Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa oficyny oraz budowa sali gimnastycznej wraz
z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą dla Zespołu Szkół
w Tyczynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 15
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 230 07 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@powiat.rzeszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.rzeszowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa oficyny oraz budowa sali gimnastycznej wraz
z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą dla Zespołu Szkół
w Tyczynie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-634812fb-268b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00217799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004496/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i rozbudowa oficyny oraz budowa sali gimnastycznej dla Zespołu Szkół w Tyczynie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAPu oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia BZP lub numerem referencyjnym postępowania.
2. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń, między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem: miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAPu oraz poczty
elektronicznej.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Posiadając
konto na ePUAP wykonawca ma dostęp do dedykowanych formularzy: „Formularz do komunikacji” oraz
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”(https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia).
Formularze udostępniane są również przez miniPortal.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przesyłanej za pośrednictwem dedykowanych formularzy opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych
środków dowodowych oraz innych informacji, dokumentów lub oświadczeń, przekazywanych
w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Korzystanie z systemu miniPortal i ePUAP jest bezwzględnie wymagane dla przekazywania oferty oraz załączników do oferty.
8. Zamawiający rekomenduje aby przekazywanie oświadczeń, zawiadomień oraz informacji, innych niż
oferta i załączniki do oferty, odbywało się za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres:
zampubliczne@powiat.rzeszowski.pl. Dokumenty te nie mogą być szyfrowane.
9. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje za
pośrednictwem poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza
fakt ich otrzymania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa oficyny
oraz budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą dla
Zespołu Szkół w Tyczynie”. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie w szczególności na przebudowie budynku oficyny Zespołu Pałacowo – Parkowego w Tyczynie i rozbudowie o łącznik z przeznaczeniem na internat (w tym renowacja murów ceglanych, odtworzenie detali architektonicznych, renowacja elementów drewnianych i stalowych) oraz budowie sali gimnastycznej z częścią szatniowo – socjalną oraz na rozbiórce reliktów ceglanych murów i piwnic. Budynki wykonać wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, kotłownią gazową, częściowym wyposażeniem pomieszczeń, przyłączami. W zakresie są także ciągi pieszo – jezdne, miejsca parkingowe, plac manewrowy przeciwpożarowy, zagospodarowanie terenu, scena zewnętrzna wraz z widownią plenerową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą
liczbę punktów obliczoną zgodnie z zasadami określonymi w § 18 ust. 2 Instrukcji dla wykonawców
(Rozdział 1 SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, dwie roboty
budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku, których zakres obejmował
wykonanie robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych elektrycznych i sanitarnych o łącznej wartości
nie mniejszej niż 12 000 000,00 zł.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymagane doświadczenie
w zakresie wykonawstwa musi wykazać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców.
Jeżeli w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wartości podane
będą w walutach obcych, przeliczone zostaną na złotówki wg średniego kursu walut NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia postępowania.
2) Skierują do realizacji zamówienia osoby, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Osoba ta ponadto przez co najmniej 18 miesięcy winna
brać udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do
rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (osoba ta pełnić będzie
funkcję kierownika budowy),
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeń
- lub odpowiadające im uprawnienia budowlane ważne na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów.
Warunek zostanie spełniony również wtedy, gdy kwalifikacje w kilku specjalnościach będzie posiadała
jedna osoba.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831). Reguły uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich
Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu oraz
Konfederacji Szwajcarskiej, określają: ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się
na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami
wykaz, o którym mowa w zdaniu pierwszym, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu
wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku kierownika budowy w wykazie należy zamieścić informację o ilości miesięcy brania
udziału w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru
zabytków lub inwentarza.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2 ustawy.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr: 73 1020 4391 0000 6802 0202 0212.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4
wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Gwarancja lub poręczenie muszą w swej treści zawierać następujący bądź równoważny zapis:
„Gwarant/Poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia kwoty wadium na
pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, jeżeli wystąpią przesłanki do zatrzymania wadium, o których
mowa w art. 98 ust. 6 ustawy”.
6. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Rzeszowski 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15.
7. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1 Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót dodatkowych, które nie były
przewidziane w zakresie zamówienia podstawowego jeżeli ich wykonanie okaże się konieczne
do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z zapisami art. 455 ustawy.
2 Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy
konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do robót określonych w umowie,
dokumentacji oraz specyfikacji warunków zamówienia, w sytuacji gdy wykonanie tych robót
będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami
obowiązującymi na dzień odbioru robót, wykonania przedmiotu umowy, przy czym
wprowadzenie robót zamiennych nie powoduje rozszerzenia przedmiotu umowy w stosunku do
zakresu zamówienia określonego w specyfikacji warunków zamówienia oraz treści oferty i roboty
te mogą być prowadzone wyłącznie w zakresie niewykraczającym poza pierwotny przedmiot
umowy.
3 Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonywania części przedmiotu umowy
przewidzianych w dokumentacji jako robót zaniechanych w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie
zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami
obowiązującymi na dzień odbioru robót, wykonania przedmiotu umowy.
4 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia przez Wykonawcę, wyłącznie za
uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, zamiany materiałów i urządzeń na inne materiały i
urządzenia o parametrach takich samych (równoważnych) lub lepszych, pod warunkiem, że
zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie spowodują obniżenia jakości technicznej
estetycznej i wzorniczej.
5 Strony dopuszczają przedłużenie terminu wykonania całości robót budowlanych składających
się na przedmiot umowy lub przedłużenie terminów zakończenia poszczególnych prac, robót i
dostaw określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym.
6 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w
trakcie realizacji umowy nastąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zaniechania
wykonywania części robót wpływających na wysokość wynagrodzenia.
7 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w
trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207),
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których
mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2019 r.
poz.1342),
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
8 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją
zamówienia.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia określone zostały jedynie
rodzaje przewidywanych zmian. Wszystkie informacje dotyczące rodzaju, zakresu oraz
warunków ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w
części „zmiany umowy” §18-§22 (Rozdział 3 SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-19