Przebudowa i remont układu separacji zawiesiny mineralnej na Oczyszczalni Ścieków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i remont układu separacji zawiesiny mineralnej na Oczyszczalni Ścieków komunlanych w Cięcinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWęgierska Górka
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający"Beskid-Ekosystem" Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-25
  • Numer ogłoszenia589689-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589689-N-2020 z dnia 2020-09-25 r.

"Beskid-Ekosystem" Sp. z o.o.: Przebudowa i remont układu separacji zawiesiny mineralnej na Oczyszczalni Ścieków komunlanych w Cięcinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Projekt "Oczyszczanie Ścieków na Żywiecczyźnie - Faza II A"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "Beskid-Ekosystem" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 07225603100000, ul. Cięcina, ul. Graniczna  1 , 34-350  Węgierska Górka, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (33)8640223, e-mail beseko@beseko.pl, faks (33)8640223.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.beseko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont układu separacji zawiesiny mineralnej na Oczyszczalni Ścieków komunlanych w Cięcinie
Numer referencyjny: 1/10/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont układu separacji zawiesiny mineralnej na Oczyszczalni Ścieków komunalnych w Cięcinie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotowe zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu części układu technologicznego oczyszczalni ścieków zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF-U) i niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia:- zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu układu separacji zawiesiny mineralnej w ramach istniejącego układu technologicznego oczyszczalni ścieków;- przewiduje się poddać rozbiórce istniejące piaskowniki poziome żelbetowe oraz płuczkę piasku wykonaną ze stali nierdzewnej;- przewiduje się zastąpić układ separacji zawiesiny mineralnej zblokowanymi urządzeniami wykonanymi ze stali nierdzewnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem technologicznym oraz uwzględnieniem wszelkich prac towarzyszących mających na celu utrzymanie w ruchu oczyszczalni ścieków. W ramach kontraktu należy dostarczyć nowe urządzenia technologiczne, sieci, instalacje i urządzenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni ścieków i osiągnięcia wymaganej sprawności usuwania zawiesiny mineralnej zgodnie z wymaganiami zawartymi w PF-U, przy zakładanych w PF-U ilościach i jakości ścieków podawanych na projektowane urządzenia;- roboty objęte zamówieniem wykonywane będą na terenie czynnego zakładu pracy, tj. pracującej oczyszczalni ścieków. Przedmiot zamówienia obejmuje:- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przebudowy i remontu układu separacji zawiesiny mineralnej na oczyszczalni ścieków komunalnych w Cięcinie obręb geodezyjny Cięcina, działki numer: 5117/1, 5123/3, 5139/12 i 5139/14 przy ulicy Granicznej 1, którą należy sporządzić na podstawie Programu funkcjonalno- użytkowego zwanego dalej w umowie Programem Funkcjonalno- Użytkowym lub zamiennie PF-U, który jako integralna część umowy, stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń oraz decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę dla zamierzenia inwestycyjnego, o którym mowa w ust. 1; z uwzględnieniem PF-U wraz z załącznikami;- wykonanie robót budowlanych obiektu budowlanego, o którym mowa w pkt. 3.1. SIWZ wraz z wymianą i dostawą niezbędnych instalacji, urządzeń, sprzętu i oprzyrządowania, zwanych dalej w umowie w instalacją;- wykonanie rozruchu technologicznego instalacji, o którym mowa w pkt. 3.1 oraz uruchomienie instalacji w oparciu o dokumentację budowlaną i dokumentację techniczną stanowiące przedmiot umowy, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wraz z niezbędnymi uzgodnieniami organów administracji publicznej; - wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań określonych w punktach poprzedzających.Ponadto, przewiduje się roboty związane z montażem rurociągów i kanałów technologicznych oraz zewnętrznych kabli zasilających, pomiarowych i sygnalizacyjnych, a także urządzeń kontrolno-pomiarowych dla potrzeb nowych urządzeń i instalacji oraz wykonanie i zamontowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jednej tablicy informacyjnej w formie i treści zgodnej z Załącznikiem do UoD pn. „Obowiązki Informacyjne Beneficjenta” oraz Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45100000-8
45200000-9
45231300-8
45231400-9
45233123-7
45252127-4
45300000-0
45400000-1
48000000-8
48000000-8
48100000-9
48151000-1
71000000-8
71200000-0
71220000-6
71300000-1
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykonał:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną w systemie zaprojektuj i wybuduj, polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł netto (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100), obejmującą zakresem wykonanie układu separacji zawiesiny mineralnej o wydajności Qdśr co najmniej 3 000 m3 / d (1 robota = 1 umowa),lubb) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie oczyszczalni o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł netto (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100), obejmującą zakresem wykonanie układu separacji zawiesiny mineralnej o wydajności Qdśr co najmniej 3 000 m3 / d (1 robota = 1 umowa),orazw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie wykonania projektu budowlanego budowy, przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków obejmującą swym zakresem układ separacji zawiesiny mineralnej o wydajności Qdśr co najmniej 3 000 m3/d.Zamawiający informuje, że w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu, dopuszczono aby wykaz usług w okresie ostatnich obejmował okres 5 lat przed upływem terminu składania ofert – podstawa § 2 ust. 5 pkt. 2 rozporządzenie Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).W przypadku wykazania kontraktu zawartego w walucie innej niż PLN, wartość umowy należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem; Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby:a) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia do projektowania robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) legitymującą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania oraz doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego projektu budowlanego budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków obejmującą swoim zakresem układ separacji zawiesiny mineralnej o wydajności min. 3 000 m3/d;b) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do projektowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) legitymującą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania oraz doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego projektu budowlanego budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków obejmującą swoim zakresem układ separacji zawiesiny mineralnej o wydajności Qdśr co najmniej 3 000 m3 /d;c) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do projektowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) legitymującą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania;d) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy i kierownika robót branży konstrukcyjno - budowlanej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), legitymującą się minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczeniem w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej jednej roboty budowlanej oczyszczalni ścieków, obejmującą swoim zakresem wykonanie układu separacji zawiesiny mineralnej o wydajności Qdśr co najmniej 3 000 m3 /d;e) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) legitymującą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania oraz doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego projektu budowlanego budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków obejmującą swoim zakresem wykonanie układu separacji zawiesiny mineralnej o wydajności Qdśr co najmniej 3 000 m3 /d;f) minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm) legitymującą się minimum 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych branży elektrycznej;g) jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję wskazaną powyżej;h) Zamawiający akceptuje osoby posiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. „o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej”, w tym osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 22 lutego 2019 r o zmianie ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 695) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 8.2.3. SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:- wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt. 8.2.3.1. lit. a) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,- wykaz robót budowlanych i usług, o których mowa w pkt. 8.2.3.1 lit. b). SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,- wykaz osób, o których mowa w pkt. 8.2.3.2. lit. od a) do f) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 13 000,00(słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100) zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI