Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Pawłosiów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłosiów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłosiów 88
1.5.2.) Miejscowość: Pawłosiów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminapawlosiow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Pawłosiów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2f96616-b872-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001142/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 111603R Jarosław (rondo) Tywonia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://epuap.gov.plhttps://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Regulaminie ePUAP.2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 mb.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY PAWŁOSIÓW ;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gminapawlosiow.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 111603R Jarosław ( rondo ) – Tywonia na odcinku od km 0+000,00 do km 1+360,00 Przebudowa drogi gminnej na odcinku 1,36 km, wykonanie stabilizacji zx wykorzystaniem istniejących warst konstrukcyjnych, wykonanie kanału fi 400 mm, ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej, wykonanie nowej nawierzchni z masy mineralno bitumicznej ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Gwarancja – waga kryterium 40%.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1. Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Gwarancja – waga 40%Kryterium „okres gwarancji” (G) – waga 40 pkt,W kryterium nr 2 „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 84 m-cy i nie może być krótszy niż 60 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 60 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy. Za wydłużenie okresu gwarancji na okres:- 66 miesięcy – 10 pkt- 72 miesiące – 20 pkt- 78 miesięcy – 30 pkt - 84 miesiące – 40 pktZaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy p.z.p.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 84 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Gwarancja – waga kryterium 40%.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1. Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Gwarancja – waga 40%Kryterium „okres gwarancji” (G) – waga 40 pkt,W kryterium nr 2 „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 84 m-cy i nie może być krótszy niż 60 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 60 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy. Za wydłużenie okresu gwarancji na okres:- 66 miesięcy – 10 pkt- 72 miesiące – 20 pkt- 78 miesięcy – 30 pkt - 84 miesiące – 40 pktZaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy p.z.p.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 84 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2 Remont dróg gminnych w miejscowości Pawłosiów. Remont obejmuje wykonanie stabilizacji z wykorzytaniem istniejącej warstwy konstrukcyjnej, wykonanie elementów odwodnienia, ułożenie nowej nawierzchni z mas mineralno bitumicznych. ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Gwarancja – waga kryterium 40%.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1. Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Gwarancja – waga 40%Kryterium „okres gwarancji” (G) – waga 40 pkt,W kryterium nr 2 „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 84 m-cy i nie może być krótszy niż 60 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 60 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy. Za wydłużenie okresu gwarancji na okres:- 66 miesięcy – 10 pkt- 72 miesiące – 20 pkt- 78 miesięcy – 30 pkt - 84 miesiące – 40 pktZaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy p.z.p.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 84 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Gwarancja – waga kryterium 40%.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1. Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Gwarancja – waga 40%Kryterium „okres gwarancji” (G) – waga 40 pkt,W kryterium nr 2 „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 84 m-cy i nie może być krótszy niż 60 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 60 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy. Za wydłużenie okresu gwarancji na okres:- 66 miesięcy – 10 pkt- 72 miesiące – 20 pkt- 78 miesięcy – 30 pkt - 84 miesiące – 40 pktZaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy p.z.p.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 84 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej na dz. ew. nr 233/1 w Tywoni. Remont obejmuje wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym i ułożenie nowej nawierzchni z mas mineralno bitumicznych, wykonanie profilowania skarp i dna rowów.;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Gwarancja – waga kryterium 40%.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1. Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Gwarancja – waga 40%Kryterium „okres gwarancji” (G) – waga 40 pkt,W kryterium nr 2 „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 84 m-cy i nie może być krótszy niż 60 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 60 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy. Za wydłużenie okresu gwarancji na okres:- 66 miesięcy – 10 pkt- 72 miesiące – 20 pkt- 78 miesięcy – 30 pkt - 84 miesiące – 40 pktZaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy p.z.p.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 84 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Gwarancja – waga kryterium 40%.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1. Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Gwarancja – waga 40%Kryterium „okres gwarancji” (G) – waga 40 pkt,W kryterium nr 2 „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 84 m-cy i nie może być krótszy niż 60 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 60 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy. Za wydłużenie okresu gwarancji na okres:- 66 miesięcy – 10 pkt- 72 miesiące – 20 pkt- 78 miesięcy – 30 pkt - 84 miesiące – 40 pktZaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy p.z.p.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 84 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej nr 111603R droga na „Pruchnik” w Tywoni. Remont obejmuje wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym i ułożenie nowej nawierzchni z mas mineralno bitumicznych, wykonanie profilowania skarp i dna rowów wykonanie elementów odwodnienia drogi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Gwarancja – waga kryterium 40%.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1. Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Gwarancja – waga 40%Kryterium „okres gwarancji” (G) – waga 40 pkt,W kryterium nr 2 „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 84 m-cy i nie może być krótszy niż 60 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 60 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy. Za wydłużenie okresu gwarancji na okres:- 66 miesięcy – 10 pkt- 72 miesiące – 20 pkt- 78 miesięcy – 30 pkt - 84 miesiące – 40 pktZaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy p.z.p.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 84 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Gwarancja – waga kryterium 40%.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1. Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Gwarancja – waga 40%Kryterium „okres gwarancji” (G) – waga 40 pkt,W kryterium nr 2 „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 84 m-cy i nie może być krótszy niż 60 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 60 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy. Za wydłużenie okresu gwarancji na okres:- 66 miesięcy – 10 pkt- 72 miesiące – 20 pkt- 78 miesięcy – 30 pkt - 84 miesiące – 40 pktZaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy p.z.p.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 84 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej :W odniesieniu do części nr 1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że spełni łącznie 3 warunki1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie polegające na budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie dróg o wartości 2.000.000 zł brutto. ;2) dysponuje osobą mogącą sprawować funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.3) posiada wdrożony system zarządzania jakością.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy