Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo – rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. „Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁobez
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-08-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Łobzie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-22
  • Numer ogłoszenia576881-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576881-N-2019 z dnia 2019-07-22 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie: Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo – rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. „Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie, krajowy numer identyfikacyjny 81242966000000, ul. ul. Niepodległości  35 , 73-150  Łobez, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 974 066, e-mail zdp@powiatlobeski.pl, faks 913 974 066.
Adres strony internetowej (URL): http://zdp.lobez.ibip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zdp.lobez.ibip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zdp.lobez.ibip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych, Niepodległości 35, 73-150 Łobez

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo – rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. „Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Numer referencyjny: SZ.261.04.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo – rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. „Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”. Inwestycja dofinansowana będzie w ramach rezerwy subwencji ogólnej w 2019 r. z Ministerstwa Infrastruktury w kwocie 802.965,00 zł. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem nazw, znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), typów materiałów czy produktów lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 3. Od Wykonawców oczekuje się przeprowadzenia wizji w terenie oraz starannego zapoznania się z dokumentacją przedmiotu zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. 4. Roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5. Wszelkie materiały oraz urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. 6. Wybrany Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową i terminową realizację przedmiotu zamówienia, za zgodność wykonanego przedmiotu z przepisami prawa, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem (znak CE lub B), aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r.– Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm). 8. Wszelkie materiały, siłę roboczą, sprzęt, urządzenia itp. niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza i zapewnia Wykonawca. 9. Zapłata należności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury częściowej lub końcowej płatnikowi po wcześniejszym podpisaniu protokołu odbioru robót częściowych lub końcowych bez zastrzeżeń. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. roboty rozbiórkowe, roboty dotyczące wykonania podbudów, roboty dotyczące wykonania nawierzchni zjazdów, chodników, roboty ziemne, roboty wykończeniowe. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W związku z tym wymogiem określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności. Zapisy dotyczące sposobu weryfikacji przez Zamawiającego wypełnienia w/w obowiązku tj. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszej SIWZ, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45221111-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53, 730) w wysokości 20 % zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie określa się
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.000.000 PLN. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, będzie zobowiązany złożyć dokument(y) potwierdzający(e) posiadanie wymaganego warunku ubezpieczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę, przebudowę, rozbudowę, odbudowę, drogi/ulicy, przepustu lub mostu o wartości robót min. 1.000.000 zł brutto. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wykaz robót budowlanych sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami potwierdzający spełnienie wyżej określonego warunku udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) osobą która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń; b) osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności mostowej bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych. Na podstawie art. 23 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że uzna za spełnione ww. warunki gdy podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub jeden z innych podmiotów o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp) spełnią je łącznie. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (dot. kierownika budowy i kierownika robót) sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ potwierdzający spełnienie wyżej określonego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (zamawiający może samodzielnie pobrać wydruki komputerowe z aktualnymi informacjami o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
DOKUMENTY(Y) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma gwarancyjna min. 1.000.000,00 PLN). WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) osobą która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń; b) osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności mostowej bez ograniczeń. Na podstawie art. 23 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że uzna za spełnione ww. warunki gdy podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub jeden z innych podmiotów o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp) spełnią je łącznie. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (dot. kierownika budowy i kierownika robót) sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ potwierdzający spełnienie wyżej określonego warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
WYKAZ 2 ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ) z załączeniem dowodów* określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, obejmujące zakresem: jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę, przebudowę, rozbudowę, odbudowę drogi/ulicy, przepustu lub mostu o wartości robót min. 1.000.000 zł brutto. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wykaz robót budowlanych sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami potwierdzający spełnienie wyżej określonego warunku udziału w postępowaniu. Dla wykazanych robót budowlanych Wykonawca musi załączyć wymagany(e) dowód(y). *Dowodami dla wykazanych robót budowlanych są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane; - inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w dokumentów (Wykonawca musi pisemnie uzasadnić brak możliwości uzyskania w/w dokumentów)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4.1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 4.2. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) – o ile umocowanie(a) osoby(ób) występujących w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4.3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 8 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 4.4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone wg załącznika nr 6 lub 7 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (jeżeli występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2.1 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski (oświadczenia /dokumenty wymienione w pkt X ppkt 1,3,4 niniejszej SIWZ). W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA! OFERTA, OŚWIADCZENIA WYKONAWCY MUSZA BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁÓW. PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje) MUSI BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEGO ODPISU. ZOBOWIĄZANIE(A) PODMIOTU(ÓW)/OSOBY udostępniającego (ej) wykonawcy swoje zasoby (jeżeli występuje) MUSI BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁU. INNE DOKUMENTY WYMIENIONE W PUNKCIE X MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE w formie oryginałóc)w lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy na każdej stronie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) zmiana terminu wykonania umowy w przypadkach wystąpienia niżej wymienionych okoliczności , które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie: - wystąpienie przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy, z powodów za które odpowiada Zamawiający, - w następstwie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac (np. siły wyższej), b) osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy (kierownik budowy), jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazana w umowie osoba nie może pełnić swoich funkcji, c) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, d) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, e) na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany umowy spowodowane tymi okolicznościami są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego, f) na skutek wystąpienia zdarzenia o charakterze zewnętrznym, którego nie można było przewidzieć oraz którego skutkom nie można było zapobiec, g) Zmiana wynagrodzenia może nastąpić, w następujących przypadkach; 1) ulegnie zmianie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane; 2) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (jeżeli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy). W takiej sytuacji, wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu kosztorysu ofertowego, dotyczącego wykonania robót dodatkowych. Zamawiający zastrzega możliwość negocjowania wysokości zaproponowanego wynagrodzenia za wykonane roboty dodatkowe. 4) w przypadkach związanych ze zmianą umowy wynikających z przyczyn określonych w pkt e) i f). 2. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt g) ppkt 1) wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 lit. a) ewentualne przedłużenie terminu wykonania może nastąpić o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Wszystkie powyższe zmiany umowy wymienione w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Zmiany umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazwy stron, siedzib stron, danych teleadresowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podłączenie kozy z płaszczem wodnym do podłogówki - Ustronie Morskie
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podłączenie kozy z płaszczem wodnym do podłogówki Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI