"PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY LUTUTÓW - 2019"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY LUTUTÓW - 2019"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLututów
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lututów
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-19
  • Numer ogłoszenia598913-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598913-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.

Gmina Lututów: "PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY LUTUTÓW - 2019"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
"PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY LUTUTÓW - 2019"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lututów, krajowy numer identyfikacyjny 73093434683000, ul. ul. Klonowska  8 , 98-360  Lututów, woj. łodzkie, państwo Polska, tel. 438 714 880, e-mail lesiewiczugl@op.pl, faks 438 714 052.
Adres strony internetowej (URL): bip.lututowgmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne bip.lututowgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
bip.lututowgmina.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.lututowgmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
LISTOWNIE, BĄDŹ OSOBIŚCIE NA ADRES SIEDZIBY URZĘDU GMINY W LUTUTOWIE, UL. KLONOWSKA 8, 98-360 LUTUTÓW
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY LUTUTÓW - 2019"
Numer referencyjny: IPB.7013.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: DOBROSŁAW: Przedmiotem wykonania zamówienia jest przebudowa drogi gminnej we wsi Dobrosław na działce 266 dł. 1000m. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada jedno załamanie w planie wyokrąglone łukiem kołowym z wszystkimi wymaganymi elementami obliczonymi na podstawie tablic do tyczenia łuków M. Lipińskiego i jedno załamanie nie wymagające wyokrąglenia łukiem kołowym. Istniejąca draga jest usytuowana na gruncie G1. Dla przebudowywanego odcinka projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 4,0m o przechyłce poprzecznej 2 %. W km 0+549 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu 600 m i przechyłce daszkowej 2%. Projektuje się od km 0+010 do km 1+000 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 średniej grubości 10cm w ilości 396 m3 zagęszczoną do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000 do km 0+010 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni drogi powiatowej, wykonać koryto, a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15 cm i podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0.31,5gr. 8 cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 49 m2. Pobocza szer. 1,5 m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,75m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63gr. 15 cm w ilości 1500,0 m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i na szer. 0,75 m uformować z gruntu dowiezionego z ukopu w ilości 150,0 m3 i zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na całej długości przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 4,0 m jako warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4 cm o powierzchni 4009 m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowych. HUTA-KOZUB I ETAP: Przedmiotem wykonania zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Huta-Kozub w m. Huta na działce 160 dł. 1000m. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada dwa załamania w planie wyokrąglone łukiem kołowym z wszystkimi wymaganymi elementami obliczonymi na podstawie tablic do liczenia łuków M . Lipińskiego i jedno załamanie nie wymagające wyokrąglenia łukiem kołowym. Istniejąca droga jest usytuowana na gruncie G1. Dla przebudowywanego odcinka od km 0+000d o km 1+000 projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 4,0m o przechyłce poprzecznej 2 % . W km 0+617 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu 40m i przechyłce jednostronnej 6% i w km 0+717 łuk kołowy o promieniu 120m i przechyłce jednostronnej 2%. Projektuje się od km 0+010 do km 1+000 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0.31,5 średniej grubości 10cm w-ilości 400,0 m3 zagęszczonego do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000d o km 0+010 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni drogi powiatowej, wykonać koryto, a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10 cm, podbudowę dolną z mieszani kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cm i podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 8 cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 49 m2. Pobocza szer. 1,5 m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,50 m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63gr. 15 cm w ilości 1000,0 m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i na szer. 1,0 m uformować z gruntu dowiezionego z ukopu w ilości 194,12m3 i uzyskanego z wykopu na ciągu drogi w ilości 5,88 m3 zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN1 32B5 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości ).Na całej długości przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 4,0 m jako warstwę ścieralną mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4 cm o powierzchni 4009 m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowym. HUTA II ETAP: Przedmiotem wykonania zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Huta na działkach 160 i 165 dł. 563m.Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada jedno załamanie w planie wyokrąglone łukiem kołowym z wszystkimi wymaganymi elementami obliczonymi na podstawie tablic do tyczenia łuków M. Lipińskiego i dwa załamania nie wymagające wyokrąglenia łukiem kołowym. Dla przebudowywanego odcinka projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 3,5m o przechyłce poprzecznej 2%. W km 0+272 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu 13m i przechyłce jednostronnej 7%. Projektuje się od km 0+010 do 0+553 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 średniej grubości 7 cm w ilości 137,94 m3 zagęszczona do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+553 do km 0+563 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni istniejącej drogi, wykonać koryto a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cm i podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 8cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 70m2. Pobocza szer. 0,75m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,50m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15 cm w ilości 563,0m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i na szer. 0,25m uformować z gruntu dowiezionego z ukopu w ilości 22,56m3 i uzyskanego z wykopu na ciągu drogi w ilości 8,40m3 zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Na łuku należy uformować przechyłkę jednostronną wielkości 7% z optymalnej mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 zagęszczonego do wskaźnika 1,0. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego, podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na całej długości przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 3,5m jako warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4cm o powierzchni 1970,5m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowych. KOZUB: Przedmiotem wykonania zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozub na działce 68/1 dł. 1000m. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada jedno załamanie w planie wyokrąglone łukiem kołowym z wszystkimi wymaganymi elementami obliczonymi na podstawie tablic do tyczenia łuków M. Lipińskiego. Dla przebudowywanego odcinka projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 3,5m o przechyłce poprzecznej 2%. W km 0+030 zaprojektowano łuk kołowy o promieniu 43m i przechyłce jednostronnej 7%. Projektuje się od km 0+010 do km 0+990 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 średniej grubości 7cm w ilości 240,1m3 zagęszczoną do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+990 do km1+000 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni istniejącej drogi, wykonać koryto, a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cm i podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 8cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 70m2. Pobocza szer. 0,75m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,50m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-663 gr. 15cm w ilości 1000,0m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i na szer. 0,25m uformować z gruntu dowiezionego z ukopu w ilości 46,6m3 i uzyskanego z wykopu na ciągu drogi w ilości 8,40m3 zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Na łuku należy uformować przechyłkę jednostronną wielkości 7% z optymalnej mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 zagęszczonej do wskaźnika 1,0. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego, podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na całej długości przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 3,5m jako warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4cm o powierzchni 3500,0m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowych. DĘBINA-LUTUTÓW: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont-przebudowa drogi gminnej Dębina-Lututów na działkach 37, 221/1 i 221/3 o długości 900m. Projektowany odcinek rozpoczyna się w km 0+000 na krawędzi jezdni bitumicznej wcześniej wykonanego odcinka drogi gminnej na tym samym ciągu jako zjazdu z drogi krajowej, a kończy się w km 0+900. Cały odcinek projektowanej przebudowy przebiega w terenie równinnym. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Projektowany odcinek posiada siedem załamań w planie nie wymagających wyokrąglenia łukiem kołowym. Dla przebudowywanego odcinka od km 0+000 do 0+900 projektuje się przekrój jezdni daszkowy szer. 3,0m o przechyłce poprzecznej 2%. Projektuje się od km 0+010 do km 0+890 wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 średniej grubości 7cm w ilości 184,8m3 zagęszczoną do wskaźnika 1,0. Na odcinku od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+890 do km 0+900 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego w celu nawiązania wysokościowego do nawierzchni istniejącej drogi, wykonać koryto, a w nim warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cm i podbudowę górną z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 8cm zagęszczone do wskaźnika 1,0 w ilości 60m2. Pobocza szer. 0,75m o przechyłce poprzecznej 8% należy utwardzić na szer. 0,50 m od strony jezdni optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15cm w ilości 900,0m2 zagęszczoną do wskaźnika 1,0 i szer. 0,25m uformować z gruntu dowiezio0nego z ukopu w ilości 42,3m3 i uzyskanego z wykopu na ciągu drogi w ilości 7,20m3 zagęszczonego do wskaźnika 0,98. Kruszywo użyte do wyrównania profilu poprzecznego, podbudowy i utwardzenia poboczy winno spełniać wymagania kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości ). Na całej przebudowywanej drogi projektuje się nawierzchnię szer. 3,0m jako warstwę ścieralną z mieszanki mineralno- asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 grubości 4cm o powierzchni 2700,0m2. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowych. KNAPY: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej we wsi Knapy na działce nr 30 o długości 600m. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanką kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5- warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 580,0m. Od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+590 do km 0+600 tj. długości 10,0m i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z wyokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 84,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 ( skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 600,0m o powierzchni 1800,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 600,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 600,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta r. 11cm w ilości 33,0m3. BRZOZOWIEC: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej we wsi Brzozowiec. Wykonanie robót polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanka kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 – warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 580,0m. od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+590 do km 0+600 tj. na długości 10,0 i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z zaokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 60,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 (skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 600,0m o powierzchni 1800,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 600,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 600,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta gr. 11cm w ilości 33,0m3. OSTRYCHARZE: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej we wsi Ostrycharze. Projektowany odcinek rozpoczyna się na krawędzi jezdni bitumicznej wcześniej wykonanego odcinka drogi we wsi Augustynów. Wykonanie robót polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanka kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 – warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 980,0m. od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+990 do km 1+000 tj. na długości 10,0 i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z zaokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 84,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 (skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 1000,0m o powierzchni 3000,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 1000,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 1000,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta gr. 11cm w ilości 55,0m3. LUTUTÓW, UL. ZIELONA: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej położonej w Lututowie – ul. Zielona. Wykonanie robót polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanka kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 – warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 180,0m. od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+190 do km 0+200 tj. na długości 10,0 i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z zaokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 84,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 (skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 200,0m o powierzchni 600,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 200,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 200,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta gr. 11cm w ilości 11,0m3. ŁĘKI MAŁE – DOBROSŁAW: Przedmiotem wykonania zamówienia jest remont drogi gminnej Łęki Małe-Dobrosław. Wykonanie robót polegać będzie na robotach związanych z wyrównaniem poprzecznym i podłużnym oraz wzmocnieniem istniejącej nawierzchni optymalną mieszanka kruszywa łamanego i wykonaniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej. Pobocza zostaną w części utwardzone kruszywem i uformowane z gruntu dowiezionego z ukopu. Remont drogi polega na wyrównaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem dwustronnego spadku 2% optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 – warstwą ścieralną grubości 7cm i szerokości 3,0m na długości 780,0m. Od km 0+000 do km 0+010 i od km 0+790 do km 0+800 tj. na długości 10,0 i szer. 3,0m należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego wraz z zaokrągleniem skrzyżowania o powierzchni 84,0m2 w celu nawiązania wysokościowego z istniejącą nawierzchnią drogi, wykonać koryto, warstwę odcinającą z piasku gr. 10cm, podbudowę dolną gr. 15cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 i górną gr. 8cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. Należy stosować optymalne kruszywo kategorii Gv w tabeli 6 normy PN-EN 13285 (skała magmowa o dużej wytrzymałości). Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa gr. 4cm jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 3,0m na długości 800,0m o powierzchni 2400,0m2 po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Na długości 800,0m należy utwardzić obustronnie pobocze szer. 0,50m optymalną mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0-63 w ilości 800,0m2 gr. 15cm. Na pozostałej szerokości pobocza 0,25m należy uformować nasyp z gruntu dowiezionego z ukopu i z koryta gr. 11cm w ilości 44,0m3.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności w tym -Kierownik budowy: wykształcenie: techniczne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogownictwo z godnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien przedłożyć: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakim dysponuje wykonawca lub podmiot użyczający - niezbędne minimum to: samochód ciężarowy do przewozu masy, rozkładarka do asfaltu i walec samobieżny oraz inne urządzenia potrzebne do wykonania zadania, 2. Oświadczenie, informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym - Kierownik budowy: wykształcenie techniczne, kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogownictwo zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy 3. Projekt umowy 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 7. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca 10. Oświadczenie wykonawcy z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 11. Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w kwocie 25000,00zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI