Przebudowa i termomodernizacja budynku LKS Tęcza w Tenczynku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i termomodernizacja budynku LKS Tęcza w Tenczynku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrzeszowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-19
  • ZamawiającyGmina Krzeszowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00024161
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja budynku LKS Tęcza w Tenczynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzeszowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Krzeszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-065

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 252 08 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.krzeszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzeszowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i termomodernizacja budynku LKS Tęcza w Tenczynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93f525e5-9067-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001392/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i termomodernizacja budynku LKS Tęcza w Tenczynku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Inwestycja dofinansowana jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 – Projekt: Przebudowa i termomodernizacja budynku klubu sportowego LKS Tęcza Tenczynek wraz z wewnętrznymi instalacjami.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,343290,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do:  formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaluoraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać tego regulaminu.5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia iwycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Do przygotowania oferty konieczne jestposiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisuelektronicznego, lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana danychosobowych jest Gmina Krzeszowice reprezentowana przez Burmistrza gminy Krzeszowice WacławaGregorczyka, 32-065 Krzeszowice, ul. Grunwaldzka 4, sekretariat@um.krzeszowice.pl, tel. (12) 252 0800;2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonymInspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@um.krzeszowice.pl.3. Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego nr WIT.271.15.2021. na Przebudowa i termomodernizacja budynkuLKS Tęcza w Tenczynku;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy zdnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej„ustawa Pzp”;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp;7. Wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych [Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników];− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzaniadanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO [Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego] ;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIT.271.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Klubu Sportowego LKS „Tęcza” Tenczynek wraz z termomodernizacją (docieplenie ścian, stropu), budowa i rozbudowa instalacji wewnętrznych w budynku (wod-kan, c.o., gazowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, fotowoltaicznej oraz instalacji w terenie: instalacji kanalizacji opadowej i sanitarnej. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 1357/3 w Tenczynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do ok. 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegającego na kontynuacji zagospodarowania terenu wokół budynku (min. roboty ziemne, roboty brukarskie, ogrodzenie), wykonaniu robót wykończeniowych nie objętych dokumentacją projektową, wyposażeniu obiektu w sprzęt i urządzenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji budynku o wartości co najmniej 800 000,00 zł Uwagi:1) Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).2) Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.4) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.5) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał wartości robót, przedmiot (zakres prac zgodnie z warunkiem jw.), daty wykonania i odbiorców wymienionych robót oraz załączył dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 „Wykaz robót budowlanych”.7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony w pkt. 1.4.1 powyżej musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie).1.4.2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Uwagi:1) Uwaga dotycząca stanowisk wskazanych powyżej: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jw. może być spełniony przez Wykonawców wspólnie.3) Zamawiający przy wykonywaniu zamówienia dopuszcza łączenie funkcji, jeżeli jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.4) Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 „Wykaz osób”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne dokumenty– według załącznika nr 4 do SWZ; b) Wykaz osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -według załącznika nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, albo oświadczenie o przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającym przygotowanieoferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonezgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowegopotwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania zopłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnychpodatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłattych należności; c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniemskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentemZamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofertWykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz zodsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. lub innegodokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawiespłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z§ 2 ust. 7e) Rozporządzenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowaw ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170)(przygotowane własnoręcznie);e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie wyznaczonym do składania ofert Wykonawca składa:1) Ofertę - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ 3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z wytycznymi Działu 10A SWZ - jeżeli dotyczy4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 2A do SWZ - jeżeli dotyczy5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobę/osoby wynikającą z dokumentów rejestracyjnych lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) - jeśli dotyczy6) Wadium- oryginał gwarancji lub poręczenia, zgodnie z zapisami Działu 14 SWZ, w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz7) Uproszczony Kosztorys ofertowy (jako załącznik do formularza ofertowego) według wzoru – na podstawie przedmiarów robót wskazanych w załączniku nr 9

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadiumw wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 0/100).2. Warunki wniesieniawadium wskazano w SWZ Dział 14.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ichoferta musi spełniać następujące wymagania:a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenia zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy oudzielenie zamówienia publicznego. b) Wypełniając formularz ofertowy, jak również innedokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu przeznaczonym na dane Wykonawcynależy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.c)Wymagane Oświadczenia i dokumenty należy złożyć zgodnie z wytycznymi SWZ.2) Wszelkakorespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.3) Wykonawcy wspólnieubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedpodpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemuumowę regulującą zasady współpracy pomiędzy nimi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 14Zmiany Umowy1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formypisemnej pod rygorem nieważności.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, wprzypadkach opisanych w niniejszym paragrafie.2.1. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcyokreślonego w umowie, które może ulec zmianie:2.1.1. w przypadku zmiany stawki podatkuVAT,2.1.2. w przypadku zmiany zakresu prac objętych niniejszą umową z powodu koniecznościwykonania prac zamiennych i dodatkowych (na zasadach określonych w §15 )2.2. Zmianyterminu - maksymalnie o liczbę dni odpowiadającą wstrzymaniu lub opóźnieniu w wykonywaniurobót, jedynie w następstwie: 2.2.1. wystąpienia klęski żywiołowej na terenie prowadzonychrobót, mającej bezpośredni wpływ na dochowanie umownego terminu zakończenia realizacjiprzedmiotu umowy, wystąpienia pandemii,2.2.2. konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, wykraczających poza zakres przedmiotu niniejszej umowy, a niezbędnych do jegoprawidłowego wykonania, i które mają wpływ na dochowanie umownego terminu zakończeniarealizacji przedmiotu umowy,2.2.3. konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robótniezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, orazudzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizacjęprzedmiotu Umowy,2.2.4. niemożności realizacji przedmiotu umowy, z powodu niedopuszczeniado wykonywania robót lub nakazu ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczynniezawinionych przez Wykonawcę,2.2.5. działań organów administracji lub gestorów sieciskutkujących przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń,uzgodnień lub odmową wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnieńitp.2.2.6. wystąpienia wad Dokumentacji technicznej, skutkujących koniecznością dokonania wniej zmian, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje wykonywanie robót,2.2.7. uzgodnień pomiędzyStronami dotyczącymi skróceniu terminu, 2.2.8. zmiany przepisów prawa, 2.2.9. koniecznośćskoordynowania robót budowlanych z innymi zdaniami, jeśli mają wpływ na realizacjęprzedmiotu umowy,2.2.10. zmianą umowy, na podstawie art. 455 ust 2 Ustawy Pzp. 2.3.Przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy - przesunięcie terminu realizacji inwestycjimożliwe jest jedynie po uzyskaniu zgody podmiotu udzielającego dotacji na współfinansowaniezadania na wydłużenie terminu. 2.4. Sposobu wykonania przedmiotu umowy, jedynie wnastępstwie: 2.4.1. konieczności wykonania jakiejkolwiek części robót objętych przedmiotemumowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niżwskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacjilub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanieprzewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotuumowy,2.4.2. stwierdzenia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacjiprojektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, które mogąskutkować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,2.4.3. stwierdzeniaodbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków terenubudowy, w szczególności wystąpienia nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanychsieci, instalacji lub innych urządzeń i obiektów budowlanych,2.4.4. zmian technologicznych – oile są one korzystne dla Zamawiającego oraz pod warunkiem, że są spowodowane wszczególności - wskazano w par. 14 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzegasobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których ofertyprzedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriówoceny ofert, określonych w Dziale 20 SWZ
2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI