Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i nadbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7 w Szczecinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 817-33-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sim.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-323-53-04
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Mieszka I 33
1.11.4.) Miejscowość: Szczecin
1.11.5.) Kod pocztowy: 71-793
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.11.9.) Numer telefonu: 91/ 817-33-85
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sim.szczecin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.sim.szczecin.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i nadbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7 w Szczecinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df50a971-6d18-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://portal.smartpzp.pl/sim3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, a pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania - platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/sim
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy (szczegółowy opis w Rozdziale XVI oraz XVII), składa się pod rygorem nieważności, w:1) formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym - art. 781 § 1 k.c.).2) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.) lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2020 r. poz. 332 z późn. zm.). 2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 3. W zależności od formatu podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): 1) Dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES; 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.4. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy P.z.p., oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Ustawy, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5.Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem https://portal.smartpzp.pl/sim. 6. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga założenia konta w systemie SmartPZP - wykonawca potrzebuje kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub podpisu osobistego. Szczegóły znajdują się w Instrukcji użytkownika Wykonawcy SmartPZP dostępnej na stronie https://portal.smartpzp.pl/sim/elearning - zakładka - Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP. 8. Warunki techniczne zostały wskazane w Instrukcji użytkownika Wykonawcy SmartPZP dostępnej na stronie https://portal.smartpzp.pl/sim/elearning - zakładka - Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP oraz Regulaminie korzystania z SmartPZP zamieszczonym na stronie: https://portal.smartpzp.pl/sim/module/elearning. 9. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. 10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte się w Rozdziale VIII swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SIM/ZP/P/01/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa i nadbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu – ul. Korzeniowskiego 7 w Szczecinie”. Zadanie obejmuje wykonanie m.in. przebudowy i nadbudowy III kondygnacji, która przeznaczona jest na działalność Domu Kultury „Słowianin,” przebudowę wszystkich klatek schodowych, wymianę istniejącej konstrukcji dachu, prace instalacyjne, wykonanie elewacji budynku w oparciu o program prac konserwatorskich oraz pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami wskazanymi w Rozdz. IV swz stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robot podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa., w zakresie m.in.:a) robót branży konstrukcyjnej i ogólnobudowlanej,b) robót branży sanitarnej,c) robót branży elektroenergetycznej,d) robót branży teletechnicznej,e) zieleni,f) inżynierii ruchu.Warunki na jakich zostaną one udzielone: wykonanie robót w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu: a) na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych;b) z przyczyn uzasadnionych społecznie;c) w przypadkach uzasadnionych technologią;d) w przypadkach uzasadnionych warunkami miejscowymi;e) w związku z wystąpieniem konieczności zmian pierwotnie wykonanych robót bądź w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót;f) celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz w przypadku powierzania wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę;g) z powodu zmian wynikających z uwarunkowań realizacji zadania inwestycyjnego (w tym w szczególności związanych z postępowaniami administracyjnymi dot. tego zadania, uwarunkowań środowiskowych, wpływu inwestycji sąsiadujących, itp.);h) z powodu zmiany stanu prawnego lub wytycznych właściwych instytucji polskich lub UE;i) w przypadku błędów w dokumentacji przetargowej;j) w przypadku powierzenia Zamawiającym nowych zadań gospodarczych lub publicznych;k) z uwzględnieniem zmian po negocjacjach z Wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowiązywania rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4