IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty, przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań., nr rachunku: 93 1020 4027 0000 1402 1425 6590 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 2.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być: 1)złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2)wystawione na Zamawiającego, tj.: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań. 3)Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium rzez Wykonawcę, określone w art. 6 ust. 4a 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 3.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 4.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1-4 Ustawy. 5.Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji Wykonawca winien umieścić nazwę przetargu, którego dotyczy wadium. 8.Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
3
Maksymalna liczba wykonawców
10
Kryteria selekcji wykonawców:
a.Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 10 to do dalszego udziału w postępowaniu (do składania wstępnych ofert) zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą ilość punktów według kryterium – warunku zdolności technicznej lub zawodowej – znaczenie 100 %, obliczone zgodnie z poniżej wskazanym sposobem przyznawania punktów, w wyniku czego powstanie lista rankingowa wykonawców. Za każdą wykonaną i wykazaną robotę budowlaną (ponad dwie wymagane bezwzględnie w punkcie 5.2)a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości min. 4 000 000,00 zł brutto, znajdujących się na obszarze ochrony konserwatorskiej, wykonawca otrzyma 1 punkt. b.W przypadku, gdy 2 lub więcej wykonawców otrzyma identyczną liczbę punktów, o pozycji na liście rankingowej decydować będzie zsumowana wartość brutto robót budowlanych spełniających ww. warunek (im wyższa zsumowana wartość robót budowlanych, tym wyższa pozycja na liście rankingowej). Sposób ten (ustalenie pozycji na liście rankingowej) dotyczy również wykonawców, którzy otrzymali 0 punktów, ale spełniają warunki udziału w postępowaniu. c.Brak jednoznacznego wskazania wymaganych danych identyfikujących roboty budowlane poddane ocenie w celu ustalenia listy rankingowej, uniemożliwi zamawiającemu przyznanie punktu. d.Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się mniejsza niż 10, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych wykonawców.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Doświadczenie Kierownika Budowy |
20,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia wymaga zatrudnienia przez Generalnego Wykonawcę lub Podwykonawcę i dalszych Podwykonawców osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), dalej ustawy Kodeks pracy. Powyższy wymóg dotyczy wszystkich osób, które wykonywać będą czynności należące do stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, tj: CPV – 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV – 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu CPV – 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu CPV – 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV – 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni CPV – 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne CPV – 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań CPV – 45262210-6 Fundamentowanie CPV – 45262300-4 Betonowanie CPV – 45262400-5 Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej CPV – 45262310-7 Zbrojenie CPV – 45262500-6 Roboty murarskie i murowe CPV – 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych CPV – 45312310-3 Ochrona odgromowa CPV – 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych CPV – 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego CPV – 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych CPV – 45320000-6 Roboty izolacyjne CPV – 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV – 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych, kanalizacyjnych CPV – 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV – 45331210-1 Instalowanie wentylacji CPV – 45331230-7 Instalowanie urządzeń chłodzących CPV – 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe CPV – 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV – 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV – 45443000-4 Roboty elewacyjne CPV – 45453100-8 Roboty renowacyjne CPV – 45313100-5 Instalowanie wind Ponadto Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Generalnego Wykonawcę lub Podwykonawcę i dalszych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, osób pełniących czynności kwalifikowane jako wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym funkcji eksperckich, zarządczych i nadzoru nad wykonywanymi robotami budowalnymi.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Tak
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany zostały opisane we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-17, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: