Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa ulic Wysockiego, Kościuszki, Jagiełły, Plac Wolności i Pocztowej z przebudową infrastruktury technicznej- Kamień Pomorski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ POMORSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamienpomorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienpomorski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa ulic Wysockiego, Kościuszki, Jagiełły, Plac Wolności i Pocztowej z przebudową infrastruktury technicznej- Kamień Pomorski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609936dd-1ede-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029397/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebud. i rozbud. ul.Wysockiego,Kościuszki,Jagiełły,Plac Wolności i Pocztowej z przebud. infr. tech. realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami znajdują się w rozdziale 8 SWZ.
Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Kamienia Pomorskiego, ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Dariusz Łydziński – dariusz@4itsecurity.pl, tel. 607-603-890.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f Rozporządzenia w związku z niezbędnością przetwarzania danych w celu zawarcia i realizowania niniejszej Umowy,
4) dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora, obsługującym lub udostępniającym systemy i narzędzia teleinformatyczne, upoważnionym pracownikom Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, a także odbiorcom danych osobowych m.in. organom państwowym lub organom samorządu terytorialnego, sądom, innym organom sprawiedliwości, operatorom pocztowym.
5) Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z niniejszej umowy maksymalnie przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń, a wynikających z przepisów prawa.
6) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
8) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w razie uznania, że przetwarzania państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PIGK.271.31.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Przebudowa i rozbudowa ulic Wysockiego, Kościuszki, Jagiełły, Plac Wolności i Pocztowej z przebudową infrastruktury technicznej z podziałem na części:
Część I- Przebudowa i rozbudowa ulic Wysockiego, Kościuszki, Plac Wolności, Jagiełły z przebudową infrastruktury technicznej – Kamień Pomorski
Część II- Przebudowa ulicy Pocztowej i Jagiełły w km 0+0,000 do km 0+0,078,4 z przebudową infrastruktury technicznej – Kamień Pomorski
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Projekt współfinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja2/2021/115/PolskiLad z przeznaczeniem na realizację inwestycji przebudowa i rozbudowa ulic Wysockiego, Kościuszki, Jagiełły, Plac Wolności i Pocztowej z przebudową infrastruktury technicznej.
4. Zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści oferty. Negocjacje będą dotyczyły informacji podanych w ramach kryteriów oceny ofert. Po zakończonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców do składania ofert dodatkowych. Negocjacje nie będą mogły prowadzić do zmiany treści SWZ oraz będą dotyczyły wyłącznie tych elementów, które będą podlegały ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wynikającego z art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji.
5. Zamawiający na podstawie Art. 310 Pzp zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
6. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami udzielania dofinansowania z Programu oraz zasadami płatności.
7. Warunkiem udzielenia zamówienia jest wyłonienie wykonawców na obydwie części zamówienia. W przypadku braku możliwości wyłonienia wykonawcy na którąkolwiek część zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia całego postępowania. Zamawiający informuje, iż Warunki zawarte w Regulaminie Programu i otrzymanie dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wymagają podpisania umowy na całe zamówienie (tj. na dwie części).
8. Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji na czas poprzedzający wypłatę środków z Promesy Nr Edycja2/2021/115/PolskiLad z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych po zakończeniu realizacji inwestycji, do czasu wypłaty środków na podstawie prawidłowo wystawionej faktury na zasadach wskazanych w projekcie umowy.
9. Jeżeli wykonawca przy wykonywaniu niniejszej umowy zamierza posługiwać się pracownikami, zobowiązany jest do ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w trybie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Powyższy obowiązek dotyczy zwłaszcza osób mogących wykonywać czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, wykonywaniem pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w projekcie umowy.
11. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców.
Część I
Przebudowa i rozbudowa ulic Wysockiego, Kościuszki, Plac Wolności, Jagiełły z przebudową infrastruktury technicznej – Kamień Pomorski, realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o wstępną Promesą nr Edycja2/2021/115/PolskiLad
Branża - drogowa
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa ulic J. Wysockiego, T. Kościuszki, Plac Wolności i W. Jagiełły w Kamieniu Pomorskim wraz z rozbudową i przebudową infrastruktury technicznej w postaci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego. Zakres przebudowy przedmiotowych odcinków ulic obejmuje sytuacyjną oraz wysokościową korektę geometrii, wymianę nawierzchni jezdni, miejsc postojowych i chodników oraz wykonanie elementu spowolnienia ruchu w postaci wyniesionego skrzyżowani ulic Wysockiego, Kościuszki, Bankowej i Jagiełły. Ponadto usystematyzowane zostanie oznakowania. W zakresie przebudowy ujęta jest również rozbudowa istniejących odcinków sieci kanalizacji deszczowej o nowe wpusty uliczne celem zapewnienia właściwego odwodnienia elementów pasa drogowego. Zamierzenie budowlane w zakresie ulicy Jagiełły i Placu Wolności oraz fragmentów w obszarach skrzyżowań ulic Pocztowej i Wąskiej zlokalizowane jest na terenie Starego Miasta nr rejestru 1236 data 1955-10-29 numer decyzji Kl.V.-0/48/55. W związku z powyższym, prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym, po uprzednim uzyskaniu pozwolenia ZWKZ w Szczecinie na prowadzenie badań archeologicznych. Koszt nadzoru archeologicznego Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie. Ponadto na terenie objętym inwestycją zlokalizowane jest stanowisko archeologiczne zaewidencjonowane jako Kamień Pomorski, stan, 2 (AZP 19-08/99), wpisane do rejestru zabytków nr rej. C-672 jako podgrodzie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac.
Opracowanie projektowe podzielono na następujące odcinki:
Odcinek AD - ul. Wysockiego od skrzyżowania z ul. Kopernika oraz ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Mickiewicza długości 513,70 m;
Odcinek B'E - fragment ul. Bankowej i Plac Wolności do skrzyżowania z ul. Jagiełły długości 71,50 m;
Odcinek CE - Plac Wolności od ul. Kościuszki do ul. Jagiełły i Pocztowej długości 133,56 m;
Odcinek E'F - fragment ul. Jagiełły od skrzyżowania z Placem Wolności w kierunku północnym długości 65,55 m.
Całkowita długość przebudowywanych odcinków wynosi 784,06 m.
Rozbiórka schodów
Rozbiórka schodów zewnętrznych, zlokalizowanych w ciągu ul. J. Wysockiego na terenie działki Nr 198, obręb Kamień Pomorski. Wykonanie muru oporowego wg dokumentacji.
Branża sanitarna
Przedmiot zamówienia obejmuje odprowadzenie wód opadowych z powierzchni terenu jezdni
i chodników zlokalizowanych wzdłuż przebudowywanych ulic: J. Wysockiego, T. Kościuszki, Plac Wolności i W. Jagiełły w Kamieniu Pomorskim. Odbiornikami wód opadowych będą istniejące kolektory sieci deszczowej oraz projektowany kolektor w ulicy J. Wysockiego. Inwestycja swoim zakresem obejmuje wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej z rur PVC 315, 250 mm oraz odgałęzień z PVC 200 mm zakończonych studniami z wpustami deszczowymi.
Branża elektryczna – budowa oświetlenia ulicznego
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci oświetlenia ulicznego w Kamieniu Pomorskim, ul. Wysockiego. Kościuszki, Plac Wolności, Jagiełły. Sieć oświetleniowa – kabel YAKY-4x16mm2 o długości łącznej 1.011 m (trasa 853m); Ilość słupów oświetleniowych – 37 szt.
Oprawy w ilości 16 szt. należy zdemontować z istniejącego oświetlenia ulicznego do ponownego wykorzystania.
Przebudowa elektroenergetycznej linii. 0,4 kV – Kamień Pomorski, ul. Wysockiego,
Kościuszki, Plac Wolności.
➢ Budowa elektroenergetycznych linii kablowych n.n. 0,4kV
➢ Wymiana słupów n.n. 0,4 kV
Uwagi:
Zgodnie z wydanymi przez ENEA Sp. z o.o. warunkami likwidacji kolizji istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej n.n. Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Poinformowania ENEA Operator o zakresie i planowanym terminie niezbędnych wyłączeń w sieci elektroenergetycznej w terminie co najmniej 14 dni przed planowanym rozpoczęciem prac,
2. Zgłoszenia do ENEA Operator robót ulegających zakryciu,
3. Wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
4. Zutylizowania na własny koszt materiałów nie podlegających odzyskowi,
5. Materiały z demontażu, których właścicielem jest ENEA Operator, Wykonawca winien zdać
w pakietach do Rejonu Dystrybucji Międzyzdroje albo w inne wskazane przez ENEA
miejsce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku nie przeprowadzenia negocjacji Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów:
W zakresie części I
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt x 100%
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
Go
C = ------------ x 40 pkt x 100%
Gmax
gdzie:
G - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
Gmax. - najdłuższy oferowany kres gwarancji,
Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, minimalny 36 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane elementy i urządzenia”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + G
gdzie:
O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.
W przypadku, gdy Zamawiający przeprowadzi negocjacje - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ocenianych kryteriów, o których mowa powyżej przy uwzględnieniu złożonych ofert dodatkowych. Punkty będą przyznawane do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Przebudowa i rozbudowa ulic Wysockiego, Kościuszki, Jagiełły, Plac Wolności i Pocztowej z przebudową infrastruktury technicznej z podziałem na części:
Część I- Przebudowa i rozbudowa ulic Wysockiego, Kościuszki, Plac Wolności, Jagiełły z przebudową infrastruktury technicznej – Kamień Pomorski
Część II- Przebudowa ulicy Pocztowej i Jagiełły w km 0+0,000 do km 0+0,078,4 z przebudową infrastruktury technicznej – Kamień Pomorski
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Projekt współfinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja2/2021/115/PolskiLad z przeznaczeniem na realizację inwestycji przebudowa i rozbudowa ulic Wysockiego, Kościuszki, Jagiełły, Plac Wolności i Pocztowej z przebudową infrastruktury technicznej.
4. Zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści oferty. Negocjacje będą dotyczyły informacji podanych w ramach kryteriów oceny ofert. Po zakończonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców do składania ofert dodatkowych. Negocjacje nie będą mogły prowadzić do zmiany treści SWZ oraz będą dotyczyły wyłącznie tych elementów, które będą podlegały ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wynikającego z art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji.
5. Zamawiający na podstawie Art. 310 Pzp zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
6. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami udzielania dofinansowania z Programu oraz zasadami płatności.
7. Warunkiem udzielenia zamówienia jest wyłonienie wykonawców na obydwie części zamówienia. W przypadku braku możliwości wyłonienia wykonawcy na którąkolwiek część zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia całego postępowania. Zamawiający informuje, iż Warunki zawarte w Regulaminie Programu i otrzymanie dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wymagają podpisania umowy na całe zamówienie (tj. na dwie części).
8. Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji na czas poprzedzający wypłatę środków z Promesy Nr Edycja2/2021/115/PolskiLad z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych po zakończeniu realizacji inwestycji, do czasu wypłaty środków na podstawie prawidłowo wystawionej faktury na zasadach wskazanych w projekcie umowy.
9. Jeżeli wykonawca przy wykonywaniu niniejszej umowy zamierza posługiwać się pracownikami, zobowiązany jest do ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w trybie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Powyższy obowiązek dotyczy zwłaszcza osób mogących wykonywać czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, wykonywaniem pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w projekcie umowy.
11. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców.
Część II
Przebudowa ulicy Pocztowej i Jagiełły w km 0+0,000 do km 0+0,078,4 z przebudową infrastruktury technicznej – Kamień Pomorski, realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o wstępną Promesą nr Edycja2/2021/115/PolskiLad.
Teren inwestycji położony jest w granicach obszaru Starego Miasta, który jest wpisany do rejestru zabytków pod nr rej. A-66 (dec. Znak: Kl.V-0/48/55 z dnia 29 października 1955 r. Ponadto na terenie objętym inwestycją zlokalizowane jest stanowisko archeologiczne zaewidencjonowane jako Kamień Pomorski, stan, 2 (AZP 19-08/99), wpisane do rejestru zabytków nr rej. C-672 jako podgrodzie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac.
Branża drogowa
Przebudowa nawierzchni jezdni ,
Przebudowa nawierzchni ciągu pieszego (chodnika)
budowa nawierzchni zjazdów do posesji,
budowa nawierzchni miejsc postojowych
budowa / renowacja trawników po zakończonych robotach
wykonanie robót innych.
Branża sanitarna
Budowa sieci kanalizacji deszczowej, wpusty uliczne wraz z przykanalikami , przyłącza do granic posesji zakończone studzienkami rewizyjnymi,
Budowa sieci wodociągowej w obrębie całej ulicy Jagiełły (działki nr ew. 37 ob. 0002 Kamień Pomorski do granicy działek 12 i 37 – przy ul. Bałtyckiej; do granicy działek 105 i 37 – przy ul. Plac Wolności;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przypadku nie przeprowadzenia negocjacji Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów:
W zakresie części II
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt x 100%
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
Go
C = ------------ x 40 pkt x 100%
Gmax
gdzie:
G - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
Gmax - najdłuższy oferowany kres gwarancji,
Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, minimalny 36 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane elementy i urządzenia”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + G
gdzie:
O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.
W przypadku, gdy Zamawiający przeprowadzi negocjacje - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ocenianych kryteriów, o których mowa powyżej przy uwzględnieniu złożonych ofert dodatkowych. Punkty będą przyznawane do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla części I
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł .
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa/przebudowa/remont drogi publicznej o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto- potwierdzone referencjami i/lub protokołami odbioru;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości)
b) dysponuje lub będzie dysponował:
• kierownikiem budowy/robót legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej upoważniającymi do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/ robót, na co najmniej dwóch inwestycjach których przedmiotem była robota polegająca na: budowie lub przebudowie drogi z wykonaniem oświetlenia i odwodnienia,
• kierownikiem robót elektrycznych – legitymującym się uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnienia budowlanymi, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/ robót, na co najmniej dwóch inwestycjach których przedmiotem była robota polegająca na: budowie lub przebudowie sieci oświetlenia ulicznego,
• kierownikiem robót sanitarnych – legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniającymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/ robót, na co najmniej dwóch inwestycjach których przedmiotem była robota polegająca na: budowie lub przebudowie sieci wodno-kanalizacyjnej
Wszystkie ww. wskazane osoby skierowane do realizacji przedmiotu umowy winny posiadać aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U.2019.831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Dla części II
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł .
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowie/ przebudowie/ remoncie drogi publicznej o wartości minimum 3.000.000,00 zł- potwierdzone referencjami i/lub protokołami odbioru;
b) dysponuje lub będzie dysponował:
• kierownikiem budowy/robót legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej upoważniającymi do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/ robót, na co najmniej dwóch inwestycjach których przedmiotem była robota polegająca na: budowie lub przebudowie drogi z wykonaniem oświetlenia i odwodnienia,
• kierownikiem robót elektrycznych – legitymującym się uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnienia budowlanymi, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/ robót, na co najmniej dwóch inwestycjach których przedmiotem była robota polegająca na: budowie lub przebudowie sieci oświetlenia ulicznego,
• kierownikiem robót sanitarnych – legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniającymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/ robót, na co najmniej dwóch inwestycjach których przedmiotem była robota polegająca na: budowie lub przebudowie sieci wodno-kanalizacyjnej
Wszystkie ww. wskazane osoby skierowane do nadzorowania przedmiotu umowy winny posiadać aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U.2019.831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w zakresie części I
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz potwierdzeniem opłacenia składki ubezpieczeniowej;
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na budowie oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z kserokopiami stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie nadzorowania i kontrolowania budowy we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlano-wykonawczego wraz z zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa.
w zakresie części II
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na budowie oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z kserokopiami stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie nadzorowania i kontrolowania budowy we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlano-wykonawczego wraz z zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa.
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty
4.1 Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
4.2 Oświadczenia wykonawcy, zgodnie z pkt. 3.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy
z wykonawców składających ofertę wspólną.
4.3 Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3.4 SWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
4.4 Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa.
4.5 Oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 do SWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
4.6 Kosztorys ofertowy dla każdej części osobno wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie składników cenotwórczych stanowi treść oferty(stawka r-g w zł; Kp - koszty pośrednie w % od R i S; Kz – koszty zakupu w % od M; Z- zysk w % od R, S, Kp). W przypadku jego nie dołączenia do oferty, Zamawiający ofertę Wykonawcy odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 3.3 ppkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaje i zakres zmian umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania wyklucza się również:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.