III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. brutto, jeżeli Wykonawca składa ofertę na jedno z ośmiu zadań, lub na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł. brutto, jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) zdolność techniczna Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: Dot. zadania nr 1: co najmniej jedną robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto. Dot. zadania nr 2: co najmniej jedną robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. brutto. Dot. zadania nr 3: co najmniej jedną robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia dla zadania nr 3, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. brutto. Dot. zadania nr 4: co najmniej jedną robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia dla zadania nr 4, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto. Dot. zadania nr 5: co najmniej jedną robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia dla zadania nr 5, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. brutto. Dot. zadania nr 6: co najmniej jedną robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia dla zadania nr 6, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. brutto. Dot. zadania nr 7: co najmniej jedną robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia dla zadania nr 7, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto. Dot. zadania nr 8: co najmniej jedną robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia dla zadania nr 8, o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł. brutto. Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka zadań jednocześnie, winien wykazać, że posiada doświadczenie niezbędne do realizacji każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi powyżej dla każdej części zamówienia. b) Zdolność zawodowa: Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Kierownik Budowy (Przedstawiciel Wykonawcy) posiadający: • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, • co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik Budowy. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), a także ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, 4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy wykonawcy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2) Kosztorysy ofertowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 8 (załączniki nr 1÷8 do formularza ofertowego) – wypełnione i podpisane przez wykonawcę. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 8 w wysokości: 1. dla zadania nr 1 w wysokości: 3.500,00 zł., słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100. 2. dla zadania nr 2 w wysokości: 9.000,00 zł., słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100. 3. dla zadania nr 3 w wysokości: 4.000,00 zł., słownie: cztery tysiące złotych 00/100. 4. dla zadania nr 4 w wysokości: 2.000,00 zł., słownie: dwa tysiące złotych 00/100. 5. dla zadania nr 5 w wysokości: 4.500,00 zł., słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100. 6. dla zadania nr 6 w wysokości: 5.000,00 zł., słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 7. dla zadania nr 7 w wysokości: 9.500,00 zł., słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100. 8. dla zadania nr 8 w wysokości: 2.500,00 zł., słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100. Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może być dokonana w następujących przypadkach: • zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających należyte wykonanie zadania w terminie. • zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT (w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT wartość umowy wzrośnie lub zmaleje o różnicę takiej zmiany). • zmiana kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy w tym kierownika budowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-04-12, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2018-05-11 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi nr 4702W Wiskitki – Łubno – Franciszków na dł. 990 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Przebudowa drogi nr 4702W Wiskitki – Łubno – Franciszków na dł. 990 mb. Szczegółowy zakres robót zawiera: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie równinnym 990,00 mb = 0,990 km - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych (990,00x3,70) + 40 m2 = 3703,00 m2 - Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 3703 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) w ilości 150 kg/m2 dla kat. ruchu KR-2 z transportem na średnią odl. 25 km – 555,45 Mg. - Naprawy dróg gruntowych – wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 8,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie 990,00mb x 0,75m x 2 x 0,08 m grub. = 118,80 m3. Wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonawstwa robót zgodne z: - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-05.03.05b – Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg PN-EN; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-06.03.02 – Naprawa poboczy gruntowych; - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi nr 4703W Miedniewice – Franciszków w m. Hipolitów na dł. 800 mb i w m. Antoniew na dł. 800 mb. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi nr 4703W Miedniewice – Franciszków w m. Hipolitów na dł. 800 mb i w m. Antoniew na dł. 800 mb. Szczegółowy zakres robót zawiera: m. Hipolitów: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym 800,00 mb = 0,800 km - Wykonanie koryta mechanicznie wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża mechanicznie w gr. kat. I-IV o gł. do 10 cm 800,00 x 5,30 = 4240,00 m2 - Wywóz nadmiaru gruntu na odkład do 10 km i na odkład na pobocze (800,00 m x 5,30 x 0,10) do 10 km - (800,00 m x 2 x 0,75 x 0,15 pobocza) = 244 m3 - Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 4240 m2 - Wykonanie górnej warstwy z destruktu bitumicznego, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 4240 m2 - Profilowanie poboczy wraz z zagęszczeniem (urobek z korytowania) 800,00x0,75x2=1200m2. m. Antoniew: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym 800,00 mb = 0,800 km - Wykonanie koryta mechanicznie wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża mechanicznie w gr. kat. I-IV o gł. do 10 cm (800,00 x 5,30 = 4240,00 m2 - Wywóz nadmiaru gruntu na odkład do 10 km i na odkład na pobocze (800,00 m x 5,30 x 0,10) do 10 km - (800,00 m x 2 x 0,75 x 0,15 pobocza) = 244 m3 - Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 4240 m2 - Wykonanie górnej warstwy z destruktu bitumicznego, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 4240 m2 - Profilowanie poboczy wraz z zagęszczeniem (urobek z korytowania) 800,00x0,75x2=1200m2. Wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonawstwa robót zgodne z n/w specyfikacjami technicznymi: - D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne; - D-01.01.01 – Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; - D-04.01.01 – Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; - D-04.04.00 – Podbudowa z kruszyw. Wymagania ogólne; - D-04.04.02 – Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; - D-05.03.26 – Podbudowa z destruktu bitumicznego; - D-06.03.02 – Naprawa poboczy gruntowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi nr 4713W Żyrardów od drogi nr 50 – Korytów – Radziejowice do drogi nr 579 na dł. 760 mb. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi nr 4713W Żyrardów od drogi nr 50 – Korytów – Radziejowice do drogi nr 579 na dł. 760 mb. Szczegółowy zakres robót zawiera: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie równinnym 760,00 mb = 0,760 km - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych 760,00x5,60 = 4256,00 m2 - Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 4256 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczo -wzmacniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) w ilości 150 kg/m2 dla kat. ruchu KR-3 z transportem na średnią odl. 25 km – 638,40 Mg. - Naprawy dróg gruntowych – wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 8,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie 760,00mb x 0,75m x 2 x 0,08 m grub. = 91,20 m3. Wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonawstwa robót zgodne z: - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-05.03.05b – Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg PN-EN; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-06.03.02 – Naprawa poboczy gruntowych; - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi nr 4715W Olszówka ¬– Mszczonów na dł. 390 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi nr 4715W Olszówka ¬– Mszczonów na dł. 390 mb Szczegółowy zakres robót zawiera: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie równinnym 390,00 mb = 0,390 km - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych (390,00x5,20) + 40 m2 (skrzyżowanie) = 2068,00 m2 - Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 2068 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) w ilości 150 kg/m2 dla kat. ruchu KR-2 z transportem na średnią odl. 25 km – 310,20 Mg. - Naprawy dróg gruntowych – wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 10,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie 390,00mb x 0,75m x 2 x 0,10 m grub. = 58,5 m3. Wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonawstwa robót zgodne z: - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-05.03.05b – Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg PN-EN; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-06.03.02 – Naprawa poboczy gruntowych; - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi nr 4721W (Raducz – Jeruzal) gr. woj. – Wola Polska na dł. 990 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi nr 4721W (Raducz – Jeruzal) gr. woj. – Wola Polska na dł. 990 mb Szczegółowy zakres robót zawiera: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie równinnym 990,00 mb = 0,990 km - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych (990,00x4,80) + 40 m2 (skrzyżowanie) = 4792,00 m2 - Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 4792 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) w ilości 150 kg/m2 dla kat. ruchu KR-2 z transportem na średnią odl. 25 km – 718,80 Mg. - Naprawy dróg gruntowych – wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 8,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie 990,00mb x 0,75m x 2 x 0,08 m grub. = 118,80 m3. Wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonawstwa robót zgodne z: - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-05.03.05b – Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg PN-EN; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-06.03.02 – Naprawa poboczy gruntowych; - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi nr 4726W Mszczonów – Strzyże – Bobrowce – granica powiatu na dł. 990 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi nr 4726W Mszczonów – Strzyże – Bobrowce – granica powiatu na dł. 990 mb Szczegółowy zakres robót zawiera: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie równinnym 990,00 mb = 0,990 km - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych 990,00x5,40 = 5346,00 m2 - Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 5346 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) w ilości 150 kg/m2 dla kat. ruchu KR-2 z transportem na średnią odl. 25 km – 801,90 Mg. - Naprawy dróg gruntowych – wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 8,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie 990,00mb x 0,75m x 2 x 0,08 m grub. = 118,80 m3. Wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonawstwa robót zgodne z: - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-05.03.05b – Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg PN-EN; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-06.03.02 – Naprawa poboczy gruntowych; - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Remont nawierzchni bitumicznych (PRZEŁOMY) na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Remont nawierzchni bitumicznych (PRZEŁOMY) na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego. Zamówienie obejmuje następujące drogi powiatowe: 1/ nr 4729W Wiskitki – Działki – Żyrardów 2/ nr 1517W Baranów – Stare Kozłowice 3/ nr 4717W Waleriany (od drogi nr 719) – Olszówka 4/ nr 4702W Wiskitki – Łubno – Franciszków Szczegółowy zakres robót zawiera: Droga powiatowa nr 4729W Wiskitki – Działki – Żyrardów: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie równinnym 900,00 mb = 0,900 km - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych (270,00x4,5)+(130,00x4,0)+(170,00x4,0)+(330,00x4,0) = 3735,00 m2 - Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 3735 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) w ilości 150 kg/m2 dla kat. ruchu KR-2 z transportem na średnią odl. 25 km – 560,25 Mg. - Naprawy dróg gruntowych – wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 8,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie 900,00mb x 0,75m x 2 x 0,08 m grub. = 108,00 m3. Droga powiatowa nr 1517W Baranów – Stare Kozłowice: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie równinnym 600,00 mb = 0,600 km - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych 600,00x5,0 = 3000,00 m2 - Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 3000 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) w ilości 150 kg/m2 dla kat. ruchu KR-2 z transportem na średnią odl. 25 km – 450,00 Mg. - Naprawy dróg gruntowych – wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 8,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie 600,00mb x 0,75m x 2 x 0,08 m grub. = 72,00 m3. Droga powiatowa nr 4717W Waleriany (od drogi nr 719) – Olszówka: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie równinnym 470,00 mb = 0,470 km - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych 470,00x4,0 = 1880,00 m2 - Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 1880 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) w ilości 150 kg/m2 dla kat. ruchu KR-2 z transportem na średnią odl. 25 km – 282,00 Mg. - Naprawy dróg gruntowych – wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 10,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie 470,00mb x 0,75m x 2 x 0,10 m grub. = 70,50 m3. Droga powiatowa nr 4702W Wiskitki – Łubno – Franciszków: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie równinnym 350,00 mb = 0,350 km - Wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5, grubość warstwy do 10 cm [(100,00x4,20)+(250,00x4,20)]x0,10 = 147,00 m3 - Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych (100,00x4,20)+(250,00x4,20) = 1470 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) w ilości 150 kg/m2 dla kat. ruchu KR-2 z transportem na średnią odl. 25 km – 210,00 Mg. - Naprawy dróg gruntowych – wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 20,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie 350,00mb x 0,75m x 2 x 0,20 m grub. = 105,00 m3. Wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonawstwa robót zgodne z: - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-05.03.05b – Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg PN-EN; - Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-06.03.02 – Naprawa poboczy gruntowych; - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową przy użyciu remontera na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego. Ilość materiałów do wbudowania – 350 Mg. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową przy użyciu remontera na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego. Ilość materiałów do wbudowania – 350 Mg. Szczegółowy zakres robót zawiera: - Oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota); - Spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca; - Wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową; - Wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej; - Zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm; - Zamiatanie – usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku. Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga użycia grysów bazaltowych płukanych o frakcji np. 2/5, 5/8, 8/11 mm i kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej rodzaju C 69 B3 PU. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +15°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +10°C. Remont nawierzchni rozliczany będzie wg faktycznie wbudowanych ilości materiałów (grysy + emulsja). Na bieżąco zakres robót będzie wskazany i odbierany przez przedstawicieli zamawiającego. Każdorazowo wykonawca zobowiązany będzie do wskazania przedstawicielowi zamawiającego miejsca robót i uzyskania pozwolenia na przystąpienie do robót w zależności od warunków atmosferycznych oraz będzie zobowiązany do powiadomienia o zakończeniu robót w danym dniu celem sprawdzenia ilości wyrobionego materiału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: