Przebudowa i rozbudowa kręgu tanecznego wraz z budową ciągów pieszych spacerowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa kręgu tanecznego wraz z budową ciągów pieszych spacerowych na terenie parku w Przewozie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzewóz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyGmina Przewóz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00050077
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa kręgu tanecznego wraz z budową ciągów pieszych spacerowych na terenie parku w Przewozie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przewóz

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Gospodarki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Przewóz

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683623279

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@przewoz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przewoz.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa kręgu tanecznego wraz z budową ciągów pieszych spacerowych na terenie parku w Przewozie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bff84bf0-b176-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przewoz.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: urzadgminy@przewoz.com.plhttps://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Zarejestrowanie i utrzymanie konta na ePUAP oraz korzystanie jest bezpłatne.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.przewoz.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Przewóz z siedzibą przy pl. Partyzantów 1 , 68 – 132 Przewóz, reprezentowana przez Wójta Gminy, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby lub telefonicznie: 68 362 32 93 Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email: iod@bhpex.pl bądź telefonicznie +48 68 411 40 00 Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Gminę Przewóz oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem realizacji zadania jest częściowa rewitalizacja parku usytuowanego w miejscowości Przewóz powiat Żary działka nr 150, obręb Przewóz. Zadanie inwestycyjne obejmuje realizację projektu w części dotyczącej dróg wewnętrznych ( usystematyzowany układ ścieżek o nawierzchni gruntowej) oraz rozbudowę z przebudową kręgu tanecznego znajdującego się na wzniesieniu północnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja składająca się z:1) projektu budowlanego - załącznik do SWZ2) przedmiaru robót – załączniki do SWZ3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w w/w. dokumentacji, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych w umowie.4. Zakres robót:1) Roboty budowlane w zakresie rozbudowy i przebudowy kręgu tanecznego-roboty rozbiórkowe-roboty ziemne, fundamentowe i izolacje-roboty murowe-konstrukcja drewniana kręgu-pokrycie dachu-roboty posadzkowe Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji2) Roboty budowlane w zakresie ciągów pieszych spacerowych- budowa ciągu pieszego spacerowego o szerokości 1,50 m –624 m2- budowa ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 3,00 – 608 m2Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji.UWAGA: zawarta w dokumentacji projektowej mapa zagospodarowania terenu zawiera nieaktualną szerokość ciągu pieszo-jezdnego oraz ciągu spacerowego. Zamawiający zachowuje projektowany układ i osie przyjmując szerokość 1,5 m dla ciągu pieszo-spacerowego oraz 3 m dla pieszo-jezdnego.Zamawiający określa wynagrodzenie jako ryczałtowe, załączone do oferty przedmiary stanowią element pomocniczy, który Wykonawca dołącza do oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:1. Kryterium „Cena” w PLN:znaczenie kryterium - 60% (0,6);opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt, gdzie:Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty Cmin - cena w ofercie z najniższą cenąC - cena w ofercie ocenianej2. Kryterium „Termin zapłaty za wykonanie zamówienia“ w dniach:Znaczenie kryterium - 40% (0,4);opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”:LTZ = (TZ / TZmax) x 0,4 x 100 pkt gdzie:LTZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej oferty TZ - termin zapłaty w ofercie ocenianejTZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłatyWykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty. Termin zapłaty nie może być krótszy niż 7 dni oraz dłuższy niż 30 dni.W przypadku podania przez wykonawcę w ofercie terminu zapłaty dłuższego niż 30 dni do oceny ofert zostanie przyjęty termin 30 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 58

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) dysponuje lub będzie dysponował następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych:- osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe oraz elementy cenotwórcze, sporządzony w oparciu o przedmiar robót dołączony do SWZ;- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w Rozdziale XIV pkt 3.1 SWZ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.- pozostałe załączniki właściwe dla składanej oferty (dot. podwykonawców, dysponowania zasobami, posiadanych uprawnień i kwalifikacji, pełnomocnictwo, wykaz osób będących w dyspozycji wykonawcy z wyszczególnieniem posiadanych uprawnień, etc. )

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: EPUAP - IDENTYFIKATOR ADRESATA: /mp10y59xwh/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej.
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe, dostawę oraz montaż produktów OZE - Łukomin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, dostawę oraz montaż produktów OZE w postaci: - instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,44 kWp na gruncie, - magazynu energii wraz z systemem zarządzania energią o łącznej pojemności 49,2kWh, - pompy ciepła o łącznej mocy 48kW ze zbiornikiem buforowym 800L i zbiornikiem C.W.U. 500L, - stacji ładowania pojazdow elektrycznych o łącznej mocy 2x22kW Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przewóz: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią i skocznią w dal oraz skatepark.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przewóz: Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Piotrowie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Opracowanie dokumentacji technicznej (woda opadowa)”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi powiatowej nr 2879D na odcinku Zebrzydów - Mysłaków - etap II
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI