Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Chojnicki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia768738-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768738-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Powiat Chojnicki: Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia  56 , 89-600  Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl, faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiat.chojnice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat.chojnice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV.
Numer referencyjny: ZP.272.29.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty budowlane pn.:Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do Siwz oraz - Istotnych postanowień do umowy.Przebudowa i rozbudowa budynku Technikum nr 1 (dawniej Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski") na działce nr 4277 w Chojnicach ul. Kościerska 11 – etap I, II, III i IV. Etap I: polega na rozbudowie budynku szkoły o część audytoryjną wraz z salami lekcyjnymi, wc, pomieszczeniami obsługującymi oraz komunikacją i windą. Przebudowa budynku szkoły w zakresie połączenia z rozbudową wraz z węzłem CO. Zagospodarowanie terenu obejmuje obszar pomiędzy istniejącym budynkiem i ul. Kościerską oraz teren wokół rozbudowy. Etap II: odbudowanie klatek schodowych, rozbiórka ściany w sali na piętrze, wykonanie klapy dymowej, wymiana stolarki na stolarkę EI60 w oznaczonych miejscach, wymiana styropianu na wełnę mineralną w miejscu oznaczonym na rzucie parteru, montaż hydrantów.Etap III: rozbudowa budynku szkoły o hol wejściowych wraz z przebudową w postaci połączenia holu z komunikacją szkoły na parterze, przebudową przestrzeni pod schodami na portiernię, rozbiórka przybudówki wraz z schodami, wykonanie nowych schodów na poziom -1 z przebudową magazynu na szatnię, przebudowa istniejącej portierni na komunikację oraz likwidacja wejścia głównego wraz z schodami. Remont posadzki na komunikacji parteru. Zagospodarowanie terenu obejmujące obszar oznaczony na projekcie zagospodarowania terenu jako etap III. Etap IV: przebudowa wc na parterze, I i II piętrze,Powierzchnia użytkowaprzed rozbudową i przebudową 4 029,70 m2w tym rozbudowy 860,40 m2 Kubatura:przed rozbudową i przebudową 21 396,94 m3w tym rozbudowy 4 002,49 m3Roboty budowlane:Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe. Ściany fundamentowe zewnętrzne Ściany fundamentowe wewnętrzne Ściany zewnętrzne dla kondygnacji nadziemnych murowane z bloczków silikatowych z płyt włókno cementowych (RAL 1013).Ściany wewnętrzne dla kondygnacji nadziemnych• nośne z bloczków silikatowych • działowe:o z bloczków silikatowych o z płyt g/k gr. 12,5mm zwykłych na ruszcie stalowym ocynkowanym o z płyt g/k gr. 12,5mm zbrojonych włóknem na ruszcie stalowym ocynkowanym (w pom wc) o obudowa pionów instalacji z płyty g-k gr.1,25cm na ruszcie stalowym ocynkowanym.Kominy:• kanały wentylacyjne grawitacyjne wykonane z pustaków z keramzytobetonu o przekroju kanału 12x17cm• kanały wentylacji mechanicznej wykonać z płyt z wełny szklanejNadproża prefabrykowane sprężone żelbetowe Stropy żelbetowe wylewane na budowie.Wieńce żelbetowe.Stropodach niewentylowany wyprofilowany za pomocą keramzytu. Stolarka:• Okna z PCV w kolorze RAL 7012 szkło termo - float wypełnione argonem,• Okna stałe z aluminium zimnego, • Fasada strukturalna słupowo-ryglowa systemowa 3 szybowa,• Drzwi zewnętrzne rozwierne o konstrukcji aluminiowej ciepłej, 3-szybowe, • Drzwi zewnętrzne przesuwane automatycznie ze ściankami bocznymi o konstrukcji aluminiowej ciepłej, • Drzwi wewnętrzne przesuwane automatycznie ze ściankami bocznymi o konstrukcji aluminiowej zimnej, szkło bezpieczne, • Drzwi aluminiowe wewnętrzne wykonane z aluminium zimnego, szklone szkłem bezpiecznym, • Drzwi dymoszczelne Sm z aluminium, • Drzwi EI 60 systemowe z płyty wiórowej, • Pozostałe drzwi wzmocnione z płyty wiórowej otworowej okleinowane okleiną CPLWykończenie zewnętrzne.Ściany obudowane płytami włókno cementowymi prasowanymi barwionymi wmasie na ruszcie aluminiowym systemowym. Zastosować obudowę elewacyjnąwentylowaną o następujących warstwach licząc od zewnątrz:• płyty włókno cementowe gr.1cm prasowane barwione • pustka wentylacyjna 2cm• warstwa termoizolacji z płyt wełny mineralnej fasadowej Pokrycie dachu z papy zgrzewalnej dwuwarstwowe systemowe spełniające wymagania klasy odporności ogniowej NRO Obróbki blacharskie z blachy cynkowo - tytanowej gr.0,7mm.Przy budynku opaska z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z obrzeży na podbudowie piasku 10 cm o spadku 1 % od budynku .Parapety zewnętrzne z blachy AL powlekanej o gr. 1 mm w kolorze jak przyległa stolarka.Rury spustowe umieszczone w przestrzeni docieplenia. Wpusty dachowe podgrzewane .Wykończenie wewnętrzne:• Ściany i sufity (gdzie nie występują stropy podwieszone i obudowy ścian) należy wykończyć tynkiem cem-wap. kategorii III oraz gładzią cementowo-wapienną w łazienkach, przedsionkach łazienek należy ściany nie tynkowane i wykończone płytkami ceramicznymi. • W pom. gospodarczych należy wykonać lamperie z farb zmywalnych. • Ściany komunikacji wykończone lamperią łatwozmywalną z tynku żywicznego drobnoziarnistego.• Pozostałe ściany należy malować farbami akrylowymi.Ślusarka:• balustrady wewnętrzne i zewnętrzne ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo • Wyłaz systemowy na podstawie prostej z blachy stalowej ocynkowanej wyposażony w drabinę stalową stałą mocowaną do konstrukcjiPodłogi:• Podłoga w audytorium wykładzina PCV z cokolikiem wywiniętym na ścianę • Posadzki na holach, salach lekcyjnych, wc, kl. schodowych, przedsionku z płytek gres antypoślizgowe o klasie ścieralności V. Na stopniach schodowych zastosować płytki schodowe ryflowane 30x60x1cm bez nosków. Cokoliki wys.8cm cięte z płytek.• Zaplecza przy salach lekcyjnych, węzeł oraz w pom. gospodarczych płytki gres 30x30 w kolorze szarym z cokolikiemIzolacja przeciwwilgociowa:• na ścianach fundamentowych izolacja grubowarstwowa bitumiczna gr.3mm.• na ławach izolacja pozioma i pionowa cieńkowarstwowa nakładana trzykrotnie poprzez smarowanie• pod posadzką w pom. mokrych z wywinięciem na ściany folia budowlana PCV gr.1mm zgrzewalna• w pozostałych stropach stropodachu paroizolacja z folii paroizolacyjnej 0,2mmTermoizolacja:• w ścianach zewnętrznych cokołowych i podziemnych styropian ekstrudowany gr.20cm• płyty styropapy dwustronnie laminowanej 100-036 gr.25cm mocowanej mechanicznie• wełna mineralna fasadowa w płytach o gr. 22cm jako docieplenie ścian.• styropian podposadzkowy EPS 100-038Dźwig osobowy o podstawowych parametrach:•Dźwig osobowy przygotowany do obsługi osób niepełnosprawnych spełniających wymagania normy PN-EN 81/70• Usytuowanie w szybie o konstrukcji betonowej,• Udźwig znamionowy 630 kg / 8 osób• Prędkość jazdy 1,0 m/s• Ilość przystanków 3 ,• Ilość drzwi kabinowych 1 , kabina nieprzelotowa• Ilość drzwi szybowych 3,• Wysokość podnoszenia ok. 7,09 m• Sterowanie całkowicie elektroniczny system sterowania z regulatorem zbiorczość jazdy „góra-dół". Instalacja elektryczna i niskoprądowa:Opracowanie obejmuje:Instalacje elektryczne • oświetlenie podstawowe,• oświetlenie awaryjne,• gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,• gniazd wtykowych dedykowanych,• zasilania dedykowanych odbiorników energii elektrycznej,• przeciwprzepięciową,• odgromową,• zasilania systemu oddymiania,Instalacje niskoprądowe• punkt dystrybucyjny, • punkt nagłośnienia,• instalację okablowania strukturalnego,• montaż modułów RJ45 w gniazdach przyłączeniowych użytkowników,• instalację monitoringu CCTV,• instalację sygnalizacji włamania,• instalację sygnalizacji pożaru,• instalacja nagłośnienia audytorium,• system cyfrowego wspomagania głosowania w audytorium,• systemu oddymiania i oddzieleń pożarowych,• systemu kontroli dostępu.Wewnętrzna instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnejDo obiektu doprowadzony jest przewód wody zimnej z istniejącego przyłącza wody. Na przewodzie w pomieszczeniu węzła ciepłowniczego wykonać zestawy wodomierzowe dla wody zimnej i instalacji p.poż. Przewody wewnętrzne wody zimnej wykonać z rur z polietylenu lub polipropylenu stabilizowanego mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium oraz z rur stalowych.Ciepła woda użytkowa doprowadzana będzie do urządzeń z zasobnika o pojemności ok. 300 1. zasilanego z węzła w piwnicy budynku szkoły.Rozprowadzenie wody z rur z polietylenu lub polipropylenu stabilizowanego mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium.Przewody wewnętrzne poziome instalacji kanalizacji sanitarnej pod posadzką wykonać z rur PCV natomiast pionowe i poziome wykonać z rur i kształtek z kopolimeru PP. Węzeł cieplny Źródłem ciepła dla przebudowy i rozbudowy budynku będzie kompaktowy węzeł cieplny zasilany z istniejącego przyłącza sieci cieplnej wysokoparametrowej.Węzeł kompaktowy będzie zlokalizowany w pomieszczeniu istniejącego węzła istniejącej szkoły na poziomie piwnicy budynku szkoły. Wewnętrzna instalacja C.O.Przewidziano instalację c.o. z grzejników płytowych z radiatorami z wbudowanymi zaworami termostatycznymi. Instalacja wewnętrzna z rur warstwowych stabilizowanych mechanicznie przez zintegrowaną warstwę aluminium typu PE-Xb/AL/PE-Xb lub PP-R/A1/PP-R lub innych o równoważnych parametrach technicznych i jakościowych, prowadzona częściowo w posadzce w warstwie izolacyjnej w otulinie z pianki PU (przy trójnikach stosować podwójną warstwę otuliny), częściowo w bruzdach oraz przy stropie w zabudowie.Wewnętrzna instalacja wentylacji i klimatyzacjiDla pomieszczenia audytorium i holu na parterze przewiduje się wentylacje mechaniczną za pomocą dwóch central wentylacyjnych bez podgrzewu powietrza z rekuperatorem obrotowym. W audytorium przewiduje się klimatyzację za pomocą dwóch klimatyzatorów wewnętrznych kasetonowych 4-stronnych z jedną jednostką zewnętrzną na dachu budynku.Dla pom sal lekcyjnych, zapleczy sal lekcyjnych i holu przewiduje się wentylacje mechaniczną za pomocą dwóch central wentylacyjnych bez podgrzewu powietrza z rekuperatorem obrotowym.Dla pom. gospodarczych, wc niepełnosprawnych, wc kobiet, wc męski, klatki schodowej projektuje się wentylację grawitacyjną w wc wspomaganą wentylatorami łazienkowymi wyciągowymi, nawiew do pomieszczeń za pomocą podcięć w drzwiach. W pom. gosp 2.6 wykonać klimatyzację za pomocą klimatyzatora ściennego i jednostki zewnętrznej na dachu budynku.Przyłącze kanalizacji deszczowej Wody deszczowe odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Kościerskiej Długość przyłącza 82,10m w tym PCV 0,25 o dł. 12,80m i PCV 0,400 o dł. 69,30m. Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnejRura PCV dn 200 typ N – 47mbStudnie PE 600 z kinetą, rurą karbowaną 600 – 3 kpl Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowejRura PCV 250 130,00mbRura PCV 200 100,00mbRura PCV 160 30,00mbStudnie PE z kinetą, rurą karbowaną 425, pierścieniem odciążającym, teleskopowym adapterem do włazów i włazem żeliwnym typu ciężkiego tym D400 – 9 kplZewnętrzna instalacja drenażu opaskowegoRura ciśnieniowa PE 63 4,90mbRura PCV 160 14,40mbRura drenarska z filtrem z włókna syntetycznego Ø92/80 55mbStudzienka drenarska karbowana rura Ø315 PCV rewizyjna z osad. 3 szt.Zewnętrzna linia zasilającaLinie zasilające należy wykonać przewodem typu YKXS 5x35 układanym na zewnątrz budynku w kanalizacji kablowej w gruncie, a w budynku pod posadzką i pod tynkiem w rurze ochronnej. Oświetlenie zewnętrzne terenuOświetlenie zewnętrzne terenu projektuje się w postaci opraw w technologii LED na słupach aluminiowych o wysokości 4,5m, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2018, poz. 917 ze zm.).1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty żelbetowe, roboty murarskie, roboty dotyczące stolarki, roboty wykończeniowe – robotnik ogólnobudowlany. roboty związanie z wykonaniem instalacji wodno – kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji –monter instalacji sanitarnej. roboty związanie z wykonaniem instalacji elektrycznej– monter instalacji elektrycznej.2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności [1] bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Siwz oraz załączniki do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy.Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

II.5) Główny kod CPV: 45214220-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223000-6
45400000-1
45100000-8
45332000-3
45331100-7
45331200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
20.02.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie oraz przebudowie (według art. 3 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane tj. Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych co najmniej 2 500 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć:Druk „OFERTA” zgodnie z zamieszczonym formularzem w Dziale C do SIWZ.Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczeń została zamieszczona w Dziale D Siwz , załącznik nr 1 i załącznik nr 2 dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy),pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznikanr 5 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy. KOSZTORYS OFERTOWY uproszczony zawierający wartość robocizny, materiałów i pracy sprzętu.Dowód wniesienia wadium; w przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP ( t. j. Dz.U 2016 r., poz. 359 ze zm.).3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w PKO B.P. oddział w Chojnicach, nr 90 1020 2791 0000 7102 0311 8544, (DECYDUJE DATA I GODZINA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE ZAMAWIAJĄCEGO). W tytule przelewu należy wpisać: WADIUM ZP.272.29.2020 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, dokument musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.7. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a, art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.12. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy / jeżeli dotyczy/3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.13. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.14. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalnei bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 5) dokładne określenie przedmiotu postępowania,6) kwotę zobowiązania,7) termin ważności,8) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego „wygaśnięciu.”15. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach szczegółowo określonych w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY STANOWIACYCH ZAŁACZNIK DO SIWZ.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% całkowitej ceny podanej w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, który zaoferuje w ofercie okres udzielonej gwarancji:60 miesięcy – otrzyma 0 pkt72 miesięcy – otrzyma 20 pkt84 miesięcy – otrzyma 40 pktMinimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont garażu murowanego - Kwidzyn
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont garażu murowanego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI