„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 361211W Oleśnica –Kamieniec od km 0+000km...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 361211W Oleśnica –Kamieniec od km 0+000km do km 2-259 ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWodynie
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-18
  • ZamawiającyGmina Wodynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044664
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 361211W Oleśnica –Kamieniec od km 0+000km do km 2-259 ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 63126 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowa.wodynie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 361211W Oleśnica –Kamieniec od km 0+000km do km 2-259 ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc8b2125-a8df-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004180/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 361211W Oleśnica-Kamieniec od km 0-000 do km 2-259

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja, w tym składanie ofert (oferta + załączniki), wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: • za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl- zwanej dalej Platformą. • poczty elektronicznej na adres mailowy: gmina@wodynie.eu (z wyłączeniem składania ofert). Ilekroć w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o „Platformie zakupowej”: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem”.1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w pkt 3, Zamawiający wymaga aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) – jednocześnie na następujące adresy e-mail: gmina@wodynie.eu, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl w zakładce „Pytania i odpowiedzi”.2. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, w trybie art. 274 ust. 1 pkt. i art. 126 ust.1 Ustawy, oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić/poprawić) w formie wskazanej przez Zamawiającego w wezwaniu. Forma ta winna odpowiadać wymogom wynikającym ze stosownych przepisów.3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wodynie (ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, tel. 25 631 26 58)- zwana dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1843), – zwaną dalej „Pzp”), : „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 361211W Oleśnica –Kamieniec od km 0+000km do km 2-259 ”, zwanego dalej „zamówieniem”3. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.4. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;b) podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające. c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa, przez okres 10 lat. Klauzula informacyjna o której mowa powyżej znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGR.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1562648,7 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 361211W Oleśnica –Kamieniec od km 0+000km do km 2-259 ”. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują dwie części tj. przebudowę na odcinku od km 0+000 do km 1+300 oraz rozbudowę na odcinku rozbudowa na odcinku od km 1+300 do km 2+259 Opis odcinka obejmującego przebudowę na odcinku od km 0+000 do km 1+300: Przedmiotem opracowania jest przebudowa na odcinku od km 0+000 do km 1+300 drogi gminnej w miejscowości Kamieniec gmina Wodynie polegająca na wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej wraz z podbudową, poboczami oraz rowami odparowalno-chłonnymi. Droga zaliczona jest do klasyD. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 8m do 11m.3. Istniejący stan zagospodarowaniaW chwili obecnej pas drogowy jest uporządkowany. Nawierzchnia drogi jest nieutwardzona. Odwodnienie drogi odbywa się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych oraz wchłaniane jest przez konstrukcję nawierzchni.Istniejące uzbrojenie nie podlega zmianie.Planowana inwestycja nie znajduje się na terenach objętych strefą konserwatora zabytków oraz nie znajduje się na terenach górniczych.Przebudowa drogi nie powoduje negatywnego wpływu na środowisko. Droga wybudowana i oddana została do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.Na obszarze inwestycji nie zachodzi kolizja planowanej inwestycji z urządzeniami melioracji wodnej.4. Stan projektowanyZadanie polega na wykonaniu przebudowy drogi na długości 1,300km. Na odcinku od km 0+000 do km 1+300 należy wykonać przebudowę drogi polegającą na wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni o szerokości jezdni 5m wraz z obustronnymi poboczami o zmiennej szerokości od 0,75m do 2,1m i rowem odparowalno-chłonnym od strony zachodniej. Zakres prac obejmuje również wykonanie: wykopania rowu od strony zachodniej, oznakowania pionowego drogi zgodnie ze stałą organizacją ruch, usuwanie karpin po wykonanej wycince drzew. Wycinka drzew nie wchodzi w zakres prac objętych przetargiem. Obiekt ten należy zaliczyć do pierwszej kategorii geotechnicznej.Dla drogi gminnej klasy D przyjęto następujące parametry projektowe:- prędkość projektowa 30km/h- szerokość jezdni 5,0m- szerokość poboczy nieutwardzonych 0,75m- pochylenie poprzeczne jezdni 2%- pochylenie poprzeczne poboczy 6%- nacisk pojedynczej osi napędowej pojazdu na nawierzchnię 100kN5. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem- powierzchnia jezdni –6528,0 m26. Konstrukcje nawierzchni- warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S gr. 4cm- warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W gr. 4cm- podbudowa – tłuczeń kamienny frakcji 0-31,5 stab. mechanicznie gr. 20cm- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa gr 15cm7. OdwodnienieZakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi (zgodnie ze stanem istniejącym), systemem spadków podłużnych i poprzecznych na pobocza oraz do rowu odparowalno-chłonnego. Cała woda z pasa drogowego zostanie zagospodarowana w granicach działek stanowiących pas drogowy. W wyniku przebudowy nie zmieni się kierunek i natężenie odpływu wód opadowych lub roztopowych ani kierunek odpływu wód ze szkodą dla gruntów sąsiednich. Wody nie będą odprowadzane na grunty sąsiednie.8. Zalecenia technologiczneMateriały budowlane winny posiadać wymagane atesty i odpowiadać Polskim Normom. Roboty budowlane i rzemieślnicze wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowanej oraz obowiązującymi normami.Przy prowadzeniu robót budowlanych przestrzegać przepisów BHP.Opis odcinka obejmującego rozbudowę od km 1+300 do km 2+259Przedmiotem opracowania jest rozbudowa na odcinku od km 1+300 do km 2+259 drogi gminnej w miejscowości Kamieniec gmina Wodynie polegająca na wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej wraz z podbudową, poboczami oraz rowami odparowalno-chłonnymi.1. Istniejący stan zagospodarowaniaW chwili obecnej pas drogowy jest uporządkowany. Nawierzchnia drogi jest nieutwardzona. Odwodnienie drogi odbywa się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych oraz wchłaniane jest przez konstrukcję nawierzchni.Istniejące uzbrojenie nie podlega zmianie.Planowana inwestycja nie znajduje się na terenach objętych strefą konserwatora zabytków oraz nie znajduje się na terenach górniczych.Przebudowa drogi nie powoduje negatywnego wpływu na środowisko.2. Stan projektowanyZadanie polega na wykonaniu drogi dojazdowej na długości 959mb. Od km 1+300 do km 2+259 należy wykonać rozbudowę drogi wraz z wydzieleniem pasa drogowego. Rozbudowywana droga będzie posiadała jezdnię szerokości 5m, obustronne pobocza szerokości 0,75m oraz rów od strony zachodniej. Zakres prac obejmuje również wykonanie: wykopania rowu od strony zachodniej, oznakowania pionowego drogi zgodnie ze stałą organizacją ruch, usuwanie karpin po wykonanej wycince drzew. Wycinka drzew nie wchodzi w zakres prac objętych przetargiem. Obiekt ten należy zaliczyć do pierwszej kategorii geotechnicznej.Dla drogi gminnej klasy D przyjęto następujące parametry projektowe:- prędkość projektowa 30km/h- szerokość jezdni 5,0m- szerokość poboczy nieutwardzonych 0,75m- pochylenie poprzeczne jezdni 2%- pochylenie poprzeczne poboczy 6%- nacisk pojedynczej osi napędowej pojazdu na nawierzchnię 100kNPrzebudowa drogi spełnia przepisy §6 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. (Dz. U. Nr 43 poz. 430) ponieważ zaprojektowano jezdnię i pobocza spełniające szerokości wynikające z w/w Rozporządzenia oraz rowy odparowywalno-chłonne w celu odwodnienia.3. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem- powierzchnia jezdni –5022,0 m24. Konstrukcje nawierzchni- warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S gr. 4cm- warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W gr. 4cm- podbudowa – tłuczeń kamienny frakcji 0-31,5 stab. mechanicznie gr. 20cm- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa gr 15cm5. OdwodnienieZakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi (zgodnie ze stanem istniejącym), systemem spadków podłużnych i poprzecznych na pobocza oraz do rowu odparowalno-chłonnego. Cała woda z pasa drogowego zostanie zagospodarowana w granicach działek stanowiących pas drogowy.6. Zalecenia technologiczneMateriały budowlane winny posiadać wymagane atesty i odpowiadać Polskim Normom. Roboty budowlane i rzemieślnicze wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowanej oraz obowiązującymi normami.Przy prowadzeniu robót budowlanych przestrzegać przepisów BHP.Szczegółowy zakres i parametry techniczne Zamawiający określił w Dokumentacji Projektowej, Przedmiarze, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria: Kryterium „cena” – 60% Kryterium „okres gwarancji” – 40% 1. Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów 2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. C1------ x R = KC C2 KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt. C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) C2. – cena oferty badanej 2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji otrzymają maksymalnie 40 punktów 2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja: Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pktGwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pktKG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji” Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy. 3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany. 4) Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy. 3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów w kryterium „CENA” i kryterium „OKRES GWARANCJI” K=KC+KG K – suma punktów przyznanych wykonawcy KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, KG – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu;b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,d) zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.b) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.c) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.4.Określenie warunków udziału w postępowaniu:a) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 2. lit. a) SWZ.b) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt.2. lit. b) SWZ.c) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt.2. lit. c) SWZ.d) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa, w Rozdziale VI pkt. 2. lit. d) SWZ, jeżeli wykaże, że: - W zakresie wiedzy i doświadczenia -że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonaniem z wykonaniem lub wymianą nawierzchni dróg (placów, parkingów lub lotnisk) lub budową, przebudową, remontem dróg (placów, parkingów lub lotnisk) w technologii opisanej w dokumentacji projektowej o powierzchni co najmniej 5000 m2 każda. (Załącznik nr 5 do SWZ). - W zakresie potencjału kadrowego - że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj.: - Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na remoncie/przebudowie/budowie dróg (chodników, placów, parkingów lub lotnisk), którego jednym z elementów było wykonanie nawierzchni w technologii opisanej w dokumentacji projektowej. (Załącznik nr 6 do SWZ)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej żąda dostarczenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 PZP: 1) odnośnie zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdział 6 pkt.2. lit. d) SWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 5 do SWZ).b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty, o których mowa wyżej, powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.2. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (łącznie z podatkiem VAT).3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 Pzp, tj.:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.5. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowo wykonane świadczenia. 6. Do zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 451 ustawy Pzp.7. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu musi być wniesione przelewem, na ustalony z Zamawiającym rachunek bankowy, przed podpisaniem umowy. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na wskazanym rachunku Zamawiającego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej na „Platformie zakupowej” pod adresem: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ścianek GK na profilach - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ścianek GK na profilach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI