soli „Wieliczka”, stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ,,5) Instrukcją bezpiecznego wykonywania transportu ręcznego na powierzchni i w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka”, stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ,6) Instrukcją wstawiania na tor wykolejonych wozów dołowych, stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ,7) Instrukcją bezpiecznego wykonywania prac za pomocą elektronarzędzi, stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ,8) zarządzeniem KRZG nr KSW/Z/KRZG/48/2019 z dnia 15 maja 2019 roku w sprawie doboru obudowy dla wyrobisk w Kopalni Soli „Wieliczka”, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, w zakresie obejmującym weryfikację przyjętych w dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych,9) decyzją o zmianie pozwolenia wskazanego w pkt 2 w zakresie jego terminu ważności lub nowym pozwoleniem na podejmowanie innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w okresie przypadającym po dniu 31 lipca 2021 roku, o ile nie będzie ona wiązała się ze zmianą zakresu przedmiotowego umowy lub warunków jej realizacji,Szacunkowy zakres robót górniczych określa przedmiar stanowiący załącznik nr 10 do wzoru umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;3) zdolności technicznej lub zawodowej- udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty górniczej w podziemnych zakładach górniczych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) dokumentu potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowychprowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonego niewcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem; 2)oświadczenie potwierdzające aktualność informacjizawartych w oświadczeniach składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstawwykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 14 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w zakresie wykonawców prowadzących działalność gospodarczą:a) dokumentu potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;2) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:a) wykaz roboty wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty górniczej w podziemnych zakładach górniczych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączenie dowodów określających czy ta robota została wykonana należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi nr 15 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości: 20 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII specyfikacji.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75 1240 4748 1111 0000 4877 8501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2021/TRG/6Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.3. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa wraz z ofertą załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 4. Wadium złożone w innej formie niż pieniężna musi obejmować okres od dnia składania ofert do dnia upływu terminu związania ofertą określonego w rozdziale XI pkt. 1.5. Zamawiający, zgodnie z art. 98 ust 6 pkt 1 ustawy zatrzymuje wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.6. Zamawiający zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2, 3 ustawy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy , zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.8. Zgodnie z treścią art. 98 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą. 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zgodnie z treścią art. 98 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2) którego oferta została odrzucona, 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9 powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z brzmieniem art. 58 ust. 1 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum). 1) Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy). W związku z powyższym,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązanidołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2ustawy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale w postaci elektronicznej, podpisanekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lubjako jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza, poświadczającezgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 2) W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ofertę podpisujepełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu spełnienia warunków udziału wpostępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawyWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy. Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, dostępnej podadresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z brzmieniem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach:1) zawarcia niniejszej umowy w terminie późniejszym niż zakładany w specyfikacji warunków zamówienia; w takim przypadku dopuszcza się zmianę harmonogramu finansowego stanowiącego załącznik nr 12 do umowy w zakresie odpowiadającym okresowi opóźnienia,2) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – dopuszcza się zmiany w zakresie terminów wskazanych w niniejszej umowie,3) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentach, o których mowa w § 7 ust. 1, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych – dopuszcza się zmiany w zakresie przedmiotu umowy, terminów realizacji przedmiotu umowy oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,4) zwiększenia ilości poszczególnych rodzajów robót, określonych w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 11 do umowy, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy w pełnym zakresie – dopuszcza się zmiany w zakresie zwiększenia wartości umowy określonej w § 24 ust. 1 umowy oraz terminów realizacji przedmiotu umowy,5) zmian zakresu realizacji robót ujętych w harmonogramie finansowym stanowiącym załącznik nr 12 do umowy, wynikających z przyczyn niedotyczących Wykonawcy,6) konieczności zmiany zakresu przedmiotowego umowy lub warunków jej realizacji wynikającej ze zmiany pozwolenia wydanego przez Konserwatora Zabytków Krakowskich Żup Solnych lub wydania nowego pozwolenia – dopuszcza się zmiany przedmiotu umowy, terminów realizacji przedmiotu umowy, innych warunków jej realizacji oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.2. Zgodnie z brzmieniem art. 436 pkt 4 lit. b ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmian niniejszej umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach:1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, co potwierdzać będą dokumenty i wyjaśnienia przedstawione przez Wykonawcę.3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy.4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy.5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.6. Strony przewidują, że wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia ulec zmianie w przypadku gdy opublikowany w Dzienniku Urzędowym „Monitor Polski” przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego roczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni będzie wyższy niż 103 lub niższy niż 97.Szczegółowe warunki możliwości zmiany umowy zawiera wzór umowy dostępnypod adresem: www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" do dnia 24.03.2021 r. do godz. 11:30 na zasadach i trybie określonym w części XII niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI