Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną i pomieszczeniem byłej kaplicy przy ulicy Bocznej 4 w ramach rewitalizacji Lubicza Górnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 566212101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną i pomieszczeniem byłej kaplicy przy ulicy Bocznej 4 w ramach rewitalizacji Lubicza Górnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d1abea7-7ff7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rewitalizacja budynku użyteczności publicznej i byłej kaplicy przy ul. Bocznej 4 w LG
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kuj.-Pom. na lata 2014-2020. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lubicz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.lubicz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja Zamawiającego z wykonawcami będzie odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z. 2020 r. poz. 344).2. Minimalne wymagania sprzętowe: komputer z systemem operacyjnym Windows XP/ 7 i nowszy, dostępu do internetu.3. Zamawiający korzysta z ogólnodostępnych i bezpłatnych aplikacji do ogłaszania postępowań, szyfrowania i składania ofert oraz komunikacji elektronicznej.4. Składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, stanowiących uzupełnienie oferty między Zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu aplikacji do szyfrowania ofert na adres Zamawiającego: /5f5cvll25v/ESP, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SWZ.5. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia (z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w ust. 4, dotycząca: zgłaszania pytań i udzielanie odpowiedzi oraz przekazywanie informacji pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z. 2020 r. poz. 344) na adres Zamawiającego: zamowienia@lubicz.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Lubicz, adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz. Z administratorem możesz się skontaktować: tradycyjną pocztą pod adresem: Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz; przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej dostępną na stronie: https://epuap.gov.pl; poprzez e-mail: info@lubicz.pl; telefonicznie: 56 621 21 00.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku użyteczności publicznej (świetlica wiejska) z częścią mieszkalną, prace związane ze zmianą sposobu użytkowania byłej kaplicy na salę świetlicową wraz z robotami towarzyszącymi, zagospodarowanie terenu i remont pomieszczeń świetlicy w ramach zadania pn.: „Przebudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną i pomieszczeniem byłej kaplicy przy ulicy Bocznej 4 w ramach rewitalizacji Lubicza Górnego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:1) ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych. 2) ocieplenie stropodachu niewentylowanego. 3) wymiana stolarki okiennej zgodnie z projektem termomodernizacji.4) roboty towarzyszące:a) wymiana obróbek blacharskich,b) wymiana parapetów zewnętrznych,c) demontaż i wymiana rynien i rur spustowych z wydłużeniem łączników mechanicznych,d) demontaż i ponowny montaż nowej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów,e) demontaż i ponowny montaż szyldów i tablic informacyjnych,f) demontaż i ponowny montaż elementów elewacji,g) demontaż, malowanie i ponowny montaż krat w oknach, flagowników, krzyża i drzwi,h) uzupełnienie ubytków tynku i malowanie kominów,i) demontaż starych i montaż nowych kratek i kominów wentylacyjnych,j) demontaż i ponowny montaż zewnętrznych opraw oświetleniowych,k) uzupełnienie ubytków i naprawa zewnętrznych elementów żelbetowych,l) wykonanie opaski z kostki brukowej o szerokości 60 cm,m) naprawa tynku cem-wap z odtworzeniem detali architektonicznych i malowaniem ścian zewnętrznych,n) wykonanie nowych drzwi wejściowych na podstawie drzwi istniejących,o) naprawa i oszklenie doświetla nad drzwiami byłej kaplicy,p) demontaż, malowanie i ponowny montaż masztów antenowych i anten satelitarnych, q) demontaż i wymiana wyłazu dachowego.5) Zakres prac objętych projektem zamiennym:a) zagospodarowanie terenu poprzez odbudowanie zdemontowanego wyjścia zewnętrznego wraz ze schodami, ułożenie kostki brukowej od strony wejścia do kaplicy i wyposażenie terenu w elementy małej architektury,b) remont pomieszczeń świetlicy ze szczególnym uwzględnieniem wykonania sufitu podwieszanego w holu świetlicy, wykuciem otworu drzwiowego z pomieszczenia kuchni na korytarz, wymiana 1 szt. stolarki drzwiowej zewnętrznej na przeszkloną z naświetlem górnym,c) prace budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia byłej kaplicy na salę świetlicową zgodnie z projektem budowlanym,d) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniu byłej kaplicy,e) wykonanie instalacji elektrycznej, alarmowej, nagłośnieniowej i telewizji przemysłowej,f) zakup wyposażenia zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik do SWZ (wykaz sprzętu i wyposażenia).3. Opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie termomodernizacji, projekcie zamiennym oraz kosztorysie nakładczym - stanowiącymi załączniki techniczne do SWZ udostępnione w postaci plików pdf. Przedmiot zamówienia nie obejmuje prac budowlanych w kotłowni (poz. 32-42 kosztorysu), wymiany drzwi kotłowni (poz. 19 kosztorysu) oraz okna na elewacji zachodniej o wymiarach 0,9 x 0,9m zawartych w projekcie oraz kosztorysie (poz. 17 kosztorysu).4. Jeden egzemplarz dokumentacji projektowej zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu Umowy.5. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu