Przebudowa garażu na biuro Działu Dozoru Elektronicznego w Areszcie Śledczym w Ś

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa garażu na biuro Działu Dozoru Elektronicznego w Areszcie Śledczym w Świdnicy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidnica Polska
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-10-12
  • ZamawiającyARESZT ŚLEDCZY W ŚWIDNICY
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00416608
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa garażu na biuro Działu Dozoru Elektronicznego w Areszcie Śledczym w Świdnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W ŚWIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: TRYBUNALSKA 16

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica Polska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 74/854-93-00

1.5.8.) Numer faksu: 74/854-93-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_swidnica@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

więziennictwo

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa garażu na biuro Działu Dozoru Elektronicznego w Areszcie Śledczym w Świdnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f253910f-5d25-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f253910f-5d25-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Aresztu Śledczego w Świdnicy, ul. Trybunalska 16, 58-100 Świdnica, e-mail: as_swidnica@sw.gov.pl, tel. (74) 85 49 300;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Areszcie Śledczym w Świdnicy możliwy jest pod adresem e-mail: ido_swidnica@sw.gov.pl;
ciąg dalszy informacji w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.2.2023.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczenia garażu na biuro Działu Dozoru Elektronicznego w Areszcie Śledczym w Świdnicy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny Kryterium „Cena brutto” (C) 60% - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku kryterium „Cena brutto” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:

najniższa cena (wartość) brutto oferty
Wartość punktowa oferty (C) = ------------------------------------------------------------- x 60
Cena(wartość) brutto badanej oferty

Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 punktów, pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.

2) Zasady oceny w kryterium „Gwarancja” (G) – 40% - będzie rozpatrywane na podstawie podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczby pełnych miesięcy kalendarzowych udzielonej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż minimalny, okresu gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z treścią specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzyma punkty w kryterium Gwarancja wg poniższego zestawienia:
• 36 miesięcy – 0 punktów;
• 48 miesięcy – 20 punktów;
• 60 miesięcy – 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca wykaże, że:
2.4.1 należycie zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną o zakresie ogólnobudowlanym, o wartości tych prac min. 30 tyś. zł brutto każda z robót;
2.4.2 dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia tj. osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 682) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 551) a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności:
1) konstrukcyjno-budowlanej – kierownik budowy (wymagana liczba 1 osoba).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: pkt. IX SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ; Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.1. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
potwierdzenie spełnienia warunków pkt. IX SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 455 ustawy PZP i dopuszczalne w sytuacji gdy nie były możliwe do przewidzenia na etapie podpisania niniejszej Umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w następujących sytuacjach, tj.:
1) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć - maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia Umowy będzie równy okresowi przerwy
w świadczeniu usługi. Siła wyższa to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji,
a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie części lub całości jego zobowiązań;
2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny;
3) zaniechania wykonania zadania przez Zamawiającego w trakcie trwania niniejszej Umowy,
z przyczyn od niego niezależnych.
2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy, kiedy zmiana podyktowana jest w szczególności:
1) zmianą stanu prawnego, regulującego właściwość przedmiotu Umowy;
2) zmianą stanu faktycznego, powodującego nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji
3) oczywistymi omyłkami rachunkowymi lub pisemnymi;
4) działaniem osób trzecich, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności.
3. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania niniejszej Umowy powodować będzie konieczność zmiany niniejszej Umowy, strony dokonają niezwłocznie zmiany Umowy w zakresie wymaganym przepisami, tj. w następujących sytuacjach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) konieczności wprowadzenia zmian, będących następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a innymi niż Wykonawca stronami;
3) zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego;
4) zmian osób reprezentujących strony w przypadku zmian organizacyjnych;
5) oraz w innych przypadkach określonych w niniejszej Umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI