Przebudowa i roboty remontowe dróg gminnych i rolniczych – 14 części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i roboty remontowe dróg gminnych i rolniczych – 14 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyGMINA GORLICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00072371
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i roboty remontowe dróg gminnych i rolniczych – 14 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i roboty remontowe dróg gminnych i rolniczych – 14 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac320bfb-c390-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i roboty remontowe dróg gminnych i rolniczych – 14 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, (dalej „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. Ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty i oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań sprzętowo-aplikacyjnych umożliwiających pracę na Platformie oraz instrukcje obsługi Platformy znajdują się w rozdziale XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gorlice. Kontakt do administratora, adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 listopada 2, tel.: 18 353 57 62, e-mail: urzad@gmina.gorlice.pl.
2. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować listownie na adres Urzędu Gminy Gorlice oraz poprzez email:iod@gmina.gorlice.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze określonego w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) – zwanej dalej „ustawą”,
b. art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 tj. wykonania zawartej umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy.
4. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowa i roboty remontowe dróg gminnych i rolniczych – 14 części wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.
5. Obiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy, Państwa dane będą zamieszczane w Biuletynie Zamówień Publicznych, odbiorcą może być również: bank realizujący usługi bankowe – tj. Bank Spółdzielczy w Gorlicach, dostawca systemu finansowo-księgowego – tj. REKORD Kraków Systemy Informatyczne Spółka z o.o. w Krakowie, ul. Jasnogórska 9, z którym zawarto umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, dane mogą zostać również powierzone dostawcy oprogramowania informatycznego tj. Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań. Szczegółowe informacje można uzyskać kontaktując się z Administratorem.
6. Państwa dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).
7. Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres wymagany:
a. art. 78 ust. 1 ustawy, tj. protokół wraz z załącznikami przechowuje się przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania chyba że umowa zawarta jest na dłuży okres czasu wtedy administrator przechowuje protokół do zakończenia umowy;
b. umowy zgodnie z kategorią archiwalną B10 – tj. 10 lat od roku następującego po zakończeniu umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego,
c. pozostała dokumentacja dotycząca zamówień publicznych zgodnie z kategorią B5 – tj. 5 lat od roku następującego po zakończeniu sprawy.
8. W celu złożenia oferty podanie danych osobowych jest wymogiem niezbędnym.
9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują następujące uprawnienia: prawo dostępu do danych osobowych, prawo do żądania sprostowania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych. Uprawnienia wraz z ograniczeniami opisano w pkt 3.16 Ogłoszenia o zamówieniu
10. W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania Państwa danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
11. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.
12. Składający ofertę jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do danych osobowych (w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. prawo do żądania sprostowania danych osobowych (skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
c. prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń;
e. skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
f. zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
g. w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I Część: Remont odcinka drogi gminnej nr 270571K „Ropica Polska - Bystra” w Ropicy Polskiej odcinek na działce nr 6/2
• wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. 6 cm – 410 m2
• wykonanie koryta na poszerzeniu drogi na głębokość 30 cm – 6 m2
• usunięcie nawierzchni betonowej grub. 10 cm – 25 m2
• wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5 – 63 mm z zaklinowaniem klińcem frakcji 0-31 mm grub. warstwy 30 cm po uwałowaniu – 6 m2
• mechaniczne profilowanie nawierzchni na zjazdach do posesji – 85 m2
• wykonanie podbudowy klińcowej na zjazdach do posesji grub. warstwy 10 cm po uwałowaniu – 85 m2
• wykonanie pobocza z mieszanki tłuczniowej grub. warstwy 6 cm po uwałowaniu – 80 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II Część: Przebudowa odcinka drogi gminnej 270647K „Zagórzany – Stróżówka” w Zagórzanach na działce nr 1846
• wykonanie koryta drogi na poszerzeniach na głęb. 50 cm – 339 m2
• wykonanie podbudowy żwirowej na poszerzeniach grub. 50 cm – 339 m2
• mechaniczne profilowanie nawierzchni na zjazdach do posesji – 55 m2
• dwukrotne skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową – 810 m2
• wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem frakcji 0-31 mm grub. warstwy po uwałowaniu 20 cm – 850 m2
• wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej grysowej ścieralnej grub. 5 cm – 715 m2
• wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo-klińcową gr. 5 cm po uwałowaniu – 135 m2
• demontaż krawężnika typu drogowego – 4 mb
• demontaż kostki brukowej 8 cm – 3 m2
• montaż krawężnika drogowego – 3 mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III Część: Remont odcinka drogi gminnej nr 270644K „Kociany” w Zagórzanach
a. Odcinek I
• wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. 6 cm –1534 m2
• mechaniczne ścinanie poboczy – 240 m2
• wykonanie podbudowy żwirowej na zjeździe do posesji grub. warstwy po uwałowaniu 30 cm – 40 m2
• mechaniczne profilowanie nawierzchni na zjazdach – 54 m2
• wyrównanie nawierzchni na zjazdach do posesji klińcem grub. warstwy 10 cm – 54 m2
• wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo-klińcową gr. 5 cm po uwałowaniu – 240 m2
• oczyszczenie z namułu rowów odwadniających grub. namułu 30 cm z odwiezieniem urobku do 5 km – 425 mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV Część: Remont odcinka drogi gminnej nr 270622K „Kawiory” w Szymbarku
• rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm na odkład – 112 m2
• wykonanie podbudowy żwirowej na poszerzeniu drogi grub. warstwy po uwałowaniu 100 cm – 80 m2
• wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej frakcji 0-63 mm grub. warstwy po uwałowaniu 20 cm – 200 m2
• wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. 5 cm – 160 m2
• przebudowa istniejącego przepustu z rury K-2 Ø50 cm (przedłużenie) – 3 mb
• wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej grub. 5 cm po uwałowaniu – 40 m2
• oczyszczenie rowu odwadniającego z namułu grub. warstwy 30 cm z profilowaniem skarp na odkład – 40 mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V Część: Remont nawierzchni drogi gminnej „Centrum” w Kobylance
• wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. 6 cm – 150 m2
• wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej grub. 6 cm – 80 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI Część: Remont drogi gminnej na działkach nr 666/2, 670/4, 806/2, 806/4, 807/2, 808/2, 811/2, 814/4 w Ropicy Polskiej
• mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej – 100 m2
• wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. 3 cm – 100 m2
• wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. 4 cm – 1130 m2
• wykonanie poboczy z mieszanki klińcowej grub. 4 cm po uwałowaniu – 350 m2
• Regulacja zasuwy wodociągowej – 1 szt.
• Wymiana przepustu betonowego Ø500 mm dł. 3 m na rurę karbowaną K-2 Ø500 ze ściankami czołowymi – 9 m
• Zasypanie przepustu mieszanką tłuczniową – 3 m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII Część: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Kopalnia” na działce nr 1854 w Bystrej

• Mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni żwirowej – 2115 m2
• Wykonanie podbudowy żwirowej grub. warstwy 15 cm – 2115 m2
• Wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem frakcji 5-31 mm grub. warstwy po uwałowaniu 8 cm – 2115 m2
• Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej grysowej ścieralnej grub. 5 cm – 1410 m2
• Wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo-klińcową gr. 5 cm – 705 m2
• Oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp 1/3 zamulenia – 900 mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII Część: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Pod Podlesie” na działce nr 1625/1 w Dominikowicach

• Wykonanie korytowania istniejącej jezdni gruntowo-żwirowej na całej szerokości na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku do 5 km – 1575 m2
• Wykonanie podbudowy z pospółki grub. warstwy po uwałowaniu 30 cm – 1575,00 m2
• Wykonanie rowu odwadniającego o wymiarach 35 x 35 – 200 mb
• Umocnienie rowu korytkami betonowymi 35 x 35 na podsypce cementowo – piaskowej z zaspoinowaniem – 200 mb
• Wykonanie studzienki betonowej Ø600 gł. 1,0 m z pokrywą betonową – 1 szt.
• Wykonanie odprowadzenia wody ze studni przepustem z rury K-2 Ø300 – 6 mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IX Część: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Pańskie Pola” na działce nr 836 w Kobylance – II etap

• Wykonanie korytowania istniejącej jezdni gruntowej na całej szerokości na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku do 5 km – 960 m2
• Wykonanie podbudowy z pospółki grub. warstwy po uwałowaniu 30 cm – 960,00 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

X Część: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Do Boru” na działkach nr 451 i 450/1 w Kwiatonowicach

• wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 20-40 mm grub. warstwy po uwałowaniu 20 cm – 837 m2
• wykonanie nawierzchni mineralno – bitumicznej grub. 5 cm – 671 m2
• wykonanie poboczy z mieszanki tłuczniowej grub. 5 cm - 186 m2
• utwardzenie nawierzchni na zjazdach z mieszanki tłuczniowej 5-63 mm grub. 20 cm – 40 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

XI Część: Remont odcinka drogi gminnej „Gurbówka II” na działce nr 1177/1 w Ropicy Polskiej

• mechaniczne profilowanie istniejącego podłoża – 481 m2
• wykonanie podbudowy żwirowej grub. warstwy po uwałowaniu 20 cm – 481 m2
• wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem frakcji 5-31,5 mm grub. warstwy po uwałowaniu 8 cm – 481 m2
• wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej grysowej ścieralnej grub. 5 cm – 351 m2
• Wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo-klińcową gr. 5 cm – 130 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

XII Część: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Koło Grybosia” dz. 5/1, 6/7, 31/1 w Stróżówce

• Wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem frakcji 5-31 mm grub. warstwy po uwałowaniu 15 cm – 1100 m2
• Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej grysowej ścieralnej grub. 5 cm – 850 m2
• Wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo-klińcową gr. 5 cm – 250 m2
• Utwardzenie istniejących zjazdów do posesji mieszanką tłuczniową frakcji 0-63 mm grub. warstwy 15 cm – 60 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

XIII Część: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Pod Polankę I” na działce nr 185 w Szymbarku

• Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI – 665,00 m2
• Wykonanie podbudowy z pospółki grub. warstwy po uwałowaniu 20 cm – 665,00 m2
• Wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem frakcji 5-31 mm grub. warstwy po uwałowaniu 8 cm – 665 m2
• Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej grysowej ścieralnej grub. 5 cm – 510 m2
• Wykonanie utwardzenia poboczy mieszanką tłuczniowo-klińcową gr. 5 cm – 190 m2
• Oczyszczenie rowu odwadniającego z namułu grub. 50 cm – 118 mb
• Umocnienie rowu korytkami betonowymi 50 x 50 x 50 na podsypce cementowo – piaskowej z zaspoinowaniem – 118 mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

XIV Część: Przebudowa odcinka drogi gminnej „Brzezina-boczna” odcinek na działce nr 535/1 w Kobylance
• mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni – 1064 m2
• Wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej frakcji 0+63 mm grub. warstwy po uwałowaniu 20 cm – 1064 m2
• Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej grub. 5 cm – 1096 m2
• Wykonanie korytowania nawierzchni na zjazdach do posesji grub. 15 cm – 35 m2
• Wykonanie podbudowy klińcowej na zjazdach do posesji grub. warstwy 20 cm – 165 m2
• wykonanie pobocza z mieszanki tłuczniowej grub. warstwy 5 cm po uwałowaniu – 133 m2
• montaż znaków drogowych D46 i D47 na słupku stalowym ocynkowanym dł. 3500 - 1 kpl

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) - waga 40%

G = okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany/ najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40%

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Przez robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się:

Dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, X, XI, XII, XIII, XIV:
- robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, rozbudową, remontem lub modernizacją dróg o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto w tym wykonanie nawierzchni bitumicznych o powierzchni co najmniej 100 m2.

Dla części VIII, IX:
- robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, rozbudową, remontem lub modernizacją dróg o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.


b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniające wymagania określone w rozdziale IX ust. 2 pkt.4) lit. a) SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w rozdziale IX ust. 2 pkt.4) lit. b) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI