Przebudowa i rozbudowa starej chlewni na chlewnię dydaktyczno-produkcyjną oraz rozbudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa starej chlewni na chlewnię dydaktyczno-produkcyjną oraz rozbudowa i przebudowa placu manewrowego dla potrzeb szkolenia uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZduny
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-02
  • Numer ogłoszenia532597-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532597-N-2019 z dnia 2019-04-02 r.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej: Przebudowa i rozbudowa starej chlewni na chlewnię dydaktyczno-produkcyjną oraz rozbudowa i przebudowa placu manewrowego dla potrzeb szkolenia uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.1 Kształcenie zawodowe i ustawiczne
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej, krajowy numer identyfikacyjny 96201000000000, ul. Zduńska Dąbrowa  64 , 99-440  Zduny, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-46 838 74 95, e-mail szkola@zspzd-technikum.pl, faks 0-46 838 74 95.
Adres strony internetowej (URL): www.zspzd-technikum.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zspzd-technikum.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub kurierem w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie, Zduńska Dąbrowa 64, 99-200 Zduny

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa starej chlewni na chlewnię dydaktyczno-produkcyjną oraz rozbudowa i przebudowa placu manewrowego dla potrzeb szkolenia uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny: 2/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie robót budowlanych dla inwestycji polegającej na: Część 1. Przebudowa i rozbudowa starej chlewni na chlewnię dydaktyczno-produkcyjną w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie w formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem inwestycji jest kompleksowe wykonanie przedsięwzięcia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej jej realizacja polegająca na zagospodarowaniu terenu działki nr ew. 38/1, jednostka ewidencyjna 100510_2 – Zduny, w obrębie ewidencyjnym 100510_2.0010 – Nowe Zduny, gmina Łowicz, powiat łowicki, województwo łódzkie i jego zabudowa w związku z planowaną inwestycją, polegającą na przebudowie i rozbudowie starego budynku chlewni na nowoczesną chlewnię dydaktyczną w cyklu zamkniętym w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie 64, 99-440 Zduny. Realizacja obiektu rozumiana jest, jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych wraz z doborem odpowiedniego wyposażenia, uzyskanie zezwoleń administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych. Dostawa wyposażenia nie jest objęta niniejszym zamówieniem. Parametry techniczne planowanej budowy Budynek nr 1 Długość budynku Szerokość budynku Wysokość budynku (I kondygnacja) Kąt dachu Liczba kondygnacji nadziemnych Liczba kondygnacji podziemnych 24,40 m 9,00 m 3,10 m 18% 1 brak Budynek nr 2 Długość budynku Szerokość budynku Wysokość budynku (I kondygnacja) Kąt dachu 37,80 m 6,60 m 3,40 m 18 Liczba kondygnacji nadziemnych Liczba kondygnacji podziemnych 1 brak Łącznik Długość budynku Szerokość budynku Wysokość budynku (I kondygnacja) Kąt dachu 8 m 7 m 3,40 m 18 Liczba kondygnacji nadziemnych Liczba kondygnacji podziemnych 1 brak Zestawienie powierzchni planowanych do przebudowy i rozbudowy Budynek 1 powierzchnia całkowita powierzchnia zabudowy powierzchnia użytkowa Pc = 219,60 m2 Pz = 220,50 m2 PU = 219,60 m2 Budynek 2 powierzchnia całkowita powierzchnia zabudowy powierzchnia użytkowa Pc = 249,50 m2 Pz = 250,50 m2 PU = 249,50 m2 Łącznik powierzchnia całkowita powierzchnia zabudowy powierzchnia użytkowa Pc = 61,88 m2 Pz = 63,2 m2 PU = 56 m2 Część 2. Rozbudowa i przebudowa placu manewrowego dla potrzeb szkolenia uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie” w formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie przedsięwzięcia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej, jej realizacji oraz kompletacji wyposażenia zgodnie z projektem, pn. -„Projekt Budowlany Rozbudowy i przebudowy placu manewrowego dla potrzeb szkolenia uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie” nadziałce ewid. nr 14, jednostka ewidencyjna 100510_2 Zduny, obręb ewidencyjny 100510_2.0010 Nowe Zduny. Plac manewrowy zostanie wykonany dla potrzeb szkolenia kierowców ciągników i maszyn rolniczych. Rozbudowa ma na celu stworzenie nowoczesnego, bezpiecznego i funkcjonalnego placu o powierzchni i wymiarach odpowiednich do szkolenia operatorów wszystkich maszyn rolniczych włącznie z kombajnami w sposób zgodny z wymaganymi standardami. Realizacja obiektu rozumiana jest, jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych, uzyskanie zezwoleń administracyjnych, wykonanie robót budowlanych, a także niezbędnych rozbiórek elementów istniejącego placu manewrowego, doprowadzenie energii elektrycznej, oświetlenie placu, wykonanie pawilonu dla instruktora, oraz wyposażenie obiektu we wszelkie urządzenia, sprzęt, znaki drogowe, a także ogrodzenie i zagospodarowanie terenu w granicach działki nr 14. Sale wykładowe dla kursantów przewidziano w budynku szkolnym odległym o ok. 300m od placu manewrowego. Z dojściem utwardzoną drogą lokalną. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych. Powierzchnia działki Powierzchnia placu manewrowego Powierzchnia biologicznie czynna Powierzchnia pawilonu Kubatura pawilonu - - - - - 3.032,80 m² 2774,70 m² min. 258,10 m² ok. 16,00 m² ok. 48,00 m³ Na terenie budowy należy wykonać wszystkie niezbędne roboty ziemne i rozbiórkowe związane z pozostałościami istniejącego placu manewrowego, ustawienie krawężników, wykonanie podbudowy i nawierzchni placu, ustawienie słupów oświetleniowych, wykonanie zasilenia energetycznego dla potrzeb oświetlenia placu i pawilonu dla instruktora. Wykonać należy ogrodzenie z bramą wjazdową, oraz elementy zieleni pomiędzy ogrodzeniem i krawężnikiem. Planuje się wykorzystanie zjazdu publicznego z drogi żwirowej, jako docelowy zjazd na plac manewrowy. Do wykorzystanie będzie istniejący podjazd na wzniesienie. Projekt wielobranżowy (plan zagospodarowanie działki, projekt drogowy, instalacje elektryczne), powinien uwzględniać następujący program funkcjonalno-użytkowy obiektu: • Plac manewrowy o powierzchni - 2774,70m² • Pawilon dla instruktora opow. ok. 16m² • Oświetlenie placu • Ogrodzenie placu z bramą wjazdową - 220,80mb • Wyposażenie w komplet znaków drogowych, pachołków i instrukcje dla poszczególnych maszyn i pojazdów rolniczych 2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w programach funkcjonalno-użytkowych, opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 a także z postanowieniami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj.: a) Program Funkcjonalno – Użytkowy Przebudowy i rozbudowy starej chlewni na chlewnię dydaktyczno-produkcyjną w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie b) Program funkcjonalno-użytkowy na zaprojektowanie i realizację przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa i przebudowa placu manewrowego dla potrzeb szkolenia uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie” c) Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 1 Dokumenty stanowiące załączniki do umowy należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
45262500-6
45262100-2
71320000-7
45320000-6
45442100-8
45443000-4
45310000-3
45317000-2
45311000-0
45233200-1
45233250-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego: Dla części 1 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizacją min. jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź rozbudowie chlewni, gdzie wartość robót w ramach jednego kontraktu / umowy, wynosiła co najmniej: 1 000 000,00 zł brutto. Dla części 2 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizacją min. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie bądź rozbudowie placu manewrowego, gdzie wartość robót w ramach jednego kontraktu / umowy, wynosiła co najmniej: 500 000,00 zł brutto. Uwaga: dowodami, o których mowa powyżej są zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Uwaga: Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku publikacji ogłoszenia w sobotę Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 lit. a zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, przedłoży wykaz wymienionych wyżej robót budowlanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dowodami, że roboty zostały wykonane należycie. b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: Dla części 1 - Kierownik budowy i kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, oraz wykazująca się doświadczenie przy kierowaniu bądź nadzorowaniu, min. jednej roboty budowanej, polegającej na budowie, przebudowie bądź rozbudowie chlewni. - Kierownik robót sanitarnych – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót bądź inspektora nadzoru branży sanitarnej, - Kierownik robót elektrycznych – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót bądź inspektora nadzoru branży elektrycznej. - Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z co najmniej 3 letnią praktyką przy projektowaniu, - Projektant w specjalności sanitarnej – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i gazowych z co najmniej 3 letnią praktyką przy projektowaniu, - Projektant w specjalności elektrycznej – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, elektrycznych, z co najmniej 3 letnią praktyką przy projektowaniu, Dla części 2 - Kierownik budowy i kierownik robót drogowych min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót bądź inspektora nadzoru branży drogowej. - kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót bądź inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej. - Kierownik robót elektrycznych – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót bądź inspektora nadzoru branży elektrycznej. - Projektant w specjalności drogowej – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, z co najmniej 3 letnią praktyką przy pprojektowaniu, - Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 3 letnią praktyką przy projektowaniu, - Projektant w specjalności elektrycznej – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, elektrycznych, z co najmniej 3 letnią praktyką przy projektowaniu,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia wyżej wskazany dokument w odniesieniu do tych podmiotów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty, które wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): 1) Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, spełniających wymagania określone w rozdziale IX ust. 1 pkt 3) lit. a) SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 2) Wykaz osób, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w rozdziale IX ust. 1 pkt 3) lit. b) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W swojej ofercie, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić należną stawkę podatku od towarów i usług. 2) wypełniony załącznik nr 2 i załącznik nr 2b do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania, wraz z załącznikiem nr 2a do SIWZ w przypadku gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy . 3) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – załącznik Wykonawcy. 4) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – załącznik Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: Dla części 1 – 10 000,00 zł Dla części 2 – 7 000,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (m.in. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 5. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 41 1010 1371 0012 9613 9120 0000 w tytule: „Wadium przetargowe dla części………..” 14. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 15. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału. 16. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane roboty budowlane i urządzenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy. 3. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa i rozbudowa starej chlewni na chlewnię dydaktyczno-produkcyjną w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie w formule zaprojektuj i wybuduj
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest kompleksowe wykonanie przedsięwzięcia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej jej realizacja polegająca na zagospodarowaniu terenu działki nr ew. 38/1, jednostka ewidencyjna 100510_2 – Zduny, w obrębie ewidencyjnym 100510_2.0010 – Nowe Zduny, gmina Łowicz, powiat łowicki, województwo łódzkie i jego zabudowa w związku z planowaną inwestycją, polegającą na przebudowie i rozbudowie starego budynku chlewni na nowoczesną chlewnię dydaktyczną w cyklu zamkniętym w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie 64, 99-440 Zduny. Realizacja obiektu rozumiana jest, jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych wraz z doborem odpowiedniego wyposażenia, uzyskanie zezwoleń administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych. Dostawa wyposażenia nie jest objęta niniejszym zamówieniem. Parametry techniczne planowanej budowy Budynek nr 1 Długość budynku Szerokość budynku Wysokość budynku (I kondygnacja) Kąt dachu Liczba kondygnacji nadziemnych Liczba kondygnacji podziemnych 24,40 m 9,00 m 3,10 m 18% 1 brak Budynek nr 2 Długość budynku Szerokość budynku Wysokość budynku (I kondygnacja) Kąt dachu 37,80 m 6,60 m 3,40 m 18 Liczba kondygnacji nadziemnych Liczba kondygnacji podziemnych 1 brak Łącznik Długość budynku Szerokość budynku Wysokość budynku (I kondygnacja) Kąt dachu 8 m 7 m 3,40 m 18 Liczba kondygnacji nadziemnych Liczba kondygnacji podziemnych 1 brak Zestawienie powierzchni planowanych do przebudowy i rozbudowy Budynek 1 powierzchnia całkowita powierzchnia zabudowy powierzchnia użytkowa Pc = 219,60 m2 Pz = 220,50 m2 PU = 219,60 m2 Budynek 2 powierzchnia całkowita powierzchnia zabudowy powierzchnia użytkowa Pc = 249,50 m2 Pz = 250,50 m2 PU = 249,50 m2 Łącznik powierzchnia całkowita powierzchnia zabudowy powierzchnia użytkowa Pc = 61,88 m2 Pz = 63,2 m2 PU = 56 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45210000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane roboty i urządzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa i przebudowa placu manewrowego dla potrzeb szkolenia uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie przedsięwzięcia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej, jej realizacji oraz kompletacji wyposażenia zgodnie z projektem, pn. -„Projekt Budowlany Rozbudowy i przebudowy placu manewrowego dla potrzeb szkolenia uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie” nadziałce ewid. nr 14, jednostka ewidencyjna 100510_2 Zduny, obręb ewidencyjny 100510_2.0010 Nowe Zduny. Plac manewrowy zostanie wykonany dla potrzeb szkolenia kierowców ciągników i maszyn rolniczych. Rozbudowa ma na celu stworzenie nowoczesnego, bezpiecznego i funkcjonalnego placu o powierzchni i wymiarach odpowiednich do szkolenia operatorów wszystkich maszyn rolniczych włącznie z kombajnami w sposób zgodny z wymaganymi standardami. Realizacja obiektu rozumiana jest, jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych, uzyskanie zezwoleń administracyjnych, wykonanie robót budowlanych, a także niezbędnych rozbiórek elementów istniejącego placu manewrowego, doprowadzenie energii elektrycznej, oświetlenie placu, wykonanie pawilonu dla instruktora, oraz wyposażenie obiektu we wszelkie urządzenia, sprzęt, znaki drogowe, a także ogrodzenie i zagospodarowanie terenu w granicach działki nr 14. Sale wykładowe dla kursantów przewidziano w budynku szkolnym odległym o ok. 300m od placu manewrowego. Z dojściem utwardzoną drogą lokalną. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych. Powierzchnia działki Powierzchnia placu manewrowego Powierzchnia biologicznie czynna Powierzchnia pawilonu Kubatura pawilonu - - - - - 3.032,80 m² 2774,70 m² min. 258,10 m² ok. 16,00 m² ok. 48,00 m³ Na terenie budowy należy wykonać wszystkie niezbędne roboty ziemne i rozbiórkowe związane z pozostałościami istniejącego placu manewrowego, ustawienie krawężników, wykonanie podbudowy i nawierzchni placu, ustawienie słupów oświetleniowych, wykonanie zasilenia energetycznego dla potrzeb oświetlenia placu i pawilonu dla instruktora. Wykonać należy ogrodzenie z bramą wjazdową, oraz elementy zieleni pomiędzy ogrodzeniem i krawężnikiem. Planuje się wykorzystanie zjazdu publicznego z drogi żwirowej, jako docelowy zjazd na plac manewrowy. Do wykorzystanie będzie istniejący podjazd na wzniesienie. Projekt wielobranżowy (plan zagospodarowanie działki, projekt drogowy, instalacje elektryczne), powinien uwzględniać następujący program funkcjonalno-użytkowy obiektu: • Plac manewrowy o powierzchni - 2774,70m² • Pawilon dla instruktora opow. ok. 16m² • Oświetlenie placu • Ogrodzenie placu z bramą wjazdową - 220,80mb • Wyposażenie w komplet znaków drogowych, pachołków i instrukcje dla poszczególnych maszyn i pojazdów rolniczych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45233200-1, 45233250-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-08
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Gwarancja na wykonane roboty i urządzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI