Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont schodów zewnętrznych, zadaszeń, ramp i tarasów budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021419270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.bou@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Świadczenie usług na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont schodów zewnętrznych, zadaszeń, ramp i tarasów budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14 we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c541d5-f43e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004254/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i remont schodów zewnętrznych, zadaszeń, ramp i tarasów oraz części elewacji frontowej i tylnej budynku UMWD przy Wyb. J. Słowackiego 12-14 we Wrocławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania ze strony internetowej prowadzonego postępowania (platformy zakupowej) opisane zostały pod adresem https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOU-TCH.471.TPMN-7/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229952,95 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych przebudowy i remontu schodów zewnętrznych, oraz zadaszeń nad drzwiami garażowymi, ramp i tarasów i elewacji tylnej północnej w zakresie uzupełnienia tynków po rozbiórce rampy i malowania elewacji z jej naprawą do wysokości zaczynających się konstrukcji żeber na tej elewacji. Zamówienie realizowane będzie na terenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Wybrzeżu Juliusza Słowackiego 12-14
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
- kierownik budowy, posiadający uprawnienia konstrukcyjno-budowlane;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Poza możliwością wprowadzenia zmian do umowy zawartej z Wykonawcą w przypadkach określonych w art. 454 i następnych ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje dodatkowo także następujące możliwości zmiany umowy, po zaakceptowaniu przez Strony:
1. przewidziane w § 11 umowy;
2. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych na wniosek jednej ze Stron;
3. wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy;
4. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, na wniosek jednej ze Stron;
5. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na wniosek Wykonawcy;
6. zmiana sposobu płatności – z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub mających wpływ na realizację zamówienia, na wniosek Wykonawcy;
7. zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-finansowego, na wniosek Kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, po akceptacji Stron;
8. zmiana kwot budżetowych w ramach realizacji i odpowiednia zmiana w harmonogramie rzeczowo-finansowym, na wniosek Zamawiającego;
9. zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, na wniosek jednej ze Stron, jedynie w następujących przypadkach:
a) konieczności dokonania zmiany w pozwoleniu na budowę o czas trwania procedury administracyjnej;
b) gdy powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie Umowy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, o czas wymaganych badań lub ekspertyz;
c) gdy wystąpią istotne wady dokumentacji projektowej, których usunięcie wstrzymuje wykonanie robót, o czas konieczny na uzupełnienie dokumentacji projektowej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak