Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remonty dróg na terenie Gminy Przasnysz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZASNYSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Stanisława Kostki 5
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7522709
1.5.8.) Numer faksu: 297522709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugprzasnysz@przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remonty dróg na terenie Gminy Przasnysz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0061540-b491-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003243/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont nawierzchni drogi gminnej Szla-Osówiec Szlachecki
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej rr 320634 od granicy gruntów Płoniawy-Sątrzaska- Krępa Stara
1.1.6 Remont nawierzchni drogi gminnej Oględa -Zakocie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.przasnysz.pl/redir,przetargi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. 2) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. 3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 4) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 7) Zamawiający dopuszcza również komunikowanie za pomocą poczty elektronicznej, email: ugprzasnysz@przasnysz.pl .8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz , e-mail: ugprzasnysz@przasnysz.pl 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony , e-mail: iod@przasnysz.pl , tel. 29 752 27 09. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa i remonty dróg na terenie Gminy Przasnysz”;3) odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisem art. 78 ustawy Pzp;5) obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:a) na podstawie przepisu art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących;b) na podstawie przepisu art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych*;c) na podstawie przepisu art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w przepisie art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani / Panu:a) w związku z przepisem art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 „Przebudowa drogi gminnej nr 320634 od granicy gruntów Płoniawy – Sątrzaska – Krępa Stara” Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 320634 od granicy gruntów Płoniawy- Sątrzaska - Krępa Stara w km 0+000- 0+505 i szer. 5,0 m, zlokalizowanego na terenie gminy Przasnysz w obrębie ewidencyjnym Krępa na działce nr 170, Grabowo na działce 244. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe; 2) roboty ziemne: koryta o głębokości 20 cm, wykonywane na poszerzeniach jezdni lub chodników, w gruntach kategorii II-IV, Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV3) wykonanie podbudowy: dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm, skropienie podbudowy bitumicznej emulsją asfaltowa w ilości 0,7-1 kg/m2 3) nawierzchnie, w tym: nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, BA 16W 50/70. Warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, BA 16W 50/70. Warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu - za każdy dalszy 1 cm, skropienie nawierzchni bitumicznych emulsja asfaltową w ilości 0,1-0,3 kg/m2 krotność = 1,00, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, BA AC 11 S 50/70. Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3 cm, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, BA AC 11 S 50/70. Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu - za każdy dalszy 1 cm 4) uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm analogia do nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia. Grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm, pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 mm analogia do nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia. Grubość warstwy po uwałowaniu -za każdy dalszy 1 cm 5) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne. Przymocowanie tablic o powierzchni do 0,3 m2, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70 mm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjąłnastępujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi procentowe:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjąłnastępujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi procentowe:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 „ Remont nawierzchni drogi gminnej Szla – Osówiec Szlachecki” Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Remont nawierzchni drogi gminnej Szla – Osówiec Szlachecki w km 0+000 - 1+986Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, mechaniczne plantowanie poboczy, grubość ścinania 10 cm2) nawierzchnie, w tym: powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grysami kamiennymi 10,0 dm3/m2 o wym.5-8 mm, transport kruszywa samochodem samowyład. do 5 t, powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grysami kamiennymi 8,0 dm3/m2 o wym.2-5 mm, transport kruszywa samochodem samowyładow.5-10 t3) roboty wykończeniowe: górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjąłnastępujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi procentowe:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjąłnastępujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi procentowe:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 „Remont nawierzchni drogi gminnej Oględa – Zakocie”Remont nawierzchni drogi gminnej Oględa – Zakocie - od km 0+000,00 do km2+550,34Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, Usunięcie drzew i krzewów z transportem do 10km2) roboty ziemne: wykonanie wykopów w gruntach kat. I-III, wykonanie nasypów w gruntach kat. I-III3) wykonanie podbudowy: podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie4) nawierzchnie, w tym: powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową ,grysami kamiennymi 8,0 dm3 /m2 o wymiarach 2-5 mm ,transport kruszywa samochodami samowyładowczymi 5-10 Mg grubości5 cm, kat. ruchu KR1-2 (poszerzenia), powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową ,grysami kamiennymi 10,0 dm3 /m2 o wymiarach 5-8 mm ,transport kruszywa samochodami samowyładowczymi 5-10 Mg, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową , grysami kamiennymi 10,0 dm3 /m2 o wymiarach 8-11 mm ,transport kruszywa samochodami samowyładowczymi 5-10 Mg 5) roboty wykończeniowe: plantowanie istniejących rowów6) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; wymiana -przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowychMateriały, narzędzia i sprzęt niezbędne do wykonania prac zapewnia Wykonawca.Rozliczenie za wykonane roboty będzie się odbywało wg faktycznie wykonanych jednostek rzeczowych robót (obmiar) po cenach jednostkowych zaoferowanych w ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 59 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjąłnastępujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi procentowe:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający – w celu wyboru oferty najkorzystniejszej – przyjąłnastępujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi procentowe:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10