Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Zaklików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 830409130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: ˜Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zaklikow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-0a1f42c7-cd0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000731/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://zaklikow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://zaklikow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogąelektroniczną na adres email: zamowienia@zaklikow.pl; 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:https://zaklikow.ezamawiajacy.pl zakładka Korespondencja. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy,z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału; 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy do Systemu na subdomenie https://zaklikow.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl. 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony omożliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. 3) Rejestracja Wykonawcy trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienieczasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. 4) Po założeniukonta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są wformie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.5) Wykonawca może zwrócić się doZamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem PlatformyZakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” 6) Treść pytań (bezujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ,Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.7)Zamawiający określadopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siępodpisywać formatem PAdES, b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf",wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązanyzałączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.8)Zgodnie z 67 ustawy p.z.p.,Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: a)Stały dostęp dosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lubMAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa JavaScript; e) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.9) Zamawiający określa dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES,CAdES, ASIC, XMLenc.10) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbiorudanych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest wSystemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jestdopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „Rozporządzeniem” lub „RODO” informuję, iż: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zaklików ul. Zachodnia 15, 37 – 470Zaklików, tel. 15 8738476, email: sekretariat@zaklikow.pl, reprezentowana przez Burmistrza DariuszaToczyskiego. 2) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy GminyZaklików oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul.Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział GospodarczyKrajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Nazwa Jednostki prowadzi postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl 3)Administrator danych osobowych informuje, iż został powołany Inspektor ochrony danych, któregofunkcję pełni Pan Mariusz Kwaśnik. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem pocztyelektronicznej: iod@valven.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych, wskazanypowyżej. 4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniempostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość jest równa lub przekracza kwotę130 000 zł netto w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 p.z.p. wyłonienia wykonawcy,realizacji umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.5) Administratorbędzie przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO b) art. 6 ust. 1 lit.b RODO c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty zainteresowane, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18, 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Odbiorcami Pani/ Pana danychbędą również podmioty, z którymi współpracuje Administrator.7) Będziemy przetwarzać następującePani/ Pana dane osobowe: imię i nazwisko, pełnioną funkcję, stanowisko, nazwę i adres firmy/instytucji,którą Pani/ Pan reprezentuje, numer telefonu, adres email. Mogą wystąpić przypadki w którychAdministrator będzie przetwarzał dane: numer uprawnień zawodowych, dane zawarte w udzielanychpełnomocnictwach, informacje dotyczące doświadczenia zawodowego, numer rachunku bankowego,opinie związane z realizacją umowy. Administrator przechowuje protokół postępowania wraz zzałącznikami przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposóbgwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówieniapublicznego przekracza 5 lat, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikamiprzez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administratorprzechowuje umowę w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜1.Posiada Pani/Pan prawo do: a) żądania odAdministratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii na podstawie art. 15 RODO*,b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO**, c) prawożądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***. d) prawo do usunięcia danych w prawo dożądania usunięcia danych osobowych, w sytuacji gdy przetwarzanie danych nie następuje w celuwywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa wskazanego w art. 6 ust. 1 lit. c RODO(art. 17 RODO), e) prawo do przenoszenia danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się napodstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (art. 20RODO), f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotyczących, gdyprzetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO (art. 21 RODO). Zakreskażdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO. Zpraw tych może Pani/Pan skorzystać składając wniosek u Administratora.2. Przysługuje Pani/Panuprawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tymrównież w formie profilowania. 4.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane odbiorcy w państwietrzecim lub organizacji międzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜IN.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową I rozbudową istniejącego obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie, zlokalizowanej na działkach nr ewid. 1234 i 1235 w msc. Zaklików. 2. Planowane zadanie inwestycyjne będzie obejmowało: rozbudowę oczyszczalni ścieków komunalnych w istniejącym układzie technologicznym do przepustowości Qdśr=580m3/d z procesem oczyszczania biologicznego na bazie osadu czynnego w układzie SBR, dla projektowanej ilości obsługiwanych mieszkańców równoważnych RLM=5598MR.Zakres rozbudowy i przebudowy oczyszczani ścieków w Zaklikowie obejmuje: a) Część mechaniczną: • pompownia ścieków oczyszczonych– obiekt istniejący do remontu (projektowana wymiana urządzeń) • stacja zlewcza ścieków i osadów dowożonych – projektowana nowa/kontenerowa • zbiornik retencyjny ścieków dowożonych o poj. 50m3 – istniejący do remontu • urządzenie do mechanicznego oczyszczania ścieków (sitopiaskownik) – do wymiany na nowe • zbiornik retencyjny ścieków o poj. 175m3 – istniejący do przebudowy (istniejąca komora reaktora SBR do zmiany funkcji) b) Część biologiczną oczyszczalni ścieków stanowić będą: • reaktory SBR, tj. 6 zbiorników SBR o poj. 6 x115m3 – projektowane nowe, pionowe, zamknięte, naziemne • instalacja dozowania PIX, • pomieszczenie dmuchaw, • sterownia c) Część osadową oczyszczalni ścieków stanowią: • zbiornik retencyjny osadów dowożonych – istniejący do remontu (wymiana wyposażenia na nowe) • zbiornik stabilizacji tlenowej osadu STO o poj. 200m3 – istniejący do przebudowy (zmiana funkcji technologicznej z komory reaktora SBR na zbiornik STO) • instalacja odwadniania osadów stabilizowanych tlenowo /z prasą taśmową, linią higienizacji osadów i zespołem odzysku wody/ – projektowana nowa • wiata nr 1 do składowania i suszenia osadu – przewiduje się wykonanie jednej wiaty bez przeszklenia ścian i bez wyposażenia technologicznego. d) Dla potrzeb właściwego funkcjonowania obiektów technologicznych, konieczne są obiekty towarzyszące i pomocnicze. Podstawowe obiekty infrastruktury zostały wybudowane razem z oczyszczalnią istniejącą. Istniejąca infrastruktura techniczna, obiekty pomocnicze i towarzyszące oczyszczalni ścieków – generalnie bez zmian do stanu istniejącego. Dla potrzeb rozbudowy oczyszczalni ścieków zachodzi konieczność wykonania następujących instalacji i robót: • przebudowa istniejących instalacji zewnętrznych z uwagi na kolizje z projektowanymi obiektami technologicznymi, tj. przebudowa kanału dopływowego ϕ315PVC, kanału ścieków oczyszczonych ϕ315PVC, wodociągu ϕ90PVC, • budowa nowych kanałów i rurociągów technologicznych międzyobiektowych, kanalizacji deszczowej, kabli zasilających i sterowniczych, • przebudowa drogi dojazdowej na wjeździe na teren oczyszczalni, z przebudową ogrodzenia i wymianą bramy wjazdowej i furtki, • wymiana transformatora w stacji trafo zgodnie z warunkami wydanymi przez Zakład Energetyczny, wymiana agregatu prądotwórczego, • roboty remontowe ogólnobudowlane w budynkach technicznym i socjalno-technicznym. e) W ramach zamówienia należy uwzględnić dostawę wyposażenia oczyszczalni ścieków w następujący sprzęt pomocniczy (wyposażenie dodatkowe): ◦ montaż systemu monitoringu obiektu (4 kamery, rejestrator zlokalizowany w budynku socjalno – technicznym) ◦ odzież robocza /kombinezon, czapka, buty, rękawice/ – kpl.1, ◦ odzież ochronna do pracy z wapnem chlorowanym - kombinezon, półmaska, okulary, rękawice – kpl.1, ◦ drabina aluminiowa o dł. 5,0 m, ◦ kosiarka spalinowa samojezdna, ◦ kosa spalinowa, ◦ pilarka spalinowa, ◦ pilarka spalinowa lekka, ◦ myjka ciśnieniowa, ◦ wentylator przenośny przemysłowy z wężem elastycznym, ◦ sprzęt laboratoryjny: cylinder pomiarowy 1 dm3 (szt.2), zlewka (szt.2), ◦ sprzęt BHP: wykrywacz gazu (szt.2), szelki bezpieczeństwa z linką asekuracyjną dł.15m (kpl.1), sprzęt ochrony dróg oddechowych -aparat powietrzny (szt.1), hełm ochronny (szt.2), latarki elektryczne (szt.2), apteczka podręczna (szt.1), ◦ drabina magazynowa jezdna, wysokość do pomostu h1=2000mm, ◦ mętnościomierz przenośny, wyposażony w funkcję identyfikacji pomiarów z systemem kluczy identyfikacyjnych, ◦ tlenomierz do pomiaru tlenu rozpuszczonego, ◦ wagosuszarka, ◦ pH metr (z pomiarem temperatury i redox) do ścieków, ◦ zestaw komputerowy z systemem Windows 10 i drukarką - 2kpl, ◦ WUKO na przyczepce, ◦ ciągnik, ◦ przyczepa,Szczegółowy opis sprzętu pomocniczego i wyposażenia dodatkowego zawarty został w załączniku nr 7c STWiORB. 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch Etapach: a) Pierwszy Etap obejmujący minimum wykonanie wskazanych poniżej robót, przy uwzględnieniu określonego stopnia zaawansowania prac:- Przebudowa drogi dojazdowej - 100%,- Ukształtowanie terenu i wykonanie wiaty nr 1 do suszenia i składowania osadu - 100%, - Remont przepompowni ścieków - 100%,- Rozbudowa budynku technicznego: wykonanie nowej hali reaktorów SBR wraz z wyposażeniem technologicznym - 100%, - Przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych - 100%, - Wykonanie rurociągów międzyobiektowych - 100%, - Remont budynku socjalno technicznego - 100%, - Przebudowa budynku technicznego oczyszczalni ścieków: zmiana funkcji reaktorów na STO i zbiornik retencyjny, wykonanie i wyposażenie pomieszczenia dmuchaw, wymiana sito piaskownika, wykonanie pomieszczenia odwadniania osadu wraz z wyposażeniem technologicznym - 20%.Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania pierwszego etapu systematycznie po zrealizowaniu przez Wykonawcę każdorazowo robót odpowiadających min. 10% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie częściowego protokołu odbioru wykonanych robót, potwierdzającego zakres i stopień zaawansowania wykonanych prac, w kwocie odpowiadającej stopniowi zaawansowania prac, zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy, lecz nie większej niż 5 000 000 zł brutto łącznie w roku 2021. b) Drugi Etap obejmujący wykonanie przez Wykonawcę całego pozostałego zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia. Rozliczenie drugiego Etapu nastąpi dwuczęściowo, tj. pierwsza część po wykonaniu całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia, na podstawie protokołu końcowego odbioru robót, w kwocie łącznej nie przekraczającej 90% wartości zamówienia, druga część po udokumentowaniu uzyskania efektu biologicznego przez upoważnione laboratorium akredytowane w zakresie parametrów objętych pozwoleniem wodnoprawnym. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania pierwszej części drugiego etapu systematycznie po zrealizowaniu przez Wykonawcę każdorazowo robót odpowiadających min. 10% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie częściowego protokołu odbioru wykonanych robót, potwierdzającego zakres i stopień zaawansowania wykonanych prac, w kwocie odpowiadającej stopniowi zaawansowania prac, zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy. Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje budowy wiaty nr 2 uwzględnionej w dokumentacji projektowej oraz przeszklenia ścian i wyposażenia technologicznego wiaty nr 1 – w ramach oferty nie należy wyceniać wykonania przedmiotowych prac.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna sumaryczna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, tj. cena, okres gwarancji i rękojmi oraz doświadczenia zawodowego kierownika budowy i kierownika robót).4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Długość okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i wyposażenie
4.3.6.) Waga: 26,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Zrównanie okresu gwarancji z okresem rękojmi
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 2,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie zawodowe kierownika robót
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7