Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku - Część I - Gospodarka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku - Część I - Gospodarka ściekowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-03-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-11
  • Numer ogłoszenia511414-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 511414-N-2020 z dnia 2020-02-11 r.

Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.: Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku - Część I - Gospodarka ściekowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 65024399500000, ul. Pl. Mickiewicza  8 , 37-200  Przeworsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 488 236, e-mail sekretariat@pgk-przeworsk.pl, buja@pgk-przeworsk.pl, faks 166 487 325.
Adres strony internetowej (URL): www.pgk-przeworsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z o.o. ze 100 % udziałem Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pgk-przeworsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna, złożenie osobiste lub przesyłką pocztową
Adres:
Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. Pl. Mickiewicza 8, 37-200 Przeworsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku - Część I - Gospodarka ściekowa
Numer referencyjny: 01/2020 ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) wykonanie prac przedprojektowych i projektowych dla Etapu I tj. gospodarka ściekowa zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku” zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. I i II. 2) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem polskim uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę dla Etapu I tj. gospodarka ściekowa zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku” zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. I. 3) wykonanie robót budowlanych i montażowych dla Etapu I tj. gospodarka ściekowa zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku” zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. I. Poniżej podaje się hasłowo zakresy kolejnych etapów zadania inwestycyjnego w celu ogólnego zobrazowania zakresu przedmiotowej inwestycji (zakres Etapu II oraz PFU cz. II został podany w celach informacyjnych): Przez Etap I zadania inwestycyjnego rozumie się przebudowę i rozbudowę komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku – w zakresie gospodarki ściekowej zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. I. Zakres zamówienia dotyczący Etapu I: obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie następujących obiektów: Symbol Obiektu Nr Obiektu Nazwa Obiektu Zakres inwestycji PZ 01 Punkt Zlewny Istniejący, modernizowany ID 1 01a Instalacja dezodoryzacji Nowa PG 02 Pompownia główna Istniejący, modernizowany SDP 03 Budynek sitopiaskownika i płuczek piasku Nowy OWS 1, OWS 2 - VU 05/06-04 Osadniki wstępne Istniejące , modernizowane – adaptacja do funkcji zbiornika retencyjno-uśredniającego (VU) z częściowym zachowaniem funkcji osadników wstępnych KB 1, KB 2 07/08 Komory beztlenowe Istniejący modernizowany KR1 08a Komora rozdziału Nowa RB 09 Reaktor biologiczny Istniejący, modernizowany – podział na dwa reaktory RB1(9a) i RB2 ( 9b) OWT 10 Osadnik wtórny Istniejący, modernizowany- zmiana funkcji na Reaktor biologiczny RB 3 (10) OWT 1 i 2 11/12 Osadniki wtórne Nowe KR 2 12a Komora rozdziału Nowa PWT 13 Pompownia wody technologicznej Nowa SDP 14 Stacja dawkowania pożywek Nowa POR 15 Pompownia osadu recyrkulowanego Istniejąca, modernizowana ID3 19a Instalacja dezodoryzacji Nowa SD 24 Stacja Dmuchaw Istniejąca, modernizowana BKiP i PS, ZP 25 Budynek krat i piaskownika , piaskownik, zbiornik piasku Istniejący do rozbiórki Zakres zamówienia dotyczący Etapu I obejmuje również uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, wyników badań, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z zaprojektowaniem, wykonaniem, rozruchem i przekazaniem do użytkowania wykonanych/zmodernizowanych obiektów, a ponadto wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych, projektu budowlanego i projektów wykonawczych wraz z niezbędnymi badaniami i ekspertyzami, przy uwzględnieniu posiadanych przez Zamawiającego decyzji administracyjnych, wykonanie robót budowlano - montażowych, instalacyjnych, dostawa i montaż urządzeń i sprzętu, skompletowanie dokumentacji powykonawczej i wykonanie rozruchu obiektów będących przedmiotem przyjętej/przyjętych do realizacji części zamówienia, wykonanie prób końcowych, nadzór nad próbami eksploatacyjnymi i przeprowadzenie szkolenia dla personelu Zamawiającego. Przez Etap II zadania inwestycyjnego rozumie się przebudowę i rozbudowę komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku – w zakresie gospodarki osadowej zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. II. Niniejsze zamówienie nie dotyczy Etapu II: Symbol Obiektu Nr Obiektu Nazwa Obiektu Zakres inwestycji PON 16 Pompownia osadu nadmiernego Istniejąca, remont VZO1, WZO 2 17/18 Zagęszczacze osadu nadmiernego / Zbiorniki magazynowe osadu nadmiernego Istniejące , modernizowane – adaptacja na zbiorniki magazynowe osadu nadmiernego KTS 19 Komora stabilizacji tlenowej osadu Nowa BWO 20 Budynek węzła osadowego Istniejący , modernizowany WOOiH 21 Wiata na osad odwodniony Nowa VW 22 Zbiornik magazynowy wapna Nowy VMO 23 Zbiornik magazynowy osadu Istniejący, modernizacja ID2 23a Instalacja dezodoryzacji Nowa PO 26 Poletka osadowe Istniejące do rozbiórki BE Budynek energetyczny Istniejący, remontowany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają: a) Wzór umowy – CZ. II SIWZ. b) Program Funkcjonalno- Użytkowy (dalej PFU) wraz z załącznikami – Część III SIWZ -dla Etapu I – gospodarka ściekowa c) Program Funkcjonalno- Użytkowy (dalej PFU) wraz z załącznikami – Część III SIWZ -dla Etapu II-– gospodarka osadowa (dołączony do SIWZ w celach informacyjnych)

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45210000-2
45220000-5
45233140-2
45300000-0
45310000-3
45400000-1
71320000-7
71323200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 840
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) osiągnął minimalny roczny obrót w ostatnich trzech latach obrotowych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 20 000 000 PLN, b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 PLN, c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 20 000 000 PLN. Wskazane powyżej warunki muszą być spełnione łącznie. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej: jedną usługę związaną z wykonaniem dokumentacji projektowej dla budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM lub b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej: jedną robotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującą wykonanie projektu i budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, 5) Wymagania dotyczące dysponowania osobami, które będą brały udział w postępowaniu: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej następującymi osobami: a) Kierownik Zespołu Projektowego – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;  co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, b) Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,  co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, c) Projektant branży instalacyjnej – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;  co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM. d) Projektant branży elektrycznej i AKPiA – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i  co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, e) Projektant Technolog – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu procesowo-technologicznego oczyszczalni ścieków komunalnych o wydajności min 50 000 RLM f) Przedstawiciel Wykonawcy – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu kontraktami/umowami jako przedstawiciel Wykonawcy / Dyrektor Kontraktu, w tym: zarządzanie kontraktem/umową obejmującym co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM oraz zarządzanie kontraktem/umową obejmującym co najmniej jedną usługę związaną z wykonaniem dokumentacji projektowej dla budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM lub zarządzanie kontraktem/umową obejmującym co najmniej jedną robotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującą wykonanie projektu i budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM g) Kierownik Budowy – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,  co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków, o wydajności min 50 000 RLM h) Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,  co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków wydajności min 50 000 RLM, i) Kierownik robót sanitarnych – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych ,  co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, j) Kierownik robót elektrycznych i AKPiA – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje:  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń  co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym: co najmniej jedna robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, 6) Certyfikaty zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, oraz bezpieczeństwem i higieną pracy Wykonawca zobowiązany jest wykazać aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. Wykonawca będzie stosował podczas wykonywania zamówienia system zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, oraz bezpieczeństwem i higieną pracy odwołując się do norm zarządzania opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji (np.: certyfikat ISO 9001, ISO14001 oraz OHSAS 18001).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż na podstawie §9 ust 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) odstępuje od żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia w stosunku do podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa: e) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 f) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do IDW.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) oświadczenia wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy lub o obrocie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. d) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale 9 pkt 5) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia-(wzór wykazu załącznik nr 5 do IDW) i wykaz zadań projektowych (usług) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te prace zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te prace projektowe zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace projektowe były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale 9 pkt 5) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia-(wzór wykazu załącznik nr 5 do IDW). Uwaga: W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości zamawiającego, lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzające spełnienie warunku opisanego w IDW (wzór wykazu załącznik nr 6 do IDW), f) Aktualne Certyfikaty zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, oraz bezpieczeństwem i higieną pracy (np.: certyfikat ISO 9001, ISO14001 oraz OHSAS 18001)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz załącznikiem do oferty (załącznik nr 2) b) Wypełniona i podpisana Tabela Cen - wg wzoru zawartego w części IV SIWZ, c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; - załączniki nr 3.1 i 3.2.  wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: składa także odrębne oświadczenie każdego z tych podmiotów;  w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,  jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia tych podwykonawców  jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których nie polega to na podstawie art. 25a ust 5 ustawy Pzp Zmawiający odstępuje od żądania oświadczeń dotyczących tych podwykonawców;  dokumenty wyżej wymienione muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, d) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza). e) Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 7 –Wzór zobowiązania) g) Wadium lub potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł). 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.03.2020 r. godz. 11:45. 4) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w punkcie 19 IDW. 5) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). 6) Zamawiający zaznacza, iż Wykonawca powinien dochować należytej staranności, by jego oferta była zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymi bankami. 7) Zamawiający przypomina, iż Wykonawca, którego oferta nie jest zabezpieczona wadium w terminie, którym mowa pkt 3, podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy. 8) Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 50 1240 2597 1111 0000 3164 3209 9) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopie wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku- Część I – Gospodarka Ściekowa”. 10) Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy załączyć do oferty. 11) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:  nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancja/poręczeniem,  kwotę gwarancji/poręczenia,  termin ważności gwarancji/poręczenia,  bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych”.  jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 12) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa może być wystawiona na wszystkich członków konsorcjum lub na jednego z nich np. na lidera. Brak podania w treści gwarancji partnera nie ma znaczenia dla oceny skutków prawnych udzielonej gwarancji. Dotyczy to równie_ wadium wniesionego w formie pieniężnej (wystarczy, że wniesie je jeden członek konsorcjum np. lider). 13) Wadium zostanie zwrócone na zasadach i w terminach unormowanych w art. 46 ustawy Pzp. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Czas na wykonanie prac projektowych 5,00
Czas na wykonanie robót budowlanych 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3) Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4) Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 5) Na podstawie art. 144 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian. Zgodnie z postanowieniami części II SIWZ (Wzór Umowy) Klauzula 13.1 [Prawo do zmian] zamian jest możliwa w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności tam wskazanych z zachowaniem warunków wprowadzenia Zmian ustalonych Kontraktem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-16, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ul. Pl. Mickiewicza 8, 37-200 Przeworsk / Polska  Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Spółce – iod@pgk-przeworsk.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA KOMUNALNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PRZEWORSKU –CZĘŚĆ I – GOSPODARKA ŚCIEKOWA(nr ref. 01/2020 ZP) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśnienia: * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI