Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa drogi gminnej nr 120438C ul. Targowa w miejscowości Skrwilno wraz z niezbędną infrastrukturą.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRWILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rypińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skrwilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skrwilno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i budowa drogi gminnej nr 120438C ul. Targowa w miejscowości Skrwilno wraz z niezbędną infrastrukturą.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32115aec-5685-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000327/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i budowa drogi gminnej nr 120438C ul. Targowa w miejscowości Skrwilno wraz z niezbędną infrastrukturą.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.27.2021.AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A) Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i budowa ulicy Targowej w miejscowości Skrwilno. Droga gminna nr 120438C ma swój początek na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2220C (ul. Rypińska). Koniec zlokalizowany jest w km 0+757.75. Zakres robót obejmuje:
• przebudowę nawierzchni jezdni poprzez wykonanie dodatkowych warstw bitumicznych,
• budowę nowego odcinka drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej,
• przebudowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
• budowę i przebudowę zjazdów,
• budowę zatok postojowych o nawierzchni z płyt ażurowych,
• budowę oświetlenia drogowego – budowę linii kablowej nN. 0,4 kV oświetlenia ulicznego/drogowego wraz z doświetleniem przejścia dla pieszych z wykorzystaniem opraw zewnętrznych ze źródłem światła typu LED z redukcją mocy opraw,
• przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatową,
• rozbiórkę całkowitą istniejącego przepustu wraz ze ściankami czołowymi oraz budowę przepustu,
• wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej wraz z podłączeniem projektowanych 4 wpustów w ul. Targowej w Skrwilnie z odprowadzeniem wód deszczowych przewodem grawitacyjnym do projektowanego zbiornika rozsączająco-retencyjnego zlokalizowanego na działce 245/20 obręb 0014 Skrwilno,
• wykonanie zbiornika rozsączająco-retencyjnego,
• wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Nadmiar urobku ziemi powstały w trakcie realizacji inwestycji oraz destrukt asfaltowy stanowi własność Zamawiającego i winien być dowozony do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w otoczeniu inwestycji.
B) Przedmiotem zamówienia jest również rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą. Inwestycja ma charakter liniowy. Zadanie obejmuje skanalizowanie działek zabudowanych i niezabudowanych przy ul. Targowej w Skrwilnie.
Z uwagi na płaski teren niezbędna będzie budowa przepompowni na działce 245/20 (targowisko gminne). Ścieki z posesji będą odprowadzane grawitacyjnie poprzez projektowane przyłącza do studni kanalizacyjnych, skąd odprowadzane będą rurociągami grawitacyjnymi do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Ścieki z północnej części projektu, przechodzące przez działki nr: 242/2, 242/3, 159, 245/20 obręb Skrwilno, będą odprowadzane grawitacyjnie do przepompowni usytuowanej w pobliżu targowiska gminnego, skąd zostaną przepompowane do studni rozprężnej po drugiej stronie ulicy, a następnie odprowadzone grawitacyjnie do istniejącej sieci kanalizacji. Na sieci zamontowane zostaną studnie kanalizacyjne rewizyjne i połączeniowe z PP.
Zaprojektowano jedną główną przepompownię ścieków, którą oznaczono jako PG1. Teren przepompowni zostanie ogrodzony i utwardzony.
Sieć kanalizacji sanitarnej – grawitacyjna:
• PP śr.200 – 679,3m
• studnie kanalizacyjne DN 1000 – 7 szt.,
• studnie kanalizacyjne DN 800 – 1 szt.,
• studnie kanalizacyjne DN 400 – 21 szt.,
• studnia rozprężna DN 1000 – 1 szt.
Przyłącza kanalizacyjne:
• PP śr.160 – 52,5m,
Sieć kanalizacji sanitarnej – tłoczna:
• PE śr.50 – 17,3m
Przepompownie ścieków:
• główna (sieciowa) – PG 1 – 1 szt. (polimerobetonowa o średnicy DN 1200 mm),.
Inwestycja obejmuje również wykonanie instalacji zasilania elektrycznego, instalacje stacji rozdzielczych oraz instalacje urządzeń oświetlenia zewnętrznego. Zakres robót elektrycznych obejmuje:
- wykopanie rowów kablowych,
- ułożenie kabli w rowach kablowych,
- montaż słupa oświetleniowego wraz z oprawą,
- wykonanie pomiarów,
- zasypanie rowów kablowych.
C) Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty remontowe na istniejącej sieci wodociągowej przy ulicy Targowej w miejscowości Skrwilno oraz budowę odcinka sieci kanalizacyjnej.
Roboty wykonywane będą na działkach nr 1176, 307, 354/2, 354/6, 358/8, 355/2, 355/8 w obrębie Skrwilno, gmina Skrwilno.
Powierzchnia zabudowy planowanych obiektów, wielkość obiektów oraz zakres robót:
• budowa sieci wodociągowej PVC 90mm – dł. 60,0m z włączeniem do istniejącej sieci PVC 110mm na trójnik 100/80 z zasuwą DN80,
• wymiana dwóch odcinków sieci wodociągowej stalowej Ø 50mm na PVC Ø 90mm o dł. 40,0m oraz o dł. 68,0m,
• wymiana dwóch hydrantów p.poż. HP 80mm nadziemnych na podziemne,
• wykonanie węzła zasów,
• budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC 200mm o dł. 16,0m,
• likwidacja odcinka sieci wodociągowej o dł. 50m wraz z trójnikiem – zakończenie sieci korkiem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: A) Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej 1 roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uszczegółowienie - wymaganie dotyczy 1 roboty budowlanej - o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto, w zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył wymienioną robotę budowlaną.
B) Wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz w specjalności sanitarnej, która:
- jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego – jeżeli przepisy prawa tego wymagają.
Uszczegółowienie – wymagana jest informacja o wskazanej osobie/wskazanych osobach w zakresie kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez daną osobę czynności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ;
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza na platformie zakupowej na stronie prowadzonego postępowania, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21