Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Zar

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Zarszyn.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZarszyn
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-18
  • ZamawiającyGmina Zarszyn
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044252
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Zarszyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zarszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 74

1.5.2.) Miejscowość: Zarszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-530

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134671038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Zarszyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37bc4ccd-a8e0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005001/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont dróg: dr Nr 148202R w Długiem, dr Nr 148601R w Nowosielcach, dr na dz. nr 227 w Odrzechowej, dr Nr 117619R w Pielni ul. Karpacka i Podgórska, dr na dz. nr 1444 w Pos. Jaćmierskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zarszyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://zarszyn.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zarszyn.ezamawiajacy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://zarszyn.ezamawiajacy.pl:• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zarszyn;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zarszyn.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IDG.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 480118,94 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 148202R położonej na działce o nr ewid. 950 w miejscowości Długie w następującym zakresie:Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 256,21 m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości zmiennej od 2,0m do 2,5m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości zmiennej do 0,5m na całości odcinka. 1) Konstrukcja nawierzchni jezdni :a) warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm,b) skropienie warstwy wiążącej emulsją,c) warstwa wiążąca – AC 16 W gr. 5 cm,d) skropienie warstwy wyrównawczej emulsją,e) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm,f) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 20 cm,Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 49 cm.2) Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych:a) warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm,b) skropienie warstwy wiążącej emulsją,c) warstwa wiążąca – AC 16 W gr. 5 cm,d) skropienie podbudowy zasadniczej emulsją,e) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm,Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 29 cm.3) Konstrukcja pobocza:a) pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 10 cm, Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 10 cm.

4.2.5.) Wartość części: 134211,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 148601R położonej na działce o nr ewid. 1135 w miejscowości Nowosielce w następującym zakresie:Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 283,42 m. Zaprojektowano drogę o szerokości 3,0m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości zmiennej do 0,5m na całości odcinka. Dodatkowo projektuję się wykonanie prefabrykowanych ścianek wlotowych fi 40 cm oraz fi 50 cm na istniejącym przepuście.1) Konstrukcja nawierzchni drogi :g) warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm,h) skropienie warstwy wiążącej emulsją,i) warstwa wiążąca – AC 16 W gr. 4 cm,j) skropienie warstwy wyrównawczej emulsją,k) warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm,l) warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 15 cm,Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 43 cm.2) Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych:f) warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm,g) skropienie warstwy wiążącej emulsją,h) warstwa wiążąca – AC 16 W gr. 4 cm,i) skropienie podbudowy zasadniczej emulsją,j) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm,Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 28 cm.3) Konstrukcja pobocza:a) pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 10 cm, Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 10 cm.

4.2.5.) Wartość części: 91812,84 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ewid. 227 w miejscowości Odrzechowa, ul. Wesoła w zakresie:Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 70,00 m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,0m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,3m na całości odcinka. 1) Wytyczenie drogi w terenie,2) Cięcie nawierzchni asfaltowych, 3) Roboty ziemne,4) Podbudowa z kruszyw łamanych 0/63 mm (warstwa dolna) – gr. 15 cm,5) Podbudowa z kruszyw łamanych 0/31.5 mm (warstwa górna) – gr. 8 cm,6) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca) – gr. 4 cm,7) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) – gr. 4 cm,8) Skropienie między-warstwowe emulsją asfaltową,9) Wykonanie odwodnienia liniowego na długości 5 mb,10) Wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o szerokości 0,3 mb,11) Poprawa istniejących ścianek czołowych betonowych fi 400 mm, 12) Wykonanie zjazdów z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 6 cm.

4.2.5.) Wartość części: 35454,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 117619R położonej na działce o nr ewid. 945 w miejscowości Pielnia ul. Karpacka w zakresie:Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 219,00 m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,0m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,3m na całości odcinka. 1) Wytyczenie drogi w terenie,2) Frezowanie nawierzchni asfaltowej wraz z wcinką w istniejącą nawierzchnię,3) Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,4) Profilowanie i zagęszczanie podłoża,5) Podbudowa z kruszyw łamanych 0/31.5 mm (warstwa górna) gr. 10 cm,6) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca) gr. 5 cm,7) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) gr. 4 cm,8) Wykonanie zjazdów z mieszanek mineralno bitumicznych gr. 6 cm,9) Wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o szerokości 0,3 m, gr. 10 cm.

4.2.5.) Wartość części: 79320,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej Nr 117619R położonej na działce o nr ewid. 904 w miejscowości Pielnia, ul. Podgórska w zakresie:Łączna długość remontowanej drogi wynosi 60,00 m. Jezdnia o szerokości 2,8m. oraz obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,3m na całości odcinka. 1) Wytyczenie drogi w terenie,2) Cięcie nawierzchni asfaltowych,3) Roboty ziemne polegające na wybraniu urobku o słabej konstrukcji plus odtworzenie rowów odwadniających,4) Wykonanie stabilizacji gruntu cementem o parametrach nie mniejszych niż 2.5 MPa gr. 15 cm,5) Podbudowa z kruszyw łamanych 0/63 mm – warstwa dolna gr. 15 cm,6) Podbudowa z kruszyw łamanych 0/31.5 mm – warstwa górna gr. 8 cm,7) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (wiążąca) gr. 5 cm,8) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (ścieralna) gr. 4 cm,9) Wykonanie drenażu odwadniającego w otulinie,10) Wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o szerokości 0,3 m, gr. 10 cm.

4.2.5.) Wartość części: 37528,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ewid. 1444 w miejscowości Posada Jaćmierska w następującym zakresie:Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 121,00 m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,0m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5m na całości odcinka. 1) Konstrukcja nawierzchni jezdni :a) warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm,b) skropienie warstwy wiążącej emulsją,c) warstwa wiążąca – AC 16 W gr. 5 cm,d) skropienie podbudowy zasadniczej emulsją,e) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm,f) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 20 cm,Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 49 cm.2) Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych:a) warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm,b) skropienie warstwy wiążącej emulsją,c) warstwa wiążąca – AC 16 W gr. 5 cm,d) skropienie podbudowy zasadniczej emulsją,e) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm,f) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 20 cm,Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 49 cm.3) Konstrukcja pobocza:a) pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 10 cm, Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 10 cm.

4.2.5.) Wartość części: 101792,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony mogą dokonywać istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności.3. Termin wykonania umowy może być zmieniony w przypadku, gdy konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy:1) gdy zajdzie konieczność wykonania jakichkolwiek robót nieprzewidzianych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, 2) wystąpienie warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: opady trwające powyżej 3 dni, powódź (czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimowy, opady śniegu, niskie temperatury, które uniemożliwiają prowadzenie robót,3) wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przykład przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych, 4) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej,5) protesty co do wykonania robót, składane przez użytkowników nieruchomości, na których prowadzone są roboty i sąsiadujących z terenem robót,6) okoliczności związane z koniecznością wykonania robót przez gestorów sieci z przyczyn niezależnych od wykonawcy,7) okoliczności związane z uzyskaniem skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w Nadzorze Budowlanym.4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy (o wartości do 15% wynagrodzenia), jeżeli po dokonaniu rozliczenia końcowego okaże się, że wynagrodzenie Wykonawcy za zakres faktycznie zrealizowanych robót wynikających z dokonanych obmiarów powykonawczych, będzie wyższe niż kwota wskazana w § 3 ust. 1. Wykonanie robót, o których mowa, wymaga zgody Zamawiającego i zabezpieczenia środków finansowych. 5. W sytuacji, gdy ostateczna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, obliczona w oparciu o zryczałtowane ceny jednostkowe oraz zakres faktycznie zrealizowanych robót wynikających z dokonanych obmiarów powykonawczych będzie niższa niż kwota wskazana w § 3 ust. 1, należy wskazać ostateczną wartość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego zamówienia poprzez zaniechanie niektórych robót (o wartości do 15% wynagrodzenia), wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową. W razie całkowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy jest pomniejszane o kwotę przewidzianą w kosztorysie ofertowym za te roboty. W razie częściowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie następuje na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony będzie przez inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego.7. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto.8. Wystąpienie siły wyższej będzie uzasadniać zmianę terminu wykonania umowy, technologii wykonania prac oraz wynagrodzenia. 9. Zamawiający dopuszcza zmianę osób, o których mowa w § 5 ust. 1 i 4 na zasadach określonych w § 5. Zmiany personelu nie wymagają aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami na platformie zakupowej pod adresem: https://zarszyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady cieśli i zbrojarzy - Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycja poszukuję brygady cieśli, zbrojarzy. Inwestycja to budynek mieszkalny na terenie m.Nisko. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI