Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa oraz doposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Mszano”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lniano
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7
1.5.2.) Miejscowość: Lniano
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-141
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lniano.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lniano.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i rozbudowa oraz doposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Mszano”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb32d431-5fb4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000512/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa oraz doposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Mszano
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program oeracyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 EFRR
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4149733.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/414973
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512KB/S2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV2 GH lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;4) włączona obsługa JawaScript;5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowane wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu miar.W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia, informacji dotyczące RODO znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GŚiZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamierzenie budowlane obejmuje:Istniejący budynek świetlicy wiejskiej w wyniku przebudowy i rozbudowy nie zmieni swojego sposób użytkowania. Projektowana rozbudowa funkcjonalnie powiązana będzie z częścią istniejącą przebudowywaną. W części przebudowywanej planuje się wykucie nowych otworów oraz częściowe zamurowanie istniejących otworów. Istniejący dach planuje się pozostawić bez zmian. W wyniku przebudowy planuje się wyburzenie wszystkich ścian wewnętrznych działowych oraz wewnętrznej ściany nośnej. Planuje się wyburzyć istniejący strop drewniany i wykonać nowy strop o konstrukcji drewnianej powyżej istniejącego stropu, ułożony na ścianach zewnętrznych na istniejących murłatach oraz na projektowanym podciągu stalowym w miejscu usuniętej wewnętrznej ściany nośnej. Projektowany strop planuje się ocieplić wełna mineralną oraz wykonać od spodu lekki sufit podwieszany. Istniejące ściany zewnętrzne planuje się docieplić styropianem gr.15 cm. Planuje się wyburzyć istniejące posadzki i wykonać nowa podłogę obniżoną o 30 cm. Planuje się wykonać izolacje poziomą i pionową ścian fundamentowych. Projektowana rozbudowa to budynek parterowy, niepodpiwniczony ustawiony przy ścianie szczytowej istniejącego budynku i funkcjonalnie połączony z istniejąca zabudową. Wymiary rozbudowy w planie to 6,45 m x 14,35 m. Dach nad rozbudową wielospadowy o nachyleniu połaci 41°, pokryty blachodachówką, o wysokości w części frontowej takiej samej jak dach istniejący. Dach o konstrukcji drewnianej w postaci kratownic w rozstawie co 0,90 m. Pas dolny kratownicy stanowi jednocześnie strop na parterem. Dach ocieplony wełną mineralną.Ściany zewnętrzne murowane z bloczków gazobetonowych gr.24,0 cm ocieplone styropianem gr.15 cm. Ściany usztywnione trzpieniami i wieńcami żelbetowymi. Rozbudowa posadowiona na ławach i stopach fundamentowych. Wysokość budynku w części frontowej dostosowana do wys. istniejącego budynku. Projektuje się wieńce żelbetowe z betonu kl. C20/25 MPa, zbrojenie stalą kl. A-III, strzemiona A-0. Projektuje się częściowo nadproża prefabrykowane z belek L-19 wykonanych wg KB1 – 31.3.5.(1)69, częściowo projektuje się wykonać żelbetowe monolityczne, wylewane w miejscu wbudowania. Stal kl. A-III. Beton kl. B25MPa (C20/25). W części istniejącej nad otworami wybijanymi w istniejących ścianach projektuje się nadproża stalowe z dwóch dwuteownikow ze stali St3SX. W miejscach występowania dużych obciążeń skupionych projektuje się wykonać słupy i trzpienie żelbetowe. Do wykonania przyjęto beton kl. C20/25MPa, zbrojenie stalą kl. A-III. Budynek w części rozbudowy posadowiony na ławach i stopach fundamentowych.- przebudowa istniejącego budynku świetlicy,- rozbudowę świetlicy, - instalacje sanitarne wodociągowe, kanalizacyjne, grzejniki centralnego ogrzewania zasilane prądem, wentylacja, instalacje elektryczne, zasilanie, rozdzielnica główna, instalacje elektryczne oświetleniowe, gniazd wtyczkowych, przyzywowa, instalacja siłowa, instalacja odgromowa, - nawierzchnia drogowa – dojazd, ciągi piesze, miejsca parkingowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261400-8 - Pokrywanie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262520-2 - Roboty murowe
45262620-3 - Ściany nośne
45262670-8 - Obróbka metali
45262680-1 - Spawanie
45262690-4 - Remont starych budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10