PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ W TRUSKOLASACH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ W TRUSKOLASACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWręczyca Wielka
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wręczyca Wielka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-06
  • Numer ogłoszenia593258-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593258-N-2020 z dnia 2020-10-06 r.

Gmina Wręczyca Wielka: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ W TRUSKOLASACH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wręczyca Wielka, krajowy numer identyfikacyjny 15139838500000, ul. ul. Sienkiewicza  1 , 42-130  Wręczyca Wielka, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 170 245, e-mail wojt@wreczyca-wielka.pl, faks 343 170 215.
Adres strony internetowej (URL): www.wreczyca-wielka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Gminy Wręczyca Wielka, ul. Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka, biuro podawcze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ W TRUSKOLASACH
Numer referencyjny: NIP.271.11.2020.B
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanychPrzedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa boiska sportowego do piłki nożnej w Truskolasach. Boisko zlokalizowane będzie przy szkole podstawowej im. Stanisława Ligonia w Truskolasach., boisko przeznaczone do całorocznego użytkowania.Projekt będzie realizowany ze środków Ministra Sportu, pochodzących z rezerwy ogólnej budżetu państwa. Postępowanie uzależnione jest od zgody Ministerstwa w zakresie uznania przyznanej dotacji w kwocie 1 400 000,00 zł, jako środki nie wygasające. I. DANE TECHNICZNE PROJEKTOWANYCH ELEMENTÓW:1. BOISKOWymiary boiska:• Długość: 90,00 m• Szerokość: 60,00 m• Pole karne: 40,32m x 16,50m• Pole bramkowe: 18,32m x 5,50m• Bramki: 7,32 x 2,44 mPowierzchnia: 5 400m21) Płyta boiska:Nawierzchnia bieżni wymaga odpowiedniego wyprofilowania, przez co podbudowa musi być wykonana w sposób dokładny, z wyprofilowanymi spadkami poprzecznymi i podłużnymi, zaś odchyłki na łacie o długości 2m, nie mogą być większe niż 2mm. Należy wymienić konstrukcję płyty boiska wraz z systemem odwodnienia.Konstrukcja płyty boiska:• Sztuczna trawa zasypana zasypany ekologicznym granulatem EPDM z recyklingu - grubość wg wytycznych danego producenta• Mata elastyczna• Warstwa wyrównująca z miału kamiennego ( fr. 0,1 – 4 mm) - 3-5 cm• Warstwa klinująca z kruszywa kamiennego ( 0,1 – 31,5 mm) -10 cm• Warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego ( fr. 31,5 – 63 mm) -15cm• Rury drenażowe obsypane piaskiem średnioziarnistym fr. 0,1-2 mm (o grubości niezbędnej do uzyskania poziomów - warstwa spadkowa) (warstwa odsączająca) -min. 15cm• Geowłóknina• Grunt rodzimy zagęszczony2) Rodzaj nawierzchni:System nawierzchni składa się z trzech elementów: sztuczna trawa, mata elastyczna, wypełnienie: piasek i granulat EPDM. Technologia produkcji – trawa tkana lub taftowana (igłowana). Konstrukcja to prefabrykowana mata elastyczna tzw. „shockpad” od każdego dostępnego Producenta o grubości min. 10 mm ułożona bezpośrednio na podbudowie kamiennej. Na macie instalowana jest sztuczna trawa o wysokości włókna min. 42 mm. Rodzaj spodu trawy – latex lub PU lub PP/PE. Ze względu na dużą intensywność użytkowania przyszłego boiska należy zastosować sztuczną trawę o wysokich pa-rametrach użytkowych z dodatkowym raportem testów tzw. Lisport potwierdzającym trwałość produk-tu. Kombinacja włókien monofil i fibryl pomaga ograniczyć migracje granulatu, co obniży koszty użytkowania.Minimalne parametry techniczne dla nawierzchni:Typ włókna Kombinacja trzech rodzajów włókien w jed-nym pęczku., mix monofil i fibryllub 100% monofilWysokość włókna min. 42 mm, nie więcej niż 50mmGrubość włókna (monofil) Min. 285 mikronówGęstość - Ilość włókien min. 126 000 włókien/m2Ilość pęczków min. 9 000/m2Dtex min. 15 000Całkowita waga nawierzchni min. 2 500 gr/m2Wytrzymałość na wyrywanie pęczka po sta-rzeniu min. 45 NWypełnienie nawierzchni Granulat gumowy EPDM, piasek kwarcowyIlość cykli Lisport- odporność na zużycie (na jedno z włókien) 126 000 cykli LisportNawierzchnia układana na macie elastycznej, prefabrykowanej-shockpad ( nie akceptowa-ne są maty typu e-layer z czarnego granulatu SBR) min. 10 mm3) Odwodnienie boiska:Warstwy nawierzchni syntetycznych muszą umożliwiać przenikanie wód opadowych w głąb gruntu do systemu drenażowego odwadniającego boisko oraz odprowadzającego nadmiar wód gruntowych.System drenażowy boiska:1) ułożenie systemu rur drenarskich na całkowitej powierzchni przebudowywanego boiska. Uło-żenie rur należy wykonać tak, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie systemu,2) wykonanie warstwy filtrującejUwaga: System drenażowy musi zostać wykonany tak, aby nawierzchnia boiska była pozbawiona stojącej wody z uwzględnieniem możliwych, obfitych opadów deszczu. Przed wykonaniem ostatniej warstwy nośnej boiska i nawierzchni z trawy syntetycznej, po odsłonięciu warstwy filtracyjnych należy BEZWGLĘDNIE dokonać sprawdzenia wydajności układu drenarskiego oraz drożność poszczególnych elementów.Wokół boiska należy wykonać mur oporowy.4) Trybuna stalowo-aluminiowaCelem wykonania jest trybuna trzy –rzędowa, usytuowana po wschodniej stronie dłuższego boku projektowanego boiska. Trybuna składa się ze 211 miejsc siedzących oraz jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej wraz z opiekunem.Dane charakterystyczne:- wymiary trybuny : 40,60 m x 2,00 m- powierzchnia zabudowy trybuny 81,20 m2- wymiary terenu utwardzonego pod trybunę: 70,00 m x 4,50 mWymiar stopnicy (głębokość siedzisk w rzędzie) wynosi 850mm.Szerokości siedziska wynosi 500mm.Głębokości siedziska wynosi 350mm.Szerokości przejścia w rzędzie wynosi 500mm.Szerokość wyjścia z widowni wynosi 1,5m.a) Konstrukcja trybun:Konstrukcja trybun stalowo-aluminiowa.Wszystkie elementy konstrukcji cynkowane ogniowo.Podesty wykonane z krat wema, oczko 30x30 mm, grubość podłogi 21 mm.Balustrady boczne i tylnie, wykonane zgodnie z wymogami ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy dla trybun.Siedziska indywidualne wykonane z polipropylenu.Posadowienie trybuny na utwardzonym i zniwelowanym podłożu na płytach betonowych 50x50x7cm, nie związane na stałe z gruntem.b) Rodzaj nawierzchni pod trybunami:Warstwy nawierzchni:1) płyty betonowe 50,00 x 50,00 x 7,00cm2) piasek 3,00 -5,00cm3) tłuczeń lub żwir 0.30 – 25cm4) geowłóknina5) gruntc) Odwodnienie trybun:Na przedmiotowym terenie należy wykonać powierzchnię ze spadkiem w kierunku boiska do odwodnienia liniowego okalającego płytę boiska.5) Wyposażeniea) BramkiBramki przystosowane do rozgrywek na terenach otwartych. Wykonane z aluminiowego owalnego profilu. Rama główna bramki malowana proszkowo na kolor biały. W skład kompletu winny wchodzić:1. rama główna bramki2. tuleje mocujące wraz z deklami zaślepiającymi3. słupki odciągowe do naprężania siatki, osadzane w tulejach4. ramka dolna do zamocowania dolnego brzegu siatkiWymiary bramki: 7,32x2,44 mSposób mocowania bramki: Słupki bramki wsuwane w tuleje, osadzone na stałe w podłożu. Gniazda po zdemontowanych bramkach należy zabezpieczyć zaślepkami wykończonymi od góry trawą syntetyczną.Komplet stanowią dwie bramki.Bramki powinny posiadać certyfikaty:• Zgodność z przepisami PZPN oraz normą PN-EN 748:2013-9 Certyfikat bezpieczeństwa wydany przez Instytut Sportub) Wiaty stadionoweWiaty stadionowe:• 2 wiaty stadionowe dla zawodników rezerwowych: 6m dla min. 10 osób, kryte poliwęglanem komorowym z bokami z poliwęglanu litego.• 2 wiaty stadionowe dla sędziów : 2m dla min. 2 osób, Konstrukcja z profili stalowych, stalowych ocynkowanych lub aluminiowych malowana na kolor z ral 7016. Pokrycie z płyt z poliwęglanu komorowego z bokami z poliwęglanu litego z wykończeniami aluminiowymi. Ławka z pojedynczych siedzisk plastikowych.6) Nawierzchnia utwardzonaNawierzchnia utwardzona w formie chodnika od strony wschodniej oraz ciąg pieszo-jezdny dla pojazdów technicznych.a) Nawierzchnia pod trybunami:1) Płyty betonowe 50x50x7cm2) Piasek lub piasek stabilizowany cementem 3-5cm3) Tłuczeń lub żwir 0,30 10cm4) Gruntb) Nawierzchnia chodnik za trybunami:1) Płyty betonowe 50x50x7cm2) Piasek lub piasek stabilizowany cementem 3-5cm3) Tłuczeń lub żwir 0,30 10cm4) Gruntc) Nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego ( dla pojazdów technicznych), warstwy:1) Kostka brukowa gr. 8cm2) Piasek lub piasek stabilizowany cementem 3-5cm3) Tłuczeń lub żwir 0,30 10cm4) Grunt7) OgrodzenieOgrodzenie panelowe (wys. panela 1,20m z typowym cokołem betonowym, słupki 60x40 mm). Przęsła zamocowane na śruby i uchwyty zgodnie z systemem ogrodzenia. Słupy posiadają otwory montażowe. Montaż paneli do słupów za pomocą śrub hakowych i nakrętek zrywalnych (nakrętka zrywalna zabezpiecza przed demontażem panela przez osoby niepożądane). Łączenie paneli (poza słupem) odbywa się poprzez zastosowanie złączek. Akcesoria do montażu (ze stali nierdzewnej): śruby hakowe, nakrętki zrywalne, złączki do paneli. Ogrodzenie i furtka systemowe z wypełnieniem panelowym, ażurowym.Konstrukcję ogrodzenia stanowią:1) wielkość oczka : 50x200mm (+-2mm) 50 drutów pionowych w panelu2) słupek : wykonany z profilu zamkniętego 60x40mm o grubości 3,0mm3) obejma: wykonana z blachy grubości 2,5mm4) śruba : śruba ocynk ogniowy, podkład i nakrętka zmywalna stal nierdzewnaWszystkie elementy ogrodzenia cynkowane ogniowo zgodnie z normą ISO 1461.Słupki w rozstawie osi wew. słupków ± 2,5m. Słupki mocowane w stopach fundamentowych na głębokość 60cm poniżej terenu.Rozwiązania konstrukcyjno-techniczne oraz montaż wg zaleceń wybranego producenta.8) MurDookoła boiska wykonać mur oporowy. Mur wykonany w konstrukcji tradycyjnej żelbetowej wg. części opracowania - konstrukcjaUWAGA:• Obiekt winien być posadowiony na jednolitym gruncie; należy niezwłocznie powiadomić głównego projektanta w przypadku natrafienia na projektowanej rzędnej posadowienia gruntu nienośnego jak np. : nasyp namuł.• Wykop należy chronić przed napływowymi wodami opadowymi• W przypadku wystąpienia wód gruntowych w wykopie lub innych od założonych w warun-kach gruntowych należy niezwłocznie powiadomić projektanta , który projektował obiekt.9) PiłkochwytyOgrodzenie płyty boiska za pomocą piłkochwytów z trzech stron boiska. Piłkochwyty będą montowane na projektowanym murze oporowym.Wysokość piłkochwytów za bramkami oraz w narożach: 6,05 m od poziomu płyty boiskaWysokość piłkochwytów od strony zachodniej: 4,05 m od poziomu płyty boiskaMinimalne parametry techniczne:1) słupy stalowe z przyspawanymi nakrętkami, ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo2) profil min. 60x80x3 dł. Należy zastosować zastrzały –profil 60x40 mm, (w polach skrajnych oraz co 30 mb)3) siatka (polipropylen, bezwęzłowa, oko 100x100 mm, grubość sznura 5 mm, kolor zielony), zawieszona na lince stalowej, ocynkowanej w otulinie zielonej (np. RAL 6005) grubość fi 4 mm. Do naciągu linki stosować śruby rzymskie oraz cybanty (wszystko ocynkowane). Do za-wieszenia siatki stosować karabińczyki stalowe (ocynkowane).4) fundament żelbetowy, zbrojony – mur oporowyIII. WARUNKI OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ:Przedmiotowy obiekt to boisko sportowe wraz z trybuną sportową o konstrukcji stalowej ażurowej i towarzyszące im zagospodarowanie terenu.Wymiary trybuny – 40,60 x 2,00mWymiary płyty boiska: 90,00 x 60,00mEwakuacja z trybun zapewniona furtką o szerokości w świetle 2,00m, chodnikiem o szerokości 2,00m, przejścia do poszczególnych rzędów o szerokości 1,50m.Hydrant zewnętrzny projektowany w odległości do 75m od obiektu, wg odrębnego opracowania.Droga pożarowa zapewniona bramą wjazdową od strony północno-wschodniej działki.Droga pożarowa połączona z obiektem utwardzonym dojściem o szerokości min. 150cm i odległości do 50m.IV. DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCHObiekt dostępny będzie dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Osoba niepełnosprawna będzie dostawała się teren inwestycji główną furtką wejściową bezpośrednio z poziomu terenu na poziom trybuny. Zaprojektowano jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej wraz z opiekunem.Roboty budowlane będą realizowane na podstawie decyzji na pozwolenie na budowę.Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45212172-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ( w trybie z wolnej ręki) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych usług i robót budowlanych objętych zakresem podstawowym. Rozliczenie za wykonanie usług i robót budowlanych, o których mowa powyżej następować będzie na tych samych wskaźnikach kalkulacyjnych i czynnikach produkcji oraz cenach materiałów użytych do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym. Jeżeli do rozliczeń podobnych usług i robót budowlanych nie będzie można zastosować podstawy rozliczenia jak do zamówienia podstawowego, stosowane będą powszechnie dostępne informatory budowlane dla Województwa Śląskiego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-03-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Doświadczenia:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie boiska sportowego o nawierzchni sztucznej trawy, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000.00 zł brutto.Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia.Osób zdolnych do wykonania zamówienia:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy;Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz.1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r, poz. 220)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zawierać następujące informacje:- imię i nazwisko,- funkcja, jaką pełnić będzie wskazana osoba,- rodzaj i specjalność uprawnień ( z ograniczeniami lub bez ograniczeń ), numer, data wydania, organ wydający uprawnienia, doświadczenie, wykształcenie;2) wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych, dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: a)Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanego systemu na-wierzchni (trawa, mata, zasyp EPDM), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu min. Quality oraz potwierdzający posia-danie wszystkich parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych (dostępny na www.FIFA.com); b) Badanie na zgodność z normą EN 15330-1:2013 w celu potwierdzenia pozostałych parame-trów poza minimalnymi wymaganiami dotyczącymi oferowanego systemu nawierzchni (trawa, mata, zasyp EPDM); c) raport z badań potwierdzający wynik testu Lisport dla jednego z włókien, ilość cykli: min. 120 000;d) certyfikat FIFA Quality PRO (wg FIFA Manual 2015) na oferowany system (trawa, mata, za-syp EPDM);e) Atest PZH na nawierzchnię sztuczna trawa;f) Atest PZH na wypełnienie EPDM;g) Karta techniczna potwierdzona przez producenta, zawierająca szczegółową charakterystykę parametry techniczne nawierzchni ze sztucznej trawy;h) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną in-westycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię;i) Próbka trawy syntetycznej o wym. 20x30 cm;j) Próbka granulatu gumowego EPDM w ilości 200 gr.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,3) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,4) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.5) Wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeśli dotyczy),6) Kopia dowodu wniesienia wadium,7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,8) Wypełniony załącznik Nr 9 – Oświadczenie z art. 13 lub art. 14 RODO
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy we Wręczycy WielkiejNr rachunku 64 8249 0001 2001 0000 0912 0015z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania:„PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ W TRUSKOLASACH”3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty:a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej.6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje:1) nazwa i adres Zamawiającego;2) nazwę przedmiotu zamówienia;3) nazwę i adres Wykonawcy;4) termin ważności gwarancji;8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert.9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli:a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
• Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały zapisane we wzorze umowy, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Projekt będzie realizowany ze środków Ministra Sportu, pochodzących z rezerwy ogólnej budżetu państwa. Postępowanie uzależnione jest od zgody Ministerstwa w zakresie uznania przyznanej dotacji w kwocie 1 400 000,00 zł, jako środki niewygasające. W przypadku nie uzyskania zgody Ministerstwa na zabezpieczenie przyznanej dotacji, jako środki niewygasające, przetarg zostanie unieważniony.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI