„Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno – Gmina Tuczno”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno – Gmina Tuczno” w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuczno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-29
  • ZamawiającyGMINA TUCZNO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017324
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno – Gmina Tuczno” w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 6

1.5.2.) Miejscowość: Tuczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-640

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 672593035

1.5.8.) Numer faksu: 672593089

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno – Gmina Tuczno” w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62225ad2-842f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017266/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno – Gmina Tuczno” w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza dokomunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych wyżej), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email w.narel@tuczno.pl3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: w.narel@tuczno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna RODO; Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala się niniejszą klauzulę: I. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuczno, ul. Wolności 6, 78-640 TucznoII. inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres korespondencyjny: inspektor@tuczno.pl;III. Cele i podstawy przetwarzania 1) Celem przetwarzania danych jest: realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa.2) Podstawą przetwarzania jest: a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, oraz w szczególności: b) ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.). IV. Okres przechowywania danych Zebrane dane będą przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstawą przetwarzania, określonym w pkt. III, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).V. Odbiorcy danych Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upoważnionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych1) Podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji usługi/zadania. 2) W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia. 3) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PDE.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno, Gmina Tuczno”, zakres robót będzie obejmował:Przedmiotowa inwestycja zakłada częściowe wykorzystanie istniejącej infrastruktury. Głównym elementem przedmiotowego rozwiązania jest montaż dwóch wysokowydajnych modułów funkcyjnych wykonanych ze stali kwasoodpornej z zastosowaniem zatopionego blokowego złoża biologicznego. Realizacja przedsięwzięcia zgodnie z tą koncepcją umożliwi osiągnięcie wieloletniej trwałości projektu. Przewiduje się zastosowanie technologii stałych pakietowych złóż biologicznych. Zgodnie z proponowanym rozwiązaniem przyjmuje się wygenerowanie pomiędzy modułami funkcyjnymi zespołu pomieszczeń przeznaczonych na cele socjalne, technologiczne (sterownia) oraz techniczne, w których zlokalizowane zostaną poszczególne urządzenia chronione przed wpływem warunków atmosferycznych. Zgodnie z poniższym zestawieniem zakres inwestycji obejmuje modernizację istniejących obiektów oraz dostawę nowych urządzeń:- Zautomatyzowana stacja zlewcza ścieków dowożonych – nowy obiekt- Pompownia ścieków – modernizacja istniejącej- Krata rzadka (podczyszczanie mechaniczne) – nowy obiekt – zamiana na wielofunkcyjną zautomatyzowaną stację podczyszczania mechanicznego (sitopiaskownik / separator skratek )- Komora denitryfikacji – modernizacja- Reaktor nr 1 i nr 2 – wyłączenie z użytkowania- Komora stabilizacji osadu – dalsze wykorzystanie- Stacja dozowania PIX- Stacja odwadniania osadu – dalsze wykorzystanie- Stacja napowietrzania – nowy obiekt (wyposażenie w nowe dwie dmuchawy zamontowane w nowym układzie pomieszczeń)- Dostawa dwóch modułów funkcyjnych w technologii z blokowym złożem biologicznym ze stali kwasoodpornej – nowy obiekt- Pompownia technologiczna – nowy obiekt- Zbiornik osadu nadmiernego ze stali kwasoodpornej – nowy obiekt- Układ pomieszczeń socjalno – technicznych 2. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno w tym:a) obsługa geodezyjna,b) inne niezbędne dokumentacje, operaty, pozwolenia, sprawdzenia wynikające z przepisów w celu uzyskania pozwolenia na budowę,c) projekty budowlano-wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (4 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę,d) inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.),f) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej na dysku CD (1 szt.) lub innym nośniku elektronicznym3. Pełnienie nadzoru autorskiego.4. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową przebudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków.5. Dostawa oraz montaż urządzeń i instalacji.6. Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przepisami parametrów oczyszczonych ścieków.7. Obsługa geodezyjna powykonawcza.8. Przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem do uzyskania pozwolenia lub zaświadczenia na użytkowanie.9. Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni ścieków.10. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni.11. Wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji obiektu.12. Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD lub innym nośniku elektronicznym 1 szt.).13. Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji.14. Inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji.15. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres nie krótszy niż 2 lata i nie dłuższy niż 4 lata. 16. Wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych.17. Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria,2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. 1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. 1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 2.000.000,00 zł przez okres realizacji przedmiotu umowy oraz przekazać Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności przed podpisaniem umowy.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej – 1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dokumentacje budowlane/wykonawcze na budowę, przebudowę, rozbudowę, modernizację lub remont oczyszczalni ścieków w technologii modułowej ze stali kwasoodpornej ze złożem biologicznym zgodnej z założeniami dokumentacji przetargowej w tym przynajmniej jedną o przepustowości Qdśr co najmniej 200 m3/d z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. oraz Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków w technologii modułowej ze stali kwasoodpornej ze złożem biologicznym zgodnej z założeniami dokumentacji przetargowej wraz z rozruchem technologicznym w tym przynajmniej jedną o przepustowości Qdśr co najmniej 200m3/d, o wartości robót na kwotę brutto minimum 2.500.000,00 zł z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.Całość punktu opisana w pkt. 20 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SWZ.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania nw. podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ ,2) wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SWZ,3) wykaz osób - załącznik nr 6 do SWZ,4) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.3. Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów, lub dokumenty te są niekompletne lub zawierają błędy, do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ ,2) wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SWZ,3) wykaz osób - załącznik nr 6 do SWZ,4) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć: 1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Załącznik nr 1 - Formularz oferty4) Załącznik nr 2 – Oświadczenia wykonawcy5) Załącznik nr 3 – Pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego (jeżeli dotyczy).6) Oferta oraz oświadczenia i pozostałe wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale.7) Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.8) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.9) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający nie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert i nie podlega wyjaśnieniu, uzupełnieniu, zgodnie z art. 107 ust. 3ustawy Pzp. 9. Postanowień ust. 8 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.10) Załącznik nr 7 Protokół odbycia wizji lokalnej - Zamawiający odrzuci ofertę jeśli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 11.04.2021 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Tucznie BS w Wieleniu o/Tuczno nr konta 25 8960 0003 2600 0648 2000 0020 Z dopiskiem: „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno – Gmina Tuczno”5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego)6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznie podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy),- beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),- gwaranta / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczycielem musi być Gmina Tuczno- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust 6 ustawy PZP.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 266 ust 1 pkt 14 ustawy PZP.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust 1-5 ustawy PZP.9. Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust 6 ustawy PZP.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust 2 ustawy PZP, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) na żądanie Zamawiającego przedstawią umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek podlega sumowaniu, tj. łącznie Wykonawcy muszą wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem), z zastrzeżeniem, że części zamówienia dla których wymagane jest posiadanie doświadczenia członkowie konsorcjum wykonają wspólnie lub wyłącznie ten członek konsorcjum, który posiada wymagane doświadczenie do wykonania danej części.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został przedstawiony w § 15 projektu umowy która jest załącznikiem do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-27

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy całych brygad ciesielsko zbrojarskich - Kołobrzeg
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy całych brygad ciesielsko zbrojarskich. Twój zakres obowiązków: wykonywanie szalunków, zarówno tradycyjnych, jak i systemowych. budowanie schodów betonowych, stropów oraz innych elementów zgodnie z rysunkiem technicznym. montaż konstrukcji systemowych na podstawie dokumentacji technicznej. obsługa narzędzi i maszyn niezbędnych do wykonywania prac Nasze wymagania: doświadczenie w pracach związanych z szalunkami, umiejętność czytania rysunków technicznych, znajomość różnych systemów szalunkowych (PERI, DOKA, ULMA), sumienność i zaangażowanie, pracowitość, kultura osobista; umiejętność pracy zespołowej, To oferujemy: atrakcyjną stawkę godzinową (27-35 zł/godz na rękę) uzależnioną od posiadanego doświadczenia umowę o pracę na pełny etat lub umowę zlecenie lub B2B w zależności od preferencji pracownika, możliwość długoletniej współpracy, bezpłatne, w pełni wyposażone mieszkanie (w tym dostęp do Internetu), odzież roboczą i ochronną, narzędzia pracy, premię za polecenie pracownika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI