Przebudowa i remont istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Mikulice gmina...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i remont istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Mikulice gmina Gać
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGać
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Gać
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-06
  • Numer ogłoszenia599621-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599621-N-2018 z dnia 2018-08-06 r.

Gmina Gać: Przebudowa i remont istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Mikulice gmina Gać
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gać, krajowy numer identyfikacyjny 65090064800000, ul. Gać  275 , 37207   Gać, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 411 429, e-mail zszczepanski@vp.pl, faks 166 411 429.
Adres strony internetowej (URL): www.gac.pl
Adres profilu nabywcy: www.gac.biuletyn.net
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gac.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gac.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Urząd Gminy Gać, Gać 275; 37-207 Gać

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Mikulice gmina Gać
Numer referencyjny: RGO.271.12.2018.MB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Mikulice Gmina Gać: Lokalizacja Inwestycja zlokalizowana zostanie na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków na działce nr 240/77 w miejscowości Mikulice gm. Gać powiat przeworski. Działka położona w północno-wchodniej części miejscowości Mikulice. Od strony północnej graniczy bezpośrednio z potokiem Markówka, do które odprowadzane będą ścieki oczyszczone istniejącym wylotem. • Zagospodarowanie terenu Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Mikulice. Inwestycja polegać będzie na: - Budowie zblokowanej oczyszczalni ścieków – w skład obiektu wchodzić będą zbiornik retencyjny, dwa reaktory biologiczne, zbiornik tlenowej stabilizacji osadu, hala technologiczna oraz część socjalna, - Remoncie i adaptacji punktu ścieków dowożonych – remont istniejącego zbiornika ścieków dowożonych wraz z montażem kontenerowej stacji zlewnej, - Remoncie i adaptacji pompowni głównej – remont ogólnobudowlany wraz z wymianą urządzeń technologicznych, - Budowie stacji dezodoryzacji – montaż biofiltrów w formie kontenerowej zlokalizowanych na płycie fundamentowej, - Budowa drogi dojazdowej i placów, Całość inwestycji związana z budową zblokowanej oczyszczalni ścieków zlokalizowana zostanie na działce o numerze ewidencyjnym 240/77 obręb Mikulice. Teren działki nr ew. 240/77 stanowi własność Inwestora. Realizacja inwestycji przebiegać powinna w następującej kolejności: - Budowa zblokowanej oczyszczalni ścieków, - Remont i adaptacja pompowni głównej, - Budowa stacji dezodoryzacji, - Remont i adaptacja punktu ścieków dowożonych, - Budowa dojazdu do oczyszczalni i placów, • Istniejący stan zagospodarowania terenu Teren działki 240/77 zagospodarowany jest częściowo przez istniejące obiekty oczyszczalni ścieków wydzielony ogrodzeniem o wysokości 1,75 m z siatki stalowej ocynkowanej. Omawiany teren zajmuje powierzchnię 6700 m2 w granicach ogrodzenia i zagospodarowany jest poprzez obiekty: - Trójzbiornik oczyszczalni ścieków o powierzchni zabudowy 264,90m2zawierający trzy strefy: Zbiornik zewnętrzny trójzbiornika pełniący funkcję osadnika wstępnego, komory biologicznej, osadnika wtórnego wraz z częścią chemiczną. Pomieszczenie techniczne – w którym zlokalizowane jest urządzenie DRAIMAD do odwadniania osadu składające się z modułu dla trzech worków filtracyjnych do filtracji ciśnieniowej; dawkownik polielektrolitu; komora zasuw; pompa do osadu. Części techniczno-socjalnej zlokalizowanej nad zbiornikiem w skład której wchodzą: pomieszczenie socjalne dla pracowników; stacja dmuchaw, dawkownik koagulantu - Budynek magazynowy w którym znajduje się agregatownia, magazyn koagulantów, magazyn chemikaliów i workowanego odwodnionego osadu - Przepompownia ścieków surowych - Wiata - Budynek techniczny - Komora zlewna obiekt służący do przyjmowania ścieków dowożonych, - Poletko ociekowe piasku Poza wymienionymi powyżej obiektami na terenie inwestycji znajdują się nawierzchnia drogi dojazdowej, placu manewrowego, podejścia piesze o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej betonowej, instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i technologiczne oraz sieci elektroenergetyczne. Tereny zielone stanowi roślinność niską i średnią i wysoka. • Projektowane zagospodarowanie terenu Projektowane zagospodarowanie terenu w stosunku do istniejącego zmieni się o zlokalizowanie na nim nowoprojektowanych obiektów tj.: zblokowanej oczyszczalni ścieków w skład której wejdą: hala technologiczna wraz z wydzieloną częścią socjalną, zbiornik retencyjny, dwa reaktory biologiczne, zbiornik tlenowej stabilizacji osadu. Ponadto w celu zapewnienia poprawnego działania obiektu zostanie on wyposażony w dwa biofiltry oraz stację zlewną. Przeprowadzona również zostanie adaptacja pompowni głównej. Zblokowana oczyszczalnia ścieków (obiekty 1, 2, 3, 4, 5): a) Hala technologiczna z wydzieloną częścią socjalną (obiekt nr 1 i 2): Budynek dwukondygnacyjny w konstrukcji murowanej o wymiarach zewnętrznych przyziemia w rzucie 26,20x7,80 m (przyziemie) oraz 8,30x8,80 m (piętro) i wysokości całkowitej 9,00m. Dach jednospadowy w części parterowej oraz dwuspadowy na piętrze - spadek połaci 7%. Dach kryty płytami warstwowymi. Główny ustrój nośny hali stanowią ściany nośne o grubości 24 cm. Ściany wykonane z gazobetonu gr. 24 cm ocieplone styropianem gr.12 cm. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej z elementami konstrukcji stalowej i żelbetowymi. Część kondygnacyjna stanowiąca przyziemie stanowi część technologiczną obiektu, w której zlokalizowane zostaną urządzenia i instalacje technologiczne umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie obiektu. W części tej wydzielone zostały pomieszczenia: hala technologiczna, pomieszczenie dmuchaw, pomieszczenie reagentów chemicznych, pomieszczenie odwadniania osadu. Każde z pomieszczeń wyposażone zostanie w bramę o wymiarach 300x300 cm z drzwiami 90x210 cm Na drugiej kondygnacji zlokalizowana zostanie część socjalna. W części socjalnej zlokalizowane będą: pomieszczenie sterowni, pomieszczenie socjalne, szatnia czysta, szatnia brudna i sanitariaty. b) Zbiornik monolityczny czterokomorowy (obiekt nr 3,4,5) Zbiornik wykonany zostanie jako konstrukcja żelbetowa monolityczna o wymiarach zewnętrznych 26,20 x 8,56 m i głębokości całkowitej 8,5 m. W zbiorniku wydzielono komory technologiczne o następujących funkcjach i wymiarach: - Zbiornik retencyjny (3) – wymiary wewnętrzne w planie 4,0 x 8,0 m i głębokości całkowitej 8,5 m, - Reaktory biologiczne (4) – dwa reaktory o wymiarach wewnętrznych w planie 8,0 x 8,0 m i głębokości całkowitej 8,5 m każdy, - Zbiornik tlenowej stabilizacji osadu (5) - wymiary wewnętrzne w planie 4,0 x 8,0 m i głębokości całkowitej 8,5 m, Na zbiorniku przez całą jego długość zaprojektowano obsługowy pomost stalowy szerokości 1,0 m. Balustrady zabezpieczające wzdłuż obwodu pomostu o wysokości 1,10 m z rur stalowych. Stacja zlewna (obiekt nr 6): Jest to gotowy element technologiczny w formie kontenera wykonanego ze stali nierdzewnej osadzona na fundamencie żelbetowym. Kontener o wymiarach zewnętrznych 2,4 x 3,6 m iwysokości 2,4 m. Biofiltry (obiekt nr 7): Dwa biofiltry w formie kontenera wykonanego ze stali nierdzewnej osadzonej na płycie żelbetowej.Każdy z kontenerów o wymiarach zewnętrznych całkowitych 8,0x3,0m i wysokości 2,4 m. Infrastruktura techniczna: a) Wodociąg Dla potrzeb projektowanego obiektu zostanie wykonane przyłącze wodociągowe PE 100 SDR 17 DN 50. Przyłącze wody zaprojektowano jako wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej DN90. Na terenie działki w bezpośrednim sąsiedztwie oczyszczalni projektuje się usytuowanie hydrantu naziemnego przeciwpożarowego. b) Kanalizacyjna technologiczna Doprowadzenie ścieków do pompowni głównej z rur PVC o średnicy DN250 o przebiegu zgodnym z częścią rysunkową niniejszego opracowania. Odprowadzenie ścieków z hali technologicznej zaprojektowano z rur PVC o średnicy DN200, natomiast z reaktora z rur PVC DN 160. Rurociąg tłoczny wykonano z rur polietylenowych DN 125. Odprowadzanie ścieków oczyszczonych z hali technologicznej do potoku Markówka zaprojektowano z rur polietylenowych DN 150. Utwardzenie terenu kostką brukową Dla potrzeb obsługi obiektu budynku technologicznego wraz z wydzieloną częścią sanitarną, zbiornika tlenowej stabilizacji osadu, reaktorów biologicznych, zbiornika retencyjnego oraz stacji zlewnej, teren utwardzono kostką brukową na podsypce cementowo piaskowej i kruszywie z wykończeniem jako krawężnik betonowy. Zieleń: Projektuje się odbudowę zniszczonych terenów zielonych (trawników) poprzez niwelację terenu wokół inwestycji oraz zasianie na tym obszarze gatunków traw odpornych na usychanie. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu zestawiono w poniższej tabeli: Lp. Rodzaj powierzchni Powierzchnia [ m2] Powierzchnia [%] 1 Powierzchnia terenu 6700 m2 100% 2 Obiekty istniejące 319,51m2 4,77% 3 Obiekty projektowane 500,26m2 7,47% 4 Chodniki i place manewrowe istniejące 399,43m2 5,96% 5 Chodniki i place manewrowe projektowane 622,32m2 9,29% 6 Tereny zielone - trawniki 4858,48 m2 72,51% Wykonanie dojazdu do oczyszczalni ścieków Przewidziane jest wykonanie dojazdu o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 4,00 m i długości 110,00 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45262300-4
45262311-4
45262350-9
45262310-7
45223100-7
45261000-4
45262520-2
45252000-8
45330000-9
45331000-6
45310000-3
45410000-4
45430000-0
45430000-0
45400000-1
45421146-9
45233140-2
45233220-7
45233120-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w danym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w danym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – roboty budowlane polegające na wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej której przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Warunek zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami: - co najmniej jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub posiadającą inne tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień – pełniącego funkcję kierownika budowy, - co najmniej jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych lub posiadającą inne tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień, - co najmniej jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych lub posiadającą inne tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę dwóch funkcji pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, wymagane jest potwierdzenie wykonania roboty budowlanej polegające na wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej której przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto. b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowalnymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wnioskodawcy przez osoby do tego upełnomocnione, Określenie podwykonawstwa, Dowód wniesienia wadium, Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – załącznik Nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łańcucie Oddział w Gaci Nr 41 9177 1018 2003 2000 0619 0004 W tytule przelewu – „przetarg oczyszczalnia” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie a) zmiany terminu wykonania prac w przypadku: • zatrzymania robót przez urzędy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, • wystąpienia siły wyższej jak również wyjątkowo niepomyślnych warunków pogodowych i temperatur otoczenia nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót, • wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń, • przedłużające się postępowanie przetargowe, spowodowane m. in. Wniesieniem odwołania, przedłużeniem terminu związania ofertą, • opóźnienie Zamawiającego w przekazaniu placu budowy; • opóźnienia Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, • zawieszenie lub przerwanie robót przez Zamawiającego; • wstrzymanie robót przez właściwy organ z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca; • wystąpienie innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca; Zamawiający może dokonać zmian w umowie polegających na wydłużeniu okresu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia nie będzie mieć żadnego wpływu na wielkość wynagrodzenia, dokonywana jest na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i skutkuje podpisaniem aneksu do umowy zawierającego wskazaną zmianę. b) Inne dopuszczalne zmiany: • zmiana, rezygnacja lub włączenie do realizacji zadania podwykonawców, • w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT obowiązującej Wykonawcę i związanej bezpośrednio z przedmiotem zamówienia, • zmiany osób biorących udział w wykonaniu niniejszego zamówienia (a imiennie wskazanych w umowie), która może nastąpić za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego, wskazujący powody i konieczność dokonania takiej zmiany, a przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na to stanowisko musi spełniać odpowiednio warunki udziału w niniejszym postępowaniu, • zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową (dotyczy to kontraktów obmiarowych, przewidujących wynagrodzenie kosztorysowe). • Zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego. 3. Inne zmiany jakie dopuszcza ustawodawca w zakresie zawartej umowy zostały określone w art. 144 ustawy Pzp i dotyczy to następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:  zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,  zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,  wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:  konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,  wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca,  na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1,  w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,  w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e; e) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4. Aneks do umowy o przedmiotowe zamówienie wymagać będzie dla swojej ważności, zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI