Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno – Gmina Tuczno” w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 6
1.5.2.) Miejscowość: Tuczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-640
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 672593035
1.5.8.) Numer faksu: 672593089
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno – Gmina Tuczno” w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62225ad2-842f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017266/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno – Gmina Tuczno” w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza dokomunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych wyżej), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email w.narel@tuczno.pl3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: w.narel@tuczno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna RODO; Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala się niniejszą klauzulę: I. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuczno, ul. Wolności 6, 78-640 TucznoII. inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres korespondencyjny: inspektor@tuczno.pl;III. Cele i podstawy przetwarzania 1) Celem przetwarzania danych jest: realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa.2) Podstawą przetwarzania jest: a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, oraz w szczególności: b) ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.). IV. Okres przechowywania danych Zebrane dane będą przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstawą przetwarzania, określonym w pkt. III, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).V. Odbiorcy danych Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upoważnionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych1) Podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji usługi/zadania. 2) W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia. 3) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PDE.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno, Gmina Tuczno”, zakres robót będzie obejmował:Przedmiotowa inwestycja zakłada częściowe wykorzystanie istniejącej infrastruktury. Głównym elementem przedmiotowego rozwiązania jest montaż dwóch wysokowydajnych modułów funkcyjnych wykonanych ze stali kwasoodpornej z zastosowaniem zatopionego blokowego złoża biologicznego. Realizacja przedsięwzięcia zgodnie z tą koncepcją umożliwi osiągnięcie wieloletniej trwałości projektu. Przewiduje się zastosowanie technologii stałych pakietowych złóż biologicznych. Zgodnie z proponowanym rozwiązaniem przyjmuje się wygenerowanie pomiędzy modułami funkcyjnymi zespołu pomieszczeń przeznaczonych na cele socjalne, technologiczne (sterownia) oraz techniczne, w których zlokalizowane zostaną poszczególne urządzenia chronione przed wpływem warunków atmosferycznych. Zgodnie z poniższym zestawieniem zakres inwestycji obejmuje modernizację istniejących obiektów oraz dostawę nowych urządzeń:- Zautomatyzowana stacja zlewcza ścieków dowożonych – nowy obiekt- Pompownia ścieków – modernizacja istniejącej- Krata rzadka (podczyszczanie mechaniczne) – nowy obiekt – zamiana na wielofunkcyjną zautomatyzowaną stację podczyszczania mechanicznego (sitopiaskownik / separator skratek )- Komora denitryfikacji – modernizacja- Reaktor nr 1 i nr 2 – wyłączenie z użytkowania- Komora stabilizacji osadu – dalsze wykorzystanie- Stacja dozowania PIX- Stacja odwadniania osadu – dalsze wykorzystanie- Stacja napowietrzania – nowy obiekt (wyposażenie w nowe dwie dmuchawy zamontowane w nowym układzie pomieszczeń)- Dostawa dwóch modułów funkcyjnych w technologii z blokowym złożem biologicznym ze stali kwasoodpornej – nowy obiekt- Pompownia technologiczna – nowy obiekt- Zbiornik osadu nadmiernego ze stali kwasoodpornej – nowy obiekt- Układ pomieszczeń socjalno – technicznych 2. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuczno w tym:a) obsługa geodezyjna,b) inne niezbędne dokumentacje, operaty, pozwolenia, sprawdzenia wynikające z przepisów w celu uzyskania pozwolenia na budowę,c) projekty budowlano-wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (4 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę,d) inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.),f) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej na dysku CD (1 szt.) lub innym nośniku elektronicznym3. Pełnienie nadzoru autorskiego.4. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową przebudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków.5. Dostawa oraz montaż urządzeń i instalacji.6. Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przepisami parametrów oczyszczonych ścieków.7. Obsługa geodezyjna powykonawcza.8. Przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem do uzyskania pozwolenia lub zaświadczenia na użytkowanie.9. Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni ścieków.10. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni.11. Wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji obiektu.12. Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD lub innym nośniku elektronicznym 1 szt.).13. Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji.14. Inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji.15. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres nie krótszy niż 2 lata i nie dłuższy niż 4 lata. 16. Wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych.17. Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową