Przebudowa i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Muzycznych i Szkoły Podstawowej nr

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Muzycznych i Szkoły Podstawowej nr 12 w ramach zadania pn. "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Muzycznych"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-02
  • ZamawiającyGMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00235539
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Muzycznych i Szkoły Podstawowej nr 12 w ramach zadania pn. "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Muzycznych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Muzycznych i Szkoły Podstawowej nr 12 w ramach zadania pn. "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Muzycznych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cb9f2a5-2fec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003872/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Przebudowa i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Muzycznych i Szkoły Podstawowej nr 12 w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku Zespołu Szkół Muzycznych”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne. 2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na
zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu
Miasta Włocławek:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26, d) Opera 18, 2) pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do sieci Internet, b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, c) włączona obsługa JavaScript, d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, e) zainstalowany Acrobat Reader, f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A., d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.; 4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: *.pdf. 5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres
poczty elektronicznej Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl. 6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.39.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przebud. i rozbud. bud. Zespołu Szkół Muzycznych i Szkoły Podstawowej Nr 12 wraz z zakupem, dostawą i montażem wyposażenia oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej, przyłączy i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej pomiędzy budynkami we Włocławku przy ul. Wiejskiej 29. Ponadto zamówienie obejmuje zagospod. terenu placów wokół nowych budynków oraz zewnętrznego parkingu.
1.1. Zaprojektowana część Szkoły Muzycznej to przede wszystkim nowa sala koncertowa wyposażona w urządzenia elektroakustyczne oraz systemem oświetlenia technologicznego sceny. Ponadto bud. w swojej nowej formie zawierał będzie dodatkowe miejsca indywidualnej pracy dydaktycznej, pełne zaplecze sanitarne oraz szatnie. W istniejącej części bud. aktualnie znajduje się salka widowiskowa, która pełni również funkcję miejsca wykonywania ćwiczeń
gimnast. oraz pomieszczenia zaplecza tejże sali (sanitariaty, szatnie). Jako przestrzeń włączona w zakres rozbud. szkoły muzycznej zmienia ona częściowo swoja funkcję. Sala widowiskowa, dzięki projektowanej adaptacji zostanie prze-mianowana na salę gimnastyczną przeznaczoną do ćwiczeń dla 20 osób z jednoczesnym zapewnieniem im zespołu szatniowo-sanitarnego, które
zostało zaprojektowane w zgodzie z obowiązującymi przepisami w sposób umożliwiający korzystanie z sali również przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim. Rozbud. budynek będzie korzystał w głównej mierze z pomieszczenia porządkowego zlokalizowanego w istniejącej części budynku, jednak w części przebud., wygospodarowano dodatkowe miejsce na tego typu pomieszczenie o charakterze pomocniczym służącym do obsługi wyłącznie części projektowanej.
1.2. Głównym założeniem zaprojektowanej część Szkoły Podstawowej nr 12 jest stw. wspólnej strefy, w której młodzież może indywidualnie organizować swój wolny czas. W dotychczasowej bryle budynku tę funkcję pełnił dawny łącznik między budynkami obydwu szkół, który w obecnej
rozbud. zostanie maks. zintegrowany z projektowaną bryłą. Istotnym elementem nowego budynku będą dwie dodatkowe sale lekcyjne ułatwiające organizację i prowadzenie zajęć a także pomieszczenia sanitariatów. W przypadku rozbud. części szkoły podstawowej przyjęto, iż ze wzgl. na ograniczoną ilość funkcji w rozbud. części będzie ona korzystać z pomieszczenia porządkowego umieszczonego w ist. części szkoły podstawowej.
1.3. Obecnie teren, na którym znajdują się szkoły posiadają zjazdy na teren odpowiednio Szkoła Podst. nr 12 z ul. Planty od str. płd-zach i od str. płn-zach od str. ul. Wiejskiej. Zespół Szkół Muzycznych z ul. Planty od str. płn-wsch. W związku z rozbud. wymagane jest przesunięcie zjazdu obsługującego Zespół Szkół Muzycznych. Przed budynkiem od str. płn powstanie droga wewn. służąca jak ciąg pieszo-jezdny oraz droga pożarowa z chodnikiem. Wzdłuż ogrodzenia
od ul. Planty po str. płn-wsch powst. parking terenowy na 50 miejsc parkingowych, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych.
I. W zaprojektowanych budynkach zlokalizowano:
w skrzydle Szkoły Muzycznej:
• 1 salę koncertową wraz z zapleczem i garderobą;
• 1 salę śpiewu;
• 3 sale instrumentalne;
• pomieszczenia sanitariatów i szatni;
• pomieszczenia techniczne oraz magazyny;
w skrzydle Szkoły Podstawowej Nr 12:
• 2 sale lekcyjne;
• świetlicę;
• pomieszczenia sanitariatów.
II. Projekt przebud. zakłada:
W Szkole Muzycznej:
• zmiany ścian działowych oraz wykonanie otworowania w ścianach konstrukcyjnych w łączniku między Szkołą Muzyczną a istniejącą salą koncertową/gimnastyczną,
• wykonanie zamurowań istniejących otworów okiennych,
• wykonanie otworów instalacyjnych w istniejącym stropodachu.
W łączniku Szkoły Podstawowej Nr 12:
• wykonanie nowych ścian działowych,
• wykonanie otworów w ist. zewn. ścianach konstrukcyjnych,
• zamurowania ist. otworów,
• wykonania otworów instalacyjnych w ist. stropodachu,
• udrożnienie komunikacji miedzy Szkołą Podstawową Nr 12 a Szkołą Muzyczną poprzez likwidację zamurowanego przejścia.
III. Na terenie inwestycji przewiduje się następujące rozbiórki:
• istniejący parking znajdujący się w płn-wsch części terenu inwestycji pomiędzy ist. bud. Szkoły
Muzycznej a ul. Planty,
• istniejąca bieżnia żużlowa zlokalizowana we wsch części terenu inwestycji wzdłuż ul. Plany,
• fragment ist. drogi pożarowej biegnącej począwszy od zjazdu z ul. Planty do zakrętu za istniejącymi zewn. boiskami ze sztuczną nawierzchnią,
• ist. plac, w tym podjazd dla niepełnosprawnych, znajdujący się obecnie między istniejącymi bud. Szkoły Muzycznej od płd oraz Szkołą Podstawową Nr 12 od strony płn-wsch.
IV. Na działce należy przebud:
• przyłącze wodne przebiegające obecnie w zakresie projektowanej rozbud. Zespołu Szkół Muzycznych,
• przyłącze gazowe przebiegające obecnie w zakresie projektowanej rozbud. Zespołu Szkół Muzycznych,
• sieć kanalizacyjną przebiegającą obecnie w bliskiej odległości od projektowanej rozbud. Zespołu Szkół Muzycznych,
• zjazd z ul. Planty na teren inwestycji.
Wszystkie nawierzchnie na terenie działki inwestycji: parkingów i przejazdów oraz chodników zaprojektowano jako utwardzone, rozbieralne, z kostki betonowej.
V. Zieleń
Na terenie kompleksu zaprojektowano nasadzenia zieleni wysokiej w postaci drzew jako rekompensatę wynikłą na skutek poczynionej wycinki - nasadzenia kompensacyjne. Na terenie objętym opracowaniem zinwentaryzowano 22 drzewa kolidujące z inwestycją. Wśród zinwentaryzowanych drzew 7 nie podlega konieczności uzyskania zgody na ich usunięcie. Wszystkie drzewa kolidujące, oprócz topoli zostają wskazane przez Inwestora do przesadzenia, nie do wycinki.
Zgodnie z powyższym Wykonawca ma obowiązek dokonania przesadzenia kolidujących drzew oraz dokonania nasadzeń zastępczych. Jako lokalizację dla kolidujących drzew wymagających przesadzenia wskazuje się teren objęty inwestycją.
VI. Budowa sieci kanalizacji deszczowej:
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ew. 1/1, 1/2, 78/9, 84/5 obręb Włocławek KM54 jedn. ew. 046401_1 Miasto Włocławek. Wody deszczowe z projektowanych według odrębnego opracowania dróg, placów dachów
budynku Szkoły Muzycznej oraz z wpustów drogowych w ul. Planty odprowadzone zostaną do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej Dn300 (odejście od kolektora ul. Wiejskiej) zlokalizowanej w ul. Planty. Wody deszczowe do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej odprowadzone zostaną za pomocą zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie szkół i dalej poprzez przyłącza kanalizacji deszczowej i sieci kanalizacji deszczowej zaprojektowanej w ulicy Planty. Włączenie nastąpi do istniejącej studni Dn1200 na sieci kanalizacji deszczowej Dn300 zlokalizowanej na działce drogowej 78/9.
Odwodnienie dróg i placów odbywać się będzie poprzez projektowane wpusty drogowe zlokalizowane w studzienkach betonowych dn500 z piaskownikiem, klasy D400. Odprowadzenie wód deszczowych z dachów poprzez rury spustowe, wewnątrz budynków, grawitacyjne.
Kanalizacja deszczowa – bilans wód deszczowych:
Powierzchnia działki – 24196 m2;
Powierzchnia przyjęta do obliczeń – 6577 m2;
Powierzchnia dróg i parkingów wewnętrznych (kostka) – 1289 m2;
Powierzchnia drogi publicznej (asfalt) – 700 m2;
Powierzchnia chodnika publicznego – 400 m2;
Powierzchnia chodników – 1993 m2;
Powierzchnia dachów – 1295 m2;
Powierzchnia terenów zielonych – 2000 m2.
UWAGA: W wyniku realizacji zamówienia powst. czynny, wyposażony technologicznie i gotowy do użytkowania obiekt. W ramach zadania zakupione i dostarczone zostanie również wyposażenie, którego wykaz znajduje się w projekcie wykonawczym. Nie wyklucza się występowania na terenie opracowania innych nie zainwentaryzowanych bądź wykonanych i nie wykazanych na mapie sieci uzbrojenia podziemnego. W przypadku
stwierdzenia występowania takich sieci należy przerwać prace i zawiadomić ich gestorów w celu dokonania wizji oraz ustalenia sposobu zabezpieczenia sieci.
VII. Dodatkowe wymagania:
• Wykonawca udzieli gwarancji na zieleń na okres min. 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
• W wybudowanej Sali koncertowej należy przeprowadzić pomiary akustyczne częściowe oraz pomiary akustyczne odbiorowe.
• Inwestycja powinna zostać zrealizowany przy użyciu takich technologii i środków technicznych, aby do minimum ograniczyć niekorzystne oddziaływanie inwestycji na środowisko oraz na budynek istniejący.
• Użyte materiały budowlane, instalacyjne i wykończeniowe oraz technologie muszą zapewnić niskie koszty eksploatacji i utrzymania obiektów przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia.
• Wszystkie wyroby i materiały budowlane zastosowane do budowy obiektu powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieniczne do stosowania w placówkach edukacji i posiadać wszelkie wymagane polskim prawem atesty i certyfikaty.
• Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe.
• Przy zakupie urządzeń i wyposażenia należy brać pod uwagę wyłącznie parametry poszczególnych elementów wskazane w dokumentacji.
• Roboty będą wykonywane na obiekcie czynnym. Organizację robót należy uzgodnić z Użytkownikiem.
Prace budowlane prowadzone dla przedmiotowego zamówienia obejmować będą:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty instalacyjne,
- roboty betonowe i żelbetonowe, budowlane, malarskie,
- roboty wykończeniowe,
- roboty konstrukcyjne,
- roboty brukarskie i nawierzchniowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 7500 m3 każdy; (za budynki użyteczności publicznej, zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych, Zamawiający uzna budynki niemieszkalne grup: 121 (tj. hotele i budynki zakwaterowania turystycznego), 122 (tj. budynki biurowe), 123 (tj. budynki handlowo – usługowe), 124 (tj. budynki transportu i łączności z wyjątkiem klasy 1242 tj. budynków garaży), 126 (tj. ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej
oraz budynki kultury fizycznej);
b) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie Sali koncertowej o kubaturze co najmniej 7000 m3 każdy;
c) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją
art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej:
- 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z załącznikiem nr 6 do SWZ;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy
PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dotycząca
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, da-ty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez pod-miot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywa-nych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego
załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzory oświadczeń zawarto w Załączniku nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2, składa każdy z Wykonawców, przy czym w części dotyczącej spełnienia warunków udziału w postępowaniu tylko w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt 2, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby,
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium,
6) w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według wzoru załącznik nr 3 do SWZ – lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy PZP - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - według wzoru załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00,100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy i ustawa PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty zapośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem:https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli - Tuchola
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI