Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo- administracyjną, rozbiórka schodów zewnętrznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 65
1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsbranszczyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
inna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo- administracyjną, rozbiórka schodów zewnętrznych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-993d3105-97ae-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001991/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo- administracyjną, rozbiórka schodów zewnętrznych i zagospodarowanie terenu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opennexus.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://opennexus.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu OpenNexus, który dostępny jest pod adresem: WWW.OPENNEXUS.PL oraz poczty elektronicznej – zamowienia@dpsbranszczyk.pl.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu OpenNexus.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę Opennexus.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych wyżej), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy OpenNexus,. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@dpsbranszczyk.pl. 3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres zamowienia@dpsbranszczyk.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna RODO;Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala się niniejszą klauzulę: Administrator danych osobowychDom Pomocy Społecznej, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk, tel: (29) 742 14 14Inspektor Ochrony DanychDom Pomocy Społecznej, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk, tel: (29) 742 14 14Cele i podstawy przetwarzaniaCelem przetwarzania danych jest: realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa.Podstawą przetwarzania jest:art. 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego,oraz w szczególności:ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.).Okres przechowywania danych Zebrane dane będą przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstawą przetwarzania, określonym w pkt. III, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).Odbiorcy danychPani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upoważnionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;prawo do ograniczenia przetwarzania danych;prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/DG/ZP/61/1/PN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo- administracyjną, rozbiórka schodów zewnętrznych”,Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku zmieniającego sposób użytkowania z funkcji mieszkalnej na funkcję biurowo-administracyjną położonego przy ul. Jana Pawła II 65A w Brańszczyku.W ramach przebudowy należy wykonać rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych przy dwóch wejściach. W ich miejsce wykonać nowe schody zewnętrzne monolityczne betonowe z balustradami ze stali kwasoodpornej oraz jedną platformę dla osób niepełnosprawnych w postaci podnośnika śrubowego do montażu na zewnątrz budynku.Zakres opracowania i wykonywanych prac remontowych na obiekcie dotyczy jednej kondygnacji o powierzchni użytkowej 254,66 m2Zakres prac w obszarze obiektu budowlanego:prace rozbiórkowe:należy wykonać prace rozbiórkowe ścian działowych, demontaż wyposażenia istniejących sanitariatów, powiększenia otworów drzwiowych, wykonania otworów w stropie i dachu dla projektowanych kominów wentylacyjnychprace budowlane:należy wykonać prace budowlane w zakresie budowy nowych ścian działowych o grubości 8 cm z cegły silikatowej, budowy kominów wentylacyjnych z kształtek prefabrykowanychprace remontowe i wykończeniowe:wymiana wszystkich warstw posadzki z wykonaniem warstwy wierzchniej ( pvc / gresy)prace tynkarskie i szpachlowanie wszystkich ścian, kominów i sufitów oraz wykonanie okładzin ściennych gresowych w pomieszczeniach higieniczno- sanitarnych, porządkowym i socjalnymmalowanie ścian i sufitówwykonanie białego montażuwstawienie stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej na poziomie opracowywanej kondygnacjimontaż uchwytów w sanitariacie osób niepełnosprawnychwykonanie prac instalacyjnych wg dokumentacji branżowej sanitarnej i elektrycznejZamierzenie budowlane opiera się na istniejącej infrastrukturze technicznej, nie występują projektowane sieci i urządzenia uzbrojenia terenu, rozbudowywany i przebudowywany budynek obsługiwany będzie poprzez istniejące uzbrojenie terenu. Istniejący budynek wyposażony jest w instalacje wewnętrzne wymagające następujących działań:- instalacja wody zimnej i ciepłej- wykonać rozbudowę istniejącej instalacji wewnętrznej poprzez doprowadzenie wody do pomieszczenia łazienek na parterze w obszarze przebudowy budynku,- kanalizacja sanitarna- wykonać rozbudowę istniejącej instalacji wewnętrznej o obsługę sanitarną pomieszczeń łazienek na parterze w obszarze przebudowy budynku,- instalacja centralnego ogrzewania z kotłowni własnej- wykonać instalacje wewnętrzne rozprowadzające ciepło w nowoprojektowanych pomieszczeniach biurowych i pomocniczych,- instalacja gazowa- bez rozbudowy,- instalacje elektryczne- wykonanie instalacji wewnętrznych poprzez wyposażenie pomieszczeń nowoprojektowanych w instalacje oświetleniowe i gniazd wtykowych,- wentylacja grawitacyjna- rozbudowa o nowe kanały wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach projektowanych łazienek oraz w obszarze przebudowy budynku.Projektowane rozbudowy instalacji nie zmienią dotychczasowych układów pomiarowych i przyłączy .Powierzchnia zabudowy – 329,51 m2Powierzchnia użytkowa kondygnacji objętej projektem- 254,66 m2Kubatura – 2160,25 m3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zał. nr 8.Ustalenia dodatkowe:Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia uproszczonego kosztorysu ofertowego.Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty. 2.3 Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych:45262500-6 Roboty murarskie i murowe45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45000000-7 Roboty budowlane
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: ceny i gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4