Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Borowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borowa 223
1.5.2.) Miejscowość: Borowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-305
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@borowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Borowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094796a7-0caf-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048531/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych i dróg wewnętrznych na terenie gminy Borowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 5.1.1. SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany - składany za pomocą profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego - e- dowodu).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej ug@borowa.pl (nie dotyczy składania ofert).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 11 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wyżej adres email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Borowa – zadanie nr 1, obejmuje następujące odcinki dróg:
1. Modernizacja drogi gminnej nr 103268R Borowa - Ciechowa w km 0+820
- 1+580 w miejscowości Borowa.
2. Przebudowa drogi działka nr ewid. 1786 w km 0+000 - 0+550 w miejscowości Borowa.
3. Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1749 w km 0+135 - 1+130 w miejscowości Borowa.
4. Przebudowa drogi działka nr ewid. 2132 w km 0+000 - 0+110 w miejscowości Borowa.
5. Przebudowa drogi Domki Powodziowe działki nr ewid. 150, 151, 208, 309, 321, 2691, 2692 i 2693 w km 0+000 - 0+760 w miejscowości Borowa.
6. Przebudowa dróg w centrum wsi Borowa dz. nr ewid. 992 Etap V - droga nr 8.
7. Przebudowa dróg w centrum wsi Borowa dz. nr ewid. 992 Etap V - droga nr 10.
8. Przebudowa dróg w centrum wsi Borowa dz. nr ewid. 992 Etap V - droga nr 14.
9. Przebudowa dróg w centrum wsi Borowa dz. nr ewid. 1078 Etap V - droga
nr 15.
10. Przebudowa dróg w centrum wsi Borowa dz. nr ewid. 1021 Etap V - droga
nr 19.
11. Budowa sieci kanalizacji deszczowej na drogach nr 8, 10 i 19 oraz studni chłonnych na drodze nr 15 w centrum wsi Borowa.
12. Przebudowa drogi Do Wisłoki dz. nr ewid. 2690 w km 1+160 - 1+860
w miejscowości Borowa.
13. Przebudowa drogi dz. nr ewid. 589 w km 0+000 – 0+576 w miejscowości Borowa.
14. Modernizacja drogi gminnej nr 103270R Pławo-Lasek-Gizowa w km 0+000
- 2+290 w miejscowości Borowa i Pławo.
15. Przebudowa drogi działka nr ewid. 439 i 440 w km 0+100 - 0+675
w miejscowości Orłów.
16. Przebudowa drogi działka nr ewid. 454 obręb Orłów i nr ewid. 975 obręb Pławo w km 0+000 - 0+140 w miejscowości Orłów i Pławo.
17. Przebudowa drogi działka nr ewid. 942/2 w km 0+000 - 0+685 w miejscowości Pławo.
18. Przebudowa drogi działka nr ewid. 974 w km 0+00 - 0+165 w miejscowości Pławo.
19. Przebudowy drogi dz. nr ewid. 228/2, 234 w km 0+000 - 0+635 w miejscowości Sadkowa Góra.
20. Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1057 w km 0+000 - 0+575 w miejscowości Sadkowa Góra.
21. Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1085/2 w km 0+000 - 0+160 w miejscowości Sadkowa Góra.
22. Przebudowa drogi działka nr ewid. 1060 w km 0+000 - 0+300 w miejscowości Sadkowa Góra.
23. Modernizacja drogi gminnej nr 103254R Sadkowa Góra – Gawłuszowice w km 0+320 - 1+790 w miejscowości Sadkowa Góra.
24. Przebudowa drogi dz. nr ewid. 247/4, 443; obręb: 0015 - Orłów i 302, 339; obręb: 0019 - Wola Pławska w km 0+325 - 0+890 w miejscowości Orłów i Wola Pławska.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
44132000-4 - Elementy przepustów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Będą to zamówienia polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Borowa – zadanie nr 2, obejmuje następujące odcinki dróg:
1. Przebudowa drogi działka nr ewid. 585 w km 0+000 - 0+220 w miejscowości Gliny Małe.
2. Przebudowa drogi działka nr ewid. 882 w km 0+000 - 0+148 w miejscowości Gliny Małe.
3. Przebudowa drogi działka nr ewid. 962/1 w km 0+000 - 0+525 w miejscowości Gliny Małe.
4. Przebudowa drogi działka nr ewid. 1168/2 w km 0+000 - 0+176 w miejscowości Gliny Małe.
5. Przebudowy drogi działka nr ewid. 1133/1 w km 0+000 - 0+170 w miejscowości Gliny Małe.
6. Przebudowa drogi działka nr ewid. 774, 759/1, 1437/1 w km 0+160 - 1+035
w miejscowości Gliny Małe.
7. Modernizacja drogi gminnej nr 103258R Gliny Małe - Gliny Wielkie w km 0+000 - 1+630 w miejscowości Gliny Małe i Gliny Wielkie.
8. Modernizacja drogi gminnej nr 103261R Gliny Wielkie (Most) - Wisła w km 0+000 - 1+440 w miejscowości Gliny Wielkie.
9. Przebudowa drogi działka nr ewid. 389/1 w km 0+000 - 0+130 w miejscowości Gliny Wielkie.
10. Przebudowa drogi gminnej nr 103263R Gliny Wielkie - Majdan w km 0+005
- 0+360 w miejscowości Gliny Wielkie.
11. Przebudowa drogi Gliny Wielkie - Brnik dz. nr ewid. 378 w km 0+000 - 0+570
w miejscowości Gliny Wielkie.
12. Przebudowa drogi działka nr ewid. 512 w km 0+000 - 0+215 w miejscowości Gliny Wielkie.
13. Przebudowa drogi Masarnia - Cegielnia w km 0+000 - 1+812 dz. nr ewid. 393/2, 204, 205, 281/2 w miejscowości Górki.
14. Przebudowa drogi Górki - Cegielnia w km 0+150 - 0+750 dz. nr ewid. 204, 281/3 i 299 w miejscowości Górki.
15. Przebudowa drogi działka nr ewid. 409/2, 410 w km 0+000 - 0+340
w miejscowości Górki.
16. Przebudowa drogi działka nr ewid. 1343 w km 0+000 - 0+380 w miejscowości Górki.
17. Przebudowa drogi działka nr ewid. 1358 w km 0+000 - 0+135 w miejscowości Górki.
18. Modernizacja drogi gminnej nr 103264R Górki - Surowa w km 0+000 - 1+150
w miejscowości Górki.
19. Przebudowa drogi działka nr ewid. 552 w km 0+000 - 0+345 w miejscowości Łysakówek.
20. Przebudowa drogi dz. nr ewid. 208 w km 0+000 - 0+400 w miejscowości Sadkowa Góra.
21. Przebudowa drogi gminnej nr 103250R Gawłuszowice – Sadkowa Góra w km 0+809 - 1+331 w miejscowości Sadkowa Góra.
22. Przebudowa drogi dz. nr ewid. 956/2 w km 0+000 - 0+315 w miejscowości Sadkowa Góra.
23. Przebudowy drogi działka nr ewid. 268/3 w km 0+000 - 0+205 w miejscowości Surowa.
24. Przebudowa drogi działka nr ewid. 335 w km 0+000 - 0+215 w miejscowości Surowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
44132000-4 - Elementy przepustów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Będą to zamówienia polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie prawnym.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
1) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł.
2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe
lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł
(słownie złotych: jeden milion). Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
Zdolność techniczna lub zawodowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości minimum
3.000.000,00 zł brutto każda z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane
oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
Uwaga:
a) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane
przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
b) Przy ofercie składanej przez kilka podmiotów lub korzystaniu z doświadczenia podmiotów trzecich wystarczy, że ww. warunki spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują
lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
a) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą następujące kwalifikacje: minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
jako kierownik budowy/robót w specjalności inżynieryjnej drogowej
bez ograniczeń.
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1646)
oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia o których mowa w pkt. 4.8.3 SWZ Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,
nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
wystawiony nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert (art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy),
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 109 ust. 1 pkt 1),
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
nie zalega z opłaceniem składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 109 ust. 1 pkt 1),
d) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia jeżeli Wykonawca korzysta
ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 118 tj. dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 6 i 7, 8 i 10
ustawy Pzp oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5
do SWZ,
b) polisę ubezpieczeniową potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ),
z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
- inne dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.4.
ppkt. 1) SWZ,
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem
Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.4. ppkt. 2) SWZ,
e) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące
przed jej złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio:
40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych) dla zadania 1
oraz 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100) złotych dla zadania 2.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Mielcu Oddział Borowa
nr rachunku: 54 9183 1044 2002 2000 0231 0001
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: 271.4.2022”.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium,
które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami
i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji)
oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy
od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w § 17 Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni