Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDębowiec
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-04
  • ZamawiającyGMINA DĘBOWIEC
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00060416
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 101

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 13 028

1.5.8.) Numer faksu: (13) 44 13 082

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c8e5751-b94c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003714/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Dębowiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiający, zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w formie lub w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy
z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W niniejszym postępowaniu ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy Dębowiec.
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Debowiec pod adresem: iodo@debowiec.pl , telefon: 13 44 13 028.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp.
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Osoby, której dane dotyczą posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Remont drogi wewnętrznej dz. ewid. 2153 w Cieklinie
Planowany remont drogi dz. nr ewid. 2153 w Cieklinie obejmuje odcinek o długości około 330 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu remontu wynosić będzie 2,9 m, a szerokość poboczy 20 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 0,25 m, wraz z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Następnie należy wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 10m w miejscach połączenia z istniejącymi nawierzchniami mineralno- asfaltowymi. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej na końcowym odcinku drogi o długości 42m, wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,3m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 15cm po zagęszczeniu. Na początkowym odcinku drogi o długości 284m łącznie z rozjazdem, zaplanowano uzupełnienie istniejącej warstwy mineralno -asfaltowej mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 8cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości (wraz z poboczami) – 3,3m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm, z uwzględnieniem skropienia warstwy profilowej asfaltem, przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie i wynosić będzie 2,90 m. Obustronne pobocza o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 7 cm po zagęszczeniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Remont drogi gminnej nr 1308 w Duląbce
Planowany remont drogi dz. nr ewid. 1308 w Duląbce obejmuje odcinek o długości około 168 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu remontu wynosić będzie
4 m, a szerokość poboczy 20 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od zebrania nadmiaru warstwy podbudowy na poboczu
z transportem urobku oraz od profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na szerokości 0,5 m (prawostronne poszerzenie jezdni). Następnie należy przystąpić do frezowania nawierzchni bitumicznej na skrzyżowaniu z drogą powiatową – około 36m2, przy wjeździe do szkoły – około 10m2, na skrzyżowaniu dróg gminnych – około 36,5m2. W kolejnym etapie Zamawiający przewiduje regulację studzienek kanalizacji deszczowej wzdłuż chodnika oraz oczyszczenie nawierzchni drogowej. Na tak przygotowanym podłożu przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm (przed ułożeniem nawierzchni ścieralnej, należy wykonać skropienie warstwy ścieralnej asfaltem). Szerokość jezdni wynosić będzie 4,00 m. Jednostronne pobocze o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Przebudowa „Drogi za stawem” nr ewid 1021 i 1034
w miejscowości Dzielec
Planowana przebudowa drogi „za stawem” nr ewid 1021 i 1034 w miejscowości Dzielec obejmuje odcinek o długości 200 m w km 0+160 – 0+360, zlokalizowany na działce nr ewid. 1021 w miejscowości Dzielec. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 25 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na szerokości 3 m oraz od frezowania nawierzchni na połączeniu z drogą o nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,5 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm, o średniej grubości po zagęszczeniu 8 cm. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości jezdni łącznie z poboczami (200 m x 3 m). Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Ponadto przy połączeniu przedmiotowej drogi z drogą gminną dz. nr ewid. 1024 przyjęto utwardzenie zjazdu (25m2) kruszywem łamanym - mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Przebudowa drogi wewnętrznej nr 22 w Foluszu
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 22 w miejscowości Folusz obejmuje odcinek o łącznej długości 142 m, z podziałem, według zakresu robót, na dwie części, odpowiednio:
I odcinek w km 0+000 – 0+092 oraz II odcinek w km 0+092 – 0+142. Szerokość jezdni
z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 25 cm.
1. Odcinek I w km 0+000 – 0+092:
Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 0,2 m, wraz z wywozem ścinki na odległość do 1 km,. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa
z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych (frakcja 0-31,5 mm). W tym w km 0+000 - 0+048 grubość warstwy podbudowy po zagęszczeniu wynosić będzie 8 cm, natomiast w km 0+048 – 0+092 grubość warstwy podbudowy po zagęszczeniu wynosić będzie 15 cm. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości jezdni łącznie z poboczami. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie i wynosić będzie 2,50 m. Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanka
z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu
2. Odcinek II w km 0+092 – 0+142:
Prace drogowe na przedmiotowym odcinku należy rozpocząć od mechanicznego karczowania występujących zakrzaczeń. Po usunięciu zakrzaczeń planowane jest korytowanie jezdni pod warstwy utwardzenia do głębokości 15 cm, na szerokości 3 m, z uwzględnieniem usunięcia pni pozostałych po karczowaniu. Tak przygotowany grunt należy uzupełnić dwuwarstwową podbudową z kruszyw: warstwa dolna (pospółka) o grubości po zagęszczeniu 15 cm, warstwa górna (mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm) o grubości po zagęszczeniu 10 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Przebudowa drogi k. stadionu w Woli Cieklińskiej dz. ewid. nr 486 – wykonanie nawierzchni asfaltowej – etap II
Planowana przebudowa drogi k. stadionu w miejscowości Wola Cieklińska obejmuje odcinek o łącznej długości około 169 m, zlokalizowany na działce nr ewid. 486
w miejscowości Wola Cieklińska. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,8 m, a szerokość poboczy 25 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na szerokości 3,3 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm, o średniej grubości po zagęszczeniu 8 cm. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości jezdni łącznie z poboczami (odcinek o długości około 158 m x 3,3 m oraz dwa zjazdy - połączenia z drogami gminnymi). Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej, wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Obustronne pobocza o szerokości 25 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Ponadto należy wykonać oczyszczenie przepustu z namułu, przepust o średnicy do 60 cm o długości 6m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej „koło B.Fareja”
w miejscowości Łazy Dębowieckie
Planowana przebudowa drogi „koło B.Fareja” w miejscowości Łazy Dębowieckie obejmuje odcinek o długości około 222,
m wraz z wymianą uszkodzonego przepustu pod zjazdem na drogę gminną Nr 113253R. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,5 m, a szerokość poboczy 25 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego mechanicznego ścięcia zawyżonych poboczy o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 0,15 m, wraz z wywozem ścinki na odległość do 0,5 km, oraz rozebranie warstwy gruntowej na jezdni. Należy wykonać frezowanie nawierzchni na połączeniu z drogą o nawierzchni bitumicznej. W kolejnym etapie należy wymienić uszkodzony przepust rurowy przy zjeździe na drogę gminną. Po zdemontowaniu istniejącego przepustu betonowego o średnicy do 60 cm należy wykonać wykop pod warstwy konstrukcyjne (ławy fundamentowe żwirowe gr. 30cm). Na tak przygotowanej ławie fundamentowej należy ułożyć przepust rurowy żelbetowy o średnicy do 60cm oraz obsypać rurociąg pospółką (jak użyta do wykonania ławy fundamentowej).
Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 25cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości jezdni łącznie z poboczami (całkowita szerokość 3m). Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna
o grubości 4 cm. Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie i wynosić będzie 2,60 m. Obustronne pobocza o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 952
w Majscowej oraz nr ewid. 1928 w Zarzeczu.
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 952 w Majscowej oraz nr ewid. 1928 w Zarzeczu, obejmuje odcinek o długości około 295 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,8 m, a szerokość poboczy 20 cm.
1. Odcinek I
Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3 m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 8cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3 m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie i wynosić będzie 2,80 m. Obustronne pobocza o szerokości 10 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką
z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu.
2. Odcinek II
Prace na drugim odcinku drogi należy rozpocząć od frezowania nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,8 m. W kolejnym etapie przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, na istniejącej jezdni asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa
o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie
i wynosić będzie 2,80 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 2876 w Cieklinie
Planowana przebudowa drogi dz. nr ewid. 2876 w Cieklinie obejmuje odcinek o długości około 58 m. Szerokość jezdni z nawierzchnią bitumiczną po wykonaniu przebudowy wynosić będzie 2,9 m, a szerokość poboczy 20 cm.
Przebudowę drogi należy rozpocząć od mechanicznego ścięcia zawyżonego pasa na środku jezdni o średniej grubości do 10 cm, na szerokości 1,3 m, wraz z wywozem ścinki. Istniejącą nawierzchnię żwirową i gruntowo - żwirową jezdni drogowej wraz z bezpośrednio zalegającym pod nią podłożem, na całym przebiegu przebudowywanej drogi należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy na szerokości 3,3m. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana podbudowa z kruszyw łamanych, mieszanka z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o łącznej grubości 8cm po zagęszczeniu. Warstwy konstrukcyjne podłoża należy ułożyć na całej szerokości – 3,3m. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zagęszczonym, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej: wyrównawcza warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Szerokość jezdni wynosić będzie 2,90 m. Obustronne pobocza o szerokości 20 cm należy wyprofilować i utwardzić mieszanką z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez wykonawcę, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (czyli zakończył i odebrał protokołem częściowym lub końcowym) w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni asfaltowej w ramach przebudowy/remontu drogi, o wartości nie mniejszej niż:
- w zakresie Części I: minimum 80 000,00 zł brutto każda z robót,
- w zakresie Części II: minimum 50 000,00 zł brutto każda z robót,
- w zakresie Części III: minimum 40 000,00 zł brutto każda z robót,
- w zakresie Części IV: minimum 25 000,00 zł brutto każda z robót,
- w zakresie Części V: minimum 40 000,00 zł brutto każda z robót,
- w zakresie Części VI: minimum 70 000,00 zł brutto każda z robót,
- w zakresie Części VII: minimum 70 000,00 zł brutto każda z robót,
- w zakresie Części VIII: minimum 14 000,00 zł brutto każda z robót

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) dysponuje lub będzie dysponować:
 minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w powyższej specjalności, w kierowaniu robotami budowlanymi lub budową, od momentu uzyskania uprawnień budowlanych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej;

W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia - tą samą osobą można wykazać się w zakresie każdej części.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w następujący sposób: Wykonawcy mogą wspólnie spełnić warunek.
Osoba zdolna do wykonania zamówienia, tj. posiadająca prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musi posiadać wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz musi być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub musi spełniać warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego, czyli być osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa dotyczące świadczenia usług transgranicznych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiajacy dokona oceny potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp oraz 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10 Pzp na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w ust. 11 pkt 10 lit. a SWZ. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w ust. 11 pkt 10 lit. a SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdziałem ust. 11 pkt 10 lit. e SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej
do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (ust. 11 pkt 10 lit. a SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Oznacza to, iż
a) oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie o spełnianiu warunków złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (ust. 11 pkt 10 lit. g SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8. W przypadku składania ofert na kilka części, Załącznik nr 8 należy załączyć do każdej
z ofert na daną część.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (w zakresie określonym art. 455 Pzp), zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-03

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę hydrauliki siłowej - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę hydrauliki siłowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI