Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe -

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzerwionka-Leszczyny
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2024-06-03
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00332740
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ligonia 5 C

1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72747961-1746-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00272653/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72747961-1746-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa "Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: PKT 23 - Postanowienia końcowe.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: PKT 23 - Postanowienia końcowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe”.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje:
A. Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych (w tym dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego), przeprowadzenie oceny stanu technicznego konstrukcji budynku, pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania (w tym np. map do celów projektowych), uzyskanie wszystkich niezbędnych ekspertyz (np. ekspertyza ornitologiczna), pozwoleń, postanowień, opinii i uzgodnień koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia;
B. Wykonanie koncepcji przebudowy budynku i przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 100 dni od daty podpisania Umowy;
C. Wykonanie projektów budowlanych i technicznych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi przebudowy dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21 a w Czerwionce-Leszczynach w zakresie:
1) branży architektonicznej i konstrukcyjno – budowlanej (w tym zagospodarowanie terenu, ocieplenie dachu i elewacji, izolacja ścian strefy podziemia, opaska wokół budynku);
2) branży instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, c.w.u., wentylacji, instalacji wod-kan, p-poż;
3) branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej;
D. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej branży;
E. Sporządzenie audytu energetycznego dla budynku;
F. Sporządzenie ekspertyzy p-poż oraz ewentualne uzyskanie odstępstwa od obowiązku stosowania przepisów przeciwpożarowych;
G. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie planowanej przebudowy;
H. Pełnienie nadzoru autorskiego obejmującego m.in:
- nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pod względem zgodności z projektem,
- uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
- udział w naradach technicznych (na wniosek Zamawiającego),
- udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym poszczególnych etapów (na wniosek Zamawiającego),
- opracowywanie rozwiązań zamiennych i uzupełniających projektów podstawowych, wynikających z błędów, pomyłek lub braków dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonanej na podstawie niniejszego zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

1)
Kryterium nr 1
Cena brutto oferty – „C”
60,00%
2)
Kryterium nr 2
Okres udzielonej gwarancji - "G"
40,00%

1) Kryterium nr 1 – "Cena brutto oferty" C – 60 %
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:

Cmin
C = ------------- x 60% x 100
Cb
gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1
Cmin - najniższa zaoferowana łączna cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto oferty badanej.
W kryterium "cena brutto oferty" maksymalnie można otrzymać 60 punktów.

2) Kryterium nr 2 - "Okres udzielonej gwarancji" G - 40%
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za ukryte wady dokumentacji projektowej, wskazując (wybierając) jeden z poniższych okresów :

Okres gwarancji 24 m-ce – 0 pkt
Okres gwarancji 36 m-cy – 20 pkt
Okres gwarancji 48 m-cy – 30 pkt
Okres gwarancji 60 m-cy – 40 pkt.
W kryterium "Okres udzielonej gwarancji" można otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące a maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy. Zamawiający wymaga zaoferowania okresu gwarancji wynoszącego wyłącznie 24 miesiące, 36 miesięcy, 48 miesięcy albo 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 miesiące gwarancji. W przypadku gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden okres gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów przyznanych za wszystkie kryteria, wyliczoną według następującego wzoru:

X = C + G
gdzie X - łączna ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;
C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium " Cena brutto oferty";
G- ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "Okres udzielonej gwarancji" .

Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

- spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji wpisu do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych, w których są dostępne do pobrania informacje potwierdzające zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) każdy z Wykonawców musi spełniać warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł;

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców;

4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a ) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy, odbudowy lub budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze od 5000,00m³ do 9 000,00m³, dla której uzyskano prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę.

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący zdolności technicznej może być spełniony wspólnie przez tych Wykonawców (Wykonawcy muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunek w zakresie zdolności technicznej).

b) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.:
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.

Zamawiający dopuszcza wykazanie i skierowanie do realizacji zamówienia jednej osoby, której zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował wymagania określone przez Zamawiającego lub kilku osób, których łączny zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował w/w wymagania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 7 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wypisu z jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych potwierdzających zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskazał bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych za pomocą których Zamawiający może te dane pozyskać;
2) kopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00zł.
W przypadku wygaśnięcia polisy w okresie trwania Umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kopii aktualnej polisy lub innych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) zawartych na kolejny okres nie krótszy niż czas realizacji zamówienia.
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 7 do SWZ),
4) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się u udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki, rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w paragrafie 8 i 9 załącznika nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia w zakładce „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI