PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU I ELEWACJI BUDYNKU PRZY UL. MAZOWIECKIEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU I ELEWACJI BUDYNKU PRZY UL. MAZOWIECKIEJ 17 WE WROCŁAWIU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-03-01
  • ZamawiającyBiuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00006784
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERUI ELEWACJI BUDYNKU PRZY UL. MAZOWIECKIEJ 17 WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021419270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.bou@dolnyslask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

świadczenie usług na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERUI ELEWACJI BUDYNKU PRZY UL. MAZOWIECKIEJ 17 WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04472e58-6c4c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004254/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont części pomieszczeń parteru i elewacji budynku przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania ze strony internetowej prowadzonego postępowania (platformy zakupowej) opisane zostały pod adresem https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOU-TCH.471.TP-1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które nie wprowadzają zmian w zagospodarowaniu terenu i zewnętrznej infrastrukturze technicznej, za wyjątkiem demontażu wtórnego zadaszenia nad wejściem do budynku, a także nie obejmują wykonania żadnych robót ziemnych. W ramach zamierzenia budowlanego, zostanie zrekomponowany i odtworzony układ podwójnego wejścia głównego do budynku na elewacji północnej wraz ze stolarką okienną i drzwiową oraz przestrzenią holu. Dodatkowo przebudowane zostanie pomieszczenie po dawnej bramie przejazdowej na parterze, w której zostanie wydzielone stałymi przegrodami budowlanymi nowe pomieszczenie biurowe, przy zachowaniu istniejącej kraty stalowej.Ponadto zostanie przebudowana wewnętrzna klatka schodowa łącząca parter z pierwszym piętrem a cała strefa wejściowa zostanie dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz wydzielona strefa pożarowa samorządowej instytucji kultury pod nazwą Strefa Kultury Wrocław, zwanej dalej SKW. W efekcie prowadzonych prac budowlanych powstanie nowa strefa wejściowa służąca celom administracji publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego i usługom SKW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku udziału w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;b) dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony na kwotę minimum 1 mln zł. (słownie: jeden milion złotych) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykaz robót budowlanych: Zamawiający uzna wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na remoncie i/lub przebudowie budynku objętego prawną ochroną konserwatorską, poprzez wpis do ewidencji zabytków, o wartości minimum 1 mln zł. Brutto (słownie: jeden milion złotych) każda, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. Należy załączyć poświadczenie o wykonaniu tych robót, np. referencje lub dokument równoważny, potwierdzający należyte wykonanie robót budowlanych;b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, pozwalające na objęcie obowiązków kierownika budowy, posiadającego co najmniej 5-letnią praktykę zawodową na budowie oraz przy robotach podobnych zakresowo do przedmiotu zamówienia, która to osoba będzie wykonywać swoje obowiązki osobiście. Konieczne są także informacje potwierdzające jej wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, oraz informacja o podstawie do dysponowania pracą tej osoby, wg załącznika nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 14000,00 złotych (słownie: czternaście tysięcy złotych).2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone BOU-TCH.471.TP-1/20213. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 13 ppkt 2 i 3 oraz pkt. 1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander: 05 1090 2398 0000 0001 4187 4602 z adnotacją: „Wpłata wadium – nr sprawy: BOU-TCH.471.TP-1/2021”.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.8. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu.9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie musi być gwarancją/poręczeniem nieodwołalną/ym, bezwarunkową/ym i płatną/ym na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną/ym zgodnie z obowiązującym prawem. Powinna/o ona/o zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia, z zastrzeżeniem, że gwarant/poręczyciel ma obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania ofertą, bez względu na czas wpływu wniosku Zamawiającego w tym zakresie do gwaranta/poręczyciela.5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych”.10. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby poręczenie miało charakter subsydiarny.11. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Poza możliwością wprowadzenia zmian do umowy zawartej z Wykonawcą w przypadkach określonych w art. 454 i następnych ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje dodatkowo także następujące możliwości zmiany umowy, po zaakceptowaniu przez Strony: 1. przewidziane w § 11 umowy;2. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych na wniosek jednej ze Stron; 3. wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy;4. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, na wniosek jednej ze Stron; 5. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na wniosek Wykonawcy;6. zmiana sposobu płatności – z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub mających wpływ na realizację zamówienia, na wniosek Wykonawcy;7. zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-finansowego, na wniosek Kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, po akceptacji Stron;8. zmiana kwot budżetowych w ramach realizacji i odpowiednia zmiana w harmonogramie rzeczowo-finansowym, na wniosek Zamawiającego;9. zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, na wniosek jednej ze Stron, jedynie w następujących przypadkach:a) konieczności dokonania zmiany w pozwoleniu na budowę o czas trwania procedury administracyjnej;b) gdy powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie Umowy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, o czas wymaganych badań lub ekspertyz;c) gdy wystąpią istotne wady dokumentacji projektowej, których usunięcie wstrzymuje wykonanie robót, o czas konieczny na uzupełnienie dokumentacji projektowej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-30

2021-02-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI