O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
18670000000000, ul.
ul. C.K. Norwida
25
,
50-375
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 205 020, e-mail
biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks
713 205 386.
Adres strony internetowej (URL):
www.upwr.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.upwr.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21867/roboty_budowlane.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie zamawiającego.
Adres:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25, pokój nr 144 (Kancelaria Ogólna).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont kapitalny wraz z wykonaniem nowej instalacji elektrycznej i oświetlenia wiaty nr 2 na maszyny oraz wykonaniem termoizolacji ściany po rozbiórce części budynku S-6 na terenie RZD SWOJEC
Numer referencyjny:
R0AP0000.271.37.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa i remont kapitalny wraz z wykonaniem nowej instalacji elektrycznej i oświetlenia wiaty nr 2 na maszyny oraz wykonaniem termoizolacji ściany po rozbiórce części budynku S-6 na terenie RZD SWOJEC, które należy wykonać zgodnie z SIWZ, w szczególności na podstawie: • Decyzji nr 1011/2019 z 12 marca 2019 r. zatwierdzające projekt budowlany i udzielający pozwolenia na budowę na przebudowę wiaty gospodarczej na terenie Rolniczego Zakładu Doświadczalnego „SWOJEC” • Projektu budowlanego przebudowy i remontu kapitalnego wiaty gospodarczej na terenie Rolniczego Zakładu Doświadczalnego „SWOEJC” UPWr na części działki nr 2/1, AM-14, obręb Swojczyce, przy ul. Wschodniej 68 we Wrocławiu. • Opinii geotechnicznej warunków gruntowo-wodnych w rejonie istniejących budynków i wiaty na maszyny rolnicze. • Projektu wykonawczego – branża budowlana. • Projektu wykonawczego – branża instalacje elektryczne. • Informacji technicznej dotycząca remontu ściany zewnętrznej odsłoniętej po rozbiórce budynku gospodarczego, będącego częścią zwartej zabudowy gospodarczej. • Informacji technicznej dotycząca remontu ściany zewnętrznej odsłoniętej po rozbiórce budynku gospodarczego. • Przedmiaru robót – branża budowlana. • Przedmiaru robót – branża instalacje elektryczne. • Przedmiaru robót – remontu części ściany zewnętrznej budynku gospodarczego. • Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana. • Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – branża instalacje elektryczne. • Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla planowanego remontu części ściany zewnętrznej budynku gospodarczego. • Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych remontu ściany zewnętrznej odsłoniętej po rozbiórce budynku gospodarczego. 2. LOKALIZACJA: Rolniczy Zakład Doświadczalny „SWOJEC”, ul. Wschodnia 68, Wrocław. Obręb Swojczyce, AM 14, dz. nr 2/1. 3 OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT: I. PRZEBUDOWA I REMONT KAPITALNY WIATY NR 2 1. Prace przygotowawcze. 2. Roboty rozbiórkowe konstrukcji stalowej. 3. Roboty konserwacyjne i antykorozyjne konstrukcji istniejących. 4. Wykonanie bloków fundamentowych. 5. Wykonanie konstrukcji stalowych 6. Dostawa i montaż bram garażowych. 7. Wykonanie posadzek przemysłowych. 8. Obróbki blacharskiej i orynnowanie. 9. Roboty drogowe. 10. Uzupełnienie i wykonanie tynków zewnętrznych. 11. Malowanie. 12. Prace porządkowe i agrotechniczne. II. WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I OŚWIETLENIA 1. Wykonanie WLZ. 2. Wykonanie instalacji elektrycznej wewnątrz wiaty. 3. Dostawa i montaż wolnostojącej szafki energetycznej. 4. Dostawa i montaż instalacji oświetleniowej wewnętrze i zewnętrznej. 5. Wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej. III. TERMOIZOLACJA ŚCIANY PO ROZBIÓRCE CZĘŚCI OBIEKTU S-6 1. Docieplenie ścian w części cokołowej. 2. Wykonanie dociepleń ścian metodą lekką-mokrą. III. ZAKOŃCZENIE ROBÓT 1. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Zgłoszenie zakończenia robót do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. Wymagania dla okresu gwarancji i rękojmi: • Na wszystkie wykonane elementy zawarte w przedmiocie umowy, gwarancja i rękojmi wynosi minimum – 36 miesięcy, (Na wszystkie wykonane prace ogólnobudowlane, wszystkie urządzenia, osprzęt, wyposażenie, wszystkie instalacje w tym:, elektryczne, oświetleniowe, (z urządzeniami, odbiornikami, osprzętem, źródłami światła). • Okres gwarancji i rękojmi liczony od daty odbioru końcowego bez wad. • W okresie gwarancji przegląd gwarancyjny z udziałem wykonawcy co 12 miesięcy. Prace budowlane prowadzone będą na terenie użytkowanym przez pracowników i studentów oraz w sąsiedztwie czynnych obiektów UPWr. Możliwa jest również kolizja z innymi pracami budowlanymi w promieniu 300 m. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Wykonawca oferujący dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzających tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
II.5) Główny kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111300-1 |
45223200-8 |
45262700-8 |
45443000-4 |
45310000-3 |
45453000-7 |
45311000-0 |
45421148-3 |
71330000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 10% wartości zamówienia - na wykonie robót budowlanych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, itp. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień na wyżej określony przedmiot zamówienia. Cena za wykonanie zamówienia lub kilku zamówień będzie ustalona w oparciu o cenę przedstawioną przez Wykonawcę w ofercie w tym tabeli zbiorczego zestawienia cen, które będą opracowane metodą kalkulacji szczegółowej. Zamówienia o których mowa w pkt 16 SIWZ zostaną nakreślone na podstawie odrębnej umowy której treść zostanie określona w toku negocjacji.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
5
lub
dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od daty przekazania placu budowy. Przekazanie placu budowy do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane wielobranżowe o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda, (tj. roboty konstrukcyjno-budowlane, instalacji elektrycznych) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Jeżeli załączony wykaz wykonanych robót będzie potwierdzać wartość tych robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP z dnia, w którym niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. A) osobami, które będą pełnić funkcję w zakresie pełnienia nadzoru nad prowadzonymi robotami: 1) kierownika budowy, posiadającego min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy obiektu kubaturowego, posiadaj
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca gazowego - Chojnów
Piec dwufunkcyjny nie zakańcza się na ciepłą wodę a centralne działa normalnie.
Zainteresowanych proszę o kontakt.