PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU TECHNICZNEGO Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI I POMIESZCZENIAMI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU TECHNICZNEGO Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI I POMIESZCZENIAMI GOSPODARCZYMI NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W BŁONIU.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-19
  • ZamawiającyPOWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00289358
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU TECHNICZNEGO Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI I POMIESZCZENIAMI GOSPODARCZYMI NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W BŁONIU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU TECHNICZNEGO Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI I POMIESZCZENIAMI GOSPODARCZYMI NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W BŁONIU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58a3eea4-0f1d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa/Budowa budynku technicznego z miejscami postojowymi i pomieszczeniami gospodarczymi na

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58a3eea4-0f1d-11ed-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamówienia.gov.pl. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zamówienia.publiczne@pwz.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i Pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
7. Oferty, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. Ust. 1 Ustawy Pzp., podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmioty udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp., pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej , w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320),
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert i wniosków, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
10. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postepowania w zakładce „Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia.
13. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr. telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną rzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi rozdz. XXXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZA.272.1.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku technicznego z miejscami
postojowymi i pomieszczeniami gospodarczymi na potrzeby Jednostek Organizacyjnych w Błoniu". W ramach zamierzenia
przewiduje się:
1) rozbudowę i przebudowę budynku gospodarczego w raz z częściową rozbiórką istniejącego budynku;
2) powiązanie obiektu z istniejącym układem utwardzeń;
3) wykonanie doziemnej instalacji elektrycznej w celu powiązania obiektu z pozostałą zabudową na działce;
4) skablowanie istniejącego zasilania latarni na terenie inwestycji. Realizacja całego zadania została podzielona na roboty
budowlane realizowane w ramach zamówienia podstawowego oraz prawa opcji.
2. Realizacja całego zadania została podzielona na roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia podstawowego
oraz prawa opcji.
Zamówienie podstawowe:
1) Roboty budowlane:
a) Rozbiórkowe i ziemne dla budynku oraz zagospodarowanie terenu – całość robót;
b) Fundamentowe – całość robót;
c) Izolacje fundamentów i murów – całość robót;
d) Elementy konstrukcyjne żelbetowe – całość robót;
e) Roboty murowe – całość robót;
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00243278/01 z dnia 2022-07-07
2022-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
f) Więźba dachowa – całość robót;
g) Pokrycie dachu i rynny – całość robót;
h) Stolarka – całość robót;
i) Posadzki – pozycja 77;
j) Elewacja – całość robót;
2) Zagospodarowanie terenu – całość robót;
3) Wentylacja – całość robót;
4) Roboty elektryczne;
a) Instalacja gniazd i zasilania urządzeń – pozycje 117-130, 133-136;
b) Instalacja oświetleniowa – pozycje 137-143, 151;
c) Instalacja odgromowa i uziemiająca – całość robót;
d) Przyłącze energetyczne i wymiana zasilania oświetlenia – całość robót;
Zamówienie w ramach opcji:
1) Roboty budowlane:
a) Tynki, okładziny ścian i sufity podwieszane – całość robót;
b) Malowanie – całość robót;
c) Posadzki – pozycje 78-88;
2) Klimatyzacja – całość robót.
3) Roboty elektryczne:
a) instalacja gniazd i zasilania urządzeń - pozycje 131-132;
b) instalacja oświetleniowa – 144-150

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie w ramach opcji:
1) Roboty budowlane:
a) Tynki, okładziny ścian i sufity podwieszane – całość robót;
b) Malowanie – całość robót;
c) Posadzki – pozycje 78-88;
2) Klimatyzacja – całość robót.
3) Roboty elektryczne:
a) instalacja gniazd i zasilania urządzeń - pozycje 131-132;
b) instalacja oświetleniowa – 144-150
Maksymalna wartość opcji - 123 774,31 zł netto
Prawo opcji może być wdrożone do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zamówienie w zakresie zamówienia podstawowego należy zrealizować w terminie: do 15.11.2022 r., w zakresie
zamówienia w ramach prawa opcji w terminie 45 dni od daty uruchomienia prawa opcji przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Pzp., dotychczasowemu Wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług (tj. usługi w zakresie określonym
kodami CPV w rozdz. III SWZ), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Pzp., dotychczasowemu Wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług (tj. usługi w zakresie określonym
kodami CPV w rozdz. III SWZ), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
a) Zamawiający uzna za warunek spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w
wysokości min. 300.000 zł.
Uwaga: w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający uzna za
spełniony niniejszy warunek gdy środki finansowe lub zdolność kredytową wymagane w tym punkcie posiada jeden ze
współpartnerów lub współpartnerzy łącznie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00243278/01 z dnia 2022-07-07
2022-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
roboty budowlane polegające na wykonaniu prac związanych z budową, rozbudową, przebudową lub remontem obiektów
budowlanych kubaturowych o min. powierzchni użytkowej 250 m2 o wartości co najmniej 550,00 zł brutto (pięćset
pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w przypadku każdej z tych robót.
b) Skieruje jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia wykonawcze
konstrukcyjno – budowlane do kierowania robotami lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, wraz z
wpisaniem do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie (36 miesięcy) doświadczenie
na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót.
Kierownik budowy musi się legitymować doświadczeniem w kierowaniu przynajmniej dwoma robotami budowlanymi
polegającymi na wykonaniu prac związanych z remontem, budową, przebudową obiektów budowlanych o min. powierzchni
użytkowej 250m2 obejmujących swoim zakresem m.in. roboty rozbiórkowe, roboty murowe, remont/montaż instalacji
elektrycznej, montaż instalacji ppoż, montaż stolarki. Każda z tych robót musi być o wartości co najmniej 500 000,00 zł
brutto (pięćset tysięcy złotych 00/100) potwierdzona załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)
zdolności finansowej i ekonomicznej:
a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentów dopuszcza się złożenie innego podmiotowego
środka dowodowego, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr
8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 9 300,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy trzysta złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego:
Santander Bank Polska S.A. nr rachunku 35 1090 1056 0000 0001 4916 5045
Zalecany tytuł przelewu: "Wadium – IZA.272.1.11.2022”
5. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy Wykonawcy w nazwie konta), do tytułu
przelewu należy dodać informację o nazwie Wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku
wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00243278/01 z dnia 2022-07-07
2022-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez miniPortal - w wydzielonym, odrębnym
pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji
(poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
9. Zwrot wadium z urzędu: Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia
wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
10. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy: Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia
złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo
nie upłynął termin do jego wniesienia.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu,
występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przydatkach określonych w art. 98 ust.
6 ustawy Pzp.
12. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści
gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo, nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w
oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w
postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie
podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego rozdziału SWZ.
7. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość
zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować
wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub
zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w § 23 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 9
do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez e-Zamówienia zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale XXII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty, podlegające ocenie w
ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w Zaproszeniu do negocjacji.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00243278/01 z dnia 2022-07-07
2022-
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI