Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Kościerzyna

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Kościerzyna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościerzyna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Komunalny Gminy Kościerzyna
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-21
  • Numer ogłoszenia532855-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532855-N-2020 z dnia 2020-04-21 r.

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna: Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Kościerzyna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny 19059790900000, ul. Stare Nadleśnictwo  5 , 83-400  Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 866 342, e-mail zkgk@koscierzyna.pl, faks 586 866 960.
Adres strony internetowej (URL): https://koscierzyna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-zakladu-komunalnego/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://koscierzyna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-zakladu-komunalnego/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Kościerzyna
Numer referencyjny: ZP.271.03.2020.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Skorzewo – ul Leśna.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Skorzewo obejmująca wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Długość przewidzianej do przebudowy drogi wynosi 233,22 m. Droga składa się z dwóch odcinków. Droga na początku odcinka krzyżuje się z drogą gminną ul. Kościelna. Droga w planie posiada odcinki proste, załamania trasy. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, występują koleiny spowodowane jej eksploatacją. Szerokość drogi wynosi ok. 4,5 - 5,0 m. W przekroju drogi brak jest właściwych spadków poprzecznych. Droga stanowi dojazd do położonych przy niej nieruchomości. Droga na odcinku objętym projektem posiada nawierzchnię gruntową i częściowo utwardzoną kruszywem. Krzyżująca się z nią droga posiada nawierzchnię bitumiczną. W stanie istniejącym wody opadowe z całej powierzchni drogi odprowadzane są powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym. Projektowane zagospodarowanie terenu Założenia projektowe - długość drogi – 233,22 m ODCINEK 1 – 119,91 m ODCINEK 2 – 113,31 m - szerokość jezdni – 5,00 m - szerokość poboczy – 0,75 m (i zmienna zgodnie z planem sytuacyjnym) - przekrój uliczny – spadek poprzeczny jednostronny i daszkowy – 2 % - spadek poprzeczny poboczy – 4 % - kategoria ruchu KR 1 Zakres obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, ograniczoną z obydwu stron krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem. Projektuje się pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego, a za nim do granicy pasa drogowego zieleń. Na końcu każdego z odcinków należy wykonać miejsce do zawracania. Na przyległe nieruchomości należy wykonać zjazdy i dojścia do furtek o nawierzchni z kostki betonowej. Nawierzchnia zjazdu ograniczyć opornikiem drogowym, dojścia do furtek ograniczyć obrzeżem betonowym. Zaprojektowany przebieg drogi pokrywa się z jej istniejącym przebiegiem. Na skrzyżowaniu zaprojektowano łuki o promieniu R=8 m. Na skrzyżowaniach zastosować krawężniki łukowe. Przebieg drogi został zaprojektowany w oparciu o mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na rysunku - plan sytuacyjny. Rozwiązanie wysokościowe zaprojektowano w oparciu o wykonany przekrój podłużny w skali 1:100/1000. Niweletę zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącego terenu i istniejącej nawierzchni mając na uwadze odpowiednie odwodnienie korpusu drogowego. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję poboczy, pod konstrukcje nawierzchni jezdni, zjazdów i dojść do posesji. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Podłoże pod warstwy konstrukcyjne należy przygotować z zachowaniem rzędnych wysokościowych wynikających z grubości konstrukcyjnych i przyjętych lub istniejących spadków poprzecznych nawierzchni i zagęścić do wymaganego wskaźnika zagęszczenia. W ramach prac należy wykonać następujące roboty rozbiórkowe: - frezowanie nawierzchni bitumicznej Konstrukcja drogi Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 4 cm - warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja poboczy: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja zjazdu: - kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 20 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm - wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja chodnika (dojścia do posesji): - kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 6 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 15 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, odprowadzane powierzchniowo na pobocza, do systemu chłonnego i zagospodarowane w pasie drogowym. Odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego. Zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych, wpustów ulicznych i studni rewizyjnych. Lokalizacja elementów odwodnienia została wskazana na rysunku planu sytuacyjnego. Dla odwodnienia drogi przewiduje się wykonanie: - 6 wpustów ulicznych przykrawężnikowych, - 10 komór drenażowych typu SC-740, - 3 studnie rewizyjne betonowe. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu i założenie nowych trawników poprzez humusowanie i obsianie trawą. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1a.Część 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Juszki.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Juszki obejmujący wykonanie na istniejącej nawierzchni nowych warstw z betonu asfaltowego.Długość drogi wynosi 944,95 m. Droga w planie posiada odcinki proste, załamania trasy. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, występują liczne spękania i ubytki spowodowane jej eksploatacją. W przekroju drogi brak jest właściwych spadków poprzecznych, zawyżone pobocza uniemożliwiają prawidłowe odprowadzenie wód opadowych, co też przyczynia się do degradacji nawierzchni. Szerokość drogi jest zmienna ok. 4,4 – 5,25 m. Przy drodze znajdują się tereny leśne.Droga na odcinku posiada nawierzchnię bitumiczną. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, występują liczne spękania i ubytki spowodowane jej eksploatacją. Na pozostałym odcinku występuje nawierzchnia bitumiczna i płyt betonowych wielootworowych.W stanie istniejącym wody opadowe z całej powierzchni drogi odprowadzane są powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym.W pasie drogowym planowanej do przebudowy drogi i jej sąsiedztwie zlokalizowane jest następujące uzbrojenie, określone na podstawie mapy do celów projektowych: sieć energetyczna, sieć wodociągowa, sieć teletechniczna.Założenia projektowe:- długość drogi – 944,95 m- szerokość jezdni – zmienna zgodnie z planem sytuacyjnym 4,80 – 5,25 m- szerokość poboczy – 0,75 m- przekrój drogowy – spadek poprzeczny jednostronny i daszkowy dostosowany do istniejącej nawierzchni- spadek poprzeczny poboczy – 4 %- kategoria ruchu KR 1Zakres obejmuje przebudowe drogi gminnej poprzez wykonanie warstwy profilu, ułożenie geosyntetyku przeciwspękaniowego, a następnie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego w śladzie istniejącej nawierzchni jezdni. Projektowany przebieg drogi pokrywa się z jej istniejącym przebiegiem. Zaprojektowano odcinkowe poszerzenie nawierzchni do szerokości 5,0 m. W miejscu poszerzenia zaprojektowano pełną konstrukcję. Założono frezowanie istniejącej nawierzchni w miejscach styku z istniejącą (początek i koniec zakresu) w celu dowiązania wysokościowego nawierzchni nowej z istniejącą. Po obu stronach drogi projektuje się pobocze utwardzone kruszywem łamanym. Zjazdy na drogi przyległe należy utwardzić kruszywem łamanym w celu dowiązania wysokościowego do wyremontowanej nawierzchni drogi.Niweletę drogi dostosować do istniejącej nawierzchni z zapewnieniem odpowiednich spadków poprzecznych w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych.Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję poszerzenia nawierzchni i pobocza. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Podłoże pod warstwy konstrukcyjne należy przygotować z zachowaniem rzędnych wysokościowych wynikających z grubości konstrukcyjnych i przyjętych lub istniejących spadków poprzecznych nawierzchni i zagęścić do wymaganego wskaźnika zagęszczenia.W ramach prac planuje się wykonać następujące roboty rozbiórkowe:- frezowanie nawierzchni bitumicznejKonstrukcja drogiKonstrukcja jezdni – nakładka:- warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 5 cm- geosyntetyk przeciwspękaniowy- skropienie emulsją asfaltową 0,5 kg/m2- warstwa wyrównawcza z AC 11W – 50kg/m2- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową 0,8 kg/m2- istniejąca warstwa nawierzchniKonstrukcja jezdni – poszerzenie:- warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 5 cm- skropienie emulsją asfaltową 0,5 kg/m2- warstwa wyrównawcza z AC 11W – śr. 50kg/m2- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową 0,8 kg/m2- warstwa profilująca AC 16 W – gr. 4 cm- podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm- ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm- wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntoweKonstrukcja poboczy i zjazdów na drogi przyległe:- nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm- wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntoweInwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowymNie przewiduje się wycinki drzew, jedynie usunięcie humusu. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami.Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1b.Część 3. Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Sarnowy. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Sarnowy Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiega droga gruntowa stanowi pas drogowy (Dz. Nr 264, 250/1, 250/6, 260, 289). Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 do 5,0 mOtoczenie pasa drogowego to działki rolne. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Zakres przebudowy obejmuje dwa docinki drogi. Pierwszy o długości 763,37, drugi o długość 410,44. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje.Przyjęto następujące parametry drogi:- Szerokość jezdni: 5,00 m- Nawierzchnia: beton asfaltowy- Spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości 2 %Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni:- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego-5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego- 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3- 15 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR≥20%, k/10≥8m/dobęPrzyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów:- 8 cm kostka betonowa- 3-5 cm podsypka piaskowo - cementowa- 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3- 15 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR≥20%, k/10≥8m/dobęJezdnia ograniczyć z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na warstwie odsączającej z pospółki. Szerokość poboczy wynosi 75 cm., spadek poprzeczny wynosi 6% Odsadzki poszczególnych warstw konstrukcyjnych wynoszą 1,5 grubości warstw. Zakończenie jezdni drogi oraz skrzyżowań zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na płasko na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. W miejscu planowanych zjazdów na posesję z kostki betonowej zaprojektowano ułożenie krawężnika betonowego najazdowego 22x15x100 na ławie betonowej z oporem. Światło krawężnika na zjeździe wynosi 3 cm. Pozostałe tereny po zrealizowaniu prac budowlanych obsadzić należy trawnikiem.Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1c.Część 4. Remont drogi gminnej na odcinku Skorzewo – Częstkowo – I etap.Przedmiotem inwestycji jest Remont drogi gminnej na odcinku Skorzewo - Częstkowo. Otoczenie pasa drogowego to głownie tereny rolne i przeznaczone pod budownictwo zagrodowe. W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci sieci energetycznej, teletechnicznej, wodociągu. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości około 4,0 m. Odprowadzenie wód opadowych odbywa się powierzchniowo na przyległe tereny zielone.Droga ma mieć przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m, dopuszcza się lokalne zawężenia pobocza do szerokości 0,5 m jeżeli na szerokość 0,75 m nie pozwolą warunki terenowe. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje i pola uprawne w miejscach w których obecnie występują zjazdy gruntowe. W planie sytuacyjnym droga posiada 33 łuki poziome oraz 15 załomów. Szczegóły trasy pokazano w części rysunkowej. Na odcinku od km 0+017 do km 0+235 s. L; 0+363,00 do km 0+466 s. L; 0+500 do km. Zaprojektowano poszerzenie jezdni zgodnie z planem sytuacyjnym. Odcinkowo zaprojektowano przekrój jednostronny z krawężnikiem betonowym w celu odprowadzenia wód opadowych na przyległe tereny zielone i celem zapobieganiu wystąpienia rozmyć. Odcinkowo przewidziano wykonanie ścieków z kostki kamiennej. Szczegóły pokazano w części rysunkowej. Przyjęto następujące parametry drogi:-długość odcinka 0,500 km-klasa drogi L (lokalna)-prędkość projektowa Vp=40 km/h-kategoria ruchu KR2-szerokość jezdni 4,0 – 7,2 m-nawierzchnia drogi: asfaltowa-spadek poprzeczny: jednostronny (2-6%) i daszkowy (2%)Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi (nakładka asfaltowa):- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S- warstwa profilująca z betonu asfaltowego AC 11W średnia ilość 125 km/m2Przyjęto następującą konstrukcję poszerzenia nawierzchni drogi:-4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S-5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W-22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30-20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego CBR>25% 20 cmPrzyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów bitumicznych:-4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S-5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W-22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30-20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego -CBR>25% 20 cmPrzyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej:-8 cm kostka betonowa prostokątna 20x10 na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3-5 cm-20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30Lokalnie obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100/22x15x100 oraz opornika batonowego 12x25x100 zgodnie z planem sytuacyjnym.Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1d.Część 5. Remont drogi gminnej na odcinku Czarlina– Skoczkowo – I etap.Przedmiotem inwestycji jest Remont drogi gminnej na odcinku Skoczkowo - Czarlina Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty rozbiórkowe ścinka poboczy, wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (koryto pod konstrukcję zjazdów), wykonanie podbudowy pod zjazdy i skrzyżowań wykonanie nawierzchni drogi wraz z profilowaniem, wykonanie nawierzchni zjazdów i skrzyżowań, wykonanie poboczy z kruszywa, wykonanie ścieków skarpowych, humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy, wymiana barier drogowych i oznakowania.Odcinek obejmuje drogę gminną na odcinku 1+727,53 od miejscowości Skoczkowo (numer budynku 1) do miejscowości Czarlina - do skrzyżowania w centrum miejscowości. W I Etapie zaplanowano wykonanie remontu na odcinku od km 0+660 do km 1+387,53 Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminnej stanowi pas drogowy drogi gminnej Otoczenie pasa drogowego to tereny leśne, rolnicze i mieszkaniowe. W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci sieci energetycznej napowietrznej, podziemnej oraz sieci teletechnicznej.Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości od 4,70 - 6,00 m. Odprowadzenie wód opadowych odbywa się powierzchniowo na przyległe tereny zielone i rowy przydrożne. Odcinkowo w pasie drogowym zlokalizowane są bariery drogowe energochłonne betonowe które nie odpowiadają obowiązującym przepisom.Droga ma mieć przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m. Szerokość jezdni wynosi od 4,70 do 6,0 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje i pola uprawne w miejscachw których obecnie występują zjazdy gruntowe. W planie sytuacyjnym droga posiada 2 łuki poziome oraz 2 załomy. Zjazdy i skrzyżowania wykonać z betonu asfaltowego oraz kostki betonowej. Odcinkowo należy wykonać umocnienie krawędzi jezdni krawężnikiem betonowym, opornikiem lub ściekiem korytkowym trójkątnym zgodnie z projektem. Szczegóły trasy pokazano w części rysunkowej.Przyjęto następujące parametry drogi:-Długość odcinka 0,727 km-Klasa drogi D (dojazdowa)-Prędkość projektowa Vp=70 km/h-Kategoria ruchu KR2-Szerokość jezdni 4,70 -6,00 m-Nawierzchnia drogi: beton asfaltowy-Spadek poprzeczny: jednostronny (2-5%) i daszkowy (2%)Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi - nakładki bitumicznej:-4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S-warstwa profilująca z betonu asfaltowego AC 16W średnia ilość 75 km/m2Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów bitumicznych oraz miejsc poszerzenia jezdni (skrzyżowanie):-4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S-4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W-22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30-Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej:-8 cm kostka betonowa prostokątna 20x10 na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3-5 cm-20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1e.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-07-31
2020-06-30
2020-06-30
2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykaz robót budowlanych:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o wartości minimum dla:Części 1 - 300.000,00 zł brutto.Części 2 - 500.000,00 zł brutto. Części 3 - 300.000,00 zł brutto. Części 4 - 400.000,00 zł brutto. Części 5 - 500.000,00 zł brutto. (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 odnoszący się do wszystkich części zamówienia. )- Wykaz osób: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują, lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: do pełnienia funkcji kierownika budowy – minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień więcej niż jednej specjalności, Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk. (Wzór wykazu osób, o którym mowa wyżej stanowi załącznik nr 7.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów.2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzając, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przedmiotowym zakresie Wykonawca składa oświadczenie w terminie do 3 dni liczonym od dnia ogłoszenia na stronie internetowej informacji „z otwarcia ofert” – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3)Dokumenty podmiotów zagranicznych.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 8.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 8.3.2. stosuje się odpowiednio.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.2. ppkt.1)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 6 do SIWZ) – zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów;2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów.(Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1.2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, ze realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 i ust. 5 pkt. 1 i 2 ustawy.5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.7) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 3.8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.10) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć innych dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.11) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019.0.700 t.j.).12) Oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.13) Dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.14) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.15) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.16) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.17) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.18) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp.19) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.20) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem).21) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).22) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 poz. 1126)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:Część 1 – 4 500,00 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)Część 2 – 6 500,00 złotych (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych) Część 3 – 3 500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)Część 4 – 5 500,00 złotych (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych)Część 5 – 6 500,00 złotych (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych)2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 06.05.2020 r. do godz. 10:00.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2, 3,4,5,6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:1) zmiana terminów wykonania umowy: 1.1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:a) klęsk żywiołowych.b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:a) wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych,b) konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych,c) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych,d) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;1.3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;1.4) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;1.5) zmiany spowodowane przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości a inspektor nadzoru wydał wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;1.6) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie;1.7) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności gdy oferta złożona przez Wykonawcę przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego i konieczne było podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych umożliwiających zawarcie umowy z Wykonawcą), co wpłynęło na skrócenie czasu Wykonawcy na wykonanie umowy. W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy.2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:2.1) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń,b) z uwagi na możliwość osiągniecia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracających termin realizacji zamówienia,c) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,d) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na skrócenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót lub prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,e) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,g) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,h) zmiana decyzji, postanowień lub uzgodnień przez organy administracyjne i podmioty uzgadniające dokumentację projektową’i) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,j) konieczność wykonania robót oraz usunięcia wad w celu zmniejszenia zagrożenia, gdy zaistnieje wypadek wpływający na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości a Inspektor nadzoru wydał Wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2) ppkt 2.1) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, zmiany lokalizacji budowanych urządzeń, ograniczenie zakresu robót objętych umową lub zmiana wynagrodzenia.2.2) zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy.3)pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,b) zmiana obowiązującej stawki VAT,c) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp.,d) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji,f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ,g) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub usług lub dostaw,h) zmiana w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 3) lit. a), d), e), f) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.3. W przypadku określonym w ust. 1 pkt 3) lit. b) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy.4. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt 2) i 3) możliwa jest również, powiązana ze zmiana sposobu, zakresu świadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiany wysokości wynagrodzenia.5. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 1 pkt 1), 2) i 3) stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.6. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.7. Nie stanowi zmiany umowy:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);2) zmiana danych teleadresowych.8. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązania jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.9. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.10. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności kodeksu cywilnego. 11. Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 12. Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego i jednym dla Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Skorzewo – ul Leśna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Skorzewo obejmująca wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Długość przewidzianej do przebudowy drogi wynosi 233,22 m. Droga składa się z dwóch odcinków. Droga na początku odcinka krzyżuje się z drogą gminną ul. Kościelna. Droga w planie posiada odcinki proste, załamania trasy. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, występują koleiny spowodowane jej eksploatacją. Szerokość drogi wynosi ok. 4,5 - 5,0 m. W przekroju drogi brak jest właściwych spadków poprzecznych. Droga stanowi dojazd do położonych przy niej nieruchomości. Droga na odcinku objętym projektem posiada nawierzchnię gruntową i częściowo utwardzoną kruszywem. Krzyżująca się z nią droga posiada nawierzchnię bitumiczną. W stanie istniejącym wody opadowe z całej powierzchni drogi odprowadzane są powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym. Projektowane zagospodarowanie terenu Założenia projektowe - długość drogi – 233,22 m ODCINEK 1 – 119,91 m ODCINEK 2 – 113,31 m - szerokość jezdni – 5,00 m - szerokość poboczy – 0,75 m (i zmienna zgodnie z planem sytuacyjnym) - przekrój uliczny – spadek poprzeczny jednostronny i daszkowy – 2 % - spadek poprzeczny poboczy – 4 % - kategoria ruchu KR 1 Zakres obejmuje przebudowę drogi gminnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, ograniczoną z obydwu stron krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem. Projektuje się pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego, a za nim do granicy pasa drogowego zieleń. Na końcu każdego z odcinków należy wykonać miejsce do zawracania. Na przyległe nieruchomości należy wykonać zjazdy i dojścia do furtek o nawierzchni z kostki betonowej. Nawierzchnia zjazdu ograniczyć opornikiem drogowym, dojścia do furtek ograniczyć obrzeżem betonowym. Zaprojektowany przebieg drogi pokrywa się z jej istniejącym przebiegiem. Na skrzyżowaniu zaprojektowano łuki o promieniu R=8 m. Na skrzyżowaniach zastosować krawężniki łukowe. Przebieg drogi został zaprojektowany w oparciu o mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na rysunku - plan sytuacyjny. Rozwiązanie wysokościowe zaprojektowano w oparciu o wykonany przekrój podłużny w skali 1:100/1000. Niweletę zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącego terenu i istniejącej nawierzchni mając na uwadze odpowiednie odwodnienie korpusu drogowego. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję poboczy, pod konstrukcje nawierzchni jezdni, zjazdów i dojść do posesji. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Podłoże pod warstwy konstrukcyjne należy przygotować z zachowaniem rzędnych wysokościowych wynikających z grubości konstrukcyjnych i przyjętych lub istniejących spadków poprzecznych nawierzchni i zagęścić do wymaganego wskaźnika zagęszczenia. W ramach prac należy wykonać następujące roboty rozbiórkowe: - frezowanie nawierzchni bitumicznej Konstrukcja drogi Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 4 cm - warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja poboczy: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja zjazdu: - kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 20 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm - wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja chodnika (dojścia do posesji): - kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 6 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 15 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, odprowadzane powierzchniowo na pobocza, do systemu chłonnego i zagospodarowane w pasie drogowym. Odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego. Zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych, wpustów ulicznych i studni rewizyjnych. Lokalizacja elementów odwodnienia została wskazana na rysunku planu sytuacyjnego. Dla odwodnienia drogi przewiduje się wykonanie: - 6 wpustów ulicznych przykrawężnikowych, - 10 komór drenażowych typu SC-740, - 3 studnie rewizyjne betonowe. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu i założenie nowych trawników poprzez humusowanie i obsianie trawą. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1a.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Juszki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Juszki obejmujący wykonanie na istniejącej nawierzchni nowych warstw z betonu asfaltowego.Długość drogi wynosi 944,95 m. Droga w planie posiada odcinki proste, załamania trasy. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, występują liczne spękania i ubytki spowodowane jej eksploatacją. W przekroju drogi brak jest właściwych spadków poprzecznych, zawyżone pobocza uniemożliwiają prawidłowe odprowadzenie wód opadowych, co też przyczynia się do degradacji nawierzchni. Szerokość drogi jest zmienna ok. 4,4 – 5,25 m. Przy drodze znajdują się tereny leśne.Droga na odcinku posiada nawierzchnię bitumiczną. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, występują liczne spękania i ubytki spowodowane jej eksploatacją. Na pozostałym odcinku występuje nawierzchnia bitumiczna i płyt betonowych wielootworowych.W stanie istniejącym wody opadowe z całej powierzchni drogi odprowadzane są powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym.W pasie drogowym planowanej do przebudowy drogi i jej sąsiedztwie zlokalizowane jest następujące uzbrojenie, określone na podstawie mapy do celów projektowych: sieć energetyczna, sieć wodociągowa, sieć teletechniczna.Założenia projektowe:- długość drogi – 944,95 m- szerokość jezdni – zmienna zgodnie z planem sytuacyjnym 4,80 – 5,25 m- szerokość poboczy – 0,75 m- przekrój drogowy – spadek poprzeczny jednostronny i daszkowy dostosowany do istniejącej nawierzchni- spadek poprzeczny poboczy – 4 %- kategoria ruchu KR 1Zakres obejmuje przebudowe drogi gminnej poprzez wykonanie warstwy profilu, ułożenie geosyntetyku przeciwspękaniowego, a następnie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego w śladzie istniejącej nawierzchni jezdni. Projektowany przebieg drogi pokrywa się z jej istniejącym przebiegiem. Zaprojektowano odcinkowe poszerzenie nawierzchni do szerokości 5,0 m. W miejscu poszerzenia zaprojektowano pełną konstrukcję. Założono frezowanie istniejącej nawierzchni w miejscach styku z istniejącą (początek i koniec zakresu) w celu dowiązania wysokościowego nawierzchni nowej z istniejącą. Po obu stronach drogi projektuje się pobocze utwardzone kruszywem łamanym. Zjazdy na drogi przyległe należy utwardzić kruszywem łamanym w celu dowiązania wysokościowego do wyremontowanej nawierzchni drogi.Niweletę drogi dostosować do istniejącej nawierzchni z zapewnieniem odpowiednich spadków poprzecznych w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych.Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję poszerzenia nawierzchni i pobocza. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Podłoże pod warstwy konstrukcyjne należy przygotować z zachowaniem rzędnych wysokościowych wynikających z grubości konstrukcyjnych i przyjętych lub istniejących spadków poprzecznych nawierzchni i zagęścić do wymaganego wskaźnika zagęszczenia.W ramach prac planuje się wykonać następujące roboty rozbiórkowe:- frezowanie nawierzchni bitumicznejKonstrukcja drogiKonstrukcja jezdni – nakładka:- warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 5 cm- geosyntetyk przeciwspękaniowy- skropienie emulsją asfaltową 0,5 kg/m2- warstwa wyrównawcza z AC 11W – 50kg/m2- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową 0,8 kg/m2- istniejąca warstwa nawierzchniKonstrukcja jezdni – poszerzenie:- warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 5 cm- skropienie emulsją asfaltową 0,5 kg/m2- warstwa wyrównawcza z AC 11W – śr. 50kg/m2- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową 0,8 kg/m2- warstwa profilująca AC 16 W – gr. 4 cm- podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm- ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm- wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntoweKonstrukcja poboczy i zjazdów na drogi przyległe:- nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm- wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntoweInwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowymNie przewiduje się wycinki drzew, jedynie usunięcie humusu. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami.Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Sarnowy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Sarnowy Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiega droga gruntowa stanowi pas drogowy (Dz. Nr 264, 250/1, 250/6, 260, 289). Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 do 5,0 mOtoczenie pasa drogowego to działki rolne. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Zakres przebudowy obejmuje dwa docinki drogi. Pierwszy o długości 763,37, drugi o długość 410,44. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje.Przyjęto następujące parametry drogi:- Szerokość jezdni: 5,00 m- Nawierzchnia: beton asfaltowy- Spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości 2 %Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni:- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego-5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego- 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3- 15 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR≥20%, k/10≥8m/dobęPrzyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów:- 8 cm kostka betonowa- 3-5 cm podsypka piaskowo - cementowa- 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3- 15 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR≥20%, k/10≥8m/dobęJezdnia ograniczyć z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na warstwie odsączającej z pospółki. Szerokość poboczy wynosi 75 cm., spadek poprzeczny wynosi 6% Odsadzki poszczególnych warstw konstrukcyjnych wynoszą 1,5 grubości warstw. Zakończenie jezdni drogi oraz skrzyżowań zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na płasko na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. W miejscu planowanych zjazdów na posesję z kostki betonowej zaprojektowano ułożenie krawężnika betonowego najazdowego 22x15x100 na ławie betonowej z oporem. Światło krawężnika na zjeździe wynosi 3 cm. Pozostałe tereny po zrealizowaniu prac budowlanych obsadzić należy trawnikiem.Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1c.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remont drogi gminnej na odcinku Skorzewo – Częstkowo – I etap.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest Remont drogi gminnej na odcinku Skorzewo - Częstkowo. Otoczenie pasa drogowego to głownie tereny rolne i przeznaczone pod budownictwo zagrodowe. W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci sieci energetycznej, teletechnicznej, wodociągu. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości około 4,0 m. Odprowadzenie wód opadowych odbywa się powierzchniowo na przyległe tereny zielone.Droga ma mieć przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m, dopuszcza się lokalne zawężenia pobocza do szerokości 0,5 m jeżeli na szerokość 0,75 m nie pozwolą warunki terenowe. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje i pola uprawne w miejscach w których obecnie występują zjazdy gruntowe. W planie sytuacyjnym droga posiada 33 łuki poziome oraz 15 załomów. Szczegóły trasy pokazano w części rysunkowej. Na odcinku od km 0+017 do km 0+235 s. L; 0+363,00 do km 0+466 s. L; 0+500 do km. Zaprojektowano poszerzenie jezdni zgodnie z planem sytuacyjnym. Odcinkowo zaprojektowano przekrój jednostronny z krawężnikiem betonowym w celu odprowadzenia wód opadowych na przyległe tereny zielone i celem zapobieganiu wystąpienia rozmyć. Odcinkowo przewidziano wykonanie ścieków z kostki kamiennej. Szczegóły pokazano w części rysunkowej. Przyjęto następujące parametry drogi:-długość odcinka 0,500 km-klasa drogi L (lokalna)-prędkość projektowa Vp=40 km/h-kategoria ruchu KR2-szerokość jezdni 4,0 – 7,2 m-nawierzchnia drogi: asfaltowa-spadek poprzeczny: jednostronny (2-6%) i daszkowy (2%)Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi (nakładka asfaltowa):- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S- warstwa profilująca z betonu asfaltowego AC 11W średnia ilość 125 km/m2Przyjęto następującą konstrukcję poszerzenia nawierzchni drogi:-4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S-5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W-22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30-20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego CBR>25% 20 cmPrzyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów bitumicznych:-4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S-5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W-22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30-20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego -CBR>25% 20 cmPrzyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej:-8 cm kostka betonowa prostokątna 20x10 na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3-5 cm-20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30Lokalnie obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100/22x15x100 oraz opornika batonowego 12x25x100 zgodnie z planem sytuacyjnym.Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1d.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Remont drogi gminnej na odcinku Czarlina– Skoczkowo – I etap.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest Remont drogi gminnej na odcinku Skoczkowo - Czarlina Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty rozbiórkowe ścinka poboczy, wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (koryto pod konstrukcję zjazdów), wykonanie podbudowy pod zjazdy i skrzyżowań wykonanie nawierzchni drogi wraz z profilowaniem, wykonanie nawierzchni zjazdów i skrzyżowań, wykonanie poboczy z kruszywa, wykonanie ścieków skarpowych, humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy, wymiana barier drogowych i oznakowania.Odcinek obejmuje drogę gminną na odcinku 1+727,53 od miejscowości Skoczkowo (numer budynku 1) do miejscowości Czarlina - do skrzyżowania w centrum miejscowości. W I Etapie zaplanowano wykonanie remontu na odcinku od km 0+660 do km 1+387,53 Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminnej stanowi pas drogowy drogi gminnej Otoczenie pasa drogowego to tereny leśne, rolnicze i mieszkaniowe. W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci sieci energetycznej napowietrznej, podziemnej oraz sieci teletechnicznej.Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości od 4,70 - 6,00 m. Odprowadzenie wód opadowych odbywa się powierzchniowo na przyległe tereny zielone i rowy przydrożne. Odcinkowo w pasie drogowym zlokalizowane są bariery drogowe energochłonne betonowe które nie odpowiadają obowiązującym przepisom.Droga ma mieć przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75 m. Szerokość jezdni wynosi od 4,70 do 6,0 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje i pola uprawne w miejscachw których obecnie występują zjazdy gruntowe. W planie sytuacyjnym droga posiada 2 łuki poziome oraz 2 załomy. Zjazdy i skrzyżowania wykonać z betonu asfaltowego oraz kostki betonowej. Odcinkowo należy wykonać umocnienie krawędzi jezdni krawężnikiem betonowym, opornikiem lub ściekiem korytkowym trójkątnym zgodnie z projektem. Szczegóły trasy pokazano w części rysunkowej.Przyjęto następujące parametry drogi:-Długość odcinka 0,727 km-Klasa drogi D (dojazdowa)-Prędkość projektowa Vp=70 km/h-Kategoria ruchu KR2-Szerokość jezdni 4,70 -6,00 m-Nawierzchnia drogi: beton asfaltowy-Spadek poprzeczny: jednostronny (2-5%) i daszkowy (2%)Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi - nakładki bitumicznej:-4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S-warstwa profilująca z betonu asfaltowego AC 16W średnia ilość 75 km/m2Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów bitumicznych oraz miejsc poszerzenia jezdni (skrzyżowanie):-4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S-4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W-22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30-Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej:-8 cm kostka betonowa prostokątna 20x10 na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3-5 cm-20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1e.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa sieci wodociągowej w ul. Sadowej i kanalizacyjnej w ul. Krótkiej w Subkowach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI