Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 w Starej Kiszewie na odcinkach od...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 w Starej Kiszewie na odcinkach od km 108+400,80 do km 108+794,22 oraz od km 106+932,50 do km 107+466,40 w podziale na 2 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-09-19
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00331336
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 w Starej Kiszewie na odcinkach od km 108+400,80 do km 108+794,22 oraz od km 106+932,50 do km 107+466,40 w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 64 990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 w Starej Kiszewie na odcinkach od km 108+400,80 do km 108+794,22 oraz od km 106+932,50 do km 107+466,40 w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b88a52a0-2aa0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021798/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.45 Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 w Starej Kiszewie na odcinkach od km 108+400,80 do km 108+794,22 oraz od km 106+932,50 do km 107+466,40 w podziale na 2 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/ lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: - pamięć min. 2 GB RAM, - procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja (lub inny procesor o parametrach równoważnych),- jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,- włączona obsługa Java Script,- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Szczegółowe informacje techniczne w zakresie korzystania z platformy, m.in. takie jak: specyfikacja połączenia, format przesyłania danych oraz kodowanie i czas odbioru danych znajdują się w Instrukcjach dla Wykonawców udostępnionych na platformie (po wybraniu postępowania) w zakładce „Instrukcje” (na dole strony). Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w pkt. 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 51/DZS/2022/TP/WRI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 w Starej Kiszewie na odcinku od km 108+400,80 do km 108+794,22 (Etap III).
Zakres ww. części przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. przebudowę wielowylotowego skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 214 z drogą powiatową w kierunku Nowej Karczmy oraz drogą gminną w kierunku Skarszew i drogą osiedlową na skrzyżowanie typu średniego ronda w tym m.in. wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni oraz nowej konstrukcji nawierzchni, nowej konstrukcji chodników i zjazdów, budowy przejść dla pieszych wraz z azylami, przebudowy i budowy oświetlenia drogowego, odwodnienia pasa drogowego, zieleni drogowej, oznakowania poziomego i pionowego oraz urządzeń brd.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 500 000,00 zł netto.
Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie podobnego asortymentu robót w każdej z branż występujących w zadaniu podstawowym.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
1) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,
2) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.
3) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4) Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt. 3 powyżej, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 w Starej Kiszewie na odcinku od km 106+932,50 do km 107+466,40 (Etap IV).
Zakres ww. części przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. przebudowę skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 214 z drogą gminną nr 208011G w km 107+013,49 (ul. Partyzantów) na skrzyżowanie typu małego ronda w tym m.in. wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni oraz nowej konstrukcji nawierzchni, nowej konstrukcji chodników i zjazdów, budowy przejść dla pieszych wraz z azylami, przebudowy i budowy oświetlenia drogowego, odwodnienia pasa drogowego, zieleni drogowej, oznakowania poziomego i pionowego oraz urządzeń brd.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 500 000,00 zł netto.
Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie podobnego asortymentu robót w każdej z branż występujących w zadaniu podstawowym.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
1) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,
2) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.
3) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4) Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt. 3 powyżej, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność zawodowa Wykonawcy (dotyczy oby części)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (oświadczy),
że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn.:
Wykonał należycie co najmniej dwa zadania, w tym jedno w terenie zabudowanym, polegające na budowie lub przebudowie drogi klasy min. Z*, wraz z przebudową lub budową uzbrojenia podziemnego, o wartości min. 3 000 000,00 zł netto** każde.
Wykonawca winien wykazać posiadanie powyższego doświadczenia niezależnie od ilości części, na które składa ofertę.
* lub odpowiadających parametrom technicznym tej klasie drogi (droga w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - tekst jednolity: Dz. U. z 2022 poz. 1693 z późn. zm.; klasa drogi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 124 z późn. zm.).
**W przypadku, gdy wartość zamówienia/zadania określono w walucie innej, niż złoty polski Wykonawca przeliczy ją na zł wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.

Zdolność zawodowa personelu Wykonawcy (dotyczy obu części)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (oświadczy), że skieruje do realizacji zamówienia osoby, legitymujące się uprawnieniami i doświadczeniem, określonymi poniżej:
1) Kierownik budowy pełniący jednocześnie funkcję kierownika robót dla branży drogowej: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne oraz posiadający doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika budowy przez minimum 70% czasu trwania robót (czas trwania robót to okres od przejęcia terenu budowy do podpisania protokołu odbioru końcowego robót) na co najmniej dwóch zadaniach, w tym na jednym w terenie zabudowanym, w ramach których wykonano budowę lub przebudowę drogi klasy min. Z* wraz z przebudową lub budową uzbrojenia podziemnego, o wartości min. 3 000 000,00 zł netto** każde.
2) Kierownik robót branży sanitarnej: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne oraz posiadający doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika budowy przez min. 70% czasu trwania robót (czas trwania robót to okres od przejęcia terenu budowy do podpisania protokołu odbioru końcowego robót) lub kierownika robót branży sanitarnej (przez cały okres trwania robót branży instalacyjnej tj. od rozpoczęcia realizacji robót branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych do podpisania protokołu odbioru końcowego robót przedmiotowej branży) na co najmniej dwóch zadaniach, w ramach których (każdego z nich) wykonano budowę lub przebudowę sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych w ciągu drogi klasy min. Z* o wartości min. 400 000,00 zł netto**.
Nie dopuszcza się przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej w ramach jednej części.
Dopuszcza się przedstawienie tych samych osób do pełnienia funkcji wymienionych powyżej na więcej niż na jednej części.
* lub odpowiadających parametrom technicznym tej klasie drogi (droga w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - tekst jednolity: Dz. U. z 2022 poz. 1693 z późn. zm.; klasa drogi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 124 z późn. zm.).
**W przypadku, gdy wartość zamówienia/zadania określono w walucie innej, niż złoty polski Wykonawca przeliczy ją na zł wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
Ponadto patrz pkt. 7 IDW - Rozdział I SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium: część 1 – 46 000,00 PLN i część 2 – 41 000,00 PLN. Szczegółowe warunki odnośnie wadium określone zostały w pkt. 18 IDW - Rozdział I SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo wskazane w pkt. 7.7. IDW - Rozdział I SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-19 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy bilans punktowy według rankingu oceny ofert, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 15 IDW - Rozdział I SWZ

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia (dotyczy obu części):
- zakończenie robót budowlanych - w terminie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy,
- złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zawiadomienie odpowiedniego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy dla obiektu budowlanego i wszystkich jego elementów - w terminie 30 dni licząc od dnia zakończenia robót budowlanych.

W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu negocjacji:
a) ograniczona zostanie liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji ofert do trzech, z zastrzeżeniem, że jeżeli w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty złoży trzech lub mniej Wykonawców, Zamawiający zaprosi do negocjacji oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu,
b) do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, których oferty nie zostały odrzucone,
c) jeżeli zostanie złożonych więcej niż trzy oferty niepodlegające odrzuceniu, do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy bilans punktowy według rankingu oceny ofert, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 15 IDW,
d) w zaproszeniu do negocjacji wskazane zostanie miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
e) negocjacje (oraz przekazywane w ich trakcie informacje) przeprowadzone zostaną w sposób zapewniający równe traktowanie wszystkich Wykonawców,
f) po zakończeniu negocjacji wszyscy Wykonawcy w nich uczestniczący zostaną poinformowani fakcie zakończenia etapu negocjacji i zostaną zaproszeni do złożenia ofert dodatkowych,
g) zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
- nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;
- sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert,
h) oferta dodatkowa musi zawierać nowe propozycje w zakresie treści podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji i nie może być mniej korzystna w żadnym z tych kryteriów niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
i) oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu przestanie wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji,
j) oferta dodatkowa mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.

Oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca winien założyć wraz z ofertą – zgodnie z pkt. 10 IDW – Rozdział I SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeszklonych drzwi zewnętrznych - Osieczna
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie przeszklonych drzwi zewnętrznych. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa cystoskopów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdańsk: „Budowa skateparku w Jarze Wilanowskim w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdańsk: Wykonanie remontu promu pasażerskiego „MOTŁAWA”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rewitalizacja obszaru przy zabytkowej Prochowni w Terespolu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa Stadionu Miejskiego w Kłodawie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI