Przebudowa i remont dróg gminnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPokój
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-08
  • ZamawiającyGmina Pokój
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00091448
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774693080

1.5.8.) Numer faksu: 774693080 w. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa141b56-d3f2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000978/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa i remont dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie 1 realizowane w ramach dofinansowania ze środków budżetu Województwa Opolskiego budowy i przebudowy dróg dojazdowych do gruntów rolnych; Zadanie 2 realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020” Zadanie 3 i 4 finansowane z budżetu Gminy Pokój

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP,TED lub Id Postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamowieniapobliczne@gminapokoj.plluba.hadamik@gminapokoj.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Jest administratoremdanych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszympostępowaniu;2.dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadaniepn.:”Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektujwybuduj w ramach realizacji operacji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w ObszaryWiejskie”3.odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4.dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podaniaprzez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. wodniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; c.d. SWZ Rozdział I podrozdział 20

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy Rozdział I podrozdział 20

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.III.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1(Część I) :„Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Domaradz dz. nr 620” realizowane w ramach dofinansowania z ze środków budżetu Województwa Opolskiego budowy i przebudowy dróg dojazdowych do gruntów rolnych.Obejmuje przebudowę drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Kozuby i Domaradz znajdującej się na działce nr 620 k.m. 3 ob. Domaradz położonej w sąsiedztwie terenów gospodarskich i pól uprawnych. Projektowany odcinek przebudowywanej drogi o długości 821,00 mb, jest odcinkiem prowadzącym ruch z zabudowań w m. Kozuby i Domaradz do dróg wewnętrznych, drogi powiatowej i dalej do drogi wojewódzkiej 454 oraz zapewnia dojazd do pól uprawnych. Należy wytyczyć geodezyjnie teren budowy.
Początek przebudowywanego odcinka znajduje się w przyjętym do projektu km 0+000. Koniec przebudowywanego odcinka drogi znajduje się w km 0+821. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 821,00 mb. Na przebudowywanym odcinku od km 0+000,00 do km 0+821,00 drogi projektuje się nawierzchnię z mieszanki bitumicznej AC 11S grubości 4 cm na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W o grubości 4 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na oczyszczonej i wyprofilowanej podbudowie tłuczniowej tłucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm, podbudowie z tłucznia kamiennego 0-63 stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm. Cała konstrukcja zostaną ułożone na warstwie odsączającej z piasku naturalnego o grubości 10 cm. Całość nawierzchni zostanie obramowana obustronnie poboczem gruntowym (0,5 m pobocze wykonane z tłucznia). Odwodnienie drogi poprzez prawidłowo wykonane spadki na pobocze gruntowe.

Wykonawca dla Zadanie nr 1 „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Domaradz dz. nr 620” realizowane w ramach dofinansowania ze środków budżetu Województwa Opolskiego budowy i przebudowy dróg dojazdowych do gruntów rolnych wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz dokona zgłoszenia odpowiednim organom w ramach realizacji zadania.

W zakres robót w trakcie budowy wchodzi:
• roboty pomiarowe,
• roboty ziemne,
• regulacja urządzeń obcych,
• wykonanie warstwy odsączającej,
• wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31,5,
• wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63,
• wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej AC 16W,
• wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z mieszanki bitumicznej AC 11S,
• wykonanie poboczy gruntowych,
• plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni.

Układ geometryczny oraz wszystkie rozwiązania konstrukcyjne pokazano na projekcie zagospodarowania terenu oraz rysunkach szczegółowych.
Konstrukcja nawierzchni
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. (z późn. zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następującą konstrukcje:
droga gminna wewnętrzna
Elementy przekroju normalnego:
Parametry techniczne:
jezdnia –- pochylenie poprzeczne – 2 % jednostronne, jezdnia o szerokości 3,50 m, projektowane odcinek drogi na których wykonywana będzie przebudowa wysokościowo dowiązano do istniejącego zagospodarowania i ukształtowania terenu.
Konstrukcja nawierzchni jezdni
4,0 cm – warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC 11S,
4,0 cm – warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC 16W,
10,0 cm – podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie,
10,0 cm – podbudowa z tłucznia kamiennego 0-63 stabilizowanego mechanicznie,
10,0 cm – warstwa odsączająca z piasku naturalnego
Konstrukcja pobocza gruntowego (tłuczniowego)
10,0 cm – warstwa z tłucznia kamiennego 0-31,5,

Parametry techniczno - użytkowe
Długość przebudowywanej drogi - 821,00 m,
Powierzchnia jezdni – 2 873,50 m²
Szerokość jezdni – 3,50 m,
Szerokość pobocza gruntowego z tłucznia – 0,50 m
Powierzchnia pobocza tłuczniowego – 821,00 m²

1.4 Opis stanu istniejącego zgodnie z załączonym projektem

Przedmiotem zamówienia polegających na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Kozuby i Domaradz znajdującej się na działce nr 620 k.m. 3 ob. Domaradz położonej w sąsiedztwie terenów gospodarskich i pól uprawnych. Projektowany odcinek przebudowywanej drogi o długości 821,00 mb, jest odcinkiem prowadzącym ruch z zabudowań w m. Kozuby i Domaradz do dróg wewnętrznych, drogi powiatowej i dalej do drogi wojewódzkiej 454 oraz zapewnia dojazd do pól uprawnych.

1.5 Ukształtowanie terenu, kategoria geotechniczna

Teren płaski, ze względu na warunki hydrogeologiczne oraz rodzaj projektowanej inwestycji, obiekt zalicza się do kategorii geotechnicznej, przy prostych warunkach gruntowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych.

1.6 Ochrona Konserwatorska:
Teren na którym zlokalizowana jest inwestycja nie jest wpisany do rejestru zabytków.

1.7 Szczegółowy opis przedmiotu
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa zagospodarowania
2)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
3)przedmiary robót
4)Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2(Część II) : „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Szkolna w miejscowości Krogulna” realizowane w ramach dofinansowania „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury , w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”

Obejmuje przebudowę drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Krogulna ul. Szkolna znajdującej się na działkach nr 248 k.m. 2 i 330 k.m.2 ob. Krogulna położonej w sąsiedztwie terenów gospodarskich i pól uprawnych. Projektowany odcinek przebudowywanej drogi o długości 513,00 mb (odcinek I – 365,00 mb, odcinek II – 148,00 mb), jest odcinkiem prowadzącym ruch z zabudowań w m. Krogulna do drogi gminnej nr 101612 O oraz do drogi wewnętrznej w m. Zieleniec i dalej do drogi wojewódzkiej 454 oraz zapewnia dojazd do pól uprawnych maszynom rolniczym. Należy wytyczyć geodezyjnie teren budowy.

Początek przebudowywanego odcinka I znajduje się w przyjętym do projektu km 0+000. Koniec przebudowywanego I odcinka drogi znajduje się w km 0+365,00. Początek przebudowywanego odcinka II znajduje się w km 0+412,00. Koniec przebudowywanego II odcinka drogi znajduje się w km 0+560. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 513,00 mb. Na przebudowywanym odcinku od km 0+000,00 do km 0+365,00 i od km 0+412,00 do km 0+560,00 drogi projektuje się nawierzchnię z mieszanki bitumicznej AC 11S grubości 4 cm na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W o grubości 4 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na oczyszczonej i wyprofilowanej podbudowie z tłucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm. Cała konstrukcja zostaną ułożone na istniejącej nawierzchni tłuczniowej. W ramach zadania zostanie wykonana jedna mijanka drogowa dla poprawy bezpieczeństwa i płynności ruchu pojazdów rolniczych.
Całość nawierzchni zostanie obramowana obustronnie poboczem gruntowym (0,5 m pobocze wykonane z tłucznia). Odwodnienie drogi poprzez prawidłowo wykonane spadki na pobocze gruntowe.
W zakres robót w trakcie budowy wchodzi:
• roboty pomiarowe,
• roboty ziemne,
• regulacja urządzeń obcych,
• wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31,5,
• wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej AC 16W,
• wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z mieszanki bitumicznej AC 11S,
• wykonanie mijanki drogowej
• wyrównanie różnicy i umocnienie poboczy wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem poboczy tłuczniem kamiennym gr 10 cm
• plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni.
Układ geometryczny oraz wszystkie rozwiązania konstrukcyjne pokazano na projekcie zagospodarowania terenu oraz rysunkach szczegółowych.

Wykonawca dla Zadania nr 2: „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Szkolna w miejscowości Krogulna” realizowane w ramach dofinansowania – „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury , w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020” wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz dokona zgłoszenia odpowiednim organom w ramach realizacji zadania.
Konstrukcja nawierzchni:
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. (z późn. zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następującą konstrukcje:
droga gminna wewnętrzna
Elementy przekroju normalnego:
Parametry techniczne:
jezdnia –- pochylenie poprzeczne – 2 % jednostronne, jezdnia o szerokości 3,00 m, projektowane odcinek drogi na których wykonywana będzie przebudowa wysokościowo dowiązano do istniejącego zagospodarowania i ukształtowania terenu.
Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni
4,0 cm – warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC 11S,
4,0 cm – warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC 16W,
10,0 cm – podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie,

Projektowana konstrukcja nawierzchni mijanki drogowej
4,0 cm – warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC 11S,
4,0 cm – warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC 16W,
10,0 cm – podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie,
10,0 cm – podbudowa z tłucznia kamiennego 0-63 stabilizowanego mechanicznie,
10,0 cm – warstwa odsączająca z piasku naturalnego

Projektowana konstrukcja pobocza gruntowego (tłuczniowego)
10,0 cm – warstwa tłucznia 0-31,5

Parametry techniczno - użytkowe
Długość przebudowywanej drogi - 513,00 m,
Powierzchnia jezdni – 1 539,00 m²
Szerokość jezdni – 3,00 m,
Szerokość pobocza gruntowego z tłucznia – 0,50 m
Mijanki drogowe – 1 szt.

2.4 Opis stanu istniejącego

Przedmiotem zamówienia polegającym na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Krogulna ul. Szkolna znajdującej się na działkach nr 248 k.m. 2 i 330 k.m.2 ob. Krogulna położonej w sąsiedztwie terenów gospodarskich i pól uprawnych. Drogą gminną odbywa się znaczny ruch pojazdów osobowych jak również droga zapewnia dojazd do terenów rolnych oraz łączy się z innymi drogami gminnymi. Aby zapewnić bezpieczeństwo uczestnikom ruchu należy wykonać nową nawierzchnię bitumiczną, podbudowę tłuczniową, mijankę drogową oraz obustronne pobocza gruntowe. Na całym odcinku brak jest odpowiednich spadków nawierzchni, co skutkuje powstawaniem po opadach licznych zastoisk wodnych, które utrudniają korzystanie z drogi zmotoryzowanym uczestnikom ruchu. Zawyżone obustronne pobocza gruntowe powodują nasiąkanie korpusu drogi co w znacznym stopniu sprzyja pogarszaniu się jej stanu technicznego.

2.5 Ukształtowanie terenu
Teren płaski, ze względu na warunki hydrogeologiczne oraz rodzaj projektowanej inwestycji, obiekt zalicza się do kategorii geotechnicznej, przy prostych warunkach gruntowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych.

2.6 Ochrona Konserwatorska
Teren na którym zlokalizowana jest inwestycja nie jest wpisany do rejestru zabytków.

2.7 Szczegółowy opis przedmiotu
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa zagospodarowania
2)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
3)przedmiary robót
4)Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA:
Zadanie nr 3(Część III):„Remont drogi gminnej wewnętrznej ul. Szkolna w m. Krogulna”
Obejmuje wykonanie remontu nawierzchni jezdni i poboczy na drodze gminnej wewnętrznej w m. Krogulna. Projektuje się wykonanie w/w remontu w działce ewidencyjnej drogowej o nr: 248 k.m.2 ob. Krogulna. Projektowany remont nawierzchni jezdni zakłada ułożenie nawierzchni z mieszanki bitumicznej AC 11S grubości 4 cm na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W o grubości 4 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na oczyszczonej i wyprofilowanej podbudowie z tłucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm. Cała konstrukcja zostaną ułożone na istniejącej nawierzchni tłuczniowo – bitumicznej. Remont poboczy obejmuje wykonanie ścinki oraz utwardzenie poboczy na szer. 0,50m. Projektowany zakres robót mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego oraz nie ingeruje w działki sąsiadujące. Planowany remont nie zmienia trasy istniejących dróg. Mieści się w krawędziach istniejącej nawierzchni, zachowuje szerokości przedmiotowej drogi i maksymalnie wykorzystuje istniejącą nawierzchnię. Należy wytyczyć geodezyjnie teren budowy.
Wykonawca dla Zadania nr 3: „Remont drogi gminnej wewnętrznej ul. Szkolna w m. Krogulna” wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz dokona zgłoszenia odpowiednim organom w ramach realizacji zadania.
Zestawienie powierzchni projektu zagospodarowania terenu
Powierzchnia jezdni - 109,98 m²
Szerokość jezdni – 1,68m – 3,0 m
Powierzchnia poboczy utwardzonych - 47,00 m²
Długość drogi - 47,00 mb.

Konstrukcja nawierzchni
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. (z późn. zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następującą konstrukcje:
Kategoria drogi – drogi gminna wewnętrzna - dojazdowa, kategoria ruchu KR1.
Elementy przekroju normalnego:
1. jezdnia – pochylenie poprzeczne jednostronne 2,0 %, szerokość jezdni od 1,68 m do 3,0 m, nawierzchnia ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S
2. pobocza umocnione tłuczniem – wyrównanie różnicy i umocnienie poboczy tłuczniem kamiennym gr. 10cm wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem - szer. 0,50m
Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni
4,0 cm – warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-11S,
4,0 cm – warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-11W
10,0 cm warstwa profilowo - wyrównawcza z tłucznia 0-31,5
istniejąca konstrukcja nawierzchni
Projektowana konstrukcja pobocza utwardzonego
10 cm – wzmocnienie poboczy tłuczniem kamiennym stabilizowana mechanicznie 0-31,5
podłoże rodzime.
3.5 Ukształtowanie terenu
Teren płaski, ze względu na warunki hydrogeologiczne oraz rodzaj projektowanej inwestycji, obiekt zalicza się do kategorii geotechnicznej, przy prostych warunkach gruntowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych.

3.6 Ochrona Konserwatorska
Teren na którym zlokalizowana jest inwestycja nie jest wpisany do rejestru zabytków.

3.7 Szczegółowy opis przedmiotu
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa zagospodarowania
2)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
3)przedmiary robót
4)Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA:
Zadanie nr 4(Część IV):
„Remont drogi gminnej publicznej nr 101614 O w miejscowości Krogulna”
Obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej publicznej nr 101614 O w miejscowości Krogulna znajdującej się na działkach nr 30 k.m 1 i 49 k.m.1 ob. Krogulna położonej w sąsiedztwie terenów gospodarskich i pól uprawnych. Projektowany odcinek remontowanej drogi o długości 817,00 mb, jest odcinkiem prowadzącym ruch z zabudowań w m. Krogulna do dróg gminnych i do drogi wojewódzkiej 454 oraz zapewnia dojazd do pól uprawnych maszynom rolniczym. Należy wytyczyć geodezyjnie teren budowy.
Początek remontowanego odcinka znajduje się w przyjętym do projektu km 0+000 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką 454). Koniec remontowanego odcinka drogi znajduje się w km 0+817. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 817,00 mb. Na remontowanym odcinku od km 0+000,00 do km 0+817,00 drogi projektuje się nawierzchnię z mieszanki bitumicznej AC 11S grubości 4 cm na warstwie profilowo - wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W o grubości 3 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na oczyszczonej i wyprofilowanej istniejącej nawierzchni bitumicznej.
Całość nawierzchni zostanie obramowana obustronnie poboczem gruntowym (0,5 m pobocze wykonane z tłucznia). Odwodnienie drogi poprzez prawidłowo wykonane spadki na pobocze gruntowe.
Wykonawca dla Zadania nr 4: „Remont drogi gminnej publicznej nr 101614 O w miejscowości Krogulna” wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz dokona zgłoszenia odpowiednim organom w ramach realizacji zadania.
W zakres robót w trakcie budowy wchodzi:
1. roboty pomiarowe,
2. roboty ziemne,
3. regulacja urządzeń obcych,
4. wykonanie warstwy (profilowo - wyrównawczej) z mieszanki bitumicznej AC 16W,
5. wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z mieszanki bitumicznej AC 11S,
6. wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego
7. plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni.

Układ geometryczny oraz wszystkie rozwiązania konstrukcyjne pokazano na projekcie zagospodarowania terenu oraz rysunkach szczegółowych.
Zestawienie powierzchni projektu zagospodarowania terenu
Długość remontowanej drogi - 817,00 m,
Powierzchnia jezdni – 2614,40 m²
Szerokość jezdni – 3,20 m,
Szerokość pobocza gruntowego z tłucznia – 0,50 m

Konstrukcja nawierzchni
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. (z późn. zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następującą konstrukcje:
Kategoria drogi – drogi gminna wewnętrzna - dojazdowa, kategoria ruchu KR1.
Elementy przekroju normalnego:
1.jezdnia –- pochylenie poprzeczne – 2 % jednostronne, jezdnia o szerokości 3,20 m, projektowane odcinek drogi na których wykonywany będzie remont wysokościowo dowiązano do istniejącego zagospodarowania i ukształtowania terenu
2. pobocza umocnione tłuczniem – wyrównanie różnicy i umocnienie poboczy tłuczniem kamiennym gr. 10cm wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem - szer. 0,50m
Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni
4,0 cm – warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC 11S,
3,0 cm – warstwa profilowo - wyrównawcza z mieszanki bitumicznej AC 16W,

Projektowana konstrukcja pobocza utwardzonego
10,0 cm – warstwa tłucznia 0-31,5

4.5 Ukształtowanie terenu

Teren płaski, ze względu na warunki hydrogeologiczne oraz rodzaj projektowanej inwestycji, obiekt zalicza się do kategorii geotechnicznej, przy prostych warunkach gruntowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych.

4.6 Ochrona Konserwatorska
Teren na którym zlokalizowana jest inwestycja nie jest wpisany do rejestru zabytków.

4.7 Szczegółowy opis przedmiotu
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa zagospodarowania
2)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
3)przedmiary robót
4)Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Określenie warunków udziału w postępowaniu:zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a. Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

Dla zadania nr 1 (Część I) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac takich jak: wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej wraz z mechanicznym oczyszczaniem i skraplaniem emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej na powierzchni jezdni co najmniej 2000 m2

Dla zadania nr 2 (Część II) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac takich jak: wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej wraz z mechanicznym oczyszczaniem i skraplaniem emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej na powierzchni jezdni co najmniej 1000 m2

Dla zadania nr 3 (Część III) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac takich jak: wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej wraz z mechanicznym oczyszczaniem i skraplaniem emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej na powierzchni jezdni co najmniej 100 m2

Dla zadania nr 4 (Część IV) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac takich jak: wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej wraz z mechanicznym oczyszczaniem i skraplaniem emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej na powierzchni jezdni co najmniej 1500 m2

Wymagane jest, aby dla każdej części została wykazana inna robota budowlana, potwierdzająca spełnienie warunku udziału. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na wszystkie części, aby spełnić warunek musi wykazać wykonanie 4 różnych robót budowlanych o wskazanych wyżej parametrach



b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zadania w charakterze kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w specjalności drogowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zamawiający
nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Wymagane jest natomiast Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące
wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert: nie podlega wykluczeniu, - Załącznik
nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.2 ppkt 4 lit. a SWZ,
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2 ppkt 4 lit. b SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 i w związku z art. 266 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące RODO. 4.Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie wskazanej w rozdziale 10 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:

Dla zadania nr 1 Część I - 5000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100),
Dla zadania nr 2 Część II - 3000,00 PLN (słownie zł: trzy tysiące złotych 00/100),
Dla zadania nr 3 Część III - 200,00 PLN (słownie zł: dwieście złotych 00/100),
Dla zadania nr 4 Część IV- 3000,00 PLN (słownie zł: trzy tysiące złotych 00/100),
10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Namysłowie O/Pokój
nr konta: 23 8890 1066 0000 0299 2004 0008
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: SG.III.271.9.2021- Część I i /lub Część II i/lub Część III i /lub Część IV - Przebudowa i remont dróg gminnych ”
10.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
10.5 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca
przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
10.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być
nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna
zawierać następujące elementy:
a. nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b. kwotę wadium,
c. termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
10.7 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,
o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
10.8 Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
2) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest
podmiotowym środkiem dowodowym.
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
9.3 Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z
następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w
przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia
niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu
wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz
akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia
nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w
przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania
robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót
budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub
eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia
nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót
budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w
przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji
projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym
przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na
usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o
liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji
wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w
przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian,
powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot
zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni
niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia
uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania
decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie
może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym
mowa w § 3 ust. 1, cd. Wzór umowy § 18 Zmiany umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dozłożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku lub wniosku dostępnego na miniPortalu UrzęduZamówień Publicznychoraz w systemie ePUAP. Elektroniczna Skrzynka Podawcza:/86frc5f0pl/SkrytkaESP znajdująca się naplatformie ePuap pod adresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06

2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zleci prace murarskie - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do zatrudnienia lub brygady do prac murarskich. Inwestycje na terenie woj. opolskiego (budynki użyteczności publicznej). Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI